Centrala PBF
Chciałbym sie zapytac czy bylyby 4 osoby chetne do rozegrania w pbf eksperymentalnej sesji(bez mechaniki-czysta narracja jednostrzałowej wersji TERMINATOR 3-DECYDUJACE STARCIE.
scenariusz jest duzo lepszy niz ten filmowy
Postacie do obsadzenia:
-T-800 model 101 czyli stary dobry Ernie
-John Connor- w tej roli obsadzamy Roberta de Niro z okresu Ojca Chrzestnego 2
-Conchita Suarez-stara dobra Vasquez z Aliens,byloby milo jakby sie graczka znalazla,w przeciwnym razie bedzie musial kobiete odgrywac facet
-Daniel Dyson-ten sam chlopaczek z dwojki ktory w starciu w Cyberdyne Systems stracił ojca ale o 10 lat starszy.W tej roli Don Cheadle odpowiednio młodszy
TX niestety pozostaje poza zasiegiem graczy.Wiec tylko 4 graczy,opisy postaci kazdy dostanie indywidualnie
scenariusz jest duzo lepszy niz ten filmowy
Postacie do obsadzenia:
-T-800 model 101 czyli stary dobry Ernie
-John Connor- w tej roli obsadzamy Roberta de Niro z okresu Ojca Chrzestnego 2
-Conchita Suarez-stara dobra Vasquez z Aliens,byloby milo jakby sie graczka znalazla,w przeciwnym razie bedzie musial kobiete odgrywac facet
-Daniel Dyson-ten sam chlopaczek z dwojki ktory w starciu w Cyberdyne Systems stracił ojca ale o 10 lat starszy.W tej roli Don Cheadle odpowiednio młodszy
TX niestety pozostaje poza zasiegiem graczy.Wiec tylko 4 graczy,opisy postaci kazdy dostanie indywidualnie
-
- Reactions:
- Posty: 12615
- Rejestracja: 07 kwietnia 2009, 20:37
- Has thanked: 138 times
- Been thanked: 84 times
- Kontakt:
Nie gniewaj się, Myszaku (nawiązałem do awatara, jest krótszy od ksywki), ale coś życzliwie poradzę. Proponowałbym nie rzucać się od razu na głęboką wodę i planować dwie sesje jednocześnie. Tak się składa, że znam "Bezsłoneczną cytadelę" i z racji swego doświadczenia mogę oszacować czas potrzebny na jej rozegranie w PBF na jakieś cztery miesiące! Radziłbym skoncentrowanie się w pełni na jednej przygodzie, dokończenie jej, a dopiero następnie rozpoczęcie czegoś nowego z całym bagażem nabytego w międzyczasie doświadczenia!
Ale oczywiście to tylko rada, więc zrobisz jak będziesz chciał!
Ale oczywiście to tylko rada, więc zrobisz jak będziesz chciał!
-
- Reactions:
- Posty: 8334
- Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:56
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Witam. Niniejszym zgłaszam chęć poprowadzenia kolejnej przygody w świecie EARTHDAWNA. Planuję rzucić Was po Barsawii wg motywów kampanii Powietrzny Okręt, ale nazwa jest myląca - akcja bynajmniej nie jest zdominowana przez pobyt na tytułowym okręcie, starożytne kaery, intrygi wywiadów, Trollowi Powietrzni Łupieżcy, starożytne Horrory i inne takie.
- Uwagi:
Wykorzystam uwagi Graczy zgłoszone po Travarskim Pograniczu, będzie zrównoważony balans - bez eksperymentów z róznymi mechanikami co wpływało na skuteczność BG. Opisy świata oprę na gotowych materiałach i będzie ich więcej. Mechanika oparta na Fate - bardzo narracyjna i uniwersalna.
Herosi na II-im Kręgu nie na V-ym jak to było w Travarskim Pograniczu.
Przykladowe profesje: Wojownik, Fechmistrz, Zwiadowca, Łowca Horrorów, Władca Zwierząt, Powietrzny łupieżca, Powietrzny Żeglarz, Marynarz, łucznik, Kawalerzysta, Władca Żywiołów, Mag, Ksenomata, Złodziej, Wędujacy Mistrz Miecza i wiele Innych.
Rasy; Człowiek (3 podrasy), Półelf, Elf (z Krwawej Puszczy lub typowy), Obsydianin (człowiek z żywogłazu - coś jak półolbrzym ale masywniejszy), Troll z Barsawii, Ork, T`skrang (jaszczur), krasnolud i latający - wietrzniak (mały taki wkurzający) i K`stulamii - T`skrang ze skrzydłami, Jackalmen - z Kreany nie występuje na Barsawii - człowiek z głową szakala - Anubis z wyglądu
Będzie czad, jak Ktoś chce grać a zna Powietrzny okręt to luzik mam kilkanaście Innych przygód fanowskich, wiele nieznanych. Czekam na zgłoszenia do tego PBF-u.
- Uwagi:
Wykorzystam uwagi Graczy zgłoszone po Travarskim Pograniczu, będzie zrównoważony balans - bez eksperymentów z róznymi mechanikami co wpływało na skuteczność BG. Opisy świata oprę na gotowych materiałach i będzie ich więcej. Mechanika oparta na Fate - bardzo narracyjna i uniwersalna.
Herosi na II-im Kręgu nie na V-ym jak to było w Travarskim Pograniczu.
Przykladowe profesje: Wojownik, Fechmistrz, Zwiadowca, Łowca Horrorów, Władca Zwierząt, Powietrzny łupieżca, Powietrzny Żeglarz, Marynarz, łucznik, Kawalerzysta, Władca Żywiołów, Mag, Ksenomata, Złodziej, Wędujacy Mistrz Miecza i wiele Innych.
Rasy; Człowiek (3 podrasy), Półelf, Elf (z Krwawej Puszczy lub typowy), Obsydianin (człowiek z żywogłazu - coś jak półolbrzym ale masywniejszy), Troll z Barsawii, Ork, T`skrang (jaszczur), krasnolud i latający - wietrzniak (mały taki wkurzający) i K`stulamii - T`skrang ze skrzydłami, Jackalmen - z Kreany nie występuje na Barsawii - człowiek z głową szakala - Anubis z wyglądu
Będzie czad, jak Ktoś chce grać a zna Powietrzny okręt to luzik mam kilkanaście Innych przygód fanowskich, wiele nieznanych. Czekam na zgłoszenia do tego PBF-u.
Ostatnio zmieniony 30 kwietnia 2012, 20:40 przez Araven, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Reactions:
- Posty: 12615
- Rejestracja: 07 kwietnia 2009, 20:37
- Has thanked: 138 times
- Been thanked: 84 times
- Kontakt:
Chwilowo niestety nie mam żadnych wolnych miejsc, a obie bieżące sesje dopiero się zaczęły, więc nie skończę wcześniej jak za trzy do pięciu miesięcy! Co do SH, nie żywię absolutnie żadnej urazy o to, żeście mi zamknęli w prologu kosmicznie zarąbistą przygodę, po prostu zaczekam cierpliwie na okazję, by zabić w innych sesjach Waszych bohaterów wtedy, kiedy już będziecie pewni, że wyszliście na swoje!
-
- Reactions:
- Posty: 8334
- Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:56
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
To na razie mamy Tzentcha i Mabramczyka jako ochotników do mojego pbf-a.
Edit: Mabramczyk będzie Elfem łucznikiem, pomyśl Tzeentch kim ma być Twoja postać. Ja zaproponuję talenty obowiązkowe dla danej Dyscypliny (profesji) - Wy zaś rozdzielicie punkty cech i talentów oraz wybierzecie umiejętności - to pójdzie szybko. jak pisalem zagramy mechaniką Fate, wyjaśnię przed grą jak to działa.
Edit: Mabramczyk będzie Elfem łucznikiem, pomyśl Tzeentch kim ma być Twoja postać. Ja zaproponuję talenty obowiązkowe dla danej Dyscypliny (profesji) - Wy zaś rozdzielicie punkty cech i talentów oraz wybierzecie umiejętności - to pójdzie szybko. jak pisalem zagramy mechaniką Fate, wyjaśnię przed grą jak to działa.
Ostatnio zmieniony 01 maja 2012, 07:50 przez Araven, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Reactions:
- Posty: 8334
- Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:56
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Dałem załącznik o premiach do Cech dla Ras przy tworzeniu postaci oraz tabelę cech z okresleniem wszelkich premii i obron, radzę pobrać i się zapoznać nim zaczniecie robić postacie.
OPIS UMIEJETNOŚCI JEST OD STRONY 122 W PODRĘCZNIKU GŁÓWNYM:
Jak tworzyć postacie, opis poniżej w 4 punktach.
1. Generalnie, tworząc postacie rozdzielacie punkty na 6 cech: 18, 16, 15, 14, 13, 12 plus premie dla ras.
2. Macie talenty II-go kręgu, obowiązkowe są te z gwiazdkami reszta jest opcjonalna. Możecie mieć maksymalnie 5 poziom talentu. Na talenty ze swojej dyscypliny macie 20 pkt. 5x TALENT WYTRZYMAŁOŚC W SWOJEJ DYSCYPLINIE MACIE ZA DARMO OD mg PODNOSI ŻYWOTNOŚĆ..
3. Teraz umiejętności (WIEDZA i UMIEJĘTNOŚCI ARTYSTYCZNE) : na umiejętności związane z wiedzą lub/i rzemiosłami macie 10 punktów. Też maksymalnie 5 poziom.
4. Na wszelkie inne umiejętności macie 20 punktów.
5. W razie problemów lub niejasności proszę pisać do mnie na PW.
Inicjatywa to suma stopni (Zręczności + Percepcja) x 50 % minus ew. kary za zbroję (-1 za lekką, -2 za kolczugę, - 3 za PÓŁPANCERZ, -4 za pełną płytówke). Np Krasnolud o ZR 7 + 7 Percepcji w kolczudze ma inicjatywę na Poziomie 5 czyli Dobrym, bo (Zr 7 + Percepcja 7) x 50% = 7 minus 2 za kolczugę = 5.
Generalnie w Earthdawnie jest tak liczymy stopień cechy + poziom talentu lub umiejętności = stopień talentu, np. Krasnolud o ZR 16 ma 7 stopień cechy i wspinanie na 3 = 10 stopień wspinania.
Ale my zagramy na Fate, więc postacie z Earthdawna przeliczymy na Fate. Generalnie przelicznik wyglada tak stopień talentu lub umiejętności z Eartdawna x 50%. Np. krasnolud ze wspinaniem na 10 stopniu x 50%= POZIOM 5 wg Fate czyli DOBRY. Obrone Fizyczną liczę nieco inaczej (OFiz. + Pancerz Fizyczny + Unik + ew. Inne specjalne) x 40%. Wszystko inne w tym trafienie mnożymy STOPIEŃ przez 50%. Przeliczenia dokonam po stworzeniu postaci w Earthdawnie i ustaleniu stopni talentów i umiejętności.
Poziomy cech w FATE:
+ 6 LEGENDARNY (NADLUDZKI) - POZIOM 10 +
+ 5 IMPONUJĄCY (WIELKI MISTRZ) - POZIOM 9
+ 4 WYBITNY (MISTRZ) - POZIOM 8
+ 3 ŚWIETNY (SPECJALISTA) - POZIOM 7
+ 2 DOBRY (ZAWODOWIEC) - POZIOM 6
+ 1 NIEZŁY (AMATOR) - POZIOM 5
+ 0 PRZECIĘTNY (ZWYKŁY CZŁOWIEK) - POZIOM 4
- 1 SŁABY (DYLETANT) - POZIOM 3
- 2 KIEPSKI (ŁAMAGA) - POZIOM 2
- 3 FATALNY (DO NICZEGO) - POZIOM 1
- 4 BEZNADZIEJNY - POZIOM 0
Przykład jak to działa. Np krasnolud z wspinaniem na poziomie 5 czyli Niezłym, wspina się na mur, MG uznaje że test wymaga NIEZŁYCH umiejetności czyli także poziomu 5. Krasnolud w rzucie koścmi FATE (4k3 - musi uzyskać conajmniej +0 lub lepiej, czyli na 4k3 musi wypaść minimum 8 lub wyżej by test się udał. Do talentów z gwiazdkami znaczy dyscyplinarnych otrzymacie +1 - Np. Łucznik do broni strzeleckiej - jego talent z gwiazdką czyli dyscyplinarny dostanie premię + 1. Np. Elf z bronią strzelecką na poziomie 12 - miałby 12 x 50% = 6 pkt. czyli 6 POZIOM; ale ponieważ to jego talent Dyscyplinarny dostanie + 1 Poziom czyli będzie mial strzelanie na 7 czyli świetne.
Wiem, że to na początku nieco zawiłe, ale zapewniam że grywalne i to bardzo. Testy robi się szybko i sprawnie. A w Fate więcej zależy od Umiejętności a mniej nieco od rzutu koścmi fate.
Obrażenia zależą od ilości sukcesów w teście Trafienia - mamy Muśnięcie przy sukcesie 0, Draśnięcie przy sukcesie +1, Ranę lekką przy sukcesie +2 do +3, Ranę zwykłą przy sukcesie + 4 do +5, Ranę okaleczająca przy sukcesie + 6 do +7 ; Eliminacja z walki przy + 8 itd.
W walce rzucamy na Trafienie - Obrona celu + dorzut koścmi Fate. Np. Krasnolud z Tr 5 przeciwko goblinowi o Obronie 3, ma 5-3 = +2 startowej premii i dorzut Fate np. (4k3-8) = 10 - 8 czyli + 2. A że krasnolud miał + 2 premii z talentu i + 1 z rzutu razem ma +4 czyli zadał zwykłą ranę. Tak to działa.
EDIT: JAK KTOŚ NIE OGARNIA ALBO NIE MA CZASU TO JA MOGĘ POSTAĆ ZROBIĆ TAKIEJ OSOBIE.
Poniżej przykładowa postać, jeszcze bez ekwipunku. Wg reguł Earthdawna, po jej wyposazeniu w bron i zbroję, pzrelicze ją na FATE.
Earthdawn Generator Postaci 1.3e - tego programu używam do generowania postaci jest dostepny w necie.
Imię : Zwiadowca Balthus
Rasa : Człowiek (szczep Galeb-Klek + 1 Sf i +1 Zr)
Dyscyplina : Zwiadowca (2)
Atrybuty:
Zręczność (19) : 8 st
Siła (15) : 6 st
Wytrzymałość (15) : 6 st
Percepcja (16) : 7 st
Siła Woli (13) : 6 st
Charyzma (12) : 5 st
Charakterystyka:
Incjatywa Poziom : Zr + Perc = 15/2 = 8 minus kary za zbroję lub/i tarczę
Obrony Fizyczna : 10
Magiczna : 9
Społeczna : 7
Pancerz Fizyczny : 0
Duchowy : 1
Obrażenia Próg Życia : 68
Próg Ran : 10
Próg Przytomności : 54
Ilość testów zdrowienia : 3
Kostki Zdrowienia : k10 (6)
Obciążenie normalne : 70 kg
maksymalne : 140 kg
Karma (MOC) Aktualna : 10/2 = 5 Punktów Losu
Prędkość(na ziemi) Pełna : 90 m/rundę
W Walce : 45 m/rundę
Umiejętności Rasowe:
Wszechstronność
Dyscypliny Rasowe:
Zwiadowca
TALENTY z gwaizadką są dyscyplinarne + 1 do skali w Fate - w nich postać jest szczególnie dobra.
Unik* ( 5/13)
Wspinaczka* ( 1/ 9)
Rytuał Karmiczny (Zwiadowca) ( 1)
Broń biała ( 5/13)
Skradanie się* ( 3/11)
Tropienie* ( 4/11)
Wytrzymałość (6/5) ( 5) Już wliczona w żywotność
Czytanie/pisanie ( 1/
UMIEJĘTNOŚCI:
Druga broń ( 5/13) Czyli np. walka 2 mieczami jednoręcznymi i 2 ataki tym samym.
Broń strzelecka ( 3/11)
Czytanie z ruchu warg ( 2/ 7)
Medytowanie ( 1/ 7)
Zrzucenie więzów ( 1/9)
Wykrywanie pułapek ( 2/9)
Prowadzenie Rozmowy ( 4/ 9)
Przetrwanie w dziczy ( 1/8 )
WIEDZA:
Botanika (i znajomość ziół) ( 3/11)
Historia Barsawii ( 2/10)
Horrory ( 3/ 11)
Znajomość istot żywych ( 1/8)
Leczenie ( 1/8 )
ARTYSTYCZNE :
Rycie run na zbroji ( 1/ 9)
Wytwarzanie strzał ( 3/ 11)
OPIS UMIEJETNOŚCI JEST OD STRONY 122 W PODRĘCZNIKU GŁÓWNYM:
Jak tworzyć postacie, opis poniżej w 4 punktach.
1. Generalnie, tworząc postacie rozdzielacie punkty na 6 cech: 18, 16, 15, 14, 13, 12 plus premie dla ras.
2. Macie talenty II-go kręgu, obowiązkowe są te z gwiazdkami reszta jest opcjonalna. Możecie mieć maksymalnie 5 poziom talentu. Na talenty ze swojej dyscypliny macie 20 pkt. 5x TALENT WYTRZYMAŁOŚC W SWOJEJ DYSCYPLINIE MACIE ZA DARMO OD mg PODNOSI ŻYWOTNOŚĆ..
3. Teraz umiejętności (WIEDZA i UMIEJĘTNOŚCI ARTYSTYCZNE) : na umiejętności związane z wiedzą lub/i rzemiosłami macie 10 punktów. Też maksymalnie 5 poziom.
4. Na wszelkie inne umiejętności macie 20 punktów.
5. W razie problemów lub niejasności proszę pisać do mnie na PW.
Inicjatywa to suma stopni (Zręczności + Percepcja) x 50 % minus ew. kary za zbroję (-1 za lekką, -2 za kolczugę, - 3 za PÓŁPANCERZ, -4 za pełną płytówke). Np Krasnolud o ZR 7 + 7 Percepcji w kolczudze ma inicjatywę na Poziomie 5 czyli Dobrym, bo (Zr 7 + Percepcja 7) x 50% = 7 minus 2 za kolczugę = 5.
Generalnie w Earthdawnie jest tak liczymy stopień cechy + poziom talentu lub umiejętności = stopień talentu, np. Krasnolud o ZR 16 ma 7 stopień cechy i wspinanie na 3 = 10 stopień wspinania.
Ale my zagramy na Fate, więc postacie z Earthdawna przeliczymy na Fate. Generalnie przelicznik wyglada tak stopień talentu lub umiejętności z Eartdawna x 50%. Np. krasnolud ze wspinaniem na 10 stopniu x 50%= POZIOM 5 wg Fate czyli DOBRY. Obrone Fizyczną liczę nieco inaczej (OFiz. + Pancerz Fizyczny + Unik + ew. Inne specjalne) x 40%. Wszystko inne w tym trafienie mnożymy STOPIEŃ przez 50%. Przeliczenia dokonam po stworzeniu postaci w Earthdawnie i ustaleniu stopni talentów i umiejętności.
Poziomy cech w FATE:
+ 6 LEGENDARNY (NADLUDZKI) - POZIOM 10 +
+ 5 IMPONUJĄCY (WIELKI MISTRZ) - POZIOM 9
+ 4 WYBITNY (MISTRZ) - POZIOM 8
+ 3 ŚWIETNY (SPECJALISTA) - POZIOM 7
+ 2 DOBRY (ZAWODOWIEC) - POZIOM 6
+ 1 NIEZŁY (AMATOR) - POZIOM 5
+ 0 PRZECIĘTNY (ZWYKŁY CZŁOWIEK) - POZIOM 4
- 1 SŁABY (DYLETANT) - POZIOM 3
- 2 KIEPSKI (ŁAMAGA) - POZIOM 2
- 3 FATALNY (DO NICZEGO) - POZIOM 1
- 4 BEZNADZIEJNY - POZIOM 0
Przykład jak to działa. Np krasnolud z wspinaniem na poziomie 5 czyli Niezłym, wspina się na mur, MG uznaje że test wymaga NIEZŁYCH umiejetności czyli także poziomu 5. Krasnolud w rzucie koścmi FATE (4k3 - musi uzyskać conajmniej +0 lub lepiej, czyli na 4k3 musi wypaść minimum 8 lub wyżej by test się udał. Do talentów z gwiazdkami znaczy dyscyplinarnych otrzymacie +1 - Np. Łucznik do broni strzeleckiej - jego talent z gwiazdką czyli dyscyplinarny dostanie premię + 1. Np. Elf z bronią strzelecką na poziomie 12 - miałby 12 x 50% = 6 pkt. czyli 6 POZIOM; ale ponieważ to jego talent Dyscyplinarny dostanie + 1 Poziom czyli będzie mial strzelanie na 7 czyli świetne.
Wiem, że to na początku nieco zawiłe, ale zapewniam że grywalne i to bardzo. Testy robi się szybko i sprawnie. A w Fate więcej zależy od Umiejętności a mniej nieco od rzutu koścmi fate.
Obrażenia zależą od ilości sukcesów w teście Trafienia - mamy Muśnięcie przy sukcesie 0, Draśnięcie przy sukcesie +1, Ranę lekką przy sukcesie +2 do +3, Ranę zwykłą przy sukcesie + 4 do +5, Ranę okaleczająca przy sukcesie + 6 do +7 ; Eliminacja z walki przy + 8 itd.
W walce rzucamy na Trafienie - Obrona celu + dorzut koścmi Fate. Np. Krasnolud z Tr 5 przeciwko goblinowi o Obronie 3, ma 5-3 = +2 startowej premii i dorzut Fate np. (4k3-8) = 10 - 8 czyli + 2. A że krasnolud miał + 2 premii z talentu i + 1 z rzutu razem ma +4 czyli zadał zwykłą ranę. Tak to działa.
EDIT: JAK KTOŚ NIE OGARNIA ALBO NIE MA CZASU TO JA MOGĘ POSTAĆ ZROBIĆ TAKIEJ OSOBIE.
Poniżej przykładowa postać, jeszcze bez ekwipunku. Wg reguł Earthdawna, po jej wyposazeniu w bron i zbroję, pzrelicze ją na FATE.
Earthdawn Generator Postaci 1.3e - tego programu używam do generowania postaci jest dostepny w necie.
Imię : Zwiadowca Balthus
Rasa : Człowiek (szczep Galeb-Klek + 1 Sf i +1 Zr)
Dyscyplina : Zwiadowca (2)
Atrybuty:
Zręczność (19) : 8 st
Siła (15) : 6 st
Wytrzymałość (15) : 6 st
Percepcja (16) : 7 st
Siła Woli (13) : 6 st
Charyzma (12) : 5 st
Charakterystyka:
Incjatywa Poziom : Zr + Perc = 15/2 = 8 minus kary za zbroję lub/i tarczę
Obrony Fizyczna : 10
Magiczna : 9
Społeczna : 7
Pancerz Fizyczny : 0
Duchowy : 1
Obrażenia Próg Życia : 68
Próg Ran : 10
Próg Przytomności : 54
Ilość testów zdrowienia : 3
Kostki Zdrowienia : k10 (6)
Obciążenie normalne : 70 kg
maksymalne : 140 kg
Karma (MOC) Aktualna : 10/2 = 5 Punktów Losu
Prędkość(na ziemi) Pełna : 90 m/rundę
W Walce : 45 m/rundę
Umiejętności Rasowe:
Wszechstronność
Dyscypliny Rasowe:
Zwiadowca
TALENTY z gwaizadką są dyscyplinarne + 1 do skali w Fate - w nich postać jest szczególnie dobra.
Unik* ( 5/13)
Wspinaczka* ( 1/ 9)
Rytuał Karmiczny (Zwiadowca) ( 1)
Broń biała ( 5/13)
Skradanie się* ( 3/11)
Tropienie* ( 4/11)
Wytrzymałość (6/5) ( 5) Już wliczona w żywotność
Czytanie/pisanie ( 1/
UMIEJĘTNOŚCI:
Druga broń ( 5/13) Czyli np. walka 2 mieczami jednoręcznymi i 2 ataki tym samym.
Broń strzelecka ( 3/11)
Czytanie z ruchu warg ( 2/ 7)
Medytowanie ( 1/ 7)
Zrzucenie więzów ( 1/9)
Wykrywanie pułapek ( 2/9)
Prowadzenie Rozmowy ( 4/ 9)
Przetrwanie w dziczy ( 1/8 )
WIEDZA:
Botanika (i znajomość ziół) ( 3/11)
Historia Barsawii ( 2/10)
Horrory ( 3/ 11)
Znajomość istot żywych ( 1/8)
Leczenie ( 1/8 )
ARTYSTYCZNE :
Rycie run na zbroji ( 1/ 9)
Wytwarzanie strzał ( 3/ 11)
Ostatnio zmieniony 08 maja 2012, 22:39 przez Araven, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Reactions:
- Posty: 8334
- Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:56
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Aktualni chętni do Pbf-a w Earthdawnie:
1. Tzeentch
2. Goldwin
3. Mabramczyk
Czekam na kolejnych chętnych, hm nie wiem jak z udziałem kolegi Mabramczyka z racji na jego drugą pracę .
1. Tzeentch
2. Goldwin
3. Mabramczyk
Czekam na kolejnych chętnych, hm nie wiem jak z udziałem kolegi Mabramczyka z racji na jego drugą pracę .
Ostatnio zmieniony 06 maja 2012, 23:15 przez Araven, łącznie zmieniany 1 raz.