Yuran 5, 1, 6, 3, 2, 3, 5 - trzy sukcesy, jeden T.
Gerard 2, 6, 1 - jeden sukces, jeden T.
Obaj gracze mają tylko jedną akcję gwarantowaną. Realizuję deklaracje otrzymane na PW.
Yuran przechodzi do ataku pięściami. Pięści dają premię +2k6 do puli kostek, do tego BOD+Brawl 7 oraz premia +3k6 za Ego. W sumie 12 kostek!
3, 4, 5, 6, 4, 4, 3, 2, 6, 3, 6, 6 - masakryczne uderzenie, osiem sukcesów i cztery triggery! Gerard będzie to próbował blokować pięściami, ale to spore wyzwanie. BOD+Brawl 6 oraz premia +2k6 za obronę pięściami, w sumie osiem kostek.
4, 4, 1, 6, 3, 2, 3, 2 - trzy sukcesy, a zatem atak Yurana okazał się skuteczny. Co więcej, pojawia się dodatkowa zasada: Smooth Running (2T), która pozwoli zaraz Yurasowi na zadanie dodatkowego ciosu (z karą -2 do puli kostek). Ale najpierw obrażenia: cios pięścią zadaje równowartość BOD+Force/3. U Yurana ta wartość to 8, więc Polanin pozbawił ciosem swego przeciwnika trzech punktów Ego (z 12, które Gerard posiada). Od razu sprawdzam drugi cios, którego Gerard już nie może aktywnie bronić, bo zużył swoją akcję gwarantowaną.
4, 3, 6, 4, 5, 6, 4, 3, 1, 2 - sześć sukcesów i dwa triggery (a to znaczy następny atak w serii za Smooth running 2T)
Pasywna obrona Gerarda wynosi 2, cios nie został powstrzymany, anabaptysta stracił następne trzy punkty Ego. Od razu liczę trzecie uderzenie pięścią (tym razem pula kostek to już tylko .
1, 6, 4, 4, 6, 6, 2, 3 - pięć sukcesów oraz trzy triggery - Yuran wpadł w berserkerski szał, zasypuje swego przeciwnika gradem ciosów, których tamten nie potrafi zatrzymać! Odpisuję następne trzy punkty Ego i raz jeszcze sięgam po zasadę Smooth running. Teraz pula kostek Yurana kurczy się do 6.
1, 6, 1, 1, 1, 6 - Jezu, ale dziwna kombinacja wyników! Wychodzi na to, że ten cios nie był celny, ponieważ liczba porażek przewyższyła liczbę sukcesów.