Techniczny - Obietnica szybkiej śmierci w Dolinie Węży

Dobro
Reactions:
Posty: 2848
Rejestracja: 10 listopada 2012, 22:13

Post autor: Dobro » 14 maja 2014, 10:12

POSTACIE GRACZY WRAZ Z BIEŻĄCYM EKWIPUNKIEM
Gracz: Koszal
Imię: Eb
Podchodzenie: Kill One
Profesja Złodziej/Ranger
Percepcja 15+1 (pochodzenie)
Budowa 13
Zręczność 12
Charakter 11
Spryt 10

Kot: Zawsze, gdy będziesz coś ukrywał, albo coś maskował, zwiększ przeciwnikowi Poziom Trudności testów Wypatrywania/ Nasłuchiwania o 2 stopnie

SPRAWNOŚĆ (Budowa 13): kondycja 1, pływanie 1, wspinaczka 3
SIŁA WOLI (Charakter 11): Odporność na ból 1, niezłomność 1, morale 1
WALKA WRĘCZ (Zręczność 12): Bijatyka 1, Broń ręczna 5, rzucanie 1
SPOSTRZEGAWCZOŚĆ* (Percepcja 16) Nasłuchiwanie 2, Wypatrywanie 2,
Czujność 3
KAMUFLAŻ* (Percepcja 16) Skradanie się 5, Ukrywanie się 3, Maskowanie 2
ORIENTACJA W TERENIE (Percepcja 16) Wyczucie kierunku 1
Przygotowanie pułapki 1 Tropienie 1
MEDYCYNA (Spryt 10) Pierwsza pomoc 1, Leczenie ran 1, Leczenie chorób 1
* atut z pochodzenia- Piętno Kill One: Ponoć Wszyscy jesteśmy dziećmi apokalipsy. Cóż- wy z Kill One mieliscie trudniejsze dzieciństwo. Twoje fizyczne deformacje świadczą same za siebie. Mało kto ci zaufa, wiesz? Testy charakteru w kotaktach z ludźmi są dla ciebie zawsze trudniejsze o jeden poziom.
Piętno miasta to jednak przede wszystkim to, jak trudno cię zabić. Zaczynasz grę ze wszystkimi Umiejętnościami z pakietu Kamuflaż i Spostrzegawczość na 2. Ponadto nigdy nie otrzymujesz kar za zasadę Zasadzki.

Sztuczka - nożownik (bonus +1 do Broni ręcznej, kiedy walczy nożem), Akcja za 3 sukcesy- wykończenie

Choroba - Anemia (kary Budowa -3, Spryt -1, Percepcja -1; +30% testy Kondycji, +30% testy kontaktów z ludźmi)

Sprzęt:
leki na anemię- krwiotwórcze (40 tabletek), Preparat w butelce (80 dawek), 2 noże, łom, bandaże, części zapasowe, koc, folia strecz (1m), kilo sera, alkohol (jako odkażacz), igła i nici, zwój drutu (40 cm), menażka, 3 naboje kalibru 7,62mm, kubek, tygodniowe racje żywnościowe, 2 bandaże, detektor ruchu, lina 20 metrów + uprząż + karabinki i haczyki, krótkofalówka.
Ubranie mocno zniszczone, w wielu miejscach pozszywane. Rękawiczki skórzane bez palców, buty sportowe, chusta na twarzy.
Gracz: deliad
imię: Ian McNeil
Pochodzenie: człowiek znikąd / Wszechstronność
Ranger/Zabójca
Jeden strzał - otrzymujesz bonus +2 do umiejętności strzelania, rzucania albo walki, ale tylko na czas pierwszego testu, zaś obrażenia zadane w tym pierwszym ciosie/strzale są o poziom wyższe.

Sztuczki:
Samuraj - otrzymujesz bonus +1 do Broni ręcznej, jeśli walczysz mieczem lub pałką. Ponadto, jeśli nosisz katanę, rapier lub inną broń chowaną w pochwie, dobycie jej zajmuje tylko 1 segment.

Zręczność: 20 (bijatyka 1, broń ręczna 4, rzucanie 1, samochód 1, motocykl 1, ciężarówka 1, kradzież kieszonkowa 1, otwieranie zamków 1, zwinne dłonie 1, pistolety 2, karabiny 3, broń maszynowa 1, łuk 1, kusza 1, proca 1)
Percepcja: 8 (wyczucie kierunku 1, przygotowanie pułapki 1, tropienie 1, nasłuchiwanie 1, wypatrywanie 1, czujność 3, skradanie 3, ukrywanie 2, maskowanie 2)
Charakter: 6 (perswazja 1)
Spryt: 15 (pierwsza pomoc 1, leczenie ran 1, leczenie chorób 1, pirotechnika 1)
Budowa: 12 (kondycja 1, pływanie 1, wspinaczka 1)

Choroba: przewlekła gorączka krwotoczna
Lek: ebokiller

Broń: pałka policyjna (+2 zr atak, +1 zr obrona)
AK-47, 7.62, 28 amunicji, 1 magazynek (30 amo), zacięcie: 20, obr. Ciężkie, szybkostrzelność 2

Winchester 15 amunicji kal .40-44', racje żywnościowe na tydzień, 6 porcji leku ebokiller, 2 pary lewisów, 2 koszulki, buty trekingowe, trampki, plecak, kompas, lornetka, menażka, łyżeczkowidelec, koc, kapelusz, skórzana kurtka, 3 bandaże, środek dezynfekujący (330 ml), soda do oczyszczania wody (4 tabletki), krótkofalówka, granat hukowy, latarka, 10 pocisków 7.62 do AK-47.
Gracz: Araven
Paul Wilson
Federacja Appalachów
Profesja Gladiator/Ranger
BUDOWA 11 CHARAKTER 14 ZRĘCZNOŚĆ 16 PERCEPCJA 13 SPRYT 11

NIE DO ZDARCIA - cecha gladiatora - nie dotyczy mnie reguła zwiększania obrażeń w walce wręcz
Pojedynkowicz - ignoruje pierwsza ranę lekką lub draśnięcie i nie można mnie wystraszyć.
Bonus za 4 poziom walki wręcz
SPRAWNOŚĆ (Budowa 11) - kondycja 1, pływanie 1, wspinaczka 1
BROŃ DYSTANSOWA (Zręczność 16) - łuk 1, kusza 1, proca 1
ORIENTACJA W TERENIE (Percepcja 13) - wyczucie kierunku 1, przygotowanie pułapki 1, tropienie 2
MEDYCYNA (Spryt 11) - pierwsza pomoc 2, leczenie ran 1, leczenie chorób 1
SPOSTRZEGAWCZOŚĆ (Percepcja 13) - nasłuchiwanie 1, wypatrywanie 2, czujność 1
KAMUFLAŻ (Percepcja 13) - skradanie 1, ukrywanie 1, maskowanie 1
PRZETRWANIE (Percepcja 13) - łowiectwo 2, znajomość terenu 1, zdobywanie wody 1
SIŁA WOLI (charakter 14) - odporność na ból 1, niezłomność 1, morale 1
PROWADZENIE POJAZDÓW (Zręczność 16) - samochód 2, motocykl 1, ciężarówka 1
BROŃ STRZELECKA (Zręczność 16) - pistolety 1, karabiny 1, broń maszynowa 2
WALKA WRĘCZ (Zręczność 16) - bijatyka 1, broń ręczna 4, rzucanie 1
52 gamble
Sprzęt:
2 x bandaże, tabletki x 2, witaminy x1. maść z łajna oposa od szamana..., lornetka, noktowizor, nóż, 1 kula do S W 29 (kaliber 44), M16 i 2 magazynki (1x 30 sztuk kal 5.56 i 1x 28 sztuk), włócznia, tygodniowe racje żywnościowe, granat EMP, ładunek wybuchowy (C4 wielkości pudełka od tic-tac), latarka, krótkofalówka, 4 dodatkowe pociski kal 5.56 (do M16), 4 strzykawki z dawką leku
****

1szy post:
Jeżeli uwielbiasz Neuroshimę i chcesz przeżyć krótką przygodę (około 20-30 stron forum) to dobrze trafiłeś!

Organizuję PBF w systemie Neuroshima, na podstawie trochę zmodernizowanego przeze mnie scenariusza konkursowego Kwentin (nie jestem jego autorem).
Ilość graczy: 3 (w przypadku dużej ilości chętnych: 4 :p)
Kolor gry: rtęć
Gotowe postacie: tak (z drobnymi poprawkami); ale dla graczy, którzy lubią naprawdę trudne scenariusze dopuszczam dowolną profesję
Start: po skompletowaniu 3 graczy i ich kart postaci
Klimat: horror, psychologiczny, akcja
Oś fabuły: walka z siłami Molocha, eksploracja ruin

Do wzięcia są postacie o profesjach:

- zabójca maszyn
- żołnierz (sierżant)
- żołnierz (szeregowiec)

Możliwe modyfikacje postaci obejmują:
- imię, płeć, wygląd zewnętrzny (ale nie wiek!)
- używany sprzęt, chorobę, uzależnienie/motyw charakterystyczny dla danej postaci
Ostatnio zmieniony 29 maja 2014, 13:09 przez Dobro, łącznie zmieniany 1 raz.
Prowadz? sesje: ?mier? i ?ycie kami Ryby (L5K) - zawieszona
Mistyczny Lotos (Conan na zasadach Fate)
Moje postacie:
Ahmed Assad Omar - audytor finansowy (PBF Wybawiciel)
Olaf Vilbergson - m?ody zwiadowca (PBF Cienie na ?niegu)
Mikulas Tichy - m?ody medyk z Pragi (PBF - Memento Mori)

koszal
Reactions:
Posty: 2787
Rejestracja: 15 marca 2012, 13:35
Been thanked: 1 time

Post autor: koszal » 14 maja 2014, 12:56

kiedy start?

Dobro
Reactions:
Posty: 2848
Rejestracja: 10 listopada 2012, 22:13

Post autor: Dobro » 14 maja 2014, 13:04

Jak jeszcze dołączy jeden gracz :) + ewentualne 2 dni na poprawki i wprowadzenie.

Tak, postacie są zwarte i gotowe do akcji. Możliwości manipulacji w kartach postaci zaznaczone w poście nr 1.
Prowadz? sesje: ?mier? i ?ycie kami Ryby (L5K) - zawieszona
Mistyczny Lotos (Conan na zasadach Fate)
Moje postacie:
Ahmed Assad Omar - audytor finansowy (PBF Wybawiciel)
Olaf Vilbergson - m?ody zwiadowca (PBF Cienie na ?niegu)
Mikulas Tichy - m?ody medyk z Pragi (PBF - Memento Mori)

Araven
Reactions:
Posty: 8334
Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:56
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Post autor: Araven » 14 maja 2014, 13:06

Czyli postacie są gotowe tak?
Ja wstępnie się zapisuję. Każda z opcji mi pasuje

koszal
Reactions:
Posty: 2787
Rejestracja: 15 marca 2012, 13:35
Been thanked: 1 time

Post autor: koszal » 14 maja 2014, 13:09

A ja bym wolał własną postać, którą zrobiłem do scenariusza Procjona, a która sobie nie pograła.

Dobro
Reactions:
Posty: 2848
Rejestracja: 10 listopada 2012, 22:13

Post autor: Dobro » 14 maja 2014, 13:10

Żaden problem, podeślij mi ja na PW :)
Prowadz? sesje: ?mier? i ?ycie kami Ryby (L5K) - zawieszona
Mistyczny Lotos (Conan na zasadach Fate)
Moje postacie:
Ahmed Assad Omar - audytor finansowy (PBF Wybawiciel)
Olaf Vilbergson - m?ody zwiadowca (PBF Cienie na ?niegu)
Mikulas Tichy - m?ody medyk z Pragi (PBF - Memento Mori)

koszal
Reactions:
Posty: 2787
Rejestracja: 15 marca 2012, 13:35
Been thanked: 1 time

Post autor: koszal » 14 maja 2014, 13:12

Masz tutaj:

Kill One

Profesja Złodziej/Ranger

Percepcja 15+1 (pochodzenie)
Budowa 13
Zręczność 12
Charakter 11
Spryt 10
(niskie mi wyszły te rzuty ale co poradzę)

Kot: Zawsze, gdy będziesz coś ukrywał, albo coś maskował, zwiększ przeciwnikowi Poziom Trudności testów Wypatrywania/ Nasłuchiwania o 2 stopnie

SPRAWNOŚĆ (Budowa 13): kondycja 1, pływanie 1, wspinaczka 3
SIŁA WOLI (Charakter 11): Odporność na ból 1, niezłomność 1, morale 1
WALKA WRĘCZ (Zręczność 12): Bijatyka 1, Broń ręczna 5, rzucanie 1
SPOSTRZEGAWCZOŚĆ* (Percepcja 16) Nasłuchiwanie 2, Wypatrywanie 2,
Czujność 3
KAMUFLAŻ* (Percepcja 16) Skradanie się 5, Ukrywanie się 3, Maskowanie 2
ORIENTACJA W TERENIE (Percepcja 16) Wyczucie kierunku 1
Przygotowanie pułapki 1 Tropienie 1
MEDYCYNA (Spryt 10) Pierwsza pomoc 1, Leczenie ran 1, Leczenie chorób 1


* atut z pochodzenia- Piętno Kill One: Ponoć Wszyscy jesteśmy dziećmi apokalipsy. Cóż- wy z Kill One mieliscie trudniejsze dzieciństwo. Twoje fizyczne deformacje świadczą same za siebie. Mało kto ci zaufa, wiesz? Testy charakteru w kotaktach z ludźmi są dla ciebie zawsze trudniejsze o jeden poziom.
Piętno miasta to jednak przede wszystkim to, jak trudno cię zabić. Zaczynasz grę ze wszystkimi Umiejętnościami z pakietu Kamuflaż i Spostrzegawczość na 2. Ponadto nigdy nie otrzymujesz kar za zasadę Zasadzki.

Sztuczka- nożownik (bonus +1 do Broni ręcznej, kiedy walczy nożem), Akcja za 3 sukcesy- wykończenie

Choroba- Anemia (kary Budowa -3, Spryt -1, Percepcja -1; +30% testy Kondycji, +30% testy kontaktów z ludźmi)

Sprzęt:
leki na anemię- krwiotwórcze (40 tabletek), Preparat w butelce (80 dawek), 2 noże, łom, bandaże, części zapasowe, koc, folia strecz (1m), kilo sera, alkohol (jako odkażacz), igła i nici, zwój drutu (40 cm), menażka, 3 naboje kalibru 7,62mm, kubek.
Ubranie mocno zniszczone, w wielu miejscach pozszywane. Rękawiczki skózane bez palców, buty sportowe, chusta na twarzy.

Jeszcze ją trochę podkoloryzuję.

Araven
Reactions:
Posty: 8334
Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:56
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Post autor: Araven » 14 maja 2014, 13:21

To ja sierżanta proszę na PW.
I zabójcę maszyn, sobie wybiorę jednego i dam znać.

Awatar użytkownika
deliad
Reactions:
Posty: 3638
Rejestracja: 28 marca 2010, 10:24
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Nickpage: https://krysztalyczasu.pl/profile/deliad
Has thanked: 5 times
Been thanked: 52 times

Post autor: deliad » 14 maja 2014, 17:34

Też czuję niedosyt po sesji Procjana. Podeślę ci postać Iana McNeila.
Obrazek

Araven
Reactions:
Posty: 8334
Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:56
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Post autor: Araven » 14 maja 2014, 21:45

Khem to może ja zagram Paulem Wilsonem z Neroshimy?
Poszukam go, też nim grałem u Procjona.

Dobro
Reactions:
Posty: 2848
Rejestracja: 10 listopada 2012, 22:13

Post autor: Dobro » 14 maja 2014, 22:48

Hm... No dobra, przystosuje scenariusz, by nie był dla was taki zabójczy :)

Dogram ostatnie rzeczy i przewidywany start w ten piątek. Jutro powrzucam tutaj wasze postacie.
Prowadz? sesje: ?mier? i ?ycie kami Ryby (L5K) - zawieszona
Mistyczny Lotos (Conan na zasadach Fate)
Moje postacie:
Ahmed Assad Omar - audytor finansowy (PBF Wybawiciel)
Olaf Vilbergson - m?ody zwiadowca (PBF Cienie na ?niegu)
Mikulas Tichy - m?ody medyk z Pragi (PBF - Memento Mori)

Araven
Reactions:
Posty: 8334
Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:56
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Post autor: Araven » 15 maja 2014, 09:48

Paul Wilson
Federacja Appalachów
Profesja Gladiator/Ranger
BUDOWA 11 CHARAKTER 14 ZRĘCZNOŚĆ 16
PERCEPCJA 13 SPRYT 11

NIE DO ZDARCIA - cecha gladiatora - nie dotyczy mnie reguła zwiększania obrażeń w walce wręcz
Pojedynkowicz- ignoruje pierwsza ranę lekką lub draśnięcie i nie można mnie wystraszyć.
Bonus za 4 poziom walki wręcz
SPRAWNOŚĆ (Budowa 11) - kondycja 1, pływanie 1, wspinaczka 1
BROŃ DYSTANSOWA (Zręczność 16) - łuk 1, kusza 1, proca 1
ORIENTACJA W TERENIE (Percepcja 13) - wyczucie kierunku 1, przygotowanie pułapki 1, tropienie 2
MEDYCYNA (Spryt 11) - pierwsza pomoc 2, leczenie ran 1, leczenie chorób 1
SPOSTRZEGAWCZOŚĆ (Percepcja 13) - nasłuchiwanie 1, wypatrywanie 2, czujność 1
KAMUFLAŻ (Percepcja 13) - skradanie 1, ukrywanie 1, maskowanie 1
PRZETRWANIE (Percepcja 13) - łowiectwo 2, znajomość terenu 1, zdobywanie wody 1
SIŁA WOLI (charakter 14) - odporność na ból 1, niezłomność 1, morale 1
PROWADZENIE POJAZDÓW (Zręczność 16) - samochód 2, motocykl 1, ciężarówka 1
BROŃ STRZELECKA (Zręczność 16) - pistolety 1, karabiny 1, broń maszynowa 2
WALKA WRĘCZ (Zręczność 16) - bijatyka 1, broń ręczna 4, rzucanie 1

U mnie tak:
122 gamble
1 x bandaże, tabletki x 2, witaminy x1. maść z łajna oposa od szamana..., lornetka, noktowizor, nóż.
1 kula do S W 29 (kaliber 44), M16 i chyba 2 magazynki, włócznia.
Do akceptacji MG.

Dobro
Reactions:
Posty: 2848
Rejestracja: 10 listopada 2012, 22:13

Post autor: Dobro » 15 maja 2014, 12:43

Postacie gotowe. Na dole parę uwag.
Podchodzenie: Kill One
Profesja Złodziej/Ranger
Percepcja 15+1 (pochodzenie)
Budowa 13
Zręczność 12
Charakter 11
Spryt 10

Kot: Zawsze, gdy będziesz coś ukrywał, albo coś maskował, zwiększ przeciwnikowi Poziom Trudności testów Wypatrywania/ Nasłuchiwania o 2 stopnie

SPRAWNOŚĆ (Budowa 13): kondycja 1, pływanie 1, wspinaczka 3
SIŁA WOLI (Charakter 11): Odporność na ból 1, niezłomność 1, morale 1
WALKA WRĘCZ (Zręczność 12): Bijatyka 1, Broń ręczna 5, rzucanie 1
SPOSTRZEGAWCZOŚĆ* (Percepcja 16) Nasłuchiwanie 2, Wypatrywanie 2,
Czujność 3
KAMUFLAŻ* (Percepcja 16) Skradanie się 5, Ukrywanie się 3, Maskowanie 2
ORIENTACJA W TERENIE (Percepcja 16) Wyczucie kierunku 1
Przygotowanie pułapki 1 Tropienie 1
MEDYCYNA (Spryt 10) Pierwsza pomoc 1, Leczenie ran 1, Leczenie chorób 1
* atut z pochodzenia- Piętno Kill One: Ponoć Wszyscy jesteśmy dziećmi apokalipsy. Cóż- wy z Kill One mieliscie trudniejsze dzieciństwo. Twoje fizyczne deformacje świadczą same za siebie. Mało kto ci zaufa, wiesz? Testy charakteru w kotaktach z ludźmi są dla ciebie zawsze trudniejsze o jeden poziom.
Piętno miasta to jednak przede wszystkim to, jak trudno cię zabić. Zaczynasz grę ze wszystkimi Umiejętnościami z pakietu Kamuflaż i Spostrzegawczość na 2. Ponadto nigdy nie otrzymujesz kar za zasadę Zasadzki.

Sztuczka - nożownik (bonus +1 do Broni ręcznej, kiedy walczy nożem), Akcja za 3 sukcesy- wykończenie

Choroba - Anemia (kary Budowa -3, Spryt -1, Percepcja -1; +30% testy Kondycji, +30% testy kontaktów z ludźmi)

Sprzęt:
leki na anemię- krwiotwórcze (40 tabletek), Preparat w butelce (80 dawek), 2 noże, łom, bandaże, części zapasowe, koc, folia strecz (1m), kilo sera, alkohol (jako odkażacz), igła i nici, zwój drutu (40 cm), menażka, 3 naboje kalibru 7,62mm, kubek, tygodniowe racje żywnościowe.
Ubranie mocno zniszczone, w wielu miejscach pozszywane. Rękawiczki skórzane bez palców, buty sportowe, chusta na twarzy.
imię: Ian McNeil
Pochodzenie: człowiek znikąd / Wszechstronność
Ranger/Zabójca
Jeden strzał – otrzymujesz bonus +2 do umiejętności strzelania, rzucania albo walki, ale tylko na czas pierwszego testu, zaś obrażenia zadane w tym pierwszym ciosie/strzale są o poziom wyższe.

Sztuczki:
Samuraj – otrzymujesz bonus +1 do Broni ręcznej, jeśli walczysz mieczem lub pałką. Ponadto, jeśli nosisz katanę, rapier lub inną broń chowaną w pochwie, dobycie jej zajmuje tylko 1 segment.

Zręczność: 20 (bijatyka 1, broń ręczna 4, rzucanie 1, samochód 1, motocykl 1, ciężarówka 1, kradzież kieszonkowa 1, otwieranie zamków 1, zwinne dłonie 1, pistolety 2, karabiny 3, broń maszynowa 1, łuk 1, kusza 1, proca 1)
Percepcja: 8 (wyczucie kierunku 1, przygotowanie pułapki 1, tropienie 1, nasłuchiwanie 1, wypatrywanie 1, czujność 3, skradanie 3, ukrywanie 2, maskowanie 2)
Charakter: 6 (perswazja 1)
Spryt: 15 (pierwsza pomoc 1, leczenie ran 1, leczenie chorób 1, pirotechnika 1)
Budowa: 12 (kondycja 1, pływanie 1, wspinaczka 1)

Choroba: przewlekła gorączka krwotoczna
Lek: ebokiller

Broń: pałka policyjna (+2 zr atak, +1 zr obrona)
AK-47, 7.62, 30 amunicji, 1 magazynek (30 amo), zacięcie: 20, obr. Ciężkie, szybkostrzelność 2

Winchester 15 amunicji kal .40-44', racje żywnościowe na tydzień, 6 porcji leku ebokiller, 2 pary lewisów, 2 koszulki, buty trekingowe, trampki, plecak, kompas, lornetka, menażka, łyżeczkowidelec, koc, kapelusz, skórzana kurtka.
Paul Wilson
Federacja Appalachów
Profesja Gladiator/Ranger
BUDOWA 11 CHARAKTER 14 ZRĘCZNOŚĆ 16 PERCEPCJA 13 SPRYT 11

NIE DO ZDARCIA - cecha gladiatora - nie dotyczy mnie reguła zwiększania obrażeń w walce wręcz
Pojedynkowicz - ignoruje pierwsza ranę lekką lub draśnięcie i nie można mnie wystraszyć.
Bonus za 4 poziom walki wręcz
SPRAWNOŚĆ (Budowa 11) - kondycja 1, pływanie 1, wspinaczka 1
BROŃ DYSTANSOWA (Zręczność 16) - łuk 1, kusza 1, proca 1
ORIENTACJA W TERENIE (Percepcja 13) - wyczucie kierunku 1, przygotowanie pułapki 1, tropienie 2
MEDYCYNA (Spryt 11) - pierwsza pomoc 2, leczenie ran 1, leczenie chorób 1
SPOSTRZEGAWCZOŚĆ (Percepcja 13) - nasłuchiwanie 1, wypatrywanie 2, czujność 1
KAMUFLAŻ (Percepcja 13) - skradanie 1, ukrywanie 1, maskowanie 1
PRZETRWANIE (Percepcja 13) - łowiectwo 2, znajomość terenu 1, zdobywanie wody 1
SIŁA WOLI (charakter 14) - odporność na ból 1, niezłomność 1, morale 1
PROWADZENIE POJAZDÓW (Zręczność 16) - samochód 2, motocykl 1, ciężarówka 1
BROŃ STRZELECKA (Zręczność 16) - pistolety 1, karabiny 1, broń maszynowa 2
WALKA WRĘCZ (Zręczność 16) - bijatyka 1, broń ręczna 4, rzucanie 1

U mnie tak:
122 gamble
1 x bandaże, tabletki x 2, witaminy x1. maść z łajna oposa od szamana..., lornetka, noktowizor, nóż, 1 kula do S W 29 (kaliber 44), M16 i chyba 2 magazynki, włócznia, tygodniowe racje żywnościowe.
Wszystkich graczy proszę o trochę szczegółów odnośnie wyglądu postaci:
Wiek, cechy szczególne (jeśli posiada), ogólny wygląd oraz typ charakteru.

Koszal, proszę jeszcze o dopisanie imienia. Btw skąd cecha z pochodzenia? Z jakiegoś dodatku?
Araven: proszę o wylosowanie choroby - ewentualnie ja to mogę zrobić za ciebie ;)
Ostatnio zmieniony 21 maja 2014, 21:53 przez Dobro, łącznie zmieniany 1 raz.
Prowadz? sesje: ?mier? i ?ycie kami Ryby (L5K) - zawieszona
Mistyczny Lotos (Conan na zasadach Fate)
Moje postacie:
Ahmed Assad Omar - audytor finansowy (PBF Wybawiciel)
Olaf Vilbergson - m?ody zwiadowca (PBF Cienie na ?niegu)
Mikulas Tichy - m?ody medyk z Pragi (PBF - Memento Mori)

koszal
Reactions:
Posty: 2787
Rejestracja: 15 marca 2012, 13:35
Been thanked: 1 time

Post autor: koszal » 15 maja 2014, 13:04

Dodatek RUINY. Pochodzenie Kil One.
Imię- to zależy od tego, czy uznamy, że nasze postaci się znają, skoro kilka osób wzięło te same, co w niedokończonym scenariuszu Procjona. Pewnie ułatwiłoby Ci to sprawę.

Co do startu w piątek- idę do roboty na 21szą, nocka, potem odsypiam, potem zjazd kumpli i balanga, na chodzie będę w niedzielę z wieczorka pewnie.

Dobro
Reactions:
Posty: 2848
Rejestracja: 10 listopada 2012, 22:13

Post autor: Dobro » 15 maja 2014, 13:07

Tak, znacie się bardzo dobrze. No, w każdym razie ufacie sobie na tyle, że nie boicie się spać z zamkniętymi oczyma.

Spoko, będziem czekać w kluczowych momentach na twoją decyzję ;)
Prowadz? sesje: ?mier? i ?ycie kami Ryby (L5K) - zawieszona
Mistyczny Lotos (Conan na zasadach Fate)
Moje postacie:
Ahmed Assad Omar - audytor finansowy (PBF Wybawiciel)
Olaf Vilbergson - m?ody zwiadowca (PBF Cienie na ?niegu)
Mikulas Tichy - m?ody medyk z Pragi (PBF - Memento Mori)

ODPOWIEDZ