Orcus-extension

Run Habas Ne
Reactions:
Posty: 401
Rejestracja: 04 sierpnia 2009, 05:53

Post autor: Run Habas Ne » 02 września 2011, 16:17

Uderz w stół .. a prawda w oczy kole ..


Powiększenie obszaru roboczego jakim jest AC do tak wielkich rozmiarów jest dla mnie pomysłem chybionym.
Dzicz poza granicami miast/osad jest jak najbardziej do przyjęcia .. w sumie zależy to zawsze od koncepcji MG w jakim świecie i warunkach będzie wpuszczał swoje zwierzaczki.
Powiększenie skali mapy od 2 do 4 razy jest do przyjęcia (i zresztą w odpowiednim wątku KC10k pomysł ten został przezemnie podrzuconym) rozwiązywałoby to wiele problemów poruszonym powyrzej - jak również dodałoby kilku nowych, ale reasumując jestem za taką wersją.
Nie uwzględnianie a nie całkowita likwidacja pozostałych archipelagów - to jest moje zdanie.
Dura lex sed lex

Mrufon
Reactions:
Posty: 2579
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 19:17
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Post autor: Mrufon » 02 września 2011, 19:05

Można je zostawić ale będą robić za tło. po co to? Tylko do opisu, że świat składa się z 9? Ok. Warto jednak opisać tylko AC, po powiększeniu naturalnie pompką pana Kleksa.

Shadowrunner
Reactions:
Posty: 263
Rejestracja: 24 stycznia 2009, 18:27

Post autor: Shadowrunner » 09 września 2011, 23:14

a jeśli masz jakieś uwagi do tworzenia nowego świata to albo wypowiadaj się w dziale twórców KC10k
ale Mruf chyba pisze swoją wersję :) zniesmaczony wizją KC10k
"-Kat An!!! - najg?o?niej jak mog?a, sykn??a ci??arna orczyca.
-Kacie! Jeszcze raz spróbujesz mnie podgryza?! - doda?a uderzaj?c wielk? niczym bochen chleba pi??ci? w swój nabrzmia?y brzuch."
[sic!]

ODPOWIEDZ