Mam wrażenie, że plików z "gotowymi" podręcznikami jest już wystarczająco. Poza tym nie chcę zostawić cienia śladu, że wykorzystujemy cudze materiały bez zgody autora - dlatego, jeśli już, to będzie goła nakładka mechaniczna albo nakładka mechaniczna plus alternatywny plan egzystencji.Mrufon napisał(a):
Wasut ma rację - ujęcie świata KC (oryginalnego) z zgrabny plik, gdzie jest wszystko po kolei plus nasze apdejty jest lepszym wyjściem. Więcej osób skłoni się do działań, jeśli będzie relacja z KC silniejsza niż produkt równoległy, nieco inny choć podobny w klimacie.
Trochę trudno jest mi wskazać konkretny target. Mam na półce parę gier, w których nigdy nie zamieniłbym mechaniki na inną (np. ED) dlatego zdaję sobie sprawę, że "grywalne zasady" nie przekonają hardcorowego fana KC, który oryginalne reguły ma w jednym palcu. Zgaduję, że istnieje jakaś grupa ludzi takich, jak ja - znających i ceniących uniwersum, ale blokowanych przez mechanikę. Mam też nadzieję, ze taki system mógłby przyciągnąć nowych graczy zaciekawionych całością. Jeśli będzie nas kilka osób to trudno, pójdzie do szuflady.
Widzę, widzęSalam napisał(a):
AS jednak nie chcąc tracić fanów również wyciąga ręce i patrz jak połowa chętnych zrejteruje po raz kolejny zwabiona perspektywą pracy nad KC. Muszę przemyśleć mój udział w projektach, dam niebawem odpowiedź.
Jeśli ASz zdecyduje się jednak na wydanie KC RPG to super, byłby to mega pozytywny efekt wszystkich dyskusji. W takim wypadku wystarczyła by darmowa nakładka mechaniczna - uniwersum dostalibyśmy w podręczniku od Artura.
Z innej beczki - zanim zabiorę się za pisanie materiałów settingowych na pewno będę musiał sprawdzić czy potrafię pisać tak, by fanom KC czytało się dobrze, więc chciałbym w pierwszej kolejności zasilić stronę własnymi, krótkimi tekstami. Potem, o ile wyjdzie dobrze, będzie można pogadać o wyborze mechaniki i projektowaniu alternatywnego uniwersum.