Gry paragrafowe

Araven
Reactions:
Posty: 8334
Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:56
Polajkował: 1 time
Polajkowany: 1 time

Post autor: Araven » 18 stycznia 2018, 13:34

Czasu mam jak na lekarstwo obecnie. Ale w przygodę Sladuma muszę zagrać. Zakupiłem niedawno w Empiku tzw. komiks paragrafowy pod tytułem Wilkołak z Foxgames jako wydawcą bodajże. Nawet fajna gra, ale około 10% dopiero mam za sobą. Podobna do typowych gier paragrafowych dla 1 osoby, tyle, ze w formie komiksu, tym samym dużo grafiki mamy.
Ostatnio zmieniony 18 stycznia 2018, 19:54 przez Araven, łącznie zmieniany 1 raz.

ghasta
Reactions:
Posty: 2334
Rejestracja: 29 września 2010, 23:48
Polajkowany: 1 time
Kontakt:

Post autor: ghasta » 18 stycznia 2018, 16:15

Te komiksy (jest ich kilka) są fajnie zrobione. Chyba kupię córce :d

ghasta
Reactions:
Posty: 2334
Rejestracja: 29 września 2010, 23:48
Polajkowany: 1 time
Kontakt:

Post autor: ghasta » 21 stycznia 2018, 03:03

Dosyć poważnie zaktualizowałem grę zgodnie ze zgłoszonymi w błędach sugestiami. Zapraszam do zabawy.

[edit]
hmm tak zaktualizowałem że nie działa :D

[edit2]
ponownie zaktualizowałem i już można grać.
Ostatnio zmieniony 23 stycznia 2018, 00:54 przez ghasta, łącznie zmieniany 1 raz.

ghasta
Reactions:
Posty: 2334
Rejestracja: 29 września 2010, 23:48
Polajkowany: 1 time
Kontakt:

Post autor: ghasta » 26 stycznia 2018, 00:55

Kurcze - po kilkunastu próbach (związanych min. z poprawianiem zgłoszonych błędów) ani razu nie udało mi się dotrzeć do paragrafu 350.

Zgodny z zasadami gry silnik jest upiornie bezduszny i w efekcie morderczy. Część testów jest zabójcza jeśli na początku nie zainwestuje się w jedynie słuszną budowę postaci - o dziwo w tak prostej grze jest coś takiego.

ghasta
Reactions:
Posty: 2334
Rejestracja: 29 września 2010, 23:48
Polajkowany: 1 time
Kontakt:

Post autor: ghasta » 04 lutego 2018, 01:13

Prace (i testy) nad angularowym Wojownikiem Autostrady dobiegają końca.

Napisałem dwa ostatnie rozwiązania, które chciałem mieć po ukończeniu pisania gry.
Podsumowanie gry w postaci prostego okienka zbierającego postęp postaci (zabici wrogowie, zużyte apteczki itp.) oraz możliwość przełączenia się na angielską wersję gry.
Aktualnie jestem w trakcie pisania polsko-angielskich etykietek (napisów) dla paragrafów i wygenerowania samego angielskiego tekstu paragrafów bazującego na wydaniu gry dostępnym w ramach Project Aon. I to będzie koniec prac nad paragrafówką. Trzeba będzie wymyślić coś nowego...

[edyta]
Ommmmggggg jpd kolejny dzień robię angielsko/polskie etykiety i do przerobienia mam jeszcze teksty paragrafów. Przygotowałem jakieś 99% pojawiających się komunikatów lub opisów. Upiornie monotonna czynność. Następnym razem obsługę przełączania języka zrobię na samym początku tworzenia gry.

Ale już widać koniec....
Ostatnio zmieniony 09 lutego 2018, 22:44 przez ghasta, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
8art
Reactions:
Posty: 6195
Rejestracja: 13 stycznia 2011, 17:38
Polajkował: 93 times
Polajkowany: 65 times

Post autor: 8art » 09 lutego 2018, 22:45

Kawal niesamowitej roboty Ghasta!

ghasta
Reactions:
Posty: 2334
Rejestracja: 29 września 2010, 23:48
Polajkowany: 1 time
Kontakt:

Post autor: ghasta » 10 lutego 2018, 18:18

8art - dzięki za miłe słowa.

Dzisiaj udało mi się zrobić paragrafy w wersjach językowych. Poniżej ten sam paragraf po polsku oraz po przełączeniu języka na angielski. Pełen sukces!
Jeszcze drobne poprawki w paragrafach z rysunkami oraz wywalenie martwych linków z wersji angielskiej i będę mógł ogłaszać koniec prac!

p.s.
Napis 'kliknij tutaj' już poprawiłem.

ghasta
Reactions:
Posty: 2334
Rejestracja: 29 września 2010, 23:48
Polajkowany: 1 time
Kontakt:

Post autor: ghasta » 12 lutego 2018, 11:27

Koniec prac!
Zakończyłem wszelkie duże prace przy grze i raczej niewiele będzie się przy niej zmieniało (na pewno będę poprawiał istniejące błędy).

Spokojnie mogę napisać, że w pełni można korzystać ze wszystkich rozwiązań przewidzianych do zabawy. Jeśli jeszcze nie było was na stronie poświęconej paragrafówce lub po prostu z czystej ciekawości chcecie zobaczy jak wygląda ukończona prosta gra serdecznie zapraszam:

[table][tr][td]
[center]
[bcolor=#4A6054]Joe Dever[/bcolor]
Obrazek
Wojownik Autostrady
Piekło na autostradzie
[/center]
[/td][/tr][/table]

Napisanie jej zajęło trochę czasu. Od września do lutego to 6 miesięcy intensywnego kodowania w domu.

Araven
Reactions:
Posty: 8334
Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:56
Polajkował: 1 time
Polajkowany: 1 time

Post autor: Araven » 12 lutego 2018, 12:27

Super Ghasta. Gratuluję zapału i podziwiam nakład pracy.

ghasta
Reactions:
Posty: 2334
Rejestracja: 29 września 2010, 23:48
Polajkowany: 1 time
Kontakt:

Post autor: ghasta » 13 lutego 2018, 00:43

A teraz czas zacząć robić coś z zupełnie innej beczki :)

btw.
Kupiłem jeden z wspomnianych paragrafowych komiksów - a dokładniej Cztery Śledztwa Sherlocka Holmesa. Bardzo fajne wydanie i naprawdę fajny pomysł.

Araven
Reactions:
Posty: 8334
Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:56
Polajkował: 1 time
Polajkowany: 1 time

Post autor: Araven » 13 lutego 2018, 16:41

Co zamierzasz teraz robić ?

ghasta
Reactions:
Posty: 2334
Rejestracja: 29 września 2010, 23:48
Polajkowany: 1 time
Kontakt:

Post autor: ghasta » 13 lutego 2018, 23:35

Atak na Androida. Pierwsze kroki już podjęte.

I jeszcze kilka innych pomysłów

ODPOWIEDZ