KC - Szkwał cz. 3
-
- Site Admin
- Reactions:
- Posty: 473
- Rejestracja: 24 listopada 2008, 23:16
- Nickpage: https://krysztalyczasu.pl/profile/bazyl
- Has thanked: 58 times
- Been thanked: 58 times
- Kontakt:
Łomatko, ale trudno przestawić się na prowadzenie. Znowu drewniane opisy i brak języka w gębie. Mam nadzieję, że bawiliście się chociaż jako tako . Generalnie przerobiliśmy początek pierwszej przygody.
Taki skrót przygody (jeśli kogoś, poza mną i ew. grającymi interesuje to co się działo).
Spotkanie w środę aktualne.
[table]
[tr]
[td][/td][td]
Cykl: Szkwał
Podtytuł: Wszystkie ręce na pokład! cz.1
Dramatis personae:
Oggy jak Jargo Dragis;
Deliad jako Gerhar Drekonian;
avnar jako Ranril
mongi jako Vixen
[/td]
[/tr]
[tr]
[td=2]
Gracze (Gerhar, Ranril, Jargo ) opuścili gościnne progi wioski winiarzy leżącej u podnóża pasma Gór Bazaltowych (jeden z łańcuchów górskich Orkusa Wschodniego) gdzie natknęli się na ślady sharanów. Z nietypowym ładunkiem w postaci kokona sharanich jaj dojechali do miasteczka Agba-mor, które właśnie przygotowuje się do dnia targowego. Tam zatrzymują się w karczmie Dębowa i rozważają jak szybko dostać się do Agn-Coto-gar, aby powiedzieć władzom o niebezpieczeństwie czającym się w górach. Grupa skutecznie zwraca uwagę jednego z gości karczmy - imć Vixena (czwarty gracz). Ciekawski półork nawiązuje z nimi rozmowę i po jakimś czasie zasiadają razem do stołu. Po sutej kolacji i ze względu na to iż robi się późno (i po kilku zakupach, wśród których jest 8 beczek wina, wóz oraz konie) gracze kładą się na zasłużony spoczynek na poddaszu domu gościnnego.
Tuż przed świtem budzi ich głośny dźwięk. Coś z wielką siłą uderza w dach budynku! Po chwili, przez wyłamane okiennice, widzą iż z dachu złazi ogromny pajęczak. A nad nimi, wysoko na niebie, widać, że na olbrzymiej wielkości sieciach unosi się co najmniej jeszcze kilka kolejnych paskud. Pośród nich przemyka latający okręt, który najwyraźniej ucieka przed pajęczakami. Pikując w dół wbija się w pole niedaleko karczmy.
Zgrubnie odziani i uzbrojeni gracze wybiegają przed budynek. Na dziedzińcu dochodzi do gwałtownej i brutalnej walki z jednym z lądujących pająków. Nieszczęśliwie Vixen zostaje powalony na ziemie i traci przytomność, Gerhar próbuje cucić rannego zaś Ranril oraz Jargo dobiegają do burty przechylonego na bok okrętu (pokonując po drodze jeszcze jednego z szybujących pająków) i....
Tu skończyliśmy przygodę
[/td]
[/tr]
[/table]
Taki skrót przygody (jeśli kogoś, poza mną i ew. grającymi interesuje to co się działo).
Spotkanie w środę aktualne.
[table]
[tr]
[td][/td][td]
Cykl: Szkwał
Podtytuł: Wszystkie ręce na pokład! cz.1
Dramatis personae:
Oggy jak Jargo Dragis;
Deliad jako Gerhar Drekonian;
avnar jako Ranril
mongi jako Vixen
[/td]
[/tr]
[tr]
[td=2]
Gracze (Gerhar, Ranril, Jargo ) opuścili gościnne progi wioski winiarzy leżącej u podnóża pasma Gór Bazaltowych (jeden z łańcuchów górskich Orkusa Wschodniego) gdzie natknęli się na ślady sharanów. Z nietypowym ładunkiem w postaci kokona sharanich jaj dojechali do miasteczka Agba-mor, które właśnie przygotowuje się do dnia targowego. Tam zatrzymują się w karczmie Dębowa i rozważają jak szybko dostać się do Agn-Coto-gar, aby powiedzieć władzom o niebezpieczeństwie czającym się w górach. Grupa skutecznie zwraca uwagę jednego z gości karczmy - imć Vixena (czwarty gracz). Ciekawski półork nawiązuje z nimi rozmowę i po jakimś czasie zasiadają razem do stołu. Po sutej kolacji i ze względu na to iż robi się późno (i po kilku zakupach, wśród których jest 8 beczek wina, wóz oraz konie) gracze kładą się na zasłużony spoczynek na poddaszu domu gościnnego.
Tuż przed świtem budzi ich głośny dźwięk. Coś z wielką siłą uderza w dach budynku! Po chwili, przez wyłamane okiennice, widzą iż z dachu złazi ogromny pajęczak. A nad nimi, wysoko na niebie, widać, że na olbrzymiej wielkości sieciach unosi się co najmniej jeszcze kilka kolejnych paskud. Pośród nich przemyka latający okręt, który najwyraźniej ucieka przed pajęczakami. Pikując w dół wbija się w pole niedaleko karczmy.
Zgrubnie odziani i uzbrojeni gracze wybiegają przed budynek. Na dziedzińcu dochodzi do gwałtownej i brutalnej walki z jednym z lądujących pająków. Nieszczęśliwie Vixen zostaje powalony na ziemie i traci przytomność, Gerhar próbuje cucić rannego zaś Ranril oraz Jargo dobiegają do burty przechylonego na bok okrętu (pokonując po drodze jeszcze jednego z szybujących pająków) i....
Tu skończyliśmy przygodę
[/td]
[/tr]
[/table]
Ostatnio zmieniony 04 grudnia 2018, 11:47 przez ghasta, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Reactions:
- Posty: 766
- Rejestracja: 13 lipca 2009, 15:05
- Nickpage: https://krysztalyczasu.pl/profile/Oggy
- Has thanked: 24 times
- Been thanked: 10 times
W środę normalnie o 22.
Btw Napisałem sobie w końcu sobie prostą aplikację w js, która pokazuje mi kto kiedy działa w walce. Na tę chwilę jest dosyć toporna ale spełnia swoje zadanie.
Zmodyfikowałem sposób wyświetlania kolejności bo poprzedni mnie denerwował , powoli pododaje też nowe elementy i jeśli ktoś, kiedyś, będzie chciał użyć mojej propozycji na rozwiązywanie walki w KC programik będzie jak znalazł!
Btw Napisałem sobie w końcu sobie prostą aplikację w js, która pokazuje mi kto kiedy działa w walce. Na tę chwilę jest dosyć toporna ale spełnia swoje zadanie.
Zmodyfikowałem sposób wyświetlania kolejności bo poprzedni mnie denerwował , powoli pododaje też nowe elementy i jeśli ktoś, kiedyś, będzie chciał użyć mojej propozycji na rozwiązywanie walki w KC programik będzie jak znalazł!
Ostatnio zmieniony 20 grudnia 2018, 15:47 przez ghasta, łącznie zmieniany 1 raz.
Zapomniałem się gdziekolwiek logować przez ostatnie dni.
Odpowiedź brzmi tak - 3 stycznia
W międzyczasie zmodyfikowałem programik przeliczający walkę i pokazuje teraz ataki, dopisuje modyfikatory do ataku / obrony, uwzględnia w tym poziom specjalizacji, pokazuje uproszczone opisy bohaterów, daje możliwość przeliczania walki na x-rund do przodu. W sumie jest już wszystko co chciałem do niego wprowadzić. Wybór broni oparty jest o listę broni - widać to zresztą na drugim zrzucie ekranowym.
Hmm gdyby tak jeszcze dodać uwzględnianie trafień, obrażeń i pancerz program byłby rzeczywiście super przydatny
Odpowiedź brzmi tak - 3 stycznia
W międzyczasie zmodyfikowałem programik przeliczający walkę i pokazuje teraz ataki, dopisuje modyfikatory do ataku / obrony, uwzględnia w tym poziom specjalizacji, pokazuje uproszczone opisy bohaterów, daje możliwość przeliczania walki na x-rund do przodu. W sumie jest już wszystko co chciałem do niego wprowadzić. Wybór broni oparty jest o listę broni - widać to zresztą na drugim zrzucie ekranowym.
Hmm gdyby tak jeszcze dodać uwzględnianie trafień, obrażeń i pancerz program byłby rzeczywiście super przydatny
Ostatnio zmieniony 27 grudnia 2018, 14:55 przez ghasta, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Reactions:
- Posty: 766
- Rejestracja: 13 lipca 2009, 15:05
- Nickpage: https://krysztalyczasu.pl/profile/Oggy
- Has thanked: 24 times
- Been thanked: 10 times
W ramach pomocy przedstawiam tłumaczenie słowa pająk:
i oczywiście mój ulubiony:
zulu: (1.1) ulwembu, ululwembu
i oczywiście mój ulubiony:
zulu: (1.1) ulwembu, ululwembu
Ostatnio zmieniony 03 stycznia 2019, 00:49 przez Oggy, łącznie zmieniany 1 raz.
astrolog/alchemik 10/10 POZ