DeG - Czarny Świt
-
- Reactions:
- Posty: 12615
- Rejestracja: 07 kwietnia 2009, 20:37
- Has thanked: 138 times
- Been thanked: 84 times
- Kontakt:
Bardzo powoli przygotowuję szkic inauguracyjnej sesji DeG na naszym forum. Zdecydowałem usytuować miejsce akcji na obszarze zachodniej Polski, w byłym pasie granicznym z Niemcami (przed Eshatonem). Ten region nie jest narażony na ustawiczne wypiętrzenia i zapadanie się gruntu charakterystyczne dla środkowej Polski. Dodatkowo taka lokalizacja pozwala na stworzenie mieszanej etnicznie drużyny, złożonej z Pollan i Borkan (ci drudzy będą w trybie fabularnym posługiwali się lekko zniekształconą polszczyzną, by podkreślić swe odmienne pochodzenie).
Chciałbym, żeby drużyna oparła się na złomiarskim rdzeniu. Nie oznacza to oczywiście przymusu posiadania wyłącznie tej profesji, ale nieco ogranicza pulę możliwości. Widziałbym w jej szeregach Złomiarzy, Klanerów, może jednego Anabaptystę, może jednego bardziej wyważonego Apokaliptyka. Scenariusz zakłada, że wszyscy pochodzicie z jednej osiadłej społeczności, żyjącej z upraw ziemi, polowań i złomiarstwa (przede wszystkim z szabrowania ruin).
Wiem, że praktycznie nikt nie posiada podręcznika, ale możecie już teraz skorzystać z sieciowego generatora postaci, w którym bardzo łatwo i bardzo szybko można wykreować wszystkie charakterystyki. Wierzę, że we właściwym momencie wesprze nas tutaj swą wiedzą Bartek.
Wszelkie pytania mile widziane. Z góry zaznaczam, że start dopiero na przełomie maja i czerwca.
Chciałbym, żeby drużyna oparła się na złomiarskim rdzeniu. Nie oznacza to oczywiście przymusu posiadania wyłącznie tej profesji, ale nieco ogranicza pulę możliwości. Widziałbym w jej szeregach Złomiarzy, Klanerów, może jednego Anabaptystę, może jednego bardziej wyważonego Apokaliptyka. Scenariusz zakłada, że wszyscy pochodzicie z jednej osiadłej społeczności, żyjącej z upraw ziemi, polowań i złomiarstwa (przede wszystkim z szabrowania ruin).
Wiem, że praktycznie nikt nie posiada podręcznika, ale możecie już teraz skorzystać z sieciowego generatora postaci, w którym bardzo łatwo i bardzo szybko można wykreować wszystkie charakterystyki. Wierzę, że we właściwym momencie wesprze nas tutaj swą wiedzą Bartek.
Wszelkie pytania mile widziane. Z góry zaznaczam, że start dopiero na przełomie maja i czerwca.
-
- Reactions:
- Posty: 1552
- Rejestracja: 26 października 2012, 07:18
-
- Reactions:
- Posty: 6267
- Rejestracja: 13 stycznia 2011, 17:38
- Has thanked: 121 times
- Been thanked: 81 times
Początkowo myslałem o Helwecie, ale raczej nie wpasuje się w kontekst. Potem o autystycznym Kronikarzu o pięknym imieniu CTRL ALT DEL, ale senariusz również nie przewiduje takowego. Wacham się teraz pomiędzy członkiem klanu lub Apokaliptykiem.
Meszkę idzie ogarnąć. Nie bójce żaby panowie, będę interpretował zasady na naszą korzyść:D
Meszkę idzie ogarnąć. Nie bójce żaby panowie, będę interpretował zasady na naszą korzyść:D
-
- Reactions:
- Posty: 12615
- Rejestracja: 07 kwietnia 2009, 20:37
- Has thanked: 138 times
- Been thanked: 84 times
- Kontakt:
Przynależności do frakcji mogą się w drużynie powielać, nie mam nic przeciwko dwóm czy trzem złomiarzom. Wydaje mi się natomiast, że w ekipie może być albo anabaptysta albo apokaliptyk (ale nie obaj razem), ponieważ te dwie frakcje nienawidzą się z całego serca. Co do pochodzenia borkańskiego, pamiętajcie, że ten lud wywodzi się od Niemców, a Eshaton miał miejsce w 2077. Trzeba to wziąć pod uwagę szukając imion dla BG - nastawcie się na czysto niemieckie imiona AD 2077, na przykład Ahmed, Recep, Ali czy Mohammed.
Bartku, klanner na pewno się przyda jako mięśnie pilnujące bezpieczeństwa kopiących w ruinach złomiarzy, proponuję od razu zaklepać sobie tę rolę.
Bartku, klanner na pewno się przyda jako mięśnie pilnujące bezpieczeństwa kopiących w ruinach złomiarzy, proponuję od razu zaklepać sobie tę rolę.
Keth, nie wiem jakie wyzwania zamierzasz przed nami postawić ale dobrze byłoby mieć w drużynie trochę różnorodności. Jeśli będziemy mieli złomiarza która zapewni drużynie jakiś dochód i klanera który spuści łomot komu trzeba to ja mogę zagrać ascetą anabaptystów i na przemian łatać drużynę i łoić wroga zweihanderem
Byłoby łatwiej gdybyś nam trochę zaspoilerował fabułę.
Byłoby łatwiej gdybyś nam trochę zaspoilerował fabułę.
Rogue Trader - Magos Eksplorator Diomedes
Degenesis - Bayer Werk (Scrapper)
Degenesis - Bayer Werk (Scrapper)
-
- Reactions:
- Posty: 12615
- Rejestracja: 07 kwietnia 2009, 20:37
- Has thanked: 138 times
- Been thanked: 84 times
- Kontakt:
Wszyscy pochodzicie z dobrze prosperującej osady położonej ponad sto kilometrów na zachód od Wrocławia. Zamieszkuje ją dobrze ze sobą zintegrowana grupa Borkan i Pollan, w sumie dobre 70-80 osób. Wasza drużyna wyruszy do jednego z miast Minionych Czasów na zachodzie, by spróbować się dobrać do kompleksu tamtejszego metra. Misja jest stricte scrapperska, dlatego nie przeszkadza mi powielenie tej profesji w drużynie. Mając do dyspozycji wiedzę przekazaną przez emerytowanego złomiarza, prawie nieczytelne mapy drogowe i mnóstwo narzędzi staniecie przed wyzwaniem mogącym przynieść Waszej osadzie spore bogactwo!
Tyle w kwestii wprowadzenia, mam natomiast pomysł, byście spróbowali sami znaleźć fajną klimatyczną nazwę dla swojej osady. Zarzućcie propozycjami, ja wybiorę spośród nich tę, która spodoba mi się najbardziej!
Tyle w kwestii wprowadzenia, mam natomiast pomysł, byście spróbowali sami znaleźć fajną klimatyczną nazwę dla swojej osady. Zarzućcie propozycjami, ja wybiorę spośród nich tę, która spodoba mi się najbardziej!
Żebyśmy nie stworzyli armii klonów proponuję powrzucać jakieś zgrubne koncepcje postaci, miałem dwa wieczory żeby się trochę zapoznać z settingiem i mechaniką, wyszło mi coś takiego:
http://www.degenesis.com/character-en/i ... 302803632c
Cyferki mogą ulec modyfikacjom jeśli wczytam się w zasady i wyjdzie mi że coś poważnie zbiedziłem.
Koncepcja to złomiarz, który zamiast być pieskiem na posyłki Kronikarzy woli sam kręcić coś z wyszabrowanych pryzów. Nie zna może praw fizyki kwantowej, ale wie gdzie wystarczy naoliwić, gdzie wymienić łożysko a co jest zupełnym szmelcem. Niestety nie wystarczyło punktów na aspekty fizyczne i socjalne co na pewno się zemści.
Rola w drużynie to prawdopodobnie pozyskiwanie i przetwarzanie złomu.
W otwartej konfrontacji planuję wygarnąć z dwururki w największego brzydala z maksymalną ilością kostek a potem schować się i pozwolić działać reszcie
http://www.degenesis.com/character-en/i ... 302803632c
Cyferki mogą ulec modyfikacjom jeśli wczytam się w zasady i wyjdzie mi że coś poważnie zbiedziłem.
Koncepcja to złomiarz, który zamiast być pieskiem na posyłki Kronikarzy woli sam kręcić coś z wyszabrowanych pryzów. Nie zna może praw fizyki kwantowej, ale wie gdzie wystarczy naoliwić, gdzie wymienić łożysko a co jest zupełnym szmelcem. Niestety nie wystarczyło punktów na aspekty fizyczne i socjalne co na pewno się zemści.
Rola w drużynie to prawdopodobnie pozyskiwanie i przetwarzanie złomu.
W otwartej konfrontacji planuję wygarnąć z dwururki w największego brzydala z maksymalną ilością kostek a potem schować się i pozwolić działać reszcie
Ostatnio zmieniony 17 kwietnia 2016, 18:05 przez el009, łącznie zmieniany 1 raz.
Rogue Trader - Magos Eksplorator Diomedes
Degenesis - Bayer Werk (Scrapper)
Degenesis - Bayer Werk (Scrapper)
-
- Reactions:
- Posty: 12615
- Rejestracja: 07 kwietnia 2009, 20:37
- Has thanked: 138 times
- Been thanked: 84 times
- Kontakt:
Wpływy Kronikarzy we wschodniej Borce są bardzo niewielkie, eksploracja tego regionu dopiero się zaczyna.
Sytuacja geopolityczna osady wygląda następująco - na wschodzie Wrocław, na północnym zachodzie Osman. Macie kontakty z karawanami Jehammedan ciągnącymi z północy ku Republice Praskiej i z powrotem, w pobliżu kręci się też kilka klanów dzikich, które na szczęście nie przejawiały dotąd agresywnych zamiarów względem Waszej społeczności. Czasami wysyłacie towary do Wrocławia, czasami zatrzymuje się u Was przejazdem jakaś kupiecka grupa bądź szukający szczęścia w okolicy złomiarz.
Sytuacja geopolityczna osady wygląda następująco - na wschodzie Wrocław, na północnym zachodzie Osman. Macie kontakty z karawanami Jehammedan ciągnącymi z północy ku Republice Praskiej i z powrotem, w pobliżu kręci się też kilka klanów dzikich, które na szczęście nie przejawiały dotąd agresywnych zamiarów względem Waszej społeczności. Czasami wysyłacie towary do Wrocławia, czasami zatrzymuje się u Was przejazdem jakaś kupiecka grupa bądź szukający szczęścia w okolicy złomiarz.
-
- Reactions:
- Posty: 3733
- Rejestracja: 19 września 2010, 22:20
- Lokalizacja: Wawa
- Has thanked: 87 times
- Been thanked: 150 times
Przepraszam że się wtrącam ale dziwnie ta karta postaci wygląda. Chodzi mi zwlaszcza o rubrykę pt. sex. Wpisałeś "m" a ja bym tam walnął "Yes" na wszelki wypadek, bo to nie wiadomoco się trafi.
Jeżeli zabałaganione biurko jest oznaką zabałaganionego umysłu, oznaką czego jest puste biurko? Albert Einstein
-
- Reactions:
- Posty: 12615
- Rejestracja: 07 kwietnia 2009, 20:37
- Has thanked: 138 times
- Been thanked: 84 times
- Kontakt:
Po namyśle postanowiłem poszerzyć listę opcji do wyboru o jednego Sędziego. Byłby to miejscowy wychowanek prawdziwego Sędziego z Justitianu, który kiedyś przeszedł przez Alpy do wschodniej Borki i osiadł na długie lata w Waszej osadzie, a niedawno zmarł przekazując młot i kapelusz swemu uczniowi.
Chętny do wzięcia tej roli musi tylko pamiętać, że z racji lokalizacji przygody nie będzie mógł korzystać z wszelkich powiązań z Sędziami, bo jest jedynym w tej okolicy!
Chętny do wzięcia tej roli musi tylko pamiętać, że z racji lokalizacji przygody nie będzie mógł korzystać z wszelkich powiązań z Sędziami, bo jest jedynym w tej okolicy!
-
- Reactions:
- Posty: 1552
- Rejestracja: 26 października 2012, 07:18