Kroniki Mutantów 3ed (BG)
-
- Reactions:
- Posty: 3733
- Rejestracja: 19 września 2010, 22:20
- Lokalizacja: Wawa
- Has thanked: 87 times
- Been thanked: 150 times
Oggy dwie sprawy:
Criminal Record: Characters with a Criminal Record reduce
their Social Status by one, and may only select first Primary Careers
in Column A or Column B. Characters with a Criminal Record may
automatically select Criminal or Military (Basic) careers for free,
and may never select a police or corporate executive career.
Fired
If you are fired, you may retain all the benefits of this career but
may not repeat or extend this Primary or Iconic Career unless you
spend two Life points (in addition to any other costs) and lose one
Earnings Rating. If this is not your fourth Primary Career, you may
enter another career next.
Denver no to jesteś niemal na finale. Jeszcze tylko rzut na wiek i rzut na event i ostatni krok przed tobą. Krok Ósmy ostatnie pociągnięcia pędzlem.
Criminal Record: Characters with a Criminal Record reduce
their Social Status by one, and may only select first Primary Careers
in Column A or Column B. Characters with a Criminal Record may
automatically select Criminal or Military (Basic) careers for free,
and may never select a police or corporate executive career.
Fired
If you are fired, you may retain all the benefits of this career but
may not repeat or extend this Primary or Iconic Career unless you
spend two Life points (in addition to any other costs) and lose one
Earnings Rating. If this is not your fourth Primary Career, you may
enter another career next.
Denver no to jesteś niemal na finale. Jeszcze tylko rzut na wiek i rzut na event i ostatni krok przed tobą. Krok Ósmy ostatnie pociągnięcia pędzlem.
Jeżeli zabałaganione biurko jest oznaką zabałaganionego umysłu, oznaką czego jest puste biurko? Albert Einstein
-
- Reactions:
- Posty: 392
- Rejestracja: 06 lipca 2013, 21:40
- Has thanked: 36 times
- Been thanked: 3 times
No to kurde palę dwa pozostałe Life Pointy na Mistyka. I kunic srania, tylko ostatni rzucik na babola jaki mi się przydarzył jak w sekcie siedziałem i uczyłem się jak zostać Jedi.
Surielu, Talenta mistyczne jakie wybieram ... to niech będzie medyka, czytanie myśli bym kradł dobre pomysły z łepków innych geniuszy oraz elementalizm bym mógł produkować energię ze Sztuki. Bo jakoś inaczej baterii Gundama i jego laserków nie zasilę. Nie wiem jaki wybrać techniczny talent, poratuj takim co pomoże w wymyślaniu wynalazków albo rozkminianiu Sztuki.
A właśnie, jeśli byśmy zagrali to ja mogę zostać najemcą/sponsorem grupy. Twój techniczny by budować moje projekty, i narzekać że bazgram jak pijany aptekarz, Oggiego berecik jako zaufany ochroniarz przydzielony przez tatusia mojemu bohaterkowi, bo krewny kumpla dziadka czy coś.
A właśnie, czy mój Claymor jest runiczny?
No i poniżej chyba ostateczne staciki mojego misia. Minus talenty któreż to Suriel poradzić "obiecał".
Imię: Kane Nod (tak mam bródkę I jestem łysy)
Age: 26 years and 2 Lunar months
AGILITY 6
AWERNESS 9
COORDINATION 8
INTELLIGENCE 11
MENTAL STRENGHT 12
PERSONALITY 7
PHYSIQUE 7
STRENGHT 4
Profka: Freelancer
Career: Researcher
Iconic Career: Brotherhood Mystic
Korporacja: Minikorporacja(rodzice z Imperialu, wrogowie z Mishimy bo ukradło się technolgię na Gundama)
Social Status: Upper
Earnings: Afluent 4
Planeta pochodzenia: Imperial Clan Fortress
Talent: Disciplined Student(Education), Spiritual Understanding(Mysticism) , Ritualist(Mysticism) i Mystic(Mysticism).
Special: Możesz wybrać Art jako Mysticism talent, nie jesteś ograniczony do 1 kategorii Sztuki jak inne Kariery Bractwa.
Umiejki:
Lifestyle Expertise 2
Pilot(Signature) Expertise 2
Willpower Expertise 2
Education(Signature) Expertise 4
Observation Expertise 2
Persuade Expertise 2
Mysticism (Signature) Expertise 3
Insight Expertise 2
Resistance Expertise 1
Sciences Expertise 2
Itemy:
Bogaty i wygodny apartament w centrum miasta. Claymore po dziadku weteranie Imperialu. Wszystkie możliwe ciuchy dobrej jakości. Osobista biblioteka po dziadku (zawiera bezcenną kolekcję komiksów Japońskich z 21 wieku, nikt nie wie gdzie dziadek to ukradł czy znalazł), żelazny symbol Bractwa wielkości kastetu, Księga Prawa wielkości tarczy, grube i wytrzymałe szaty Bractwa dla Mistyka. Własne prywatne laboratorium. Power Controller, Combat Helmet and Armoured Robes.
Adolescent Event: You know way too much about ancient Japanese [s]porn[/s]comics.
Suggested character traits: Obsessive with Ancient Earth history.
Opciona effects: Gain one Momentum on Education tests to know things about your obsessive topic, including old Earth porn.
Career Event: Was accused of Heresy but cleared by Brotherhood.
Game Effect: Contact in Brotherhood who owes me.
EDYCJA: Zapomniałem ulepszyć Pilot bo Signature dodaje punkt Expertise lub Focus. Na mój rozumek to Focus opłaca się brać dopiero jak Expertise na max wypasiesz. Najpierw nauczyć się zrobić regularnie coś dobrze, a dopiero potem uczyć się jak zrobić to jeszcze lepiej.
Surielu, Talenta mistyczne jakie wybieram ... to niech będzie medyka, czytanie myśli bym kradł dobre pomysły z łepków innych geniuszy oraz elementalizm bym mógł produkować energię ze Sztuki. Bo jakoś inaczej baterii Gundama i jego laserków nie zasilę. Nie wiem jaki wybrać techniczny talent, poratuj takim co pomoże w wymyślaniu wynalazków albo rozkminianiu Sztuki.
A właśnie, jeśli byśmy zagrali to ja mogę zostać najemcą/sponsorem grupy. Twój techniczny by budować moje projekty, i narzekać że bazgram jak pijany aptekarz, Oggiego berecik jako zaufany ochroniarz przydzielony przez tatusia mojemu bohaterkowi, bo krewny kumpla dziadka czy coś.
A właśnie, czy mój Claymor jest runiczny?
No i poniżej chyba ostateczne staciki mojego misia. Minus talenty któreż to Suriel poradzić "obiecał".
Imię: Kane Nod (tak mam bródkę I jestem łysy)
Age: 26 years and 2 Lunar months
AGILITY 6
AWERNESS 9
COORDINATION 8
INTELLIGENCE 11
MENTAL STRENGHT 12
PERSONALITY 7
PHYSIQUE 7
STRENGHT 4
Profka: Freelancer
Career: Researcher
Iconic Career: Brotherhood Mystic
Korporacja: Minikorporacja(rodzice z Imperialu, wrogowie z Mishimy bo ukradło się technolgię na Gundama)
Social Status: Upper
Earnings: Afluent 4
Planeta pochodzenia: Imperial Clan Fortress
Talent: Disciplined Student(Education), Spiritual Understanding(Mysticism) , Ritualist(Mysticism) i Mystic(Mysticism).
Special: Możesz wybrać Art jako Mysticism talent, nie jesteś ograniczony do 1 kategorii Sztuki jak inne Kariery Bractwa.
Umiejki:
Lifestyle Expertise 2
Pilot(Signature) Expertise 2
Willpower Expertise 2
Education(Signature) Expertise 4
Observation Expertise 2
Persuade Expertise 2
Mysticism (Signature) Expertise 3
Insight Expertise 2
Resistance Expertise 1
Sciences Expertise 2
Itemy:
Bogaty i wygodny apartament w centrum miasta. Claymore po dziadku weteranie Imperialu. Wszystkie możliwe ciuchy dobrej jakości. Osobista biblioteka po dziadku (zawiera bezcenną kolekcję komiksów Japońskich z 21 wieku, nikt nie wie gdzie dziadek to ukradł czy znalazł), żelazny symbol Bractwa wielkości kastetu, Księga Prawa wielkości tarczy, grube i wytrzymałe szaty Bractwa dla Mistyka. Własne prywatne laboratorium. Power Controller, Combat Helmet and Armoured Robes.
Adolescent Event: You know way too much about ancient Japanese [s]porn[/s]comics.
Suggested character traits: Obsessive with Ancient Earth history.
Opciona effects: Gain one Momentum on Education tests to know things about your obsessive topic, including old Earth porn.
Career Event: Was accused of Heresy but cleared by Brotherhood.
Game Effect: Contact in Brotherhood who owes me.
EDYCJA: Zapomniałem ulepszyć Pilot bo Signature dodaje punkt Expertise lub Focus. Na mój rozumek to Focus opłaca się brać dopiero jak Expertise na max wypasiesz. Najpierw nauczyć się zrobić regularnie coś dobrze, a dopiero potem uczyć się jak zrobić to jeszcze lepiej.
Ostatnio zmieniony 25 grudnia 2018, 16:37 przez Rikandur, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Reactions:
- Posty: 3733
- Rejestracja: 19 września 2010, 22:20
- Lokalizacja: Wawa
- Has thanked: 87 times
- Been thanked: 150 times
Talenty to skomplikowana sprawa, każdy talent est pod umiejętność i ma swoje drzewko, które jak każde drzewko ma talent pierwszy a potem się rozgałęzia na kolejne coraz mocniejsze talenta, przykłady poniżej...
Zacznijcie uzupełniac bo za chwilę będziemy potrzebować by wszystko było podliczone (no może za wyjątkiem talentów, bo to zejdzie) żeby wyliczyć dodatkowe wspólczynniki wynikające z atrybutów.
Rikandur tam zamiast talentów Mysticysm możesz zdaje się wybrać spelle ze Sztuki, ale to musisz się zaopatrzyć w podręcznik jest tego ze dwadzieścia stron tekstu, nie dma rady tego przerzucić.
Spoiler!
Spoiler!
Karta postaci http://mc3.modiphiusapps.hostinguk.org/Zacznijcie uzupełniac bo za chwilę będziemy potrzebować by wszystko było podliczone (no może za wyjątkiem talentów, bo to zejdzie) żeby wyliczyć dodatkowe wspólczynniki wynikające z atrybutów.
Rikandur tam zamiast talentów Mysticysm możesz zdaje się wybrać spelle ze Sztuki, ale to musisz się zaopatrzyć w podręcznik jest tego ze dwadzieścia stron tekstu, nie dma rady tego przerzucić.
Ostatnio zmieniony 25 grudnia 2018, 12:18 przez Suriel, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeżeli zabałaganione biurko jest oznaką zabałaganionego umysłu, oznaką czego jest puste biurko? Albert Einstein
-
- Reactions:
- Posty: 392
- Rejestracja: 06 lipca 2013, 21:40
- Has thanked: 36 times
- Been thanked: 3 times
Popróbowałem ten cały Character Creation na stronce, te same kroczki co tutaj I kurde balans auto-rzuty znowu mi wrogów z Mishimy I alergie rozmaite zafundowały, aczkolwiek jestem Capitolczykiem w tamtej próbie.
A teraz na poważniej:
Talenta jakie wybieram: Disciplined Student(Education), Spiritual Understanding(Mysticism) , Ritualist(Mysticism) i Mystic(Mysticism).
Trudno się mówi, ale nie wyminmaxuję więc zrobiłem tak jak się dało. Jaki event mnie dopadł na 35? Generous/Needy Lover?
Ale ja za młody jestem by się żenić z Jej Szogunowatością Mariko!
A teraz na poważniej:
Talenta jakie wybieram: Disciplined Student(Education), Spiritual Understanding(Mysticism) , Ritualist(Mysticism) i Mystic(Mysticism).
Trudno się mówi, ale nie wyminmaxuję więc zrobiłem tak jak się dało. Jaki event mnie dopadł na 35? Generous/Needy Lover?
Ale ja za młody jestem by się żenić z Jej Szogunowatością Mariko!
Ostatnio zmieniony 25 grudnia 2018, 16:36 przez Rikandur, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Reactions:
- Posty: 3733
- Rejestracja: 19 września 2010, 22:20
- Lokalizacja: Wawa
- Has thanked: 87 times
- Been thanked: 150 times
Rzuty Aravena
Ja 18
You were one of the only survivors when a ship you were travelling on broke down or crashed, and rescue was a long time coming.
Game Effect: Add one year to your career and gain a trait: Space Sickness.
Rok w przestrzeni kosmicznej :O
Wiek 18+4 = 22
Oggy
Your lucky day! Something paid off – a lottery ticket, a risky business
venture, or a hard won contract. You get a big pay-out.
Wygrał w Totka
Game Effect: Gain five assets.
Wiek 1+4 = +5 lat czyli zdaje się 24?
Denver
You came across a body after a fight. They had something strange on
them. You could not resist, and took it. What is it?
Game Effect: Gain an item worth ten assets with a Reliability of 1.
Wiek 1+1 = +2 lata czyli zdaje się 24?
Rikandur
You volunteered to take part in a secret medical experiment that
succeeded. Well, almost.
Game Effect: Gain the first talent in the talent tree of your choice and describe how you can do this as a result of the experiment. However, sometimes you lose the plot or wake up in strange places. (Experimental Subject trait). The talent can be purchased again normally, allowing double the benefit.
Wiek 1+3= 4 razem 28 lat?
Dobra, jako trzecia profkę wybieram bezrobotnego i dostaję Life Pointa.
Ja 18
You were one of the only survivors when a ship you were travelling on broke down or crashed, and rescue was a long time coming.
Game Effect: Add one year to your career and gain a trait: Space Sickness.
Rok w przestrzeni kosmicznej :O
Wiek 18+4 = 22
Oggy
Your lucky day! Something paid off – a lottery ticket, a risky business
venture, or a hard won contract. You get a big pay-out.
Wygrał w Totka
Game Effect: Gain five assets.
Wiek 1+4 = +5 lat czyli zdaje się 24?
Denver
You came across a body after a fight. They had something strange on
them. You could not resist, and took it. What is it?
Game Effect: Gain an item worth ten assets with a Reliability of 1.
Wiek 1+1 = +2 lata czyli zdaje się 24?
Rikandur
You volunteered to take part in a secret medical experiment that
succeeded. Well, almost.
Game Effect: Gain the first talent in the talent tree of your choice and describe how you can do this as a result of the experiment. However, sometimes you lose the plot or wake up in strange places. (Experimental Subject trait). The talent can be purchased again normally, allowing double the benefit.
Wiek 1+3= 4 razem 28 lat?
Dobra, jako trzecia profkę wybieram bezrobotnego i dostaję Life Pointa.
Jeżeli zabałaganione biurko jest oznaką zabałaganionego umysłu, oznaką czego jest puste biurko? Albert Einstein
-
- Reactions:
- Posty: 3733
- Rejestracja: 19 września 2010, 22:20
- Lokalizacja: Wawa
- Has thanked: 87 times
- Been thanked: 150 times
Rikadnur i Denver są juz własciwie na finale tworzenia postaci jak rozumiem. Jak patrzę po tabelkach to trudno było by mieć lepszego farta przy kreacji niż Rikandur. Największym pechowcem jest moja postać :O
Przed nami KROK ÓSMY CZYLI OSTATNIE POCIĄGNIĘCIA PĘDZLEM
You now have a chance to do some final customisation for your
character.
1. You receive two Chronicle points, and may convert up to two remaining Life points for two additional Chronicle points. See page 118 for more on Chronicle Points.
2. If you still have remaining Life points you may convert each one to an asset or a skill increase, but no skill Focus or Expertise may be increased by more than one in this way.
3. You may increase any one attribute by two, or any two attributes by one each.
4. You may increase two skills from Focus 0 to Focus 1 or Expertise 0 to Expertise 1.
5. You may choose one talent for any of your skills.
Potem tylko policzymy dodatkowe dane nwynikające z atrybutów i jesteśmy przy końcu.
Przed nami KROK ÓSMY CZYLI OSTATNIE POCIĄGNIĘCIA PĘDZLEM
You now have a chance to do some final customisation for your
character.
1. You receive two Chronicle points, and may convert up to two remaining Life points for two additional Chronicle points. See page 118 for more on Chronicle Points.
2. If you still have remaining Life points you may convert each one to an asset or a skill increase, but no skill Focus or Expertise may be increased by more than one in this way.
3. You may increase any one attribute by two, or any two attributes by one each.
4. You may increase two skills from Focus 0 to Focus 1 or Expertise 0 to Expertise 1.
5. You may choose one talent for any of your skills.
Potem tylko policzymy dodatkowe dane nwynikające z atrybutów i jesteśmy przy końcu.
Jeżeli zabałaganione biurko jest oznaką zabałaganionego umysłu, oznaką czego jest puste biurko? Albert Einstein
-
- Reactions:
- Posty: 392
- Rejestracja: 06 lipca 2013, 21:40
- Has thanked: 36 times
- Been thanked: 3 times
Wot iz it m8?
Wiekowo? 27 lat, prosię mię nie postarzać bo postać mi wyłysieje ze stresu. Jak ja.
No dopsze. Dopisuję extra trait. I pewnie mam teraz czipa kontrolnego w czaszce, kurde balans.
Ten extra Talent wybieram ... jakiś bonusik z Willpowera, na przykład jak ten Dilligent Student dla Edukacji. Bonusowa kość na testach. Bo kurde zapomniałem że w MC korupcja, jak w Warhammerze, istnieje a ja jeszcze wszytkich czarów nie znam.
Muszę lecieć, do juterka.
EDYCJA: Moje "szczęście" polegało na bezwzględnym waleniu Life Pointami zdarzeń losowych po łapkach. Surielu, naprawdę nie stresuj się. Część drużyny będzie prała po pyskach a my wybudujemy magicznego Gundama.
Ty części sklecisz, a ja papiery z Bractwem załatwię żeby ustrojstwo koszerne było.
Jak prototypa sprzedamy za grube miliony do Kartelu (narkotykowego) to zbudujemy dla naszej paczki naprawdę dobry szajs po poprawkach. Jeszcze lepiej jak Bractwu sprzeda się przepis a prawnicy mojego tatki będą gryźć po kostkach wszelkich szmatławców próbujących zakosić zyski z patentu.
Nasi gracze będą mieli unikalne modele dopasowane do osobistego stylu, zupełnie jak Power Rangers!
Wiekowo? 27 lat, prosię mię nie postarzać bo postać mi wyłysieje ze stresu. Jak ja.
No dopsze. Dopisuję extra trait. I pewnie mam teraz czipa kontrolnego w czaszce, kurde balans.
Ten extra Talent wybieram ... jakiś bonusik z Willpowera, na przykład jak ten Dilligent Student dla Edukacji. Bonusowa kość na testach. Bo kurde zapomniałem że w MC korupcja, jak w Warhammerze, istnieje a ja jeszcze wszytkich czarów nie znam.
Muszę lecieć, do juterka.
EDYCJA: Moje "szczęście" polegało na bezwzględnym waleniu Life Pointami zdarzeń losowych po łapkach. Surielu, naprawdę nie stresuj się. Część drużyny będzie prała po pyskach a my wybudujemy magicznego Gundama.
Ty części sklecisz, a ja papiery z Bractwem załatwię żeby ustrojstwo koszerne było.
Jak prototypa sprzedamy za grube miliony do Kartelu (narkotykowego) to zbudujemy dla naszej paczki naprawdę dobry szajs po poprawkach. Jeszcze lepiej jak Bractwu sprzeda się przepis a prawnicy mojego tatki będą gryźć po kostkach wszelkich szmatławców próbujących zakosić zyski z patentu.
Nasi gracze będą mieli unikalne modele dopasowane do osobistego stylu, zupełnie jak Power Rangers!
Ostatnio zmieniony 25 grudnia 2018, 18:47 przez Rikandur, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Reactions:
- Posty: 766
- Rejestracja: 13 lipca 2009, 15:05
- Nickpage: https://krysztalyczasu.pl/profile/Oggy
- Has thanked: 24 times
- Been thanked: 10 times
To ja wkraczam na ścieżkę zbrodni. Zwłaszcza że mam już, jak widzę, skok życia za sobą. Nice!
James Talent
AGILITY 7
AWERNESS 7 (w górę za Life points)
COORDINATION 7
INTELLIGENCE 5
MENTAL STRENGHT 10
PERSONALITY 7
PHYSIQUE 12
STRENGHT 12 (w górę za Life points)
Języki: Capitol i Luna Patois
Umiejetności:
Persuade (Signature) Expertise 1
Ranged Weapon Expertise 3
Resistance Expertise 2
Acrobatics Expertise 2
Athletics Expertise 2
Close combat (Signature) Expertise 4
Survival Expertise 1
Mechanics Expertise 2
Education Expertise 1
Observation (Signature) Expertise 3
Thievery Expertise 1
Stealth Expertise 1
Talenty:
citizen Capitol
Close Combat
Observation
Stealth
James Talent
AGILITY 7
AWERNESS 7 (w górę za Life points)
COORDINATION 7
INTELLIGENCE 5
MENTAL STRENGHT 10
PERSONALITY 7
PHYSIQUE 12
STRENGHT 12 (w górę za Life points)
Języki: Capitol i Luna Patois
Umiejetności:
Persuade (Signature) Expertise 1
Ranged Weapon Expertise 3
Resistance Expertise 2
Acrobatics Expertise 2
Athletics Expertise 2
Close combat (Signature) Expertise 4
Survival Expertise 1
Mechanics Expertise 2
Education Expertise 1
Observation (Signature) Expertise 3
Thievery Expertise 1
Stealth Expertise 1
Talenty:
citizen Capitol
Close Combat
Observation
Stealth
Ostatnio zmieniony 26 grudnia 2018, 00:30 przez Oggy, łącznie zmieniany 1 raz.
astrolog/alchemik 10/10 POZ
-
- Reactions:
- Posty: 3733
- Rejestracja: 19 września 2010, 22:20
- Lokalizacja: Wawa
- Has thanked: 87 times
- Been thanked: 150 times
WSPÓŁCZYNNIKI POBOCZNE
1. Obrażenia dodatkowe
W Kronikach Mutantów używana jest czasem specyficzna k6. Jeden to jeden sukces, dwa to dwa sukcesy, trzy do pięciu są "puste" czytane jako zera a szóstka nabija MG złe punkty Mrocznej Harmoni którą potem może użyć przeciw graczom.
Ze współczynników dodatkowych pierwszą kwestią są obrażenia. Osoby posiadające wysoką wartość Siły będą miały bonus do zadanych obrażeń w walce wręcz. Tak samo osoby o dużym atrybucie Awerness będą miały bonus do obrażeń z broni zasięgowej. O ile konkretnie, a to zależy od wysokości tego współczynnika. Poniżej bonusy do obrażeń które są liczone właśnie w tych dziwnych k6 o których mówiłem.
Atrybut 1-8 bez modyfikatora
9 daje +k6
10-11 daje 2k6
12-13 daje 3k6
2. Podobnie jak wyżej liczy się też współczynnik Influence. Czyli wpływ na innych. Nie trzeba nic robić, jeden od razu budzi respekt inny politowanie. I to jest właśnie Influence albo jego brak. Dla przykładu Clint Easttwood z tą swoją kamienną miną zabijaki jak dla mnie ma tu maksa ile fabryka dała.
3. Mental Health
A character’s starting Mental Wounds are equal to his Mental Strength attribute.
4. Character Traits
If you have not gained a character trait through event tables, decide on a trait now (or roll on an event table for inspiration). Traits are way to portray a character’s failings, but are often things that will enhance the experience. The headstrong soldier who rushes in first, the tactless politician, the boastful thief. Traits also give the player
the opportunity to claim Chronicle points when they succumb to their trait, in a situation that causes him some difficulties. The GM can also trigger them in situations with a Dark Symmetry point, but the reason is to bring a richer flavour to the scene. Interesting things happen when character traits come in to play, and they should be
seen as an opportunity not as a weakness.
5. Relationships
Będziemy turlać k20 dla kazdego (az strach nie? )
6. Wounds.
Jak mi podacie sumę Strenght i Psychque to podam wam wartości na poszczególne części ciała (szokująco szczegółowy jest w tej kwestii system, nie?)
7. Starting Assets
Characters’ starting assets are equivalent to their final Lifepath Personality score. These may be spent immediately to purchase additional equipment, or saved for later use.
1. Obrażenia dodatkowe
W Kronikach Mutantów używana jest czasem specyficzna k6. Jeden to jeden sukces, dwa to dwa sukcesy, trzy do pięciu są "puste" czytane jako zera a szóstka nabija MG złe punkty Mrocznej Harmoni którą potem może użyć przeciw graczom.
Ze współczynników dodatkowych pierwszą kwestią są obrażenia. Osoby posiadające wysoką wartość Siły będą miały bonus do zadanych obrażeń w walce wręcz. Tak samo osoby o dużym atrybucie Awerness będą miały bonus do obrażeń z broni zasięgowej. O ile konkretnie, a to zależy od wysokości tego współczynnika. Poniżej bonusy do obrażeń które są liczone właśnie w tych dziwnych k6 o których mówiłem.
Atrybut 1-8 bez modyfikatora
9 daje +k6
10-11 daje 2k6
12-13 daje 3k6
2. Podobnie jak wyżej liczy się też współczynnik Influence. Czyli wpływ na innych. Nie trzeba nic robić, jeden od razu budzi respekt inny politowanie. I to jest właśnie Influence albo jego brak. Dla przykładu Clint Easttwood z tą swoją kamienną miną zabijaki jak dla mnie ma tu maksa ile fabryka dała.
3. Mental Health
A character’s starting Mental Wounds are equal to his Mental Strength attribute.
4. Character Traits
If you have not gained a character trait through event tables, decide on a trait now (or roll on an event table for inspiration). Traits are way to portray a character’s failings, but are often things that will enhance the experience. The headstrong soldier who rushes in first, the tactless politician, the boastful thief. Traits also give the player
the opportunity to claim Chronicle points when they succumb to their trait, in a situation that causes him some difficulties. The GM can also trigger them in situations with a Dark Symmetry point, but the reason is to bring a richer flavour to the scene. Interesting things happen when character traits come in to play, and they should be
seen as an opportunity not as a weakness.
5. Relationships
Będziemy turlać k20 dla kazdego (az strach nie? )
6. Wounds.
Jak mi podacie sumę Strenght i Psychque to podam wam wartości na poszczególne części ciała (szokująco szczegółowy jest w tej kwestii system, nie?)
7. Starting Assets
Characters’ starting assets are equivalent to their final Lifepath Personality score. These may be spent immediately to purchase additional equipment, or saved for later use.
Spoiler!
Ostatnio zmieniony 26 grudnia 2018, 00:52 przez Suriel, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeżeli zabałaganione biurko jest oznaką zabałaganionego umysłu, oznaką czego jest puste biurko? Albert Einstein
-
- Reactions:
- Posty: 392
- Rejestracja: 06 lipca 2013, 21:40
- Has thanked: 36 times
- Been thanked: 3 times
Te całe ostateczne złe dotyki w kroku 8:
+1 do Int (żebym był prawdziwa geniusia, a nie tylko uparta jak łosioł) oraz +1 Awareness (to nie paranoia jak masz czip w głowie!)
Umiejki: +1 Expertise do Space i Mechanic, żebym umiał kurde latać promami kosmicznymi i innym badziewiem, jak mój przyszły Gundam. A Mechanic potrzebny bym mógł się dogadać z mechaniko-mutasem Suriela.
Talent: Nie mam pojęcia jak się talent ten nazywa w Pilot ale chodzi o ten co daje ci przerzut na 1 zfailowanej kości, wstyd by był jakby drużyna zdechła tylko dlatego że spapram parkowanie i wjadę w cysternę, nie?
A póki pamiętam Experimental Subject, to Bractwo robiło mi kiełbie we łbie ale kopiowanie Kamechamehy z "antycznych instrukcji animowanych Mishimy" nie wyszło. To teraz czip w czaszce noszę.
Talent jaki mi to dało to Hardy - reroll 1 failed dice on Resistance checks.
Oggy, twój Persuade Skill jest zaznaczony jako Signature, gdzie dałeś +1 z Signature? Bo o ile się nie mylę, by wybrać Signature skilla musimy mieć przynajmniej 1 Expertise w skillu. A Signature daje level-up do skilla, +1 Expertise lub Focus.
Oraz prośba do wszystkich, sprawdźcie mi staty czy nie narobiłem baboli i pomyłek. W następnym poscie dam "ostateczną" wersję.
+1 do Int (żebym był prawdziwa geniusia, a nie tylko uparta jak łosioł) oraz +1 Awareness (to nie paranoia jak masz czip w głowie!)
Umiejki: +1 Expertise do Space i Mechanic, żebym umiał kurde latać promami kosmicznymi i innym badziewiem, jak mój przyszły Gundam. A Mechanic potrzebny bym mógł się dogadać z mechaniko-mutasem Suriela.
Talent: Nie mam pojęcia jak się talent ten nazywa w Pilot ale chodzi o ten co daje ci przerzut na 1 zfailowanej kości, wstyd by był jakby drużyna zdechła tylko dlatego że spapram parkowanie i wjadę w cysternę, nie?
A póki pamiętam Experimental Subject, to Bractwo robiło mi kiełbie we łbie ale kopiowanie Kamechamehy z "antycznych instrukcji animowanych Mishimy" nie wyszło. To teraz czip w czaszce noszę.
Talent jaki mi to dało to Hardy - reroll 1 failed dice on Resistance checks.
Oggy, twój Persuade Skill jest zaznaczony jako Signature, gdzie dałeś +1 z Signature? Bo o ile się nie mylę, by wybrać Signature skilla musimy mieć przynajmniej 1 Expertise w skillu. A Signature daje level-up do skilla, +1 Expertise lub Focus.
Oraz prośba do wszystkich, sprawdźcie mi staty czy nie narobiłem baboli i pomyłek. W następnym poscie dam "ostateczną" wersję.
Hahaha, z siłą 4 to ja sobie claymorem dziadka pomacham. I zarobię jako komediant ... za to jak nauczę się strzelać to będę miał +2k6 ? Przynajmniej mam do czego aspirować.Suriel napisał(a):
WSPÓŁCZYNNIKI POBOCZNE
1. Obrażenia dodatkowe
W Kronikach Mutantów używana jest czasem specyficzna k6. Jeden to jeden sukces, dwa to dwa sukcesy, trzy do pięciu są "puste" czytane jako zera a szóstka nabija MG złe punkty Mrocznej Harmoni którą potem może użyć przeciw graczom.
Ze współczynników dodatkowych pierwszą kwestią są obrażenia. Osoby posiadające wysoką wartość Siły będą miały bonus do zadanych obrażeń w walce wręcz. Tak samo osoby o dużym atrybucie Awerness będą miały bonus do obrażeń z broni zasięgowej. O ile konkretnie, a to zależy od wysokości tego współczynnika. Poniżej bonusy do obrażeń które są liczone właśnie w tych dziwnych k6 o których mówiłem.
Atrybut 1-8 bez modyfikatora
9 daje +k6
10-11 daje 2k6
12-13 daje 3k6
Z jakiego stata? Personality? To 7 dla mnie. Nieśmiały jestem.2. Podobnie jak wyżej liczy się też współczynnik Influence. Czyli wpływ na innych. Nie trzeba nic robić, jeden od razu budzi respekt inny politowanie. I to jest właśnie Influence albo jego brak. Dla przykładu Clint Easttwood z tą swoją kamienną miną zabijaki jak dla mnie ma tu maksa ile fabryka dała.
12 w Stacie, maximum jakie można mieć na starcie. Czyli jak popatrzę na Cthulhu to zostanę nie-oszalały na dość długo by obejżeć niemilca żołądek od środka? I dać mu zaparcie z granata. C:V3. Mental Health
A character’s starting Mental Wounds are equal to his Mental Strength attribute.
Ja już mam czipa w głowie ... to pewnie mnie to omija.4. Character Traits
If you have not gained a character trait through event tables, decide on a trait now (or roll on an event table for inspiration). Traits are way to portray a character’s failings, but are often things that will enhance the experience. The headstrong soldier who rushes in first, the tactless politician, the boastful thief. Traits also give the player
the opportunity to claim Chronicle points when they succumb to their trait, in a situation that causes him some difficulties. The GM can also trigger them in situations with a Dark Symmetry point, but the reason is to bring a richer flavour to the scene. Interesting things happen when character traits come in to play, and they should be
seen as an opportunity not as a weakness.
E tam. Mogę być żonaty, ale z Siłą taką? Obawiam się kto to w kuchni siedzi na bosaka z podbitym okiem.5. Relationships
Będziemy turlać k20 dla kazdego (az strach nie? )
11 punktów. Str 4 i Physique 7! Mucha mnie na śmierć nie zaboksuje. Ale chomik to poważne zagrożenie.6. Wounds.
Jak mi podacie sumę Strenght i Psychque to podam wam wartości na poszczególne części ciała (szokująco szczegółowy jest w tej kwestii system, nie?)
7 dla mnie. Surielu, co mogę za 7 kupić?7. Starting Assets
Characters’ starting assets are equivalent to their final Lifepath Personality score. These may be spent immediately to purchase additional equipment, or saved for later use.
O widze tu Oggyego zwiewającego gdy trzyma mnie, a ja udaję że strzelam do ludzi.
-
- Reactions:
- Posty: 3733
- Rejestracja: 19 września 2010, 22:20
- Lokalizacja: Wawa
- Has thanked: 87 times
- Been thanked: 150 times
Ok więc tak, mamy przed sobą ostatnie pociągnięcia pędzlem.
Moja trzecia kariera wybrana jako bezrobotny trwała kolejne 3 lat i skończyła się wynikiem 18 czyli tym samym zdarzeniem co ostatnio.
Czwarta i ostatnia kariera do której podchodziłem był detektyw Luna PD.
Żeby w nią wejść bez rzutów trzeb aby wydac 2 punkty które niestety zabrał mi los mutanta. Albo, podejść do rzutu Observation (u mnie 13 i dodatkowa kostka przerzutu). Rzuty Aravena 7, 19, 2, oraz 8 i 18 na tabalę.
Czyli udało sie zoatsć policjantem a 26 na tabeli eventów oznacza:
You scored the big one! You earned a big promotion.
Game Effect: Increase Earnings Rating by one (does not affect Social Status). If your earnings are at five, gain a favour from a powerful executive instead.
Tym samym pierwszy raz nie ma u mnie pecha.
I na samym końcu do zabawy "połącz kropki" czyli mam zamiar napisać korzystając z wilgilijnej przerwy jakiś krótki opis postaci który będzie uwzględniał wszystkie wyturlane i wybrane elementy składają ją w jedną spójną całość.
Moja trzecia kariera wybrana jako bezrobotny trwała kolejne 3 lat i skończyła się wynikiem 18 czyli tym samym zdarzeniem co ostatnio.
Czwarta i ostatnia kariera do której podchodziłem był detektyw Luna PD.
Żeby w nią wejść bez rzutów trzeb aby wydac 2 punkty które niestety zabrał mi los mutanta. Albo, podejść do rzutu Observation (u mnie 13 i dodatkowa kostka przerzutu). Rzuty Aravena 7, 19, 2, oraz 8 i 18 na tabalę.
Czyli udało sie zoatsć policjantem a 26 na tabeli eventów oznacza:
You scored the big one! You earned a big promotion.
Game Effect: Increase Earnings Rating by one (does not affect Social Status). If your earnings are at five, gain a favour from a powerful executive instead.
Tym samym pierwszy raz nie ma u mnie pecha.
Spoiler!
Przystępujemy zatem do do ostatnich rzutów na postacie. Czyli do nie stresowej tabeli Relations, same dobre rzeczy, serio.I na samym końcu do zabawy "połącz kropki" czyli mam zamiar napisać korzystając z wilgilijnej przerwy jakiś krótki opis postaci który będzie uwzględniał wszystkie wyturlane i wybrane elementy składają ją w jedną spójną całość.
Jeżeli zabałaganione biurko jest oznaką zabałaganionego umysłu, oznaką czego jest puste biurko? Albert Einstein
-
- Reactions:
- Posty: 3733
- Rejestracja: 19 września 2010, 22:20
- Lokalizacja: Wawa
- Has thanked: 87 times
- Been thanked: 150 times
Serdecznie przepraszam ale pomyliłem się. Rzut na Relations wykonuje się jeden wspólny dla grupy i definiuje w jaki sposób (My) się poznaliśmy. W związku z czym biorę pierwszy rzut Aravena (3 na k20) i porównuję z tabelką.
You were amongst the survivors of a terrible orbital crash. What did you find in the wreckage that connected the two of you?
LOL trzeci raz się rozbiłem
You were amongst the survivors of a terrible orbital crash. What did you find in the wreckage that connected the two of you?
LOL trzeci raz się rozbiłem
Pozostałem rzuty jako pamiętałka, może się jeszcze do czego przydadzą. k20 to 8, 20 i 19
Jeżeli zabałaganione biurko jest oznaką zabałaganionego umysłu, oznaką czego jest puste biurko? Albert Einstein