PBF - Królestwa (rozgrywka)

Salam
Reactions:
Posty: 239
Rejestracja: 28 sierpnia 2009, 23:16

Post autor: Salam » 18 listopada 2013, 22:44

Tutaj będziemy wrzucali swoje tury, każdy będzie miał jeden post do edytowania na wszystkie tury, plus w kolejnych postach będziemy opisywali fabularnie i technicznie swoje akcje i bitwy.

Akcja - składa się z ataku jednej strony na drugą, gracz atakujący deklaruje atak osobistościami na innego gracza. Mistrz Królestw rzuca kośćmi za jedną i drugą stronę po czym objawia wynik z fabularnym opisem. Jeśli gracze ustalą, że sami opisują wynik każdy po swojej stronie, nie ma problemu ew. jeśli czas nagli można zrezygnować z opisu i opisać później większą część.

Salam
Reactions:
Posty: 239
Rejestracja: 28 sierpnia 2009, 23:16

Post autor: Salam » 18 listopada 2013, 22:45

Tura 0
Populacja: 1000
Bohater: dowódca +3
Oddziały (ilość/opis):
1 - Zombie PS-PP,SP WB 1, koszt 4sz
2 - Kościotrupia jazda JS-PP,PS,SP,SS WB 3, koszt 12sz
Budynki:
- Wieś +100 pop/turę
- Obóz wojowników

Tura 1:
Populacja 1000+100 (wieś) =1100, podatki 11sz
Inwestuję w populację +500 za 10sz (100 pop za 1sz+1sz/1000 populacji)

Tura 2:
Populacja 1100 + 100(wieś) + 500(zakup z tury 1) = 1700, podatki 17+1 (saldo z tury 1) = 18sz
Inwestuję w populację +100 za 2sz

Tura 3:
Populacja 1700 + 100(wieś) + 100(zakup z tury 1) = 1900, podatki 19+16 (saldo z tury 2) = 35sz
Inwestuję w populację +1700 za 34sz

Tura 4:
Populacja 1900 + 100(wieś) + 1700(zakup z tury 1) = 3700, podatki 37+1(saldo z tury 3) = 38sz
Losuje zdarzenie (k6 i k6): 2 i 6 = Wrogie działania->Napad łotrów(akcja: uprowadzenie "karta osobistości oraz akcji") nie mam łotrów więc rzucam k6-1 przeciw mojemu k6 5:4 wygrali, nie mam jednak osobisotsci więc uprowadzili nieznaczące osoby, ja zaś tracę ZS-1. (ZS początkowe 50 + fanatyzm 5 = 55 - akcja łotrów 1 = 54)
Działania: buduję Obóz zwiadowców 20/20 (płacę 20sz oraz tracę 20 pop)

Tura 5:
Populacja 3700 + 100(wieś) -20 (obóz zwiadowców)= 3780, podatki 37+18(saldo z tury 4) = 55sz
Losuje zdarzenie: 5 i 4 Przyjazne działania->Tajne spotkanie - dostaję k3 łotrów = 2 łotrów.
Działania: +8 zwiadowców -48sz + 1 o. kościotrupów -7sz

Stan na turę 5:
Populacja: 3780
Złoto 0
Bohater: dowódca +3
Oddziały (ilość/opis):
1 - Zombie PS-PP,SP WB 1, koszt 4sz
1- Kościotrupy PS-PP,SP WB 2, koszt 7sz
2 - Kościotrupia jazda JS-PP,PS,SP,SS WB 3, koszt 12sz
Budynki:
- Wieś +100 pop/turę
- Obóz wojowników
- Obóz zwiadowców
Osobistości:
- zwiadowcy 8
- łotrowie 2
Zwiad Olgrionu + atak łotrami.
Ostatnio zmieniony 20 listopada 2013, 21:00 przez Salam, łącznie zmieniany 1 raz.

Procjon
Reactions:
Posty: 1090
Rejestracja: 22 lutego 2012, 14:38

Post autor: Procjon » 19 listopada 2013, 22:46

Olgrion (Elfy, Półelfy)

Tura 0

Populacja: 1000

Bohater: Dowódca +3

Oddziały (ilość - opis):
2 - Włócznicy PJ - JP, PP, WB 1, cena 4
2 - Łucznicy SP - PP, PJ, WB 1, cena 5
1 - Miecznicy PP - PP, PJ, WB 1, cena 4
1 - Jazda JS - SP, SS, PP, WB 2, cena 8

Budynki:
-Wieś (+100 pop/tura)
-Obóz wojowników

Tura 1:
Populacja 1000+100(wieś)=1100
Skarbiec 0+11(podatki)= 11 sz

Inwestuję w populację: +500 pop, -10 sz

Tura 2:
Populacja 1100+100(wieś)+500(zakup)=1700
Skarbiec 1+17(podatki)=18 sz

Inwestuję w populację: +900 pop, -18 sz

Tura 3:
Populacja 1700+100(wieś)+900(zakup)=2700
Skarbiec 0+27(podatki)=27 sz

Buduję Obóz zwiadowców: -20 sz, -20 pop
Inwestuję w populację: +100 pop, -3 sz

Tura 4:
Populacja 2700-20(obóz zwiadowców)+100(wieś)+100(zakup)=2880
Skarbiec 4+29(podatki)=33 sz
Losuję zdarzenie: 6, 4 Szczęście - Uchodźcy z innego królestwa, rzucam k6 = 5, więc +500 pop

Inwestuję w populację: +1100 pop, -33 sz

Tura 5:
Populacja 2880+100(wieś)+500(zdarzenie)+1100 (zakup)=4380
Skarbiec: 0+43sz(podatki)=43
Losuję zdarzenie: 2, 5 Wrogie działania - Atak magiczny, moje k6 6+2(specjalność miasta)=8, wróg 2 więc bez efektu, Zadowolenie Społeczne 50+3(duża wiara)-1=52

Rekrutuję zwiadowców: -42sz, +7 zwiadowców

Stan po turze 5:
Populacja 4380
Skarbiec 1 sz
Bohater: dowódca +3
Oddziały (ilość - opis):
2 - Włócznicy PJ - JP, PP, WB 1, cena 4
2 - Łucznicy SP - PP, PJ, WB 1, cena 5
1 - Miecznicy PP - PP, PJ, WB 1, cena 4
1 - Jazda JS - SP, SS, PP, WB 2, cena 8
Budynki:
Wieś
Obóz wojowników
Obóz zwiadowców
Osobistości:
Zwiadowcy 7


EDIT: przepraszam, źle zrozumiałem zasady. Już zedytowałem.

Poproszę zwiad na Tagarę Ciemną.
Ostatnio zmieniony 20 listopada 2013, 19:21 przez Procjon, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
czegoj
Site Admin
Reactions:
Posty: 3837
Rejestracja: 18 listopada 2008, 23:34
Has thanked: 5 times
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Post autor: czegoj » 20 listopada 2013, 01:39

Tagara Ciemna Ludzie, Półolbrzymy
Tura 0
Populacja: 1000
Bohater: Dowódca +3
Oddziały (ilość/opis):
2 - Pałkarze - PP-PP WB 2, koszt 6sz
3 - Miotacze kamieni SP-PP WB 2, koszt 6sz
Budynki:
- Wieś +100 pop/turę
- Obóz wojowników

Tura 1:
Populacja 1000+100 (wieś) =1100, podatki 11sz
Inwestuję w populację +500 za 10sz (100 pop za 1sz+1sz/1000 populacji)

Tura 2:
Populacja 1100 + 100(wieś) + 500(zakup z tury 1) = 1700, podatki 17+1 (saldo z tury 1) = 18sz
Inwestuję w populację +900 za 18sz (100 pop za 1sz+1sz/1000 populacji)

Tura 3:
Populacja 1700+100(wieś)+900(zakup)=2700
Skarbiec 0+27(podatki) = 27 sz

Inwestuję w populację +900 za 27sz (100 pop za 1sz+1sz/1000 populacji)

Tura 4:
Populacja 2700+100(wieś)+900(zakup)=3700
Skarbiec 0 + 37(podatki) = 37 sz

Losuję zdarzenie: 3, 1 Sztorm - zdaje się, że nic się nie dzieje

Kupuję targ niewolników za 30sz - 20 pop i 200 niewolników za 4sz

Tura 5:
Populacja 3700-20(targ niewolników)+100(wieś)=3780
Skarbiec 3 sz (z poprzedniej tury) + 38(podatki) + 1sz (niewolnicy) = 42 sz

Losuję zdarzenie: 6, 1 Najemnicy k6-3 Legioniści PP-PP,PJ,PS (C) WB 2, koszt 8sz

Kupuję 2 fałszywych niewolników - 12 sz oraz 1400 niewolników za 28 sz

Stan po turze 5:
Populacja 3780
1600 niewolników
Skarbiec 2sz
Bohater: dowódca +3
Oddziały (ilość - opis):
2 - Pałkarze - PP-PP WB 2, koszt 6sz
3 - Miotacze kamieni SP-PP WB 2, koszt 6sz
3 - Legioniści PP-PP,PJ,PS (C) WB 2, koszt 8sz
Budynki:
Wieś
Obóz wojowników
Targ niewolników
Osobistości:
Fałszywy Niewolnik 2
Sprawdzajcie czy się gdzieś nie walnąłem i dlaczego Procjon ma innego bohatera niż my skoro napisane było, że każdy ma dowódcę +3

Araven
Reactions:
Posty: 8334
Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:56
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Post autor: Araven » 20 listopada 2013, 17:35

Tagara Biała
Ludzie i krasnoludy.

Tura 0
Populacja: 1000
Bohater: dowódca +3
Oddziały (ilość/opis):
4x Tarczownicy PS-SP WB 1,koszt 3sz (2 sz podstawa + 1sz bonus), jeśli walczy z SP wtedy WB 2
2xKusznicy SP-PP,PJ,JP WB 1 koszt 5sz, jeśli walczy z PP,PJ,JP wtedy WB 2
1xJezdni JP-SP,SS,PP WB 2, koszt 8sz, jeśli walczy z SP,SS,PP,M wtedy WB 4

Budynki:
- Wieś +100 pop/turę
- Obóz wojowników

Tura 1:
Populacja 1000+100 (wieś) =1100, podatki 11sz
Inwestuję w populację +500 za 10sz (100 pop za 1sz+1sz/1000 populacji)

Tura 2:
Populacja 1100 + 100(wieś) + 500(zakup z tury 1) = 1700, podatki 17+1 (saldo z tury 1) = 18sz
Inwestuję w populację +100 za 2sz

Tura 3:
Populacja 1700 + 100(wieś) + 100(zakup z tury 1) = 1900, podatki 19+16 (saldo z tury 2) = 35sz
Inwestuję w populację +1700 za 34sz

Tura 4:
Populacja 1900 + 100(wieś) + 1700(zakup z tury 1) = 3700, podatki 37+1(saldo z tury 3) = 38sz

Losuje zdarzenie (k6 i k6): 4 i 2 = Cyrk- trzeba dać ludziom rozrywkę, tracisz 10 sz na przygotowania ZS+2
Działania: buduję Obóz zwiadowców 20/20 (płacę 20sz oraz tracę 20 pop) i płcę za cyrk.

Tura 5:
Populacja 3700 + 100(wieś) -20 (obóz zwiadowców)= 3780, podatki 37+8(saldo z tury 4) = 45sz
Losuje zdarzenie: 3 i 1 Zła pogoda-> Sztorm- port nie przynosi w tej turze dochodów.
Działania: +5 zwiadowców -30sz + 1 o. Rycerzy 13 sz.

Stan na turę 5:
Populacja: 3780
ZS = 50 + 2 za cyrk = 52 To nie jestem pewien.
Złoto 2
Bohater: dowódca +3
Oddziały (ilość/opis):
4x Tarczownicy PS-SP WB 1,koszt 3sz (2 sz podstawa + 1sz bonus), jeśli walczy z SP wtedy WB 2
2xKusznicy SP-PP,PJ,JP WB 1 koszt 5sz, jeśli walczy z PP,PJ,JP wtedy WB 2
1xJezdni JP-SP,SS,PP WB 2, koszt 8sz, jeśli walczy z SP,SS,PP,M wtedy WB 4
1xRycerstwo CJP-SP,SS,PP,PS,JP WB 3, koszt 13sz, jeśli walczy z SP,SS,PP,PS,JP wtedy WB 6
Budynki:
- Wieś +100 pop/turę
- Obóz wojowników
- Obóz zwiadowców
Osobistości:
- zwiadowcy 5
Zwiad Tagara Ciemna, tylko.
Ostatnio zmieniony 20 listopada 2013, 20:53 przez Araven, łącznie zmieniany 1 raz.

Salam
Reactions:
Posty: 239
Rejestracja: 28 sierpnia 2009, 23:16

Post autor: Salam » 20 listopada 2013, 21:25

Wyniki akcji - żeby nie było, żem nieobiektywny ;)

http://cahel.cba.pl/losowanie.php

Anghor Haran dokonało udanego zwiadu Olgrionu, po czym zorganizowało atak łowcami na to miasto. Wynikiem ataku było morderstwo dwóch elfich zwiadowców.

Olgrion dokonał udanego zwiadu Tagary Ciemnej i posiada teraz dwie z trzech informacji (napisz Procjon jakie)

Tagara Biała dokonała udanego zwiadu Tagary Ciemnej i posiada teraz jedną informację (napisz Araven jaką)

@Procjon - odejmij sobie dwóch zwiadowców, możesz ogłosić żałobę.

@avnar, jak rozpiszesz tury to daj znać o swoich akcjach i dopiszemy je.

ZWIAD - w karcie osobistości przy akcji "zwiad" napisałem, że informacja może być wykorzystana przez 5 tur, zatem za następne 5 tur możecie jeszcze z niej skorzystać, atak osobistościami, potem przepada i na nowo trzeba zrobić zwiad (można puścić zwiad i inne osobistości jak ja to zrobiłem), zatem miejcie się na baczności.
Na tym etapie to mała informacja, potem jak się rozrośniecie informacja o kierunku rozwoju innego miasta jest kluczowe w jego pokonaniu.

Teraz można klecić fabularne opisy i rozisywać swoje tury 6-10 czyli runda 2.

Procjon
Reactions:
Posty: 1090
Rejestracja: 22 lutego 2012, 14:38

Post autor: Procjon » 20 listopada 2013, 22:35

Proszę magiczno-społeczną i ekonomiczną.
Stan po turze 5 wersja poprawiona:
Populacja: 4380
Skarbiec: 1 sz
Zadowolenie społeczne: 52 ZS
Bohater: dowódca +3
Oddziały (ilość - opis):
2 - Włócznicy PJ - JP, PP, WB 1, cena 4
2 - Łucznicy SP - PP, PJ, WB 1, cena 5
1 - Miecznicy PP - PP, PJ, WB 1, cena 4
1 - Jazda JS - SP, SS, PP, WB 2, cena 8
Budynki:
Wieś
Obóz wojowników
Obóz zwiadowców
Osobistości:
Zwiadowcy 5

Tura 6:
Populacja 4380+100(wieś)=4480 pop
Skarbiec 1+44(podatki)=45 sz
Zdarzenie: 6 (Szczęście) - 5 (Bohater oferuje usługi), poproszę Mistrza Kupiectwa

Buduję Gildię kupiecką: -30 sz, -100 pop
Rekrutuję kupców: -12 sz, +2 kupcy

Tura 7:
Populacja 4480-100(Gildia kupiecka)+100(wieś)=4480 pop
Skarbiec 2+44(podatki)+2(kupcy)+8(Mistrz Kupiectwa)=56 sz
Zdarzenie: 3 (Zła Pogoda) - 6 (Powódź), -15 sz

Buduję Karczmę: -10 sz, -50 pop, +2 ZS (ZS 54)
Inwestuję w populację: +500 pop, -30 sz

Tura 8:
Populacja 4480-50(karczma)+100(wioska)+500(zakup)=5030 pop
Skarbiec 1+50(podatki)+2(kupcy)+8(Mistrz Kupiecki)=61 sz
Zdarzenie: 1(Zagrożenie) - 6 (Horda dzikusów) w wielkości... 70 PP-PP i 30 SP-PP... Milicji mam 50 WB.
Poddaję się i tracę 1000 mieszkańców oraz 5 ZS (ZS 47)

Inwestuję w populację: +1200 pop, -60 sz

Tura 9:
Populacja 5030 - 1000(Horda dzikusów) + 100(wieś) + 1200(zakup) = 5330 pop
Skarbiec: 1 + 53(podatki) + 2(kupcy) + 8(Mistrz Kupiecki) = 64 sz
Zdarzenie: 4 (Przypadek) - 6 (Opuszczona zbrojownia) Możesz zamienić k6 (6) oddziałów na ciężkie oddziały, zamieniam wszystko co posiadam.

Kupuję Wieżę Magów: -50 sz, -50 pop
Inwestuję w populację: -12 sz, +200 pop

Tura 10:
Populacja: 5330 - 50(Wieża magów) + 100(Wieś) + 200(zakup)= 5580 pop
Skarbiec: 2 + 55(podatki) + 2(kupcy) + 8(Mistrz kupiecki) = 67 sz
Zdarzenie: 2 (Wrogie działania) - 4 (Próba zdobycia rynku) Grupa kupców wroga licząca ilość kupców królestwa -1 (czyli 1) próbuje zdobyć miejscowy rynek, mój wynik 2+2(kupcy)+5(Mistrz kupiecki)=9, przeciwnik 4+1=5. Nic się nie stało.

Inwestuję w populację: -30 sz, +500 pop
Kupuję zaklinaczy: -15 sz, +3 zaklinacze
Kupuję kupców: -12 sz, +2 kupcy
Kupuję zwiadowców: -6 sz, +1 zwiadowca
Kupuję oddziały: -4 sz, -10 pop, +1 Miecznicy

Stan po turze 10:
Populacja: 6070 pop
Skarbiec: 0 sz
Zadowolenie społeczne: 49 ZS

Budynki:
Wieś
Obóz wojowników
Obóz zwiadowców
Gildia kupiecka
Karczma
Wieża magów

Bohaterowie:
Dowódca +3
Mistrz kupiecki +5
Mogę już sobie wybrać bohatera którego wg zasad powinienem otrzymać?

Oddziały:
2 - Włócznicy (C) PJ-JP,PP, WB 1+1, cena 4 sz
2 - Łucznicy (C) SP-PP,JP, WB 1+1, cena 5 sz
1 - Miecznicy (C) PP-PP,JP, WB 1+1, cena 4 sz
1 - Miecznicy PP-PP,JP, WB 1, cena 4 sz
1 - Jazda (C) JS-SP,SS,PP, WB 2+1, cena 8 sz

Osobistości:
Zwiadowcy 6
Kupcy 4
Zaklinacze 3

Czy można wykonywać atak magiczny bez wypowiadania wojny? A tym razem robię zwiad na Tagarę Białą.
Ostatnio zmieniony 25 listopada 2013, 10:46 przez Procjon, łącznie zmieniany 1 raz.

avnar
Reactions:
Posty: 1137
Rejestracja: 29 kwietnia 2009, 20:39
Has thanked: 2 times
Been thanked: 6 times

Post autor: avnar » 21 listopada 2013, 07:27

TagarDur
Kasnoludy i gnomy.

Tura 0
Populacja: 1000
Bohater: dowódca +3
Oddziały (ilość/opis):
3x Tarczownicy PS-SP,SS WB 1,koszt 4sz, jeśli walczy z SP,SS wtedy WB 2
1x Młociarze PP-PP,PJ,PS WB 1,koszt 5sz , jeśli walczy z PP,PJ,PS wtedy WB 2
1x Kusznicy SP-PP,PJ,JP WB 1 koszt 5sz, jeśli walczy z PP,PJ,JP wtedy WB 2
1x Kamienna straż PP-PP,PJ,PS (C) WB 2, koszt 8sz, jeśli walczy z PP,PJ,PS wtedy WB 4

UWAGA!! Wkradły Ci się błędy przy opisie oddziałów, krasnoludzkich. Zmieniłem, ale zobacz czy się zgadza i popraw sobie.

Budynki:
- Wieś +100 pop/turę
- Obóz wojowników

Tura 1:
Populacja 1000+100 (wieś) =1100, podatki 11sz
Inwestuję w populację +500 za 10sz (100 pop za 1sz+1sz/1000 populacji)

Tura 2:
Populacja 1100 + 100(wieś) + 500(zakup z tury 1) = 1700, podatki 17+1 (saldo z tury 1) = 18sz
Inwestuję w populację +100 za 2sz

Tura 3:
Populacja 1700 + 100(wieś) + 100(zakup z tury 1) = 1900, podatki 19+16 (saldo z tury 2) = 35sz
Inwestuję w populację +1700 za 34sz

Tura 4:
Populacja 1900 + 100(wieś) + 1700(zakup z tury 1) = 3700, podatki 37+1(saldo z tury 3) = 38sz

Losuje zdarzenie (k6 i k6): 3 i 6 = 6. Powódź - powódź nawiedziła wiele z Twoich ziem przynosząc wielkie straty, -15 sz ew. jak nie masz czym zapłacić -2 ZS

Działania: Płacę za Powódź 38sz - 15sz = 23
Zostaje mi 23sz

Tura 5:
Populacja 3700 + 100(wieś) = 3800 czyli podatki 23+38=61sz
Losuje zdarzenie: 4 i 4 4. Pożar - W wyniku pożaru ginie k6(rzut 1)x100 członków królestwa i niewolników (rzut dla jednych i drugich) ZS-2
Działania: kupuję populację 1000 za 40sz czyli zostaje mi 21az z podatków.

Stan na turę 5:
Populacja: 3700
ZS = 50 - 2 za pożar = 48
Złoto 21zs
Bohater: dowódca +3
Oddziały (ilość/opis):
3x Tarczownicy PS-SP,SS WB 1,koszt 4sz, jeśli walczy z SP,SS wtedy WB 2
1x Młociarze PP-PP,PJ,PS WB 1,koszt 5sz , jeśli walczy z PP,PJ,PS wtedy WB 2
1x Kusznicy SP-PP,PJ,JP WB 1 koszt 5sz, jeśli walczy z PP,PJ,JP wtedy WB 2
1x Kamienna straż PP-PP,PJ,PS (C) WB 2, koszt 8sz, jeśli walczy z PP,PJ,PS wtedy WB 4

Budynki:
- Wieś +100 pop/turę
- Obóz wojowników

Osobistości:
- brak
Taa, coś szczęścia nie miałem, najpierw mi zalało tunele a później się jeszcze spaliły. Coś mi GotamGor i Sharami nie sprzyjają.

Zrobię już kolejne tury, tak jak Procjon, bo nie wiem jak to później w ciągu dnia ze mną będzie.
Tura 6
Populacja 3700 + 100(wieś) + 1000 = 4800
Podatki 48sz + 21az z poprzedniej tury = 69sz
Zdarzenie 6 i 1 1. Najemnicy - kilka oddziałów najemników pragnie dołączyć do Ciebie, dodaj sobie k6 (wyszło 2) oddziałów dowolnej piechoty.
Pytanie Mogę sobie dodać Kamienną Straż? Czy płacę za tych najemników? Jeśli tak to ile?

Według tego co zrozumiałem, to płacę dopiero jak przekroczę 10 oddziałów, więc wrzucam sobie teraz 2 oddziały, Kamiennej Straży za darmo. Czy nie powinno być tak że powinniśmy płacić ich koszt początkowy?

Działania:
Zwiększam populacje o 1000 (1+4)sz*10=50sz
Zostaje mi 19sz

Tura 7
Populacja 4800+100+1000=5900
Podatki 19sz+59sz=78sz
Zdarzenie 3 i 4 4. Mgła - mgła jest tak nieprzenikniona, że nie ma mowy o korzystaniu z broni strzelecko-miotanej w tej turze.
Działania kupuję populację 900 za 54sz, zostaje mi 24 sz oraz kupuję obóz zwiadowców za 20 sz
Zostaje mi 4 sz

Tura 8
Populacja 5900+100+900=6900
Podatki 4sz+69sz=73sz
Zdarzenie 1 i 1 1. Smocza pieczara - Okazało się, że tereny zasiedlane przez Twoje królestwo są pradawnym leżem smoka. Teraz gdy się obudził nie da Ci spokoju aż go nie pokonasz WB (populacja/100)x2, taktyka bitwy 5+k6, próg ucieczki 60%. Dopóki nie zostanie pokonany, co turę będzie zjadał 100 ludzi (ZS-1), zanim jednak do tego dojdzie będzie próbował pozbyć się innych zagrożeń jak potwory, bandyci i każda inna grupa która nawiedza jego ziemię. Po pokonaniu smoka można zająć jego skarb WB smoka sz oraz artefakt.

No i co teraz?
WB smoka to chyba 60x2=120 Taktyka Bitwy 8
Moje WB wszystkich oddziałów to tylko 8, bo liczą się po 1, tak? Moja taktyka to +3
Jak na razie to nie mam szans. Rewelacja, TagarDur padło zanim się jeszcze rozwinęło :)

Działania
kupuję Czempion WB10 koszt 20sz Czy może mogę mieć tylko 1? Ok, znalazłem. Ale czy jak zostanę pokonany to on ginie i już nie będę mógł mieć nowego?
Zostało mi 73-40=33sz
kupuję obóz zwiadowców 20sz oraz 5 zwiadowców za 30sz
Zostaje mi 3 sz

Tura 9
Populacja 6900+100-100(za smoka)=6900
Dochód 3+69=72sz
Zdarzenie 2 i 2 Wielkie nawrócenie- pojawiła się grupa kapłanów (liczba kapłanów król. -1) siejąca zamęt w prostych głowach wiernych (akcje: Nawracanie), jeśli działania okażą się sukcesem wtedy królestwo traci nadwyżka x100 populacji.
Nie rozumiem co mam zrobić?

No dobra, ugrzęzłem, nie wiem co mam dalej zrobić a nie chcę później wszystkiego pisać od nowa.

Nie wiem co to jest nadwyżka x100 populacji i nie wiem co to jest Nawracanie.

Ok znalazłem, ale powinien być odnośnik do Karty Osobistości i Akcji oraz Świątyni. Wiem że jak już się pozna te akcje to nie będzie problemu, ale na razie ciężko mi to było znaleźć.

Czyli jak rozumiem, ja mam 0 kapłanów to oni mają -1. Czy to oznacza że Nawracanie nie następuje? Czy dalej rzucamy kośćmi?

No nie wiem jak ugryźć tego smoka.
Ostatnio zmieniony 21 listopada 2013, 08:42 przez avnar, łącznie zmieniany 1 raz.

Salam
Reactions:
Posty: 239
Rejestracja: 28 sierpnia 2009, 23:16

Post autor: Salam » 21 listopada 2013, 09:24

Stan na turę 5:
Populacja: 3780
Złoto 0
Bohater: dowódca +3
Oddziały (ilość/opis):
1 - Zombie PS-PP,SP WB 1, koszt 4sz
1- Kościotrupy PS-PP,SP WB 2, koszt 7sz
2 - Kościotrupia jazda JS-PP,PS,SP,SS WB 3, koszt 12sz
Budynki:
- Wieś +100 pop/turę
- Obóz wojowników
- Obóz zwiadowców
Osobistości:
- zwiadowcy 8
- łotrowie 2

RUNDA 2 TURA 1/6
Populacja 3780+100 =3880, daje nam to 38 sz z podatków
Przypadek->Pożar - ginie 300 pop, ZS-2 (48)
- kupuje gildię kupiecką 30/100 oraz +1 o. kościotrupów -7sz, zostaje 1sz.

RUNDA 2 TURA 2/7
Populacja 3480+100 =3580, daje nam to 35 sz z podatków +1 saldo =36
Wrogie działania->Wielkie nawrócenie 3/4 (wrogim kapłanom nie udało się przejąć mojej populacji)
Kupuje mistrza kupieckiego -20sz
Kupuje 2 o. kościotrupów -14sz

RUNDA 2 TURA 3/8
Populacja 3580+100 =3680, daje nam to 36 sz z podatków +2 saldo +5 mistrz kupiectwa=43
Wrogie działania->Atak magiczny 4/2, wrodzy magicy zabijają mi 200 pop ZS-1(47)
Kupuję kupców +7 za 42sz

RUNDA 2 TURA 4/9
Populacja 3680+100-200 =3580, daje nam to 35 sz z podatków +1 saldo +5 mistrz kupiectwa + 7 kupców =48
Szczęście->Imperialny zarząd - do spraw bezpieczeństwa umieszcza w Twoim mieście garnizon orków 10 oddziałów koczowników PP-PP,PJ WB 1
Kupuję Gildię Łotrów 40/30

RUNDA 2 TURA 5/10
Populacja 3580+100-30=3650, daje nam to 36+8 saldo + 5 mistrz kup. +7 kupcy -2sz żołd dla wojska (przekroczyłem 10 oddziałów ale nie mam 20) = 54
Przyjazne działania->Zebranie zwiadowców +2
Kupuję zwiadowców +5 -30sz
Kupuję kupców +4 -24sz

Stan na koniec rundy 2
Populacja: 3650
Złoto 0
Bohater:
- dowódca +3
- mistrz kupiectwa +3/5sz
Oddziały (ilość/opis):
1 - Zombie PS-PP,SP WB 1, koszt 4sz
4- Kościotrupy PS-PP,SP WB 2, koszt 7sz
2 - Kościotrupia jazda JS-PP,PS,SP,SS WB 3, koszt 12sz
10 - Koczownicy PP-PP,PJ WB 1
Budynki:
- Wieś +100 pop/turę (tura 0)
- Obóz wojowników (tura 0)
- Obóz zwiadowców (tura 4)
- Gildia kupiecka (tura 6)
- Gildia Łotrów (tura 9)
Osobistości:
- zwiadowcy 15
- łotrowie 2
- kupcy 11


Akcję rozpiszę jak wszyscy uzupełnią tury.

avnar
Reactions:
Posty: 1137
Rejestracja: 29 kwietnia 2009, 20:39
Has thanked: 2 times
Been thanked: 6 times

Post autor: avnar » 21 listopada 2013, 22:51

Poprawiona runda 2

Tura 5
Populacja 3700 + 100(wieś) + 1000 = 4800
Podatki 48sz + 21sz z poprzedniej tury = 69sz
Zdarzenie 6 i 1 Najemnicy - kilka oddziałów najemników pragnie dołączyć do Ciebie, dodaj sobie k6 (wyszło 2) oddziałów dowolnej piechoty.

Dobieram sobie dwa oddziały Kamiennych Łbów PP-PP,PJ,PS (C) WB 2, koszt 8sz, jeśli walczy z PP,PJ,PS wtedy WB 4


Działania:
Zwiększam populacje o 1000 (1+4)sz*10=50sz
Zostaje mi 19sz

Tura 7
Populacja 4800+100+1000=5900
Podatki 19sz+59sz=78sz
Zdarzenie 3 i 4 4. Mgła - mgła jest tak nieprzenikniona, że nie ma mowy o korzystaniu z broni strzelecko-miotanej w tej turze.
Działania kupuję populację 900 za 54sz, zostaje mi 24 sz oraz kupuję obóz zwiadowców za 20 sz
Zostaje mi 4 sz

Tura 8
Populacja 5900+100+900-20(za obóz zwiadowców)=6880
Podatki 4sz+68sz=72sz
Zdarzenie 1 i 1 1. Smocza pieczara - Okazało się, że tereny zasiedlane przez Twoje królestwo są pradawnym leżem smoka. Teraz gdy się obudził nie da Ci spokoju aż go nie pokonasz WB (populacja/100)x2, taktyka bitwy 5+k6, próg ucieczki 60%. Dopóki nie zostanie pokonany, co turę będzie zjadał 100 ludzi (ZS-1), zanim jednak do tego dojdzie będzie próbował pozbyć się innych zagrożeń jak potwory, bandyci i każda inna grupa która nawiedza jego ziemię. Po pokonaniu smoka można zająć jego skarb WB smoka sz oraz artefakt.

Działania
Kupuję Gildię Kupców za 30sz
Zostało mi 72-30=42sz
kupuję Mistrza zwiadowców +3 za 20sz oraz 3 zwiadowców za 18sz
Zostaje mi 4 sz

Tura 9
Populacja 6880+100-100(za smoka)=6880
Dochód 5+68=73sz
Zdarzenie 2 i 2 Wielkie nawrócenie- pojawiła się grupa kapłanów (liczba kapłanów król. -1) siejąca zamęt w prostych głowach wiernych (akcje: Nawracanie), jeśli działania okażą się sukcesem wtedy królestwo traci nadwyżka x100 populacji.
Rzut ich 6 mój 5. Remis, nic nie tracę.

Działania:
Kupuję 4 kupców za 24sz.
Zostaje mi 49 sz.

Zadowolenie Społeczne 48-1 za smoka=47

Tura10
Populacja 6880+100-100(za smoka)-100 (za Gildię Kupiecką)=6780
Dochód 50+67=117+4 za kupców=121

Zdarzenie 3 i 4 Mgła - mgła jest tak nieprzenikniona, że nie ma mowy o korzystaniu z broni strzelecko-miotanej w tej turze.

Działanie:
Kupuję Mistrza Kupieckiego za 100 sz
za 18sz kupuję 3 kupców
Zostaje 3sz

Zadowolenie 47-1 za smoka=46

Koniec Tury 10

Stan na Turę 10:
Populacja: 6780
ZS = 46
Złoto 3zs

Bohater:
- dowódca +3
- Mistrz Kupiectwa +8
- Mistrza Zwiadu +3

Oddziały (ilość/opis):
3x Tarczownicy PS-SP,SS WB 1,koszt 4sz, jeśli walczy z SP,SS wtedy WB 2
1x Młociarze PP-PP,PJ,PS WB 1,koszt 5sz , jeśli walczy z PP,PJ,PS wtedy WB 2
1x Kusznicy SP-PP,PJ,JP WB 1 koszt 5sz, jeśli walczy z PP,PJ,JP wtedy WB 2
1x Kamienna straż PP-PP,PJ,PS (C) WB 2, koszt 8sz, jeśli walczy z PP,PJ,PS wtedy WB 4
2x Kamienne Łby PP-PP,PJ,PS (C) WB 2, koszt 8sz, jeśli walczy z PP,PJ,PS wtedy WB 4

Budynki:
- Wieś +100 pop/turę
- Obóz wojowników
- Gildia kupiecka
- Obóz zwiadowców

Osobistości:
- 7 kupców
- 3 zwiadowców
- Smok (nie wiadomo, kochać go czy zabić)
Ostatnio zmieniony 22 listopada 2013, 08:01 przez avnar, łącznie zmieniany 1 raz.

Araven
Reactions:
Posty: 8334
Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:56
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Post autor: Araven » 22 listopada 2013, 18:39

Tagara Biała, Ludzie i krasnoludy.
RUNDA 2 TURA 1/6
Populacja 3780+100 =3880, daje nam to 38 sz z podatków razem 40 z tym co było
6. Powódź - powódź nawiedziła wiele z Twoich ziem przynosząc wielkie straty, -15 sz (mam 25)
- czekam.

RUNDA 2 TURA 2/7
Populacja 3880+100 =3980, daje nam to 39 sz z podatków +25 saldo =64 -30 Gildia = 34
1. Sztorm- port nie przynosi w tej turze dochodów
Kupuję Gildię kupiecką 30 sz./100 ludzi


RUNDA 2 TURA 3/8
Populacja 3880+100 =3980, daje nam to 39 sz z podatków +34 saldo = 63 – 20 Mistrz kupiecki
5. Ulewne deszcze - lało już tyle dni, że tylko piechota jest w stanie walczyć.
Kupuje mistrza kupieckiego -20sz

RUNDA 2 TURA 4/9
Populacja 3980+100 =4080, daje nam to 40 sz z podatków +43 saldo +5 mistrz kupiectwa = 88 + 40 szczęście – 120 za 20 kupców = 8 sz
2. Wsparcie tajemniczego sojusznika - Przyjechał poseł z innego królestwa przywożąc podarek k6x10 sz + 40 sz.
Kupuję 20 kupców

RUNDA 2 TURA 5/10
Populacja 4080+100 =4180, daje nam to 41 sz z podatków +8 saldo +5 mistrz kupiectwa + 20 kupcy = = 74 sz – 60 = 14
6. Magowisko - przyłącza się do Ciebie k3 zaklinaczy z pobliskiego magowiska.
Dostaję 2 zaklinaczy.
Kupuję 10 kupców

Stan na koniec rundy 2
Populacja: 4180
Złoto 14
Bohater:
- dowódca +3
- mistrz kupiectwa +3/5sz

Oddziały (ilość/opis):
Oddziały (ilość/opis):
4x Tarczownicy PS-SP WB 1,koszt 3sz (2 sz podstawa + 1sz bonus), jeśli walczy z SP wtedy WB 2
2xKusznicy SP-PP,PJ,JP WB 1 koszt 5sz, jeśli walczy z PP,PJ,JP wtedy WB 2
1xJezdni JP-SP,SS,PP WB 2, koszt 8sz, jeśli walczy z SP,SS,PP,M wtedy WB 4
1xRycerstwo CJP-SP,SS,PP,PS,JP WB 3, koszt 13sz, jeśli walczy z SP,SS,PP,PS,JP wtedy WB 6
Budynki:
- Wieś +100 pop/turę (tura 0)
- Obóz wojowników (tura 0)
- Obóz zwiadowców (tura 4)
- Gildia kupiecka (tura 6)

Osobistości:
- zwiadowcy 5
- zaklinacze 2
- kupcy 30
Ostatnio zmieniony 22 listopada 2013, 23:38 przez Araven, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ