Postać jest Hipotetyczna i wylosowanie jej jest jak strzał w 6 lotto albo jeszcze bardziej nieprawdopodobne. Zakłądam, że jest jednym z "Bezimiennych".
Losujemy sobie bohatera przez duże B! Który miał niebywałe szczęście i jest
Twardzielem i siłaczem! WOW, ponieważ staje w szranki z nam cudownie panujacym w planie nekromantycznym Pikusiem.
Nasz Bohater jest reptilionem, zabójcą,
To jego współczynniki byłyby takie:
Żyw 180 x 2
SF 50 + k10+20(premiowane) + 100rzut*max
ZR 20
SZ 35
INT 35
ale byłby gruby! i miałby wagę równą 111 kg = SF i ŻYW + 31.
Czyli SF zwiększyłaby się do poziomy powyzej 200, a ŻWY miałaby przyrost równy 31 czy 62? Ze względu na Twardziela?
i rzut na MD byłby max czyli (50)
MD 50+50rzut+k10 za profesje
UM 30
CH 15
PR 10
W
ZW +
O/W 20/60
i na zawody rzuciłby k% = 1 {Ilość MD> 100 -1=99+/20=5,x = 6 zawodów
i z zawodów wylosowałby:
Młynarza
Kowala
Pływaka
Drwala
Tragarza
Górnika
To:
1. SF powyzej 200 premiowałoby mu przyrosty z zawodów?
Łączny bonus profesji to SF 5k10(premiowane)+80 - podstawa, czy za wartośc powyżej 200 mnożymy razy 2 a poźniej razy 4 jak osiagniemy półap 400?
2. ŻYW osiagnięta przez nadnatural 2ktornie ziększyłaby przyrost z profesji i ewe. pozostałe?
Od ci ciekawostka ...
Zacząłem się zastanwiać jakie jest prawdopodobieństwo wylosowania takiego Bohatwora* (Bohatera+Stwora)
Moja wiedza z prawodpodobieństwa jest bardzo stara ... pewnie popełniłem błąd ale może jednak coś zostało w głowie z liceum.
Losowania musiałbybyć takie:
Na twardziela mamy 10/100
Na drugi nadnatural mamy 5/100
Na wagę mamy 1/100 i 1/10 i 1/10
Na mądrość miałby 1/50
Na zawody Młynarza,
Kowala,
Pływaka,
Drwala,
Tragarza,
Górnika, na każdy 1/100
Czyli prawdopodobieństwo jest równe 10/100*5/100*1/100*1/10*1/10*1/50*1/100*1/100*1/100*1/100*1/100*1/100
=
10*5*1n10
/
100n9*10n2*50
czyli 50/5 000 000 000 000 000 000 000, skracamy 50
1/100 000 000 000 000 000 000
Nie wiem jaka to liczba ale trafienie w looto to 1 do 13 983 816!
HAHA taki Bohatwór byłby SKARBERM, {maj pressiessss .. ssss}
Generator postaci do KC
-
- Reactions:
- Posty: 660
- Rejestracja: 07 czerwca 2010, 13:24
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 7 times
Ostatnio zmieniony 22 marca 2017, 10:02 przez dretch, łącznie zmieniany 1 raz.
Rudzielec z Koronapan o imieniu Gerard (Anabaptysta, Borka)
http://www.degenesis.com/character-en/i ... a6aa74c071
**
ECO - Stra?nik miejski Ostrogaru
http://www.krysztalyczasu.pl/nickpage.php?user=353
--
Je?eli pad?e?, szybko wsta?, bo jeszcze Ci dokopi?.
http://www.degenesis.com/character-en/i ... a6aa74c071
**
ECO - Stra?nik miejski Ostrogaru
http://www.krysztalyczasu.pl/nickpage.php?user=353
--
Je?eli pad?e?, szybko wsta?, bo jeszcze Ci dokopi?.
-
- Reactions:
- Posty: 641
- Rejestracja: 04 sierpnia 2009, 11:38
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 155 times
- Been thanked: 116 times
O fajnie że znalazłem odpowiedni temat na forum. Oczywiście bardzo się cieszę z generatora, jest to świetne narzędzie do szybkiego tworzenia BN, mam nadzieje że nie BG, bo to byłby gwałt na turlaniu kości, takie łamanie tabu. Ale do rzeczy! Znalazłem błąd który mnie poważnie niepokoi, szczególnie że może wzmocnić moich adwersarzy, kiedy jako Yagoda Uter będę eksplorował świat Orchii.
Przy liczeniu odporności generator dodaje o k10 więcej z rasy tam gdzie powinno 10, lub 20. Tylko dodatki funkcyjne mają dodatkowe k10, a dodatki rasowe to gołe dziesiątki i dwudziestki. A niech jeszcze wylosuje 10 i stworzy rzut premiowany!!! Zgroza! Bardzo proszę o poprawę jeśli to możliwe.
A co do prawdopodobieństwa, to wylosowanie każdej kombinacji jest tak samo możliwe, tylko że niektóre kombinacje nas interesują, a inne nie. tak jak w totku szansa na każdą kombinację taka sama, ale tylko za jedną płacą. (u nas różnice robią nn. -sorrka)
Przy liczeniu odporności generator dodaje o k10 więcej z rasy tam gdzie powinno 10, lub 20. Tylko dodatki funkcyjne mają dodatkowe k10, a dodatki rasowe to gołe dziesiątki i dwudziestki. A niech jeszcze wylosuje 10 i stworzy rzut premiowany!!! Zgroza! Bardzo proszę o poprawę jeśli to możliwe.
A co do prawdopodobieństwa, to wylosowanie każdej kombinacji jest tak samo możliwe, tylko że niektóre kombinacje nas interesują, a inne nie. tak jak w totku szansa na każdą kombinację taka sama, ale tylko za jedną płacą. (u nas różnice robią nn. -sorrka)