KC TP - portal dla MG
Czegoj rozwiązania techniczne są dla mnie magikowe. Nieważne jak, ale taka opcja byłaby pomocna dla mnie, jako użytkownika.
Wracając do KCpedii- w wolnych chwilach postaram się powrzucać tam swoje i nie swoje (tam gdzie będzie zgoda) teksty. Zastanawiam się jednak nad sposobem uporządkowania tego i odnośnikami. Początkowo będzie to łatwe, ale w miarę czasu, jeśli więcej osób będzie wrzucać materiały to z pewnością ktoś przeoczy jakieś powiązanie. Macie na to jakiś sprawdzony sposób?
Wracając do KCpedii- w wolnych chwilach postaram się powrzucać tam swoje i nie swoje (tam gdzie będzie zgoda) teksty. Zastanawiam się jednak nad sposobem uporządkowania tego i odnośnikami. Początkowo będzie to łatwe, ale w miarę czasu, jeśli więcej osób będzie wrzucać materiały to z pewnością ktoś przeoczy jakieś powiązanie. Macie na to jakiś sprawdzony sposób?
Ostatnio zmieniony 17 maja 2016, 14:13 przez koszal, łącznie zmieniany 1 raz.
Da się i czary i inne rzeczy tak zrobić.koszal napisał(a):
Co do przedmiotów magicznych to nie znam się jak to zrobić, ale myślę, że da się. (..)
Kwestia jest taka - kto poświęci odpowiednią ilość czasu, aby wprowadzone rozwiązania działały prawidłowo. Nie problem napisać program zły, który jakoś działa. Problemem jest zaprojektować i zrobić go tak, aby nie wkurw... użytkowników i nie powielał oraz wprowadzał błędów. Prostym przykładem była pierwsza wersja mojego generatora - nawet ja, po jego uruchomieniu miałem problem z generowaniem w nim postaci
-
- Reactions:
- Posty: 1697
- Rejestracja: 03 grudnia 2009, 23:24
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 12 times
Wiem że nie jest to aplikacja online ale w moim generatorze już można zarządzać bohaterem (już po wygenerowaniu postaci):
* automatycznie przeliczać poziomy postaci (zarówno profesji jak i rasy) - można nawet zmniejszyć poziom a po ponownym podniesieniu uwzględniane (pamiętane) są pierwotne dorzuty. U humanoidów zamiast poziomów jest wiek którym powyżej progu zależnego od rasy "przełącza" postać na "tryb starczy".
* dodawać dowolne modyfikatory współczynników (podstawowych w tym z uwzględnieniem i bez uwzględniania progów, odporności i współczynników dodatkowych takich jak biegłości, trafienia, skuteczności) - z automatycznym uwzględnieniem tych modyfikacji we współczynnikach pochodnych (np. zmiana SF automatycznie uwzględniana jest w trafieniu, skuteczności, wytrzymałości, itd..)
* dodawać szkolenia w broniach (specjalizacje , oburęczności, tarczowników) odpowiednio do pozostałych (niewykorzystanych lub zyskanych z poziomów) wolnych biegłości
* zarządzać zbrojami, broniami i tarczami które nosi bohater (wystarczy przeciągnąć element aby go założyć lub włożyć do lewej/prawej ręki) - automatyczne uwzględnianie aktualnie trzymanych broni i tarcz w obronie bliskiej i dalekiej oraz w ilości ataków - można oczywiście też modyfikować dowolne cechy tych przedmiotów (np. zmieniać wagę, opóźnienie czy wyparowania)
* modyfikować parametry broni/zbroi/tarcz - z automatycznym uwzględnieniem ich w obronie/trafieniu/skuteczności
* ewidencjonować skarby (z różnymi przelicznikami na złoto dla każdej sztuki)
* ewidencjonować ekwipunek (przy sobie, w sakwach , w domu)
* wszystkie zdobyte przez bohatera zdolności czy to rasowe czy zawodowe czy z profesji dostępne są z pełnym opisem w odpowiedniej gałęzi drzewa bohatera
* eksportować i importować postacie
Ogólnie cała interfejs jest typu przeciągnij i upuść , lub prawy klawisz na elemencie drzewa bochatera i "dodaj" , "modyfikuj" lub usuń - wszystko działa kontekstowo.
Właśnie "zarządzanie" życiem bohatera było jednym z głównych założeń tego programu.
* automatycznie przeliczać poziomy postaci (zarówno profesji jak i rasy) - można nawet zmniejszyć poziom a po ponownym podniesieniu uwzględniane (pamiętane) są pierwotne dorzuty. U humanoidów zamiast poziomów jest wiek którym powyżej progu zależnego od rasy "przełącza" postać na "tryb starczy".
* dodawać dowolne modyfikatory współczynników (podstawowych w tym z uwzględnieniem i bez uwzględniania progów, odporności i współczynników dodatkowych takich jak biegłości, trafienia, skuteczności) - z automatycznym uwzględnieniem tych modyfikacji we współczynnikach pochodnych (np. zmiana SF automatycznie uwzględniana jest w trafieniu, skuteczności, wytrzymałości, itd..)
* dodawać szkolenia w broniach (specjalizacje , oburęczności, tarczowników) odpowiednio do pozostałych (niewykorzystanych lub zyskanych z poziomów) wolnych biegłości
* zarządzać zbrojami, broniami i tarczami które nosi bohater (wystarczy przeciągnąć element aby go założyć lub włożyć do lewej/prawej ręki) - automatyczne uwzględnianie aktualnie trzymanych broni i tarcz w obronie bliskiej i dalekiej oraz w ilości ataków - można oczywiście też modyfikować dowolne cechy tych przedmiotów (np. zmieniać wagę, opóźnienie czy wyparowania)
* modyfikować parametry broni/zbroi/tarcz - z automatycznym uwzględnieniem ich w obronie/trafieniu/skuteczności
* ewidencjonować skarby (z różnymi przelicznikami na złoto dla każdej sztuki)
* ewidencjonować ekwipunek (przy sobie, w sakwach , w domu)
* wszystkie zdobyte przez bohatera zdolności czy to rasowe czy zawodowe czy z profesji dostępne są z pełnym opisem w odpowiedniej gałęzi drzewa bohatera
* eksportować i importować postacie
Ogólnie cała interfejs jest typu przeciągnij i upuść , lub prawy klawisz na elemencie drzewa bochatera i "dodaj" , "modyfikuj" lub usuń - wszystko działa kontekstowo.
Właśnie "zarządzanie" życiem bohatera było jednym z głównych założeń tego programu.
Ostatnio zmieniony 17 maja 2016, 17:29 przez mastug, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Reactions:
- Posty: 3733
- Rejestracja: 19 września 2010, 22:20
- Lokalizacja: Wawa
- Has thanked: 87 times
- Been thanked: 150 times
Mam tylko o nadzieję że twórcy generatorów nie będą ze sobą konkurowa tylko wybiorą jeden kuerunek i we trzech czy tam ilu, będą go szlifowali do niemal doskonałości.
Tak czy siak proszę cię Nospe bys pid wersją dyskietkowa w lewym po anelu wiki zrobil skrit do strony z generatorami. Jak zechcą twircy generatorów się opublikować na Pedi to już będzie miejsce.
Tak czy siak proszę cię Nospe bys pid wersją dyskietkowa w lewym po anelu wiki zrobil skrit do strony z generatorami. Jak zechcą twircy generatorów się opublikować na Pedi to już będzie miejsce.
Jeżeli zabałaganione biurko jest oznaką zabałaganionego umysłu, oznaką czego jest puste biurko? Albert Einstein
-
- Reactions:
- Posty: 1697
- Rejestracja: 03 grudnia 2009, 23:24
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 12 times
Program jest w naszym download:
http://www.krysztalyczasu.pl/downloads. ... load_id=35
tu niews z krótkim opisem:
http://www.krysztalyczasu.pl/news.php?readmore=77
A konkurować zdecydowanie nie będę nie o to przecież chodzi Niestety nie mam też doświadczenia w aplikacjach online ale przede wszystkim zupełnie nie mam czasu.
ps. tu jeszcze wątek dotyczący modułu walki który wcześniej opisywałem:
http://www.krysztalyczasu.pl/forum/view ... rowstart=0
i jego "prosty" niestety jak się okazało mało użyteczny interface:
http://www.krysztalyczasu.pl/downloads. ... load_id=35
tu niews z krótkim opisem:
http://www.krysztalyczasu.pl/news.php?readmore=77
A konkurować zdecydowanie nie będę nie o to przecież chodzi Niestety nie mam też doświadczenia w aplikacjach online ale przede wszystkim zupełnie nie mam czasu.
ps. tu jeszcze wątek dotyczący modułu walki który wcześniej opisywałem:
http://www.krysztalyczasu.pl/forum/view ... rowstart=0
i jego "prosty" niestety jak się okazało mało użyteczny interface:
Ostatnio zmieniony 18 maja 2016, 10:29 przez mastug, łącznie zmieniany 1 raz.