Generator postaci do KC

Awatar użytkownika
dretch
Reactions:
Posty: 660
Rejestracja: 07 czerwca 2010, 13:24
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 1 time
Been thanked: 7 times

Post autor: dretch » 21 marca 2017, 15:42

Postać jest Hipotetyczna i wylosowanie jej jest jak strzał w 6 lotto albo jeszcze bardziej nieprawdopodobne. Zakłądam, że jest jednym z "Bezimiennych".

Losujemy sobie bohatera przez duże B! Który miał niebywałe szczęście i jest
Twardzielem i siłaczem! WOW, ponieważ staje w szranki z nam cudownie panujacym w planie nekromantycznym Pikusiem.

Nasz Bohater jest reptilionem, zabójcą,

To jego współczynniki byłyby takie:

Żyw 180 x 2
SF 50 + k10+20(premiowane) + 100rzut*max
ZR 20
SZ 35
INT 35

ale byłby gruby! i miałby wagę równą 111 kg = SF i ŻYW + 31.

Czyli SF zwiększyłaby się do poziomy powyzej 200, a ŻWY miałaby przyrost równy 31 czy 62? Ze względu na Twardziela?

i rzut na MD byłby max czyli (50)

MD 50+50rzut+k10 za profesje

UM 30
CH 15
PR 10
W
ZW +
O/W 20/60

i na zawody rzuciłby k% = 1 {Ilość MD> 100 -1=99+/20=5,x = 6 zawodów
i z zawodów wylosowałby:
Młynarza
Kowala
Pływaka
Drwala
Tragarza
Górnika

To:

1. SF powyzej 200 premiowałoby mu przyrosty z zawodów?
Łączny bonus profesji to SF 5k10(premiowane)+80 - podstawa, czy za wartośc powyżej 200 mnożymy razy 2 a poźniej razy 4 jak osiagniemy półap 400?

2. ŻYW osiagnięta przez nadnatural 2ktornie ziększyłaby przyrost z profesji i ewe. pozostałe?

Od ci ciekawostka ...

Zacząłem się zastanwiać jakie jest prawdopodobieństwo wylosowania takiego Bohatwora* (Bohatera+Stwora)

Moja wiedza z prawodpodobieństwa jest bardzo stara ... pewnie popełniłem błąd ale może jednak coś zostało w głowie z liceum.

Losowania musiałbybyć takie:

Na twardziela mamy 10/100
Na drugi nadnatural mamy 5/100
Na wagę mamy 1/100 i 1/10 i 1/10
Na mądrość miałby 1/50
Na zawody Młynarza,
Kowala,
Pływaka,
Drwala,
Tragarza,
Górnika, na każdy 1/100

Czyli prawdopodobieństwo jest równe 10/100*5/100*1/100*1/10*1/10*1/50*1/100*1/100*1/100*1/100*1/100*1/100
=
10*5*1n10
/
100n9*10n2*50

czyli 50/5 000 000 000 000 000 000 000, skracamy 50

1/100 000 000 000 000 000 000

Nie wiem jaka to liczba ale trafienie w looto to 1 do 13 983 816!

HAHA taki Bohatwór byłby SKARBERM, {maj pressiessss .. ssss}
Ostatnio zmieniony 22 marca 2017, 10:02 przez dretch, łącznie zmieniany 1 raz.
Rudzielec z Koronapan o imieniu Gerard (Anabaptysta, Borka)
http://www.degenesis.com/character-en/i ... a6aa74c071

**
ECO - Stra?nik miejski Ostrogaru
http://www.krysztalyczasu.pl/nickpage.php?user=353

--
Je?eli pad?e?, szybko wsta?, bo jeszcze Ci dokopi?.

ghasta
Reactions:
Posty: 2334
Rejestracja: 29 września 2010, 23:48
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Post autor: ghasta » 23 marca 2017, 16:15

Ogólnie widzę że jest jakiś błąd z kumulowaniem ŻYW przy Twardzielu: w sumie daje x3 zamiast x2 :] i później mnożnikami co poz

przy Malauku wyszło ŻYW 900 , a przy jakimś błędzie:
ŻYWOTNOŚĆ : 1500
300 hp
1200 hpThrow
0 proffhp
0 proffhpThrow

:D:D

Awatar użytkownika
Nanatar
Reactions:
Posty: 641
Rejestracja: 04 sierpnia 2009, 11:38
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 155 times
Been thanked: 116 times

Post autor: Nanatar » 23 kwietnia 2017, 18:40

O fajnie że znalazłem odpowiedni temat na forum. Oczywiście bardzo się cieszę z generatora, jest to świetne narzędzie do szybkiego tworzenia BN, mam nadzieje że nie BG, bo to byłby gwałt na turlaniu kości, takie łamanie tabu. Ale do rzeczy! Znalazłem błąd który mnie poważnie niepokoi, szczególnie że może wzmocnić moich adwersarzy, kiedy jako Yagoda Uter będę eksplorował świat Orchii.
Przy liczeniu odporności generator dodaje o k10 więcej z rasy tam gdzie powinno 10, lub 20. Tylko dodatki funkcyjne mają dodatkowe k10, a dodatki rasowe to gołe dziesiątki i dwudziestki. A niech jeszcze wylosuje 10 i stworzy rzut premiowany!!! Zgroza! Bardzo proszę o poprawę jeśli to możliwe.

A co do prawdopodobieństwa, to wylosowanie każdej kombinacji jest tak samo możliwe, tylko że niektóre kombinacje nas interesują, a inne nie. tak jak w totku szansa na każdą kombinację taka sama, ale tylko za jedną płacą. (u nas różnice robią nn. -sorrka)

ODPOWIEDZ