Nowe Klątwy Ciemności

Awatar użytkownika
Sigil
Reactions:
Posty: 1972
Rejestracja: 08 stycznia 2015, 20:11
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Post autor: Sigil » 26 maja 2016, 13:47

Najwyraźniej jestem masochistą, skoro grając w scenariusz "W mroku Oxanu" gdzie naszymi głównymi przeciwnikami wydają się być Kultyści Ciemności wymyślam kolejne zaklęcia, którymi mogą się posłużyć... Ale jakoś tak wyszło, nic nie poradzę... Czasem najwyraźniej mam jakieś auto destruktywne zapędy. ;)

W każdym razie rozwinąłem nieco Szkołę Czarostwa: Klątwy Ciemności. Pojawiło się kilka dodatkowych, ogólnych zaklęć (już niekoniecznie związanych tylko z jednym bóstwem), a co więcej Bogowie Magii dostali po dwa przypisane zaklęcia, nie po jednym (jak Bogowie Wojny i Opieki), co myślę, jest zmianą na plus.
[center]No beast so fierce but knows some touch of pity. But I know none, and therefore am no beast.[/center]

Awatar użytkownika
lightstorm
Reactions:
Posty: 882
Rejestracja: 25 października 2014, 09:40

Post autor: lightstorm » 29 maja 2016, 09:32

Niezłe te klątwy. Zainspirowały mnie do Wąmpierza i myślę że gracze się nie obrażą :)

Ostatnie zaklęcie z III poziomu: Ropiejąca Rana jest zdecydowanie za słabe jak na ten poziom Czarostwa. Jak się porówna go z resztą zaklęć to wychodzi kiepsko. Może dodaj że z rany wysypują się robaki i dostajesz zestaw chorób na start?
[center]To rule in blood is to rule in truth. Ventrue Clan Motto[/center]

Awatar użytkownika
Sigil
Reactions:
Posty: 1972
Rejestracja: 08 stycznia 2015, 20:11
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Post autor: Sigil » 29 maja 2016, 14:25

No bez przesady: albo choróbsko, albo robaki. ;) No ale masz rację, przemyśle to. Dzięki!

Może faktycznie robaki będą bardziej HC. Klątw sprowadzających choroby jest już trochę...

Tak naprawdę do jest całkiem wredne zaklęcie, bo uniemożliwia leczenie się w czasie walki. Ale może jeszcze je uwrędnię dodatkowo... Przemyślę to. ;)
[center]No beast so fierce but knows some touch of pity. But I know none, and therefore am no beast.[/center]

TatTvamAsi
Reactions:
Posty: 423
Rejestracja: 08 sierpnia 2015, 14:54
Been thanked: 3 times

Post autor: TatTvamAsi » 05 czerwca 2016, 13:13

Szkoda tylko, ze Złe Oko jest dopiero od II Poziomu. Tak się zacnie zapowiadało i jeszcze go nie widać, jak ktoś rzuca. Mam jednak wrażenie, że trochę mało jest Klątw specjalnie dla wyznawców ognistych bóstw Ciemności. Ale może to dlatego, ze pewnie większość z nich jest wojownikami czy coś.

Awatar użytkownika
Sigil
Reactions:
Posty: 1972
Rejestracja: 08 stycznia 2015, 20:11
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Post autor: Sigil » 05 czerwca 2016, 14:58

Złe Oko jest dość potężne. Zauważ, że Patron nie chroni przed efektem tej klątwy. I myślę, że często może ona prowadzić do śmierci ofiary.

Generalnie całość pomyślana jest tak, że wyznawca każdego z Bóstw ma wybór między trzema zaklęciami na poziom (wyznawcy Bóstw Magii między czterema). Różnica jest tylko na poziomie I, bo muszę tam wymyślić jeszcze jedno zaklęcie ogólne, by wszystko grało. Na razie szukam weny. Choć jeśli ktoś ma pomysł - może mi podrzucić. ;)

Edit 07.06.2016 12:22:37:
Ok, dodałem nowe zaklęcie dla tego I Poziomu: Wyczucie Mroku. Teraz wszystko się już zgadza jeśli idzie o liczbę czarów na każdym levelu. :)
Ostatnio zmieniony 07 czerwca 2016, 12:23 przez Sigil, łącznie zmieniany 1 raz.
[center]No beast so fierce but knows some touch of pity. But I know none, and therefore am no beast.[/center]

ODPOWIEDZ