Strona 3 z 3

: 23 czerwca 2015, 09:03
autor: Suriel
IMHO szybciej byloby przełożyć meche na k10. Dużo mniej roboty i jest to kostka do której przyzwyczajeni są miłośnicy KC.
A tak trzeba by było przerabiać gruntownie całą meche która w przypadju KC jest przecież wyjatkowo zwalista. Kto ma na to czas?

: 23 czerwca 2015, 10:54
autor: czegoj
No mam nadzieję, że autorzy to chyba mają tyle czasu, żeby swoją mechanikę na co im tam dusza zapragnie przełożyć.

: 23 czerwca 2015, 11:58
autor: Suriel
Z tego co piszą o tym ile projektów idzie na raz to na pewno nie mają.

: 30 maja 2016, 13:16
autor: Mrufon
Jak można założyć temat i nie wrzucić żadnej próbki mechaniki? Co tu oceniać? Wygląd, wypukłości k12? Chociaż akapit trzeba wkleić by było się do czego odnieść.
Znam system oparty na k12-tkach. To 12 degree, ze stajni Shadow, Sword and Spell. 2k12, cechy i oparte na nich skille sumuje się, trzeba wyrzucić mniej lub równo sumie.
A tu? Gdzie jakikolwiek konkret poza plikami enigmatycznymi dla Czegoja?