Kroniki Mutantów 3ed (BG)
-
- Reactions:
- Posty: 3733
- Rejestracja: 19 września 2010, 22:20
- Lokalizacja: Wawa
- Has thanked: 87 times
- Been thanked: 150 times
Teraz to ja będę hamulcowym przez chwilę. Musicie moment poczekać aż uporam się z kwestią mutacji.
Opcji jest dwie. Albo wydaję teraz Life Pointa i losuje z tabeli raz jeszcze albo idę na głęboką wodę i zostaję mutantem.
Kurde a miał być policjant....
No dobra jedziemy z tymi mackami w takim razie bo bez tego Life Pointa policjanta i tak raczej nie będzie.
"...Characters that begin play with a mutation, due to a Lifepath event for instance (to mój przypadek), have already reached the point that twenty percent of their DNA has altered to that of a Guardian’s...."
"...A mutation must be tested for once a human has reached twenty percent of Guardian DNA activation, which must then be repeated for each ten percent increment beyond this. The player must succeed at a Challenging D2 Resistance test in order for their body to resist the re-coding of their DNA on this occasion. On failure, the player must roll on the Guardian Physical Mutation Table below."
Tabela mówi że może mi się przydazyć: Blue Skin, Inverted Legs, Misshapen Torso... dodatkwoe ręce i wiele innych fajnych dolegliwości. To w ogóle nie wchodzi w grę. Postać będzie niegrywalna a szansa wyturlania rzutu wychodzi mi w granicach 30% może nawet mniej...
Wydaję zatem wszystkie pozostałe mi Life Pointy by test przejść suchą stopą. Test jest na D2 więc akurat się wyzeruje i nie trzeba rzucać.
"In addition to the physiological benefits of increased mutation, however, a higher percentage of Guardian DNA will also allow the mutant to gain access to an incredible set of mental abilities, or Psionic Powers. "
"Humans that have gained fifteen percent or more of Guardian DNA activation will be able to access mutant powers, which automatically entitles them to three rolls on the Lesser Psionic Powers table."
No i gites. Turlamy.
Opcji jest dwie. Albo wydaję teraz Life Pointa i losuje z tabeli raz jeszcze albo idę na głęboką wodę i zostaję mutantem.
Kurde a miał być policjant....
No dobra jedziemy z tymi mackami w takim razie bo bez tego Life Pointa policjanta i tak raczej nie będzie.
"...Characters that begin play with a mutation, due to a Lifepath event for instance (to mój przypadek), have already reached the point that twenty percent of their DNA has altered to that of a Guardian’s...."
"...A mutation must be tested for once a human has reached twenty percent of Guardian DNA activation, which must then be repeated for each ten percent increment beyond this. The player must succeed at a Challenging D2 Resistance test in order for their body to resist the re-coding of their DNA on this occasion. On failure, the player must roll on the Guardian Physical Mutation Table below."
Tabela mówi że może mi się przydazyć: Blue Skin, Inverted Legs, Misshapen Torso... dodatkwoe ręce i wiele innych fajnych dolegliwości. To w ogóle nie wchodzi w grę. Postać będzie niegrywalna a szansa wyturlania rzutu wychodzi mi w granicach 30% może nawet mniej...
Wydaję zatem wszystkie pozostałe mi Life Pointy by test przejść suchą stopą. Test jest na D2 więc akurat się wyzeruje i nie trzeba rzucać.
"In addition to the physiological benefits of increased mutation, however, a higher percentage of Guardian DNA will also allow the mutant to gain access to an incredible set of mental abilities, or Psionic Powers. "
"Humans that have gained fifteen percent or more of Guardian DNA activation will be able to access mutant powers, which automatically entitles them to three rolls on the Lesser Psionic Powers table."
No i gites. Turlamy.
Jeżeli zabałaganione biurko jest oznaką zabałaganionego umysłu, oznaką czego jest puste biurko? Albert Einstein
-
- Reactions:
- Posty: 766
- Rejestracja: 13 lipca 2009, 15:05
- Nickpage: https://krysztalyczasu.pl/profile/Oggy
- Has thanked: 24 times
- Been thanked: 10 times
Jeżeli drugi raz biorę tą samą umiejkę dostaję expertise 2?
Ogarnijcie jaką sprawę kryminalną rozgryzłem na pierwszym roku - był taki cwaniaczek w korpo mojej siostry. Gość miał na babeczki totalną bajerę, jakby siedział w ich głowie i słuchał ich myśli. A potem okazało się że ma trzecią nogę...
Ogarnijcie jaką sprawę kryminalną rozgryzłem na pierwszym roku - był taki cwaniaczek w korpo mojej siostry. Gość miał na babeczki totalną bajerę, jakby siedział w ich głowie i słuchał ich myśli. A potem okazało się że ma trzecią nogę...
astrolog/alchemik 10/10 POZ
-
- Reactions:
- Posty: 3733
- Rejestracja: 19 września 2010, 22:20
- Lokalizacja: Wawa
- Has thanked: 87 times
- Been thanked: 150 times
Tak, albo Expertise na 2 wtedy i masz rzut na większą szansę albo Focus na 1 co daje ci to, że jak masz na k20 wynik 1 to masz jakby podwójny sukces.Jeżeli drugi raz biorę tą samą umiejkę dostaję expertise 2?
Przykład:
Adam's character is asked to make an Athletics skill test, which uses
Adam's Strength 9. Adam has one expertise rank in Athletics, which
results in a skill TN 10 (Strength 9 + Athletics Expertise 1). Adam will
achieve one success for each d20 he rolls equal to or less than the
skill’s TN of 10.
Przykład z Focusem:
Adam is now asked to make a Willpower skill test. Adam has Mental
Strength 8 and one expertise rank in Willpower. The skill test TN
is 9 (Mental Strength 8 + Willpower Expertise 1). However, Adam
also has Willpower Focus 2. While Adam will achieve one success
for each d20 rolling equal to or less than TN 9, he achieves one
additional success for each d20 that rolls a 1 or 2, the range of his
skill Focus.
Przykładu z testem trzeciej nogi nie znalazłem.
Ps. Jeśli kwestia nogi była przytykiem do postaci mojego mutanta, to uprzejmie wyjaśniam, że to nie była noga tylko coś innego zwyczajowo trzymanego w nogawce... i twoja siostra dobrze o tym wiedziała
Jeżeli zabałaganione biurko jest oznaką zabałaganionego umysłu, oznaką czego jest puste biurko? Albert Einstein
-
- Reactions:
- Posty: 392
- Rejestracja: 06 lipca 2013, 21:40
- Has thanked: 36 times
- Been thanked: 3 times
Imię: Kane Nod (tak mam bródkę I jestem łysy)
AGILITY 5
AWERNESS 7
COORDINATION 7
INTELLIGENCE 8
MENTAL STRENGHT 10
PERSONALITY 6
PHYSIQUE 6
STRENGHT 4
Profka: Freelancer
Career: Academic
Korporacja: Minikorporacja(rodzice z Imperialu, wrogowie z Mishimy bo ukradło się technolgię na Gundama)
Social Status: Upper
Earnings: Afluent 4
Planeta pochodzenia: Imperial Clan Fortress
Talent: Mystic
Umiejki:
Lifestyle Expertise 2
Pilot(Signature) Expertise 1
Willpower Expertise 2
Education Expertise 1
Observation Expertise 1
Persuade Expertise 1
Mysticism Expertise 1
Insight Expertise 1
Resistance Expertise 1
Itemy:
Bogaty i wygodny apartament w centrum miasta. Claymore po dziadku weteranie Imperialu. Wszystkie możliwe ciuchy dobrej jakości. Osobista biblioteka po dziadku (zawiera bezcenną kolekcję komiksów Japońskich z 21 wieku, nikt nie wie gdzie dziadek to ukradł czy znalazł), żelazny symbol Bractwa wielkości kastetu, Księga Prawa wielkości tarczy, grube i wytrzymałe szaty Bractwa dla Mistyka.
Adolescent Event: You know way too much about ancient Japanese [s]porn[/s]comics.
Suggested character traits: Obsessive with Ancient Earth history.
Opciona effects: Gain one Momentum on Education tests to know things about your obsessive topic, including old Earth porn.
Z taką polityką na wypuszczanie takich badziewi na pole bitwy to ja się totalnie nie zgadzam!
Więc Gundama opracuję własnoręcznie. A Bractwo zakazuje nie techniki, a ma zakaz AI lub komputeryzacji przesadnej. To się da obejść by Bractwo było zadowolone a Gundam Missile Massacre pozostało jedyną słuszną opcją.
A małe pytanko do innych forumowiczów, czy ja jestem zboczoną szowinistyczną świnią czy Walkiria Bractwa wygląda na totalnie puszczalską pomimo całkiem sensownego projektu postaci?
AGILITY 5
AWERNESS 7
COORDINATION 7
INTELLIGENCE 8
MENTAL STRENGHT 10
PERSONALITY 6
PHYSIQUE 6
STRENGHT 4
Profka: Freelancer
Career: Academic
Korporacja: Minikorporacja(rodzice z Imperialu, wrogowie z Mishimy bo ukradło się technolgię na Gundama)
Social Status: Upper
Earnings: Afluent 4
Planeta pochodzenia: Imperial Clan Fortress
Talent: Mystic
Umiejki:
Lifestyle Expertise 2
Pilot(Signature) Expertise 1
Willpower Expertise 2
Education Expertise 1
Observation Expertise 1
Persuade Expertise 1
Mysticism Expertise 1
Insight Expertise 1
Resistance Expertise 1
Itemy:
Bogaty i wygodny apartament w centrum miasta. Claymore po dziadku weteranie Imperialu. Wszystkie możliwe ciuchy dobrej jakości. Osobista biblioteka po dziadku (zawiera bezcenną kolekcję komiksów Japońskich z 21 wieku, nikt nie wie gdzie dziadek to ukradł czy znalazł), żelazny symbol Bractwa wielkości kastetu, Księga Prawa wielkości tarczy, grube i wytrzymałe szaty Bractwa dla Mistyka.
Adolescent Event: You know way too much about ancient Japanese [s]porn[/s]comics.
Suggested character traits: Obsessive with Ancient Earth history.
Opciona effects: Gain one Momentum on Education tests to know things about your obsessive topic, including old Earth porn.
No wiesz drogi Surielu ja miałem na myśli że mi Cybertronic mniej podchodzi po tym jak sobie przypomniałem jak bezużyteczny był ichni mech kroczący. Jak grałem to jacyś wieśniacy za 20% kosztu rozwalali to z karabinów, ignorując jak niemilce z Mrocznych Legionów zadeptywali to zombi-spamem. A armatka jaką miał? Byle ludziki z innych korporacji mogli się pochwalić czymś takim jako ciężkim gnatem dla piechocińców. A, było jeszcze bydle wolne jak mucha w smole.Suriel napisał(a):
No właśnie nie rybka czy z Cybetronicu ponieważ z tej korporacji nie można wejść do Bractwa. Tylko z niej nie. Technologia i wiara się nie lubią. Bardzo. Cybetonic korzysta z techniki zabronionej przez kardynałów i Księgi Praw.
Z taką polityką na wypuszczanie takich badziewi na pole bitwy to ja się totalnie nie zgadzam!
Więc Gundama opracuję własnoręcznie. A Bractwo zakazuje nie techniki, a ma zakaz AI lub komputeryzacji przesadnej. To się da obejść by Bractwo było zadowolone a Gundam Missile Massacre pozostało jedyną słuszną opcją.
A małe pytanko do innych forumowiczów, czy ja jestem zboczoną szowinistyczną świnią czy Walkiria Bractwa wygląda na totalnie puszczalską pomimo całkiem sensownego projektu postaci?
-
- Reactions:
- Posty: 3733
- Rejestracja: 19 września 2010, 22:20
- Lokalizacja: Wawa
- Has thanked: 87 times
- Been thanked: 150 times
Rzuty Aravena na moce specjalne:
2 Acceleration
5 Coax Technology
14 Psychic Echo
Dobra, na razie to tyle jeśli idzie o moją postać w tym zakresie, może coś doczytam w święta. Tymczasem jedziemy dalej.
KROK SZÓSTY WYBÓR PROFESJI
Panowie powiem wprost, wydane Life Pointy na edukacje teraz pracują. Możecie wybrać następujące kariery za darmo bez Life Pointów bo wynikają one z edukacji. Nie widzę sensu tu grzebać.
Ilość profesji jakie możecie mieć to od dwóch do czterech (Kryształy się chowają z dwuprofesyjniakami :p). Tylko pierwsza profesja daje bonusy do Atrybutów, druga już tylko umijętności, talenty etc. To samo dotyczy postaci Ikonicznych , czyli Krwawego Bereta, Mistyka...
Jeszcze jedna rzecz po każdej profesji rzucamy 1+k6 o tyle lat postać jest starsza. Za każdą profesję rzucamy na tabelę eventów, która jak widać na moim przypadku, może zrobić solidną krzywdę koncepcji postaci.
Najpierw wybierzemy po jednej a potem powiem co dalej....
Military (Basic) dla Oggego i Denvera
It is a good life, ensuring accommodation and three square meals a day. It toughens you up, and puts a solid gun in your hands. It is not an easy life – there is always some new and dangerous challenge to face, or some new war to fight. Maybe you will get lucky and join one of the elite outfits.
AGILITY +1
AWERNESS +1
COORDINATION +2
INTELLIGENCE +1
MENTAL STRENGHT +2
PERSONALITY +0
PHYSIQUE +2
STRENGHT +2
Mandatory Skills: Athletics, Close Combat, Ranged Weapons.
Elective Skills (dwie do wyboru): Survival, Acrobatics, Mechanic.
Signature Skill (wybierz jedną i podnieś umiejętność o 1): Athletics, Close Combat, Ranged Weapons, Survival.
Talents: Select one talent from Mandatory Skills.
Earnings Rating: 1
Equipment: Ballistic nylon military uniform, corporate standard assault rifle, pair of medium military shoulder pads.
Academic dla Rikiego
Academic (Researcher)
You are head deep in the old records, working on theories or overseeing a breakthrough. The laboratory, library, or college is your home from home.
AGILITY +1
AWERNESS +2
COORDINATION +1
INTELLIGENCE +3
MENTAL STRENGHT +2
PERSONALITY +1
PHYSIQUE +1
STRENGHT +0
Mandatory Skills: Education, Persuade, Sciences.
Elective Skills (wybierz 2): Linguistics, Education, Treatment.
Signature Skill (wybierz jedną i podnieść umiejętność): Education, Science, Linguistics, Persuade.
Talents: Select one talent from Mandatory Skills.
Earnings Rating: 3
Equipment: Laboratory, personal or library, personal.
I mój Szczur Korporacyjny
Coorpo Worker
You are a small cog in a vast wheel, helping keep the goods moving, or the paperwork flowing. You dream of better things, but you have seen people better than you chewed up and spat out.
AGILITY +1
AWERNESS +2
COORDINATION +2
INTELLIGENCE +1
MENTAL STRENGHT +2
PERSONALITY +2
PHYSIQUE +1
STRENGHT +0
Mandatory Skills: Lifestyle, Observation, Stealth.
Elective Skills: Persuade, Willpower, Education.
Signature Skill: Lifestyle, Observation, Persuade, Education.
Talents: Select one talent from Mandatory Skills.
Earnings Rating: 1
Equipment: One corporate quality suit or a basic urban survival kit.
2 Acceleration
5 Coax Technology
14 Psychic Echo
Dobra, na razie to tyle jeśli idzie o moją postać w tym zakresie, może coś doczytam w święta. Tymczasem jedziemy dalej.
KROK SZÓSTY WYBÓR PROFESJI
Panowie powiem wprost, wydane Life Pointy na edukacje teraz pracują. Możecie wybrać następujące kariery za darmo bez Life Pointów bo wynikają one z edukacji. Nie widzę sensu tu grzebać.
Ilość profesji jakie możecie mieć to od dwóch do czterech (Kryształy się chowają z dwuprofesyjniakami :p). Tylko pierwsza profesja daje bonusy do Atrybutów, druga już tylko umijętności, talenty etc. To samo dotyczy postaci Ikonicznych , czyli Krwawego Bereta, Mistyka...
Jeszcze jedna rzecz po każdej profesji rzucamy 1+k6 o tyle lat postać jest starsza. Za każdą profesję rzucamy na tabelę eventów, która jak widać na moim przypadku, może zrobić solidną krzywdę koncepcji postaci.
Najpierw wybierzemy po jednej a potem powiem co dalej....
Military (Basic) dla Oggego i Denvera
It is a good life, ensuring accommodation and three square meals a day. It toughens you up, and puts a solid gun in your hands. It is not an easy life – there is always some new and dangerous challenge to face, or some new war to fight. Maybe you will get lucky and join one of the elite outfits.
AGILITY +1
AWERNESS +1
COORDINATION +2
INTELLIGENCE +1
MENTAL STRENGHT +2
PERSONALITY +0
PHYSIQUE +2
STRENGHT +2
Mandatory Skills: Athletics, Close Combat, Ranged Weapons.
Elective Skills (dwie do wyboru): Survival, Acrobatics, Mechanic.
Signature Skill (wybierz jedną i podnieś umiejętność o 1): Athletics, Close Combat, Ranged Weapons, Survival.
Talents: Select one talent from Mandatory Skills.
Earnings Rating: 1
Equipment: Ballistic nylon military uniform, corporate standard assault rifle, pair of medium military shoulder pads.
Academic dla Rikiego
Academic (Researcher)
You are head deep in the old records, working on theories or overseeing a breakthrough. The laboratory, library, or college is your home from home.
AGILITY +1
AWERNESS +2
COORDINATION +1
INTELLIGENCE +3
MENTAL STRENGHT +2
PERSONALITY +1
PHYSIQUE +1
STRENGHT +0
Mandatory Skills: Education, Persuade, Sciences.
Elective Skills (wybierz 2): Linguistics, Education, Treatment.
Signature Skill (wybierz jedną i podnieść umiejętność): Education, Science, Linguistics, Persuade.
Talents: Select one talent from Mandatory Skills.
Earnings Rating: 3
Equipment: Laboratory, personal or library, personal.
I mój Szczur Korporacyjny
Coorpo Worker
You are a small cog in a vast wheel, helping keep the goods moving, or the paperwork flowing. You dream of better things, but you have seen people better than you chewed up and spat out.
AGILITY +1
AWERNESS +2
COORDINATION +2
INTELLIGENCE +1
MENTAL STRENGHT +2
PERSONALITY +2
PHYSIQUE +1
STRENGHT +0
Mandatory Skills: Lifestyle, Observation, Stealth.
Elective Skills: Persuade, Willpower, Education.
Signature Skill: Lifestyle, Observation, Persuade, Education.
Talents: Select one talent from Mandatory Skills.
Earnings Rating: 1
Equipment: One corporate quality suit or a basic urban survival kit.
Jeżeli zabałaganione biurko jest oznaką zabałaganionego umysłu, oznaką czego jest puste biurko? Albert Einstein
-
- Reactions:
- Posty: 392
- Rejestracja: 06 lipca 2013, 21:40
- Has thanked: 36 times
- Been thanked: 3 times
Ok, małe pytanko czy ja w takim razie mogę 2 razy wybrać sobie Akademika? Bo mi się Siła Mentalna wymaxsiła na 12, a jak mój nerdzik nauczy się "prawdziwego" Japońskiego to Mishimiacy się posrają z wściekłości, nie?
Umiejki wybrane: Education Expertise +1, Lingusitics Expertise +1 and Signature Education.
Talenty: Poradź mi coś dobrego dla Mistyka wynalazcy.
Itemy: Personal Laboratory (osoby twierdzące że Kane ma malusie figurki kobiet i robotów zamiast rzetelnej naukowej literatury zostały zadenuncjowane jako Heretycy do Bractwa).
Umiejki wybrane: Education Expertise +1, Lingusitics Expertise +1 and Signature Education.
Talenty: Poradź mi coś dobrego dla Mistyka wynalazcy.
Itemy: Personal Laboratory (osoby twierdzące że Kane ma malusie figurki kobiet i robotów zamiast rzetelnej naukowej literatury zostały zadenuncjowane jako Heretycy do Bractwa).
-
- Reactions:
- Posty: 3733
- Rejestracja: 19 września 2010, 22:20
- Lokalizacja: Wawa
- Has thanked: 87 times
- Been thanked: 150 times
Chyba nie bardzo na tym etapie, ponieważ:
1) "For humans, most attributes range from 6 to 12, with 8 representing an average, default rating." Jest to możliwe żeby rozwinąć taki poziom do dajmy na to 13 ale to za zgodą MG i w wyniku punktów dodatkowych.
2) "Add these to your Attributes, if this is you first career only. Remember that on the second or subsequent Primary Career phase you do NOT gain the Attribute bonuses."
3) Extending Careers
With GM approval, you may voluntarily spend 1d6+1 more years
in any career, rolling again for a career event for each extension.
You do not receive any other benefits for extending the career. This
does not count as an additional career, nor does it limit the number
of careers you may have; it is simply a way to represent older, more
experienced characters who have seen more of what life has to
throw at them.
[center]----------------------------[/center]
Dobra lecimy z rzutami dalej, na eventy związane z zawodami
Mój mutek wylosował 6
Career Event: An old debt has caught up with you. Who is it to, and what will happen if you do not pay?
Game Effect: Gain a conflict with an organisation. You have a twenty asset debt that must be paid off with that organisation. Once it is paid the conflict is removed. This debt does not prevent characters from using earnings to make purchases.
Dwadzieścia kredytek !!!:o
Czas trwania zawodu 1+1 = 18 lat i tyle długu!!!
Oggy 11 na kościach
Career Event: Criminal Record. Your name is mentioned in connection with a criminal act, recorded with police and security databases, and you lose your job.
Game Effect: You are Fired (see page 57). You may not continue in this Primary Career. Gain a Criminal Record (see page 49).
Czas trwania zawodu 1+2 = 19 lat i wypad ze służby
Denver 19
Career Event: You volunteered to take part in a secret medical experiment that succeeded. Well, almost.
Game Effect: Gain trait: Curse of the Mayfly. You may roll an aging test to regain a Chronicle point once per session.
Czas trwania zawodu 1+5 = masz 22 lata
Rikandur znów sky high 29
Career Event: You were implicated in a Heretic (or criminal) plot. Why were youinvolved? Why did the Brotherhood (or authorities) let you go?
Game Effect:Gain a contact in the Brotherhood, or a random faction.
The contact owes you a favour.
Czas trwania zawodu 1+6 = masz 23 lata Od trzydziestki atrybuty losowo spadają, co trzy lata. Uważaj staruchu!
Dobra, decydujcie czy zatrzymujecie wyniki czy marnujecie cenne Life Pointy?
Ja rzucam na następną karierę, Denver i Rikkandur mogą wejśc na upragnione kariery i już szykuję ich opisy. Oggy co tam myślisz? Pasuje ci wynik czy przerzucamy?
1) "For humans, most attributes range from 6 to 12, with 8 representing an average, default rating." Jest to możliwe żeby rozwinąć taki poziom do dajmy na to 13 ale to za zgodą MG i w wyniku punktów dodatkowych.
2) "Add these to your Attributes, if this is you first career only. Remember that on the second or subsequent Primary Career phase you do NOT gain the Attribute bonuses."
3) Extending Careers
With GM approval, you may voluntarily spend 1d6+1 more years
in any career, rolling again for a career event for each extension.
You do not receive any other benefits for extending the career. This
does not count as an additional career, nor does it limit the number
of careers you may have; it is simply a way to represent older, more
experienced characters who have seen more of what life has to
throw at them.
[center]----------------------------[/center]
Dobra lecimy z rzutami dalej, na eventy związane z zawodami
Mój mutek wylosował 6
Career Event: An old debt has caught up with you. Who is it to, and what will happen if you do not pay?
Game Effect: Gain a conflict with an organisation. You have a twenty asset debt that must be paid off with that organisation. Once it is paid the conflict is removed. This debt does not prevent characters from using earnings to make purchases.
Dwadzieścia kredytek !!!:o
Czas trwania zawodu 1+1 = 18 lat i tyle długu!!!
Oggy 11 na kościach
Career Event: Criminal Record. Your name is mentioned in connection with a criminal act, recorded with police and security databases, and you lose your job.
Game Effect: You are Fired (see page 57). You may not continue in this Primary Career. Gain a Criminal Record (see page 49).
Czas trwania zawodu 1+2 = 19 lat i wypad ze służby
Denver 19
Career Event: You volunteered to take part in a secret medical experiment that succeeded. Well, almost.
Game Effect: Gain trait: Curse of the Mayfly. You may roll an aging test to regain a Chronicle point once per session.
Czas trwania zawodu 1+5 = masz 22 lata
Rikandur znów sky high 29
Career Event: You were implicated in a Heretic (or criminal) plot. Why were youinvolved? Why did the Brotherhood (or authorities) let you go?
Game Effect:Gain a contact in the Brotherhood, or a random faction.
The contact owes you a favour.
Czas trwania zawodu 1+6 = masz 23 lata Od trzydziestki atrybuty losowo spadają, co trzy lata. Uważaj staruchu!
Dobra, decydujcie czy zatrzymujecie wyniki czy marnujecie cenne Life Pointy?
Ja rzucam na następną karierę, Denver i Rikkandur mogą wejśc na upragnione kariery i już szykuję ich opisy. Oggy co tam myślisz? Pasuje ci wynik czy przerzucamy?
Ostatnio zmieniony 23 grudnia 2018, 23:53 przez Suriel, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeżeli zabałaganione biurko jest oznaką zabałaganionego umysłu, oznaką czego jest puste biurko? Albert Einstein
-
- Reactions:
- Posty: 766
- Rejestracja: 13 lipca 2009, 15:05
- Nickpage: https://krysztalyczasu.pl/profile/Oggy
- Has thanked: 24 times
- Been thanked: 10 times
Jak wyszło tak wyszło. Czy to przypadkiem nie jest kierunek na wolnych marines?
A jeżeli nie freebee to czy jest jakiś wybor na glinę? Trochę taki facet pod przykrywka mi się układa.
Podoba mi się to całe losowanie.
A jeżeli nie freebee to czy jest jakiś wybor na glinę? Trochę taki facet pod przykrywka mi się układa.
Podoba mi się to całe losowanie.
Ostatnio zmieniony 24 grudnia 2018, 11:52 przez Oggy, łącznie zmieniany 1 raz.
astrolog/alchemik 10/10 POZ
-
- Reactions:
- Posty: 766
- Rejestracja: 13 lipca 2009, 15:05
- Nickpage: https://krysztalyczasu.pl/profile/Oggy
- Has thanked: 24 times
- Been thanked: 10 times
AGILITY 7
AWERNESS 6
COORDINATION 7
INTELLIGENCE 5
MENTAL STRENGHT 10
PERSONALITY 7
PHYSIQUE 12
STRENGHT 11
Języki: Capitol i Luna Patois
Umiejetności:
Persuade (Signature) Expertise 1
Ranged Weapon Expertise 3
Resistance Expertise 2
Acrobatics Expertise 2
Athletics Expertise 2
Close combat (Signature) Expertise 3
Survival Expertise 1
Mechanics Expertise 1
Education Expertise 1
Observation Expertise 1
Talenty:
citizen Capitol
Close Combat
Observation
several sets of military dog tags, Bolter handgun
Heritage hotspot: The Southern Lands)
AWERNESS 6
COORDINATION 7
INTELLIGENCE 5
MENTAL STRENGHT 10
PERSONALITY 7
PHYSIQUE 12
STRENGHT 11
Języki: Capitol i Luna Patois
Umiejetności:
Persuade (Signature) Expertise 1
Ranged Weapon Expertise 3
Resistance Expertise 2
Acrobatics Expertise 2
Athletics Expertise 2
Close combat (Signature) Expertise 3
Survival Expertise 1
Mechanics Expertise 1
Education Expertise 1
Observation Expertise 1
Talenty:
citizen Capitol
Close Combat
Observation
several sets of military dog tags, Bolter handgun
Heritage hotspot: The Southern Lands)
Ostatnio zmieniony 24 grudnia 2018, 12:17 przez Oggy, łącznie zmieniany 1 raz.
astrolog/alchemik 10/10 POZ
-
- Reactions:
- Posty: 3733
- Rejestracja: 19 września 2010, 22:20
- Lokalizacja: Wawa
- Has thanked: 87 times
- Been thanked: 150 times
Teraz macie dwie opcje albo wejsc w postacie ikoniczne Krwawy Beret; Mistyk, Wolna Brygada, Detektyw Luny, czy co tam sobie kminicie, albo kariera standard.
Najpierw o ikonicznych. Wykonuje się test skilla aby w nie w ogóle wejść. Jak komuś rzut nie wyjdzie to tyle.
Np. Dla mistyka rzut jest D2 czyli trzeba mieć na dwoch kostkach poniżej Atrybut +Umiejętnośc ( w przypadku Mistyka jest to Mental Str. + Willpower + expertise). Aby zredukować rzut do jednej kostki czyli z D2 do D1 należy zużyć 1 Life Point. Zeby zredukować do D 0 i wejść z automatu 2 Life Pointy itd.
Druga opcja to wydać 1 Life Pointa i kontynuować ponownie wylosowana profke ( Oggy nie może bo go wyrzucili)
Trzecia opcja to zdecydować się za 1 Life Pointa na wybór innej profesji. Orzypominam.max 4 ale powyżej 30 roku życia spadają atrybuty (wylosowany z tabelkino 1 na 30 lat i co trzy kolejne jeden następny)
Czwarta opcja to nie wydawać Life Pointa i zdać się na los (k6).
Piąta opcja to wybrać Bezrobotnego by uzyskać w ten sposób 1Life Pointa.
W każdym przypadku postarza to postać o 1+k6 lat, no i mamy rzut na naszą ulubioną tabelkę B)
Ja się wyturlalem na liczbę 5 ale z racji wigili sprawdzę co to jest dopiero nocą. Jakie decyzje?
Najpierw o ikonicznych. Wykonuje się test skilla aby w nie w ogóle wejść. Jak komuś rzut nie wyjdzie to tyle.
Np. Dla mistyka rzut jest D2 czyli trzeba mieć na dwoch kostkach poniżej Atrybut +Umiejętnośc ( w przypadku Mistyka jest to Mental Str. + Willpower + expertise). Aby zredukować rzut do jednej kostki czyli z D2 do D1 należy zużyć 1 Life Point. Zeby zredukować do D 0 i wejść z automatu 2 Life Pointy itd.
Druga opcja to wydać 1 Life Pointa i kontynuować ponownie wylosowana profke ( Oggy nie może bo go wyrzucili)
Trzecia opcja to zdecydować się za 1 Life Pointa na wybór innej profesji. Orzypominam.max 4 ale powyżej 30 roku życia spadają atrybuty (wylosowany z tabelkino 1 na 30 lat i co trzy kolejne jeden następny)
Czwarta opcja to nie wydawać Life Pointa i zdać się na los (k6).
Piąta opcja to wybrać Bezrobotnego by uzyskać w ten sposób 1Life Pointa.
W każdym przypadku postarza to postać o 1+k6 lat, no i mamy rzut na naszą ulubioną tabelkę B)
Ja się wyturlalem na liczbę 5 ale z racji wigili sprawdzę co to jest dopiero nocą. Jakie decyzje?
Ostatnio zmieniony 24 grudnia 2018, 14:53 przez Suriel, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeżeli zabałaganione biurko jest oznaką zabałaganionego umysłu, oznaką czego jest puste biurko? Albert Einstein
-
- Reactions:
- Posty: 3733
- Rejestracja: 19 września 2010, 22:20
- Lokalizacja: Wawa
- Has thanked: 87 times
- Been thanked: 150 times
No dobra, mamy chwilę przed pasterka wiec wierni światłu kardyynała lecimy dalej...
KRWAWY BERET
2 Life pointy i temat postaci zakończony, trzeba o tylko rzucić na latka i na event i podsumować postać....
Prerequisites: Imperial, military education or primary career,
Close Combat or Ranged Weapons Expertise 1.
Difficulty: 2
Mandatory Skills: Ranged Weapons, Stealth, Athletics.
Elective Skills: Close Combat, Mechanics, Command.
Signature Skill: Ranged Weapons, Close Combat, Stealth, Athletics.
Talents: Two talents from Close Combat, Stealth, Athletics, or Ranged Weapons.
Equipment: Mk. XLIII plasma carbine, Mk. XIV Aggressor pistol, Mk. III combat armour, dagger.
Earnings Rating: 3
Mystic
At the heart of the Brotherhood are the Mystics. Found both
within their own Directorate, and in support of the other three, a
Brotherhood Mystic is a powerful ally and a terrifying foe. They are
the most accomplished and capable spell casters amongst all of
humanity. Advancement through the ranks is arduous, requiring
nothing less than absolute devotion and determination, both to
achieve greater levels of mastery of the Arts, and to fortify themselves against the Darkness. The greatest amongst them, the Keepers of the Art, are some of the most powerful people in the system, and their attentions are devoted wholly to matters concerning the war against darkness and the survival of humanity.
Prerequisites: Brotherhood, Mystic talent.
Difficulty: 2
Mandatory Skills: Mysticism, Education, Observation.
Elective Skills: Treatment, Sciences, Insight.
Signature Skill: Mysticism, Education, Observation.
Talents: 2 Mysticism talents.
Equipment: Power controller, armoured robes, combat helmet.
Earnings Rating: See page 249, Brotherhood Economics.
Special: Mysticism talents includes Arts talents. A Mystic may select
talents from any or all of the Aspects of the Arts, and is not limited
to one as some other Brotherhood careers are.
Mystic
Co dla Ciebie Oggy? Wolna Brygada? Bo gliniarza przez wzgląd na wpis w kartotekę karanych już mieć nie możesz, niestety. Za to kariera Criminal zostaje ci otwarta za free. Może warto?
Dla mnie rzut 5 oznacza, że mogę sobie wybrać spośród pierwszej kolumny. W praktyce oprócz Bezrobotnego, i zawodu jaki już miałem jest tam jeszcze Kolonista i Technik. Zatem technik shall be....
Mandatory Skills: Mechanics, Pilot, Thievery.
Elective Skills: Observation, Resistance, Willpower.
Signature Skill: Mechanics, Pilot, Thievery, Resistance.
Talents: Select one talent from Mandatory Skills.
Earnings Rating: 1
Equipment: Basic tool kit, B&E kit (player's choice).
KRWAWY BERET
2 Life pointy i temat postaci zakończony, trzeba o tylko rzucić na latka i na event i podsumować postać....
Prerequisites: Imperial, military education or primary career,
Close Combat or Ranged Weapons Expertise 1.
Difficulty: 2
Mandatory Skills: Ranged Weapons, Stealth, Athletics.
Elective Skills: Close Combat, Mechanics, Command.
Signature Skill: Ranged Weapons, Close Combat, Stealth, Athletics.
Talents: Two talents from Close Combat, Stealth, Athletics, or Ranged Weapons.
Equipment: Mk. XLIII plasma carbine, Mk. XIV Aggressor pistol, Mk. III combat armour, dagger.
Earnings Rating: 3
Mystic
At the heart of the Brotherhood are the Mystics. Found both
within their own Directorate, and in support of the other three, a
Brotherhood Mystic is a powerful ally and a terrifying foe. They are
the most accomplished and capable spell casters amongst all of
humanity. Advancement through the ranks is arduous, requiring
nothing less than absolute devotion and determination, both to
achieve greater levels of mastery of the Arts, and to fortify themselves against the Darkness. The greatest amongst them, the Keepers of the Art, are some of the most powerful people in the system, and their attentions are devoted wholly to matters concerning the war against darkness and the survival of humanity.
Prerequisites: Brotherhood, Mystic talent.
Difficulty: 2
Mandatory Skills: Mysticism, Education, Observation.
Elective Skills: Treatment, Sciences, Insight.
Signature Skill: Mysticism, Education, Observation.
Talents: 2 Mysticism talents.
Equipment: Power controller, armoured robes, combat helmet.
Earnings Rating: See page 249, Brotherhood Economics.
Special: Mysticism talents includes Arts talents. A Mystic may select
talents from any or all of the Aspects of the Arts, and is not limited
to one as some other Brotherhood careers are.
Mystic
Co dla Ciebie Oggy? Wolna Brygada? Bo gliniarza przez wzgląd na wpis w kartotekę karanych już mieć nie możesz, niestety. Za to kariera Criminal zostaje ci otwarta za free. Może warto?
Dla mnie rzut 5 oznacza, że mogę sobie wybrać spośród pierwszej kolumny. W praktyce oprócz Bezrobotnego, i zawodu jaki już miałem jest tam jeszcze Kolonista i Technik. Zatem technik shall be....
Mandatory Skills: Mechanics, Pilot, Thievery.
Elective Skills: Observation, Resistance, Willpower.
Signature Skill: Mechanics, Pilot, Thievery, Resistance.
Talents: Select one talent from Mandatory Skills.
Earnings Rating: 1
Equipment: Basic tool kit, B&E kit (player's choice).
Ostatnio zmieniony 24 grudnia 2018, 22:27 przez Suriel, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeżeli zabałaganione biurko jest oznaką zabałaganionego umysłu, oznaką czego jest puste biurko? Albert Einstein
-
- Reactions:
- Posty: 3733
- Rejestracja: 19 września 2010, 22:20
- Lokalizacja: Wawa
- Has thanked: 87 times
- Been thanked: 150 times
Spoiler!
Spoiler!
Spoiler!
Za dwa Life Pointy możesz wybrać:Medical (first responder)
Academic (researcher)
Media (reporter)
Ship Crew
Intelligence (operative)
Za jeden (IMHO nie warto):
Corporate worker
Technical (repairman)
Farmer/Frontiersman
Ostatnio zmieniony 24 grudnia 2018, 23:19 przez Suriel, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeżeli zabałaganione biurko jest oznaką zabałaganionego umysłu, oznaką czego jest puste biurko? Albert Einstein