Oczywiście dobra robota Bazyl. Teraz pytania. Wpierw do Orka.
1. Duża siła fizyczna, większa niż u półolbrzymów. Czy wciąż dorzut k100, bo patrząc na półogry tak wygląda? Silne cholery te orki.
2. Czy przez opis mamy rozumieć, że jest z grubsza jeden rodzaj orków i zrezygnowałeś z "super" Uruk - Hai, jako Elity?
3. W tabeli opisu rasy jest napisane, że nie mają wyparowań i obrony ze skóry zaś w tabeli parametrów inaczej (-5OB 20/20/20), czy to przypadek, czy niekonsekwencja to ukłon do Artura?
Pogromca: Archetyp wiedźmina stworzonego przez Sapkowskiego pokutuje obecnie w filmie i grach i chyba się nie opędzimy, Sam robiłem wiele przymiarek adaptacji pomysłu na łono RPG. Fajnie, że się oderwałeś nazwą i ideą. Wyszło nieźle.
Zbalansowane premie do współczynników na plus. Osobiście nie lubię samych plusów przy odpornościach, które w ogóle chętnie bym uprościł, ale to Bazylowe Kamienne Cesarstwo i masz prawo rozpisywać sobie bonusy po swojemu. W sumie również zbalansowane.
W mej opini prosi się o stworzenie jednak jakiegoś systemu znaków, zdecydowanie nie tak potężnych jak te opisane dla wieśka na stronie. Może jako umiejętność do nabycia na poziomie 5. {jeśli byłbyś zainteresowany, podeślę na priv w wolnym czasie}
Zadziwił mnie pomysł konwertowania doświadczenia na inną skalę. Czy to trzeba? Jeśli chodzi o przyznawanie nowych umiejętności to dał bym pule start do wyboru i później jedną na poziom z puli, powiększającej się o lepsze umiejętności na progach poziomów, (0,1,5,10,15,20), [20 prawie poza skalą], szybszy poziom awansu spowoduje przewagę czarodziei, którzy szybciej osiągną nowe kręgi z potężniejszymi czarami i przede wszystkim zwiększą swe UM do poziomu 200, co jest wielce magiczną granicą.
Chyba, że rozwiązałeś to jakoś inaczej. (?)