Profil draugra
Bd 18, Zr 10, Per 13, Spr 7, Char 7, Moc 5. ŻYW 200.
Broń jedno- i dwuręczna na +2, pancerz lekki i ciężki na +2.
Skyrim RPG - system amatorski
-
- Reactions:
- Posty: 2226
- Rejestracja: 07 stycznia 2011, 09:44
Cholernie mocno ten draugr wygląda, boję się o nasze postaci
Połączony z 03.04.2013 20:50:44:
Keth - szukałeś czegoś o krwawieniach, powikłaniach po ranach itp.
Na neuroshima.elx.pl masz te wszystkie kwestie elegancko rozwiązane, w dodatku autorskim pt. "Ołów". Link: http://neuroshima.elx.pl/infopage.php?id=12
Połączony z 03.04.2013 20:50:44:
Keth - szukałeś czegoś o krwawieniach, powikłaniach po ranach itp.
Na neuroshima.elx.pl masz te wszystkie kwestie elegancko rozwiązane, w dodatku autorskim pt. "Ołów". Link: http://neuroshima.elx.pl/infopage.php?id=12
Ostatnio zmieniony 03 kwietnia 2013, 20:50 przez Procjon, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Reactions:
- Posty: 12615
- Rejestracja: 07 kwietnia 2009, 20:37
- Has thanked: 138 times
- Been thanked: 84 times
- Kontakt:
AKTUALNE PROFILE BG
Llorvas
Bd 13, Zr 12, Per 11, Spr 9, Char 10, Moc 15
Budowa (Lekki pancerz 21 (+1), Ciężki pancerz 6, Broń jednoręczna 17, Broń dwuręczna 5, Blok/parowanie 17, Wspinaczka 5, Jazda konna 10, Pływanie 5).
Zręczność (Łucznictwo 19, Broń miotana 5, Skradanie 21 (+1), Kradzież kieszonkowa 5, Otwieranie zamków 5).
Spryt (Alchemia 5, Kowalstwo 5, Łowiectwo 5, Górnictwo 5, Leczenie 5, Postępowanie ze zwierzętami 5).
Percepcja (Spostrzegawczość 15, Orientacja w terenie 17, Postrzeganie uczuć 5, Zauważanie pułapek 5).
Charakter (Konwersacja 12, Cechy przywódcze 5, Zastraszanie 10, Bluff 5, Odporność na ból 11).
Moc (Iluzja 20, Przywołanie 5, Przywracanie 6, Przemiana 10, Zniszczenie 29 (+1), Zaklinanie 6).
Profity
Fechtmistrz I (+4 do obrażeń zadawanych bronią jednoręczną).
Ekwipunek
Zbroja hersirska (OCH 23), karwasze (OCH 7), nogawice (OCH 7), hełm (OCH 11), tarcza (OCH 17).
Dwa stalowe miecze (OBR 28/56/84/112). Łuk wojskowy (OBR 9), 40 strzał stalowych (OBR 19/38/57/76). Żelazny sztylet (OBR 24/48/72/96).
Ahraveen
Bd 17, Zr 12, Per 11, Spr 9, Char 10, Moc 10
Budowa (Lekki pancerz 18, Ciężki pancerz 5, Broń jednoręczna 21 (+1), Broń dwuręczna 5, Blok 19, Wspinaczka 5, Jazda konna 5, Pływanie 5).
Zręczność (Łucznictwo 17, Broń miotana 5, Skradanie się 22 (+1), Kradzież kieszonkowa 5, Otwieranie zamków 25 (+1)).
Percepcja (Spostrzegawczość 15, Orientacja w terenie 7, Postrzeganie uczuć 7, Zauważanie pułapek 15).
Spryt (Alchemia 5, Kowalstwo 5, Łowiectwo 5, Górnictwo 5, Leczenie chorób 5, Postępowanie ze zwierzętami 5).
Charakter (Konwersacja 17, Cechy przywódcze 7, Zastraszanie 8, Bluff 5, Odporność na ból 17).
Moc (Iluzja 5, Przywołanie 5, Przywrócenie 22 (+1), Przemiana 5, Zniszczenie 17, Zaklinanie 5).
Ekwipunek
Zbroja hersirska (OCH 23), karwasze (OCH 7), nogawice (OCH 7), hełm (OCH 11), tarcza (OCH 17). Topór bojowy (OBR 30/60/90/120). Łuk wojskowy (OBR 9), 40 strzał stalowych (OBR 19/38/57/76). Sztylet żelazny (OBR 26/52/78/104).
Hastur
Bd 15, Zr 13, Per 12, Spr 10, Char 10, Moc 10
Budowa (Lekki pancerz 13, Ciężki pancerz 5, Broń jednoręczna 30 (+1), Broń dwuręczna 5, Blok/parowanie 24 (+1), Wspinaczka 5, Jazda konna 0, Pływanie 0).
Zręczność (Łucznictwo 15, Broń miotana 20 (+1), Skradanie 19, Kradzież kieszonkowa 5, Otwieranie zamków 5).
Spryt (Alchemia 5, Kowalstwo 5, Łowiectwo 5, Górnictwo 5, Leczenie 5, Postępowanie ze zwierzętami 5).
Percepcja (Spostrzegawczość 15, Orientacja w terenie 17, Postrzeganie uczuć 6, Zauważanie pułapek 5).
Charakter (Konwersacja 24 (+1), Cechy przywódcze 12, Zastraszanie 12, Bluff 5, Odporność na ból 12).
Moc (Iluzja 5, Przywołanie 5, Przywracanie 17, Przemiana 5, Zniszczenie 15, Zaklinanie 6).
Profity
Fechtmistrz I (+4 do obrażeń zadawanych bronią jednoręczną).
Ekwipunek
Zbroja hersirska (OCH 23), karwasze (OCH 7), nogawice (OCH 7), hełm (OCH 11), tarcza (OCH 17).
Jeden stalowy miecz (OBR 28/56/84/112). Żelazny sztylet (OBR 24/48/72/96). Cztery noże do rzucania (OBR 24/48/72/96).
Llorvas
Bd 13, Zr 12, Per 11, Spr 9, Char 10, Moc 15
Budowa (Lekki pancerz 21 (+1), Ciężki pancerz 6, Broń jednoręczna 17, Broń dwuręczna 5, Blok/parowanie 17, Wspinaczka 5, Jazda konna 10, Pływanie 5).
Zręczność (Łucznictwo 19, Broń miotana 5, Skradanie 21 (+1), Kradzież kieszonkowa 5, Otwieranie zamków 5).
Spryt (Alchemia 5, Kowalstwo 5, Łowiectwo 5, Górnictwo 5, Leczenie 5, Postępowanie ze zwierzętami 5).
Percepcja (Spostrzegawczość 15, Orientacja w terenie 17, Postrzeganie uczuć 5, Zauważanie pułapek 5).
Charakter (Konwersacja 12, Cechy przywódcze 5, Zastraszanie 10, Bluff 5, Odporność na ból 11).
Moc (Iluzja 20, Przywołanie 5, Przywracanie 6, Przemiana 10, Zniszczenie 29 (+1), Zaklinanie 6).
Profity
Fechtmistrz I (+4 do obrażeń zadawanych bronią jednoręczną).
Ekwipunek
Zbroja hersirska (OCH 23), karwasze (OCH 7), nogawice (OCH 7), hełm (OCH 11), tarcza (OCH 17).
Dwa stalowe miecze (OBR 28/56/84/112). Łuk wojskowy (OBR 9), 40 strzał stalowych (OBR 19/38/57/76). Żelazny sztylet (OBR 24/48/72/96).
Ahraveen
Bd 17, Zr 12, Per 11, Spr 9, Char 10, Moc 10
Budowa (Lekki pancerz 18, Ciężki pancerz 5, Broń jednoręczna 21 (+1), Broń dwuręczna 5, Blok 19, Wspinaczka 5, Jazda konna 5, Pływanie 5).
Zręczność (Łucznictwo 17, Broń miotana 5, Skradanie się 22 (+1), Kradzież kieszonkowa 5, Otwieranie zamków 25 (+1)).
Percepcja (Spostrzegawczość 15, Orientacja w terenie 7, Postrzeganie uczuć 7, Zauważanie pułapek 15).
Spryt (Alchemia 5, Kowalstwo 5, Łowiectwo 5, Górnictwo 5, Leczenie chorób 5, Postępowanie ze zwierzętami 5).
Charakter (Konwersacja 17, Cechy przywódcze 7, Zastraszanie 8, Bluff 5, Odporność na ból 17).
Moc (Iluzja 5, Przywołanie 5, Przywrócenie 22 (+1), Przemiana 5, Zniszczenie 17, Zaklinanie 5).
Ekwipunek
Zbroja hersirska (OCH 23), karwasze (OCH 7), nogawice (OCH 7), hełm (OCH 11), tarcza (OCH 17). Topór bojowy (OBR 30/60/90/120). Łuk wojskowy (OBR 9), 40 strzał stalowych (OBR 19/38/57/76). Sztylet żelazny (OBR 26/52/78/104).
Hastur
Bd 15, Zr 13, Per 12, Spr 10, Char 10, Moc 10
Budowa (Lekki pancerz 13, Ciężki pancerz 5, Broń jednoręczna 30 (+1), Broń dwuręczna 5, Blok/parowanie 24 (+1), Wspinaczka 5, Jazda konna 0, Pływanie 0).
Zręczność (Łucznictwo 15, Broń miotana 20 (+1), Skradanie 19, Kradzież kieszonkowa 5, Otwieranie zamków 5).
Spryt (Alchemia 5, Kowalstwo 5, Łowiectwo 5, Górnictwo 5, Leczenie 5, Postępowanie ze zwierzętami 5).
Percepcja (Spostrzegawczość 15, Orientacja w terenie 17, Postrzeganie uczuć 6, Zauważanie pułapek 5).
Charakter (Konwersacja 24 (+1), Cechy przywódcze 12, Zastraszanie 12, Bluff 5, Odporność na ból 12).
Moc (Iluzja 5, Przywołanie 5, Przywracanie 17, Przemiana 5, Zniszczenie 15, Zaklinanie 6).
Profity
Fechtmistrz I (+4 do obrażeń zadawanych bronią jednoręczną).
Ekwipunek
Zbroja hersirska (OCH 23), karwasze (OCH 7), nogawice (OCH 7), hełm (OCH 11), tarcza (OCH 17).
Jeden stalowy miecz (OBR 28/56/84/112). Żelazny sztylet (OBR 24/48/72/96). Cztery noże do rzucania (OBR 24/48/72/96).