Martwiaki

ghasta
Reactions:
Posty: 2334
Rejestracja: 29 września 2010, 23:48
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Post autor: ghasta » 07 stycznia 2013, 15:11

Denver napisał(a):

traktuję to raczej jako ciekawostkę i urozmaicenie - efekt uboczny egzystencji dużej liczby "standardowych" zombie na zamkniętym terenie.

Zamiast tłuc tysiące człowieków, można się zabawić w ucieczkę przed zombie psem, czy zombie niedźwiedziem - zombie opasem :)
Ja tam nie miałem oporów - szkielet jeźdźca na szkieletowym koniu, czemu nie! (spuścił straszny łomot mojej drużynie) martwiacze psy tropiące > Proszzz.

Jeśli gracze i MG bawią się dobrze przy takim rozwiązaniu to po co przejmować się cudzym zdaniem? Przy rpg mamy się bawić, a nie zastanawiać czy x jest w 100% logiczne.

Awatar użytkownika
mordimer00
Reactions:
Posty: 2226
Rejestracja: 07 stycznia 2011, 09:44

Post autor: mordimer00 » 08 stycznia 2013, 07:23

Do mnie też nie przemawia pomysł ewidencji martwiaków dziwne trochę to by było jakby ktos miał jeździć i ich liczyć.
Co do wyposażania martwiaków w różnego rodzaju itemki to oczywiście jestem za, te niskich typów można ubrać w zbroje jakieś lekkie (i tu racja najlepsze skóry) te wyzsze typy broń i może zbroja i juz nie będą to tylko chodzące PD ale bardzo realne zagrożenie.
Co do zwierzątek to pamietam jak kiedyś nekromanta u nas jeździł na szkielecie bawoła Opasa, to była miazga, że o sforze piesków do pilnowaniua wszystkiego nie wspomnę.
Według mnie co kto lubi, jeden MG wyposaży nieumarłych w broń i zbroje, drugi nie zrobi tego, to od MG zależy.
"Stara?em si? tak ?y?, abym w godzinie ?mierci móg? si? raczej cieszy? ni? l?ka?..."

Denver
Reactions:
Posty: 1660
Rejestracja: 14 stycznia 2010, 11:26

Post autor: Denver » 25 lutego 2013, 09:36

I kolejna sprawa :)

Czy martwiaki są tworem zupełnie indywidualnym? Czy są jak borg?
W sensie, chodzą sobie bez ładu i składu, aż nie wyczują "żywego".
Ale czy przekazują swoją nekroaurą czy jakim innym badziewiem, pobliskim martwiakom informacji - "znalazłem żywego"?

W filmach zazwyczaj zwrócenie uwagi jednego martwiaka, skutkowało zwrotem całej hordy w stronę nieuważnego "żywego".

Co Wy na to?
"Wikingowie dzielili rany na ?miertelne i nieistotne i znaj?c ich do?wiadczenie pewnie mieli racj?. " Oggy

Awatar użytkownika
mastug
Reactions:
Posty: 1697
Rejestracja: 03 grudnia 2009, 23:24
Has thanked: 14 times
Been thanked: 12 times

Post autor: mastug » 25 lutego 2013, 10:44

Przy martwiakach nie ma wzmianki o telepatycznym porozumiewaniu sią więc stawiam raczej na "indywidualizm" i zasięg postrzegania pozazmysłowego jako jedyny wyznacznik zasięgu wykrywania żywych.
Aczkolwiek martwiaki pod "podświadomą" kontrolą czarnoksiężnika będą zachowywać się jak grupa zorganizowana :)

Denver
Reactions:
Posty: 1660
Rejestracja: 14 stycznia 2010, 11:26

Post autor: Denver » 25 lutego 2013, 10:59

To nie ulega wątpliwości.

Może nikt o tym nie pomyślał? I dlatego nie ma wzmianki?
"Wikingowie dzielili rany na ?miertelne i nieistotne i znaj?c ich do?wiadczenie pewnie mieli racj?. " Oggy

Awatar użytkownika
mastug
Reactions:
Posty: 1697
Rejestracja: 03 grudnia 2009, 23:24
Has thanked: 14 times
Been thanked: 12 times

Post autor: mastug » 25 lutego 2013, 12:28

Może nikt o tym nie pomyślał? I dlatego nie ma wzmianki?
Pewnie nie :) ale ... gdyby zastosować grupową inteligencję zombiaków to zmierzały by do najbliższych wiosek i osad albo miast i łaziły pod murami prubując dostać się do żywych a tak raczej na orkusie nie ma. To klimat bardziej "walking death" niż KC. Według opisu zombiaki chowają się w na cmentarzach i odległych miejscach.

Denver
Reactions:
Posty: 1660
Rejestracja: 14 stycznia 2010, 11:26

Post autor: Denver » 25 lutego 2013, 13:02

I zapewne występują w odosobnionych przypadkach...

Połączony z 24.06.2013 11:21:48:
i dalej :P

czy dookoła materialnych nieumarłych fruwają muchy? Szczególnie zombie?

I czy po zniszczeniu martwiaka, zachodzą normalne procesy gnilne i rozkład? muchy, mrówki, hieny, sępy, etc. ?
Ostatnio zmieniony 24 czerwca 2013, 11:21 przez Denver, łącznie zmieniany 1 raz.
"Wikingowie dzielili rany na ?miertelne i nieistotne i znaj?c ich do?wiadczenie pewnie mieli racj?. " Oggy

Salam
Reactions:
Posty: 239
Rejestracja: 28 sierpnia 2009, 23:16

Post autor: Salam » 24 czerwca 2013, 14:21

Jak na moje to żadna mucha się nie ostanie. Co więcej rośliny też mają jakąś energię życiową więc będą więdły. Rozkład powinien być zahamowany bo przecież żadna bakteria nie przeżyje. Zatem nie śmierdzą, a jak się je rozwali to już nie wysysają energii, więc podlegają dalszemu rozkładowi.

Denver
Reactions:
Posty: 1660
Rejestracja: 14 stycznia 2010, 11:26

Post autor: Denver » 24 czerwca 2013, 14:37

ok, w sumie rozsądne.

Ktoś jeszcze?
"Wikingowie dzielili rany na ?miertelne i nieistotne i znaj?c ich do?wiadczenie pewnie mieli racj?. " Oggy

Salam
Reactions:
Posty: 239
Rejestracja: 28 sierpnia 2009, 23:16

Post autor: Salam » 15 lipca 2013, 15:10

Pytanie, czy jeśli za życia ork wojownik władał szablą i tarczą to po śmierci nadal będę nimi władał? Znaczy zrobiłem zombie z orka wojownika, tarczy mu nie policzyłem gdyż nie powinien moim zdaniem się bronić tarczą, zostawiłem szablę z 1/2 biegłości oraz dodałem łapy jako broń główną (od łap tez policzyłem obronę broni). Dobrze myślę?

Awatar użytkownika
Rikandur
Reactions:
Posty: 392
Rejestracja: 06 lipca 2013, 21:40
Has thanked: 36 times
Been thanked: 3 times

Post autor: Rikandur » 15 lipca 2013, 20:07

Wydaje mi się że jeżeli to martwiak tępogłowy, to tylko jak ma tą szabelkę zaciśniętą w łapie.

Awatar użytkownika
wasut
Reactions:
Posty: 743
Rejestracja: 25 stycznia 2009, 18:16
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 2 times
Been thanked: 2 times

Post autor: wasut » 15 lipca 2013, 20:28

walczyć bronią powinny tylko te które posiadają jakąś świadomość/wspomnienia z życia - inaczej jest to typowa kukła która bez kontroli będzie tylko przeć do przodu mówiąc braaaaiiiiiiinnnnn......

Awatar użytkownika
Rikandur
Reactions:
Posty: 392
Rejestracja: 06 lipca 2013, 21:40
Has thanked: 36 times
Been thanked: 3 times

Post autor: Rikandur » 15 lipca 2013, 20:30

Albo, Liveeer ... jak to tępogłowa strzyga będzie. :)

Awatar użytkownika
mordimer00
Reactions:
Posty: 2226
Rejestracja: 07 stycznia 2011, 09:44

Post autor: mordimer00 » 16 lipca 2013, 08:11

Szkielet, Kościotrup (miękkogłowy) - typowy, Ghoul, Nagrobiec, Cmentarnica, Mumia (miękkogłowa) – tzw.królewska, Strzyga (miękkogłowa) - królewska , Struchlec (miękkogłowy), Upiór, Upiornica, Upiornik, Wizja, Wampir, Cmentar, Kostuch, Kościej, Czarnotrup te potrafią posługiwać się bronią którą władali za życia, tak przynajmniej wynika z ich zdolności.
"Stara?em si? tak ?y?, abym w godzinie ?mierci móg? si? raczej cieszy? ni? l?ka?..."

Awatar użytkownika
Rikandur
Reactions:
Posty: 392
Rejestracja: 06 lipca 2013, 21:40
Has thanked: 36 times
Been thanked: 3 times

Post autor: Rikandur » 16 lipca 2013, 09:20

A teraz wyobraźmy sobie jazgotliwie hałkujące szkielety szarżujące na nas z szabelkami. Jak gracze przejdą te 10 testów na strach to je zmielą ... o ile mają młotki albo kije.C:V

ODPOWIEDZ