Kontynuacja KC wersji oryginalnej
Aż się zalogowałem. To jak chłopaki, robimy rewoltę z mechaniką? Opracowanie zasad może się opłacić tak czy siak. Nie mogę znieść kiepskich nowych systemów, więc może poprawić klasykę? W najlepszym razie autor przystanie na naszą wersję, w najgorszym sami sobie pogramy a autor nic na tym nie zarobi.
Pytam się serio, mimo waszych przykrych doświadczeń. We mnie jeszcze trochę energii atomowej zostało. Fajnie by było mieć własne DSA, lub MAGUSa. W obecnej formie KC wzbudza mój uśmiech, gdy tylko otwieram którąkolwiek wersję. Nawet gry z tamtych lat miały lepsze zasady.
Pytam się serio, mimo waszych przykrych doświadczeń. We mnie jeszcze trochę energii atomowej zostało. Fajnie by było mieć własne DSA, lub MAGUSa. W obecnej formie KC wzbudza mój uśmiech, gdy tylko otwieram którąkolwiek wersję. Nawet gry z tamtych lat miały lepsze zasady.
-
- Reactions:
- Posty: 8334
- Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:56
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Aktualnie Koszal z jednym Kolegą robią takie zmaiany. Ghasta zaproponował propozycję zmian mechaniki walki i magii, do pobrania jest. Ja bym spróbował, ale nie dogadamy się raczej. Są trzy opcje albo uzycie istniejącej mechaniki i konwersja KC na nią albo modyfikowanie istniejącej lub stworzenie nowej. Z istniejących mechanik BRP jest niezłe do KC też na k100 ale to dobrze zbalansowany system. Albo Fate, trzeba by pzreliczyć KC na Fate.
Ostatnio zmieniony 16 października 2012, 15:15 przez Araven, łącznie zmieniany 1 raz.
Inaczej bym nie pisał. Oczywiście to nic konkretnego tak by nie narzucać nikomu mojej wizji. Liczę raczej na konstruktywną współpracę dla dobra ogółu. Każdy mógłby znaleźć miejsce dla siebie i swoich pomysłów. Z tego co widzę nikt nie zaproponował kompleksowego rozwiązania a tylko dostosowanie pewnych reguł pod grupę graczy. Moim zdaniem nie tędy droga. Potencjalni nowi odbiorcy będą różnorodni i ich nawet taki poziom szczegółowości może mocno zniechęcić. Szczególnie, że nigdzie nikt nie wyjaśnia skąd co się bierze.
KC to nie podręcznik matematyki, ale raczej zestaw ćwiczeń. Walczmy z tym.
KC to nie podręcznik matematyki, ale raczej zestaw ćwiczeń. Walczmy z tym.
To co zrobiłem jest dla tych, którym mechanika kctów nie przeszkadza całkowicie tylko w części, zresztą napisałem o tym we wprowadzeniu - ma zachować cechy oryginału. Poziom szczegółowości jest duży, to prawda.Jagmin napisał(a):
(..)Potencjalni nowi odbiorcy będą różnorodni i ich nawet taki poziom szczegółowości może mocno zniechęcić. (..)
Walczyć można, ale trzeba by zacząć od podstawy jaką jest POSTAĆ. Czyli jak określa się wartości cech postaci oraz sposób testowania umiejętności. W efekcie to przerobienie wszystkiego i właściwie napisanie od zera. A czasu i ochoty na wymyślanie ca całkowicie nowej mechaniki to ja nie mam.KC to nie podręcznik matematyki, ale raczej zestaw ćwiczeń. Walczmy z tym.
Z drugiej strony stworzenie mechanik tak prostej jak znana z systemów WhiteWolfa i gra na niej w świecie KC-tów hmm ciekawa wizja
-
- Reactions:
- Posty: 2226
- Rejestracja: 07 stycznia 2011, 09:44
Hej:-)
Czy nie lepiej pogadać najpierw o samym projekcie między samymi tylko zainteresowanymi? I wtedy dojść do porozumienia co i jak? A nie tak każdy na swój sposób? I wspólnie zacząć coś w końcu robić?
Bo mnie osobiście wizja ghasty (bez obrazy stary) nie odpowiada w żadem sposób, jeśli miało by to tak wyglądać to wolę starą meche.
Czy nie lepiej pogadać najpierw o samym projekcie między samymi tylko zainteresowanymi? I wtedy dojść do porozumienia co i jak? A nie tak każdy na swój sposób? I wspólnie zacząć coś w końcu robić?
Bo mnie osobiście wizja ghasty (bez obrazy stary) nie odpowiada w żadem sposób, jeśli miało by to tak wyglądać to wolę starą meche.
"Stara?em si? tak ?y?, abym w godzinie ?mierci móg? si? raczej cieszy? ni? l?ka?..."
Mi o to chodzi, ale nie wiem jak inni. Wszyscy z góry zakładają, że się nie dogadają. Ja tylko zakładam, że bez konkretów to nawet nie ma sensu rozmawiać z autorem, bo co mu pokarzemy, swoją niechęć do jego mechaniki?
Najchętniej zacząłbym nowy temat na forum.
A i jeszcze jedno. Jeżeli traktujecie to poważnie to bym chciał wiedzieć teraz, kto jest chętny pomóc. Z mojej strony będzie to wiązało się z porzuceniem na dość długi okres wszystkich moich projektów, z czym nie będzie problemu, ale wolałbym wiedzieć już teraz. Zaczął się Nibykonkurs i chciałbym ewentualnie tam coś napisać.
Najchętniej zacząłbym nowy temat na forum.
A i jeszcze jedno. Jeżeli traktujecie to poważnie to bym chciał wiedzieć teraz, kto jest chętny pomóc. Z mojej strony będzie to wiązało się z porzuceniem na dość długi okres wszystkich moich projektów, z czym nie będzie problemu, ale wolałbym wiedzieć już teraz. Zaczął się Nibykonkurs i chciałbym ewentualnie tam coś napisać.
-
- Reactions:
- Posty: 2226
- Rejestracja: 07 stycznia 2011, 09:44
-
- Reactions:
- Posty: 2226
- Rejestracja: 07 stycznia 2011, 09:44
Ależ żalu nie mam. Żeby działało inaczej trzeba zrobić po prostu nową mechanikę i tyle. Taką 'typową' czyli cechy + umiejętności, a nie to co teraz.mordimer00 napisał(a):
Bo mnie osobiście wizja ghasty (bez obrazy stary) nie odpowiada w żadem sposób, jeśli miało by to tak wyglądać to wolę starą meche.
http://krysztalyczasu.pl/forum/viewthre ... ead_id=614
Link do nowego tematu. Jednak nie uważam, że "cecha + umiejętność" to optymalny wybór.
Link do nowego tematu. Jednak nie uważam, że "cecha + umiejętność" to optymalny wybór.