Imię: Eb
Podchodzenie: Kill One
Profesja Złodziej/Ranger
Percepcja 15+1 (pochodzenie)
Budowa 13
Zręczność 12
Charakter 11
Spryt 10
Kot: Zawsze, gdy będziesz coś ukrywał, albo coś maskował, zwiększ przeciwnikowi Poziom Trudności testów Wypatrywania/ Nasłuchiwania o 2 stopnie
SPRAWNOŚĆ (Budowa 13): kondycja 1, pływanie 1, wspinaczka 3
SIŁA WOLI (Charakter 11): Odporność na ból 1, niezłomność 1, morale 1
WALKA WRĘCZ (Zręczność 12): Bijatyka 1, Broń ręczna 5, rzucanie 1
SPOSTRZEGAWCZOŚĆ* (Percepcja 16) Nasłuchiwanie 2, Wypatrywanie 2,
Czujność 3
KAMUFLAŻ* (Percepcja 16) Skradanie się 5, Ukrywanie się 3, Maskowanie 2
ORIENTACJA W TERENIE (Percepcja 16) Wyczucie kierunku 1
Przygotowanie pułapki 1 Tropienie 1
MEDYCYNA (Spryt 10) Pierwsza pomoc 1, Leczenie ran 1, Leczenie chorób 1
* atut z pochodzenia- Piętno Kill One: Ponoć Wszyscy jesteśmy dziećmi apokalipsy. Cóż- wy z Kill One mieliscie trudniejsze dzieciństwo. Twoje fizyczne deformacje świadczą same za siebie. Mało kto ci zaufa, wiesz? Testy charakteru w kotaktach z ludźmi są dla ciebie zawsze trudniejsze o jeden poziom.
Piętno miasta to jednak przede wszystkim to, jak trudno cię zabić. Zaczynasz grę ze wszystkimi Umiejętnościami z pakietu Kamuflaż i Spostrzegawczość na 2. Ponadto nigdy nie otrzymujesz kar za zasadę Zasadzki.
Sztuczka - nożownik (bonus +1 do Broni ręcznej, kiedy walczy nożem), Akcja za 3 sukcesy- wykończenie
Choroba - Anemia (kary Budowa -3, Spryt -1, Percepcja -1; +30% testy Kondycji, +30% testy kontaktów z ludźmi)
Sprzęt:
leki na anemię- krwiotwórcze (40 tabletek), Preparat w butelce (80 dawek), 2 noże, łom, bandaże, części zapasowe, koc, folia strecz (1m), kilo sera, alkohol (jako odkażacz), igła i nici, zwój drutu (40 cm), menażka, 3 naboje kalibru 7,62mm, kubek, tygodniowe racje żywnościowe, 2 bandaże, detektor ruchu, lina 20 metrów + uprząż + karabinki i haczyki, krótkofalówka.
Ubranie mocno zniszczone, w wielu miejscach pozszywane. Rękawiczki skórzane bez palców, buty sportowe, chusta na twarzy.
imię: Ian McNeil
Pochodzenie: człowiek znikąd / Wszechstronność
Ranger/Zabójca
Jeden strzał - otrzymujesz bonus +2 do umiejętności strzelania, rzucania albo walki, ale tylko na czas pierwszego testu, zaś obrażenia zadane w tym pierwszym ciosie/strzale są o poziom wyższe.
Sztuczki:
Samuraj - otrzymujesz bonus +1 do Broni ręcznej, jeśli walczysz mieczem lub pałką. Ponadto, jeśli nosisz katanę, rapier lub inną broń chowaną w pochwie, dobycie jej zajmuje tylko 1 segment.
Zręczność: 20 (bijatyka 1, broń ręczna 4, rzucanie 1, samochód 1, motocykl 1, ciężarówka 1, kradzież kieszonkowa 1, otwieranie zamków 1, zwinne dłonie 1, pistolety 2, karabiny 3, broń maszynowa 1, łuk 1, kusza 1, proca 1)
Percepcja: 8 (wyczucie kierunku 1, przygotowanie pułapki 1, tropienie 1, nasłuchiwanie 1, wypatrywanie 1, czujność 3, skradanie 3, ukrywanie 2, maskowanie 2)
Charakter: 6 (perswazja 1)
Spryt: 15 (pierwsza pomoc 1, leczenie ran 1, leczenie chorób 1, pirotechnika 1)
Budowa: 12 (kondycja 1, pływanie 1, wspinaczka 1)
Choroba: przewlekła gorączka krwotoczna
Lek: ebokiller
Broń: pałka policyjna (+2 zr atak, +1 zr obrona)
AK-47, 7.62, 28 amunicji, 1 magazynek (30 amo), zacięcie: 20, obr. Ciężkie, szybkostrzelność 2
Winchester 15 amunicji kal .40-44', racje żywnościowe na tydzień, 6 porcji leku ebokiller, 2 pary lewisów, 2 koszulki, buty trekingowe, trampki, plecak, kompas, lornetka, menażka, łyżeczkowidelec, koc, kapelusz, skórzana kurtka, 3 bandaże, środek dezynfekujący (330 ml), soda do oczyszczania wody (4 tabletki), krótkofalówka, granat hukowy, latarka, 10 pocisków 7.62 do AK-47.
Paul Wilson
Federacja Appalachów
Profesja Gladiator/Ranger
BUDOWA 11 CHARAKTER 14 ZRĘCZNOŚĆ 16 PERCEPCJA 13 SPRYT 11
NIE DO ZDARCIA - cecha gladiatora - nie dotyczy mnie reguła zwiększania obrażeń w walce wręcz
Pojedynkowicz - ignoruje pierwsza ranę lekką lub draśnięcie i nie można mnie wystraszyć.
Bonus za 4 poziom walki wręcz
SPRAWNOŚĆ (Budowa 11) - kondycja 1, pływanie 1, wspinaczka 1
BROŃ DYSTANSOWA (Zręczność 16) - łuk 1, kusza 1, proca 1
ORIENTACJA W TERENIE (Percepcja 13) - wyczucie kierunku 1, przygotowanie pułapki 1, tropienie 2
MEDYCYNA (Spryt 11) - pierwsza pomoc 2, leczenie ran 1, leczenie chorób 1
SPOSTRZEGAWCZOŚĆ (Percepcja 13) - nasłuchiwanie 1, wypatrywanie 2, czujność 1
KAMUFLAŻ (Percepcja 13) - skradanie 1, ukrywanie 1, maskowanie 1
PRZETRWANIE (Percepcja 13) - łowiectwo 2, znajomość terenu 1, zdobywanie wody 1
SIŁA WOLI (charakter 14) - odporność na ból 1, niezłomność 1, morale 1
PROWADZENIE POJAZDÓW (Zręczność 16) - samochód 2, motocykl 1, ciężarówka 1
BROŃ STRZELECKA (Zręczność 16) - pistolety 1, karabiny 1, broń maszynowa 2
WALKA WRĘCZ (Zręczność 16) - bijatyka 1, broń ręczna 4, rzucanie 1
52 gamble
Sprzęt:
2 x bandaże, tabletki x 2, witaminy x1. maść z łajna oposa od szamana..., lornetka, noktowizor, nóż, 1 kula do S W 29 (kaliber 44), M16 i 2 magazynki (1x 30 sztuk kal 5.56 i 1x 28 sztuk), włócznia, tygodniowe racje żywnościowe, granat EMP, ładunek wybuchowy (C4 wielkości pudełka od tic-tac), latarka, krótkofalówka, 4 dodatkowe pociski kal 5.56 (do M16), 4 strzykawki z dawką leku
1szy post:
Jeżeli uwielbiasz Neuroshimę i chcesz przeżyć krótką przygodę (około 20-30 stron forum) to dobrze trafiłeś!
Organizuję PBF w systemie Neuroshima, na podstawie trochę zmodernizowanego przeze mnie scenariusza konkursowego Kwentin (nie jestem jego autorem).
Ilość graczy: 3 (w przypadku dużej ilości chętnych: 4 :p)
Kolor gry: rtęć
Gotowe postacie: tak (z drobnymi poprawkami); ale dla graczy, którzy lubią naprawdę trudne scenariusze dopuszczam dowolną profesję
Start: po skompletowaniu 3 graczy i ich kart postaci
Klimat: horror, psychologiczny, akcja
Oś fabuły: walka z siłami Molocha, eksploracja ruin
Do wzięcia są postacie o profesjach:
- zabójca maszyn
- żołnierz (sierżant)
- żołnierz (szeregowiec)
Możliwe modyfikacje postaci obejmują:
- imię, płeć, wygląd zewnętrzny (ale nie wiek!)
- używany sprzęt, chorobę, uzależnienie/motyw charakterystyczny dla danej postaci