Bestiariusz

Awatar użytkownika
czegoj
Site Admin
Reactions:
Posty: 3837
Rejestracja: 18 listopada 2008, 23:34
Has thanked: 5 times
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Post autor: czegoj » 01 września 2011, 16:04

Niech wprowadza to zawsze się przyda, jednak sprawdzaj na wszelki wypadek, żeby nie dublować.

Salam
Reactions:
Posty: 239
Rejestracja: 28 sierpnia 2009, 23:16

Post autor: Salam » 01 września 2011, 16:13

Staram się, cały czas nie mogę dotrzeć do starych tagów gdzie miałem pełny bestiariusz, mam zaś dość dużo współczynników bez opisu.

Mrufon
Reactions:
Posty: 2579
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 19:17
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Post autor: Mrufon » 11 września 2011, 22:47

Czy ktoś wpadł na pomysł by zrobić do bestiara gigantyczną mrówkę, zwaną np. Formidem (od formica - mrówka)? Taka mrówka miałaby ogromną szybkość, duże wyparowania, aczkolwiek w przeciwieństwie do małych kuzynów - zyłaby w niedużych grupach. Zasiedlałaby np. dzikie wyspy ciągu Arianom. Groźna bestia wypadałaby nagle z krzaków na eksplorujących wyspę bohaterów...

ghasta
Reactions:
Posty: 2334
Rejestracja: 29 września 2010, 23:48
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Post autor: ghasta » 12 września 2011, 10:27

Mrufon napisał(a):
Czy ktoś wpadł na pomysł by zrobić do bestiara gigantyczną mrówkę, zwaną np. Formidem (od formica - mrówka)? Taka mrówka miałaby ogromną szybkość, duże wyparowania, aczkolwiek w przeciwieństwie do małych kuzynów - zyłaby w niedużych grupach. Zasiedlałaby np. dzikie wyspy ciągu Arianom. Groźna bestia wypadałaby nagle z krzaków na eksplorujących wyspę bohaterów...

Miałem kiedyś coś takiego opracowanego - z pewną zasadą, że im większy rój (ilość osobników) tym większa końcowa IQ zebranych mrówek, coś w postaci super-mózgu, po przekroczeniu granicznej ilości owadów zachowującego się jak myślący organizm. Ale opis znikł w pomrokach dziejów

Salam
Reactions:
Posty: 239
Rejestracja: 28 sierpnia 2009, 23:16

Post autor: Salam » 25 września 2011, 12:46

RASA: Andocyklop CHAR. NN, NZ, CHD,CHN, CHZ(5-7m.wys. 1500-2500kg)
ŻYW.; SF; ZR; SZ; INT; MD; UM; CH; PR.; OB/WYP. SKŁRY;
2400..; 1400; 20; 40; 30; 30; 20; 20; 30 ; -30% 150/150/150
B.BIEGŁ.:b.+20% pięści op 6, obraż. 300ob, x5, +20 at-1
b. +10 głazy.
B. do ODP.: 1- 20; 2-20 ; 4- 20;
SPEC. CECHY.
- paraliżujące spojrzenie - % na 1/2 odp nr 4 ew. paraliż na 1h.
- odporność na strach, iluzje, hipnoze.
- wspinaczka
- doskonały wzrok

brak opisu

Salam
Reactions:
Posty: 239
Rejestracja: 28 sierpnia 2009, 23:16

Post autor: Salam » 25 września 2011, 12:51

RASA: Gargant CHAR. NN, NZ, CHN, CHZ(5-6m.wys. 1500-2000kg)
ŻYW.; SF; ZR; SZ; INT; MD; UM; CH; PR.; OB/WYP. SKŁRY;
2400..; 1450; 10; 30; 10; 10; -; 50*; 30 ; -30% 150/150/150
B.BIEGŁ.:b.+10% pazury op 5, obraż. 300ob, x5, +40 at-2
B. do ODP.: 2-20 ; 4- 20; 6-10; 10-10
SPEC. CECHY.
- paraliżujące ślina - po zranieniu % na 6 -2/poz lub paraliż 1h
-oburęczność -atakuje obiema łapami

To jest kanibalistyczna wersja giganta - nie mam jednaj jego opisu.

Salam
Reactions:
Posty: 239
Rejestracja: 28 sierpnia 2009, 23:16

Post autor: Salam » 25 września 2011, 13:00

RASA: Gigant lodowy CHAR. każdy (4-5m.wys. 800-1800kg)
ŻYW.; SF; ZR; SZ; INT; MD; UM; CH; PR.; OB/WYP. SKŁRY;
1600; 800; 20; 60; 20; 50; 30; 100; 70 ; -30% 150/150/150
B.BIEGŁ.:b.+10% pięści op 4, obraż. 200ob, x4, +20 at-1
b.+5% maczuga op 7, obraż. 350ob, x15, +15 at-1
b.+5% miecz op 5, obraż. 250kł, 350tn, x10, +15 at-1
b.+5% młot op 10, obraż. 500ob, x20, +15 at-1
B. do ODP.: 1- 20; 2-20 ; 4- 20; <-- wziąłem od andocyklopa
SPEC. CECHY.
- odporność na zimno - nie doznaje obrażeń od lodu ani nie odczuwa jego skutków działania (mag zimno 1/2 ran).
- zamrażający dotyk - k10 ran /r

brak opisu.

Ps. Wkrótce podam pozostałe nieopisane giganty (ogniowy, sztormowy, wzgórzowy)

Mrufon
Reactions:
Posty: 2579
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 19:17
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Post autor: Mrufon » 30 września 2011, 11:58

W screnarze konkursowym przetestuję wszystkie ostatnio wprowadzone potwory - znaczy sztuk 3 - wywerna piaskowego, czerwia pustynnego i skolopendrę. Tym samym podtrzymuję tradycję zapoczątkowaną w II edycji, gdzie wsadziłem coś z autorskich prac - Ag-coto-gar.

Mrufon
Reactions:
Posty: 2579
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 19:17
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Post autor: Mrufon » 07 października 2011, 17:44

BARDZO POTRZEBUJĘ DO SCENARIUSZA CHARAKTERYSTYK DZIKA!!!!!! Czy ktoś może mi je podrzucić? Najlepiej starego zabijaki lub dzika olbrzymiego czy też oldana - magicznego.

Awatar użytkownika
venar
Reactions:
Posty: 1590
Rejestracja: 11 listopada 2008, 12:01

Post autor: venar » 07 października 2011, 18:50

Rasa: Dzik Leśny
Charakter: neutr.neutr.
Wzrost: 1,4&#8211;1,9 m.dł.
Waga: 35&#8211;350 kg
ŻYW SF ZR SZ INT MD UM CH PR Obrona skóry Wyparowania skóry
180 40 15 30 10 10 0 15 5 + 5 20/25/30
Bonusy do biegłości:
&#10146; + 10% do pysk (40 kł [ew. tn w wypadku szarży]; 10 OBR; opóź. 3 sg.;uszk. x2)
Bonusy do odporności:1 (10), 2 (10), 4 (10), 8 (20), 9 (10)
Wygląd:
Ciało mają masywne, kończyny krótkie, czteropalczaste. Głowa wydłużona w
charakterystyczny ryj. Górne i dolne kły dobrze rozwinięte. Ubarwienie brunatne, latem
ciemniejsze. Sierść składa się z włosów wełnistych i z ostrych szczeciniastych.
Tryb Życia:
Dzień spędza w legowisku zwanym barłogiem. Często żeruje ryjąc w ściółce leśnej. Jest
wszystkożerny, jednak najczęściej pożywia się wszelkimi bulwami i innymi miękkimi częściami
roślin. W stosunku do większych istot raczej płochliwy, jednakże zraniony staje się agresywny
do wszystkiego co się rusza. Stare osobniki często szarżują na pojedyncze istoty o podobnych rozmiarach.
Występowanie:
Zamieszkują najczęściej lasy liściaste i mieszane, szczególnie te podmokłe. Spotykane są równie często pojedynczo (2&#8211;6p.), co i
rodzinami (1&#8211;10 z 0p., 1&#8211;5 z 2p. i 1&#8211;2 z 4&#8211;6p.).
Specjalne zdolności:
&#10004; doskonały słuch &#8211; zwierzę takie dwukrotnie trudniej zaskoczyć (tak jakby jej SZ była dwukrotnie większa).
&#10004; doskonały węch &#8211; wykrywa zapachy na odległość równą swej SZ (pod wiatr dwukrotnie lepiej, z wiatrem dwukrotnie słabiej).
&#10004; szarżowanie &#8211; jeżeli jest do rozpędzenia przestrzeń równa SZ zwierzęcia, to w przypadku zetknięcia się z kłami dzika zadają
&#10004; one podwójną ilość ran. Uwaga: można ewentualnie bronić się stosując unik.
Nie zgadzam si? z Twoimi pogl?dami, ale po kres moich dni b?d? broni? Twego prawa do ich g?oszenia

Awatar użytkownika
venar
Reactions:
Posty: 1590
Rejestracja: 11 listopada 2008, 12:01

Post autor: venar » 07 października 2011, 18:51

Rasa: Dzik Wielki &#8211; Pradzik (zwierzę magiczne)
Charakter: neutr.neutr. lub neutr.zły
Wzrost: 2&#8211;3 m.dł.
Waga: 200&#8211;500 kg)
ŻYW SF ZR SZ INT MD UM CH PR Obrona skóry Wyparowania skóry
800 200 15 30 10 10 0 10 5 + 20 80/100/120
Bonusy do biegłości:
&#10146; + 10% do pysk (120 tn; 15 OBR; opóź. 4 sg.; uszk. x2)
Bonusy do odporności: 1 (10), 2 (10), 4 (10), 8 (20), 9 (10)
Wygląd:
Ciało mają masywne, kończyny krótkie, czteropalczaste. Głowa wydłużona w charakterystyczny ryj. Górne i dolne kły dobrze
rozwinięte. Ubarwienie złocisto&#8211;brunatne, latem ciemniejsze. Sierść składa się z włosów wełnistych i z ostrych szczeciniastych.
Tryb Życia:
Dzień spędza w legowisku zwanym barłogiem. Często żeruje ryjąc w ściółce leśnej. Jest wszystkożerny, jednak najczęściej
pożywia się wszelkimi bulwami i innymi miękkimi częściami roślin. W stosunku do większych istot raczej płochliwy, jednakże
niezmiernie agresywny do słabszych od siebie. Zraniony staje się agresywny do wszystkiego co się rusza. Stare osobniki często
szarżują na pojedyncze istoty nawet o większych rozmiarach.
Występowanie:
Zamieszkują najczęściej lasy liściaste i mieszane, szczególnie te podmokłe. Często widuje się je na śródleśnych drogach.
Spotykane są równie często pojedynczo (2&#8211;8p.), co i rodzinami (1&#8211;5 z 0p., 1&#8211;5 z 2p., 1&#8211;2 z 4p. i 1 z 6&#8211;8p.).
Specjalne zdolności:
&#10004; doskonały słuch &#8211; zwierzę takie dwukrotnie trudniej zaskoczyć (tak jakby jej SZ była dwukrotnie większa).
&#10004; doskonały węch &#8211; wykrywa zapachy na odległość równą swej SZ (pod wiatr dwukrotnie lepiej, z wiatrem dwukrotnie słabiej).
&#10004; szarżowanie &#8211; jeżeli jest do rozpędzenia przestrzeń równa SZ zwierzęcia, to w przypadku zetknięcia się z kłami dzika zadają
&#10004; one podwójną ilość ran. Uwaga: można ewentualnie bronić się stosując unik.
Nie zgadzam si? z Twoimi pogl?dami, ale po kres moich dni b?d? broni? Twego prawa do ich g?oszenia

Awatar użytkownika
venar
Reactions:
Posty: 1590
Rejestracja: 11 listopada 2008, 12:01

Post autor: venar » 07 października 2011, 18:52

zy też oldana - magicznego.
Oldan to wilk Mrufonie
Nie zgadzam si? z Twoimi pogl?dami, ale po kres moich dni b?d? broni? Twego prawa do ich g?oszenia

Mrufon
Reactions:
Posty: 2579
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 19:17
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Post autor: Mrufon » 07 października 2011, 18:57

Sorry racja, oldan to wilk. Jak się ten magiczny dzik wabił?

Dzięki za dzika, poproszę o krakena jeszcze :D :D

Awatar użytkownika
venar
Reactions:
Posty: 1590
Rejestracja: 11 listopada 2008, 12:01

Post autor: venar » 07 października 2011, 18:59

Nie mam pojęcia, nie mam go w bestiariuszu, a krakena masz w MiMie, ale nie pamiętam numeru.
Nie zgadzam si? z Twoimi pogl?dami, ale po kres moich dni b?d? broni? Twego prawa do ich g?oszenia

Mrufon
Reactions:
Posty: 2579
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 19:17
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Post autor: Mrufon » 07 października 2011, 19:08

No właśnie...
Poza tym nie mam już MiMów, gdzieś mi brachol posiał.

Tomek daj cechy konkretnego dzika, nie wyjściowe. Wklej dzika z 4 lub 6 POZ.

Nie sposób znaleźć KRAKENA. Ktoś ma?
Ostatnio zmieniony 07 października 2011, 21:57 przez Mrufon, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ