Martwiaki

Denver
Reactions:
Posty: 1660
Rejestracja: 14 stycznia 2010, 11:26

Post autor: Denver » 16 lipca 2013, 09:26

zdaje się, że gracze przechodzą jeden test. Bo jest to test na rodzaj umarlaka, co z tego że jest ich 10?

Ja właśnie w swojej kampanii zmieniłem zombie na szkielety. Nie było jeszcze niestety okazji przetestować, ale ograniczenia w zadawaniu obrażeń i spora siła szkieletów, daje im troche fory.
"Wikingowie dzielili rany na ?miertelne i nieistotne i znaj?c ich do?wiadczenie pewnie mieli racj?. " Oggy

Awatar użytkownika
Rikandur
Reactions:
Posty: 392
Rejestracja: 06 lipca 2013, 21:40
Has thanked: 36 times
Been thanked: 3 times

Post autor: Rikandur » 16 lipca 2013, 19:10

Zależy od widzimisia MG. Przynajmniej u mnie. ;)

Salam
Reactions:
Posty: 239
Rejestracja: 28 sierpnia 2009, 23:16

Post autor: Salam » 17 lipca 2013, 14:07

Znaczy szkielety szkielety w KC to tylko materiał ma mączkę kostną nic więcej, wszystko 1/2. Jak na moje powinny mieć ŻYW,SF,ZR i SZ N aby stanowili jakieś zagrożenie, u mnie przynajmniej mieli.

Denver
Reactions:
Posty: 1660
Rejestracja: 14 stycznia 2010, 11:26

Post autor: Denver » 17 lipca 2013, 14:36

true
pomyliłem z kościotrupem
"Wikingowie dzielili rany na ?miertelne i nieistotne i znaj?c ich do?wiadczenie pewnie mieli racj?. " Oggy

Awatar użytkownika
Rikandur
Reactions:
Posty: 392
Rejestracja: 06 lipca 2013, 21:40
Has thanked: 36 times
Been thanked: 3 times

Post autor: Rikandur » 17 lipca 2013, 17:45

Salam, mogą jeszcze skielety w KC doboszami być w armii ciemnoty i pałeczkami na żeberkach grać. :D

Denver, jakbyś mógł się dowiedzieć ... jaką rolę ekologiczną takie klasyczne szkieletory pełnią w KC ? W zamyśle autora. Jeśli można podpytać.

Denver
Reactions:
Posty: 1660
Rejestracja: 14 stycznia 2010, 11:26

Post autor: Denver » 17 lipca 2013, 20:11

dowiedzieć?
"Wikingowie dzielili rany na ?miertelne i nieistotne i znaj?c ich do?wiadczenie pewnie mieli racj?. " Oggy

Awatar użytkownika
Rikandur
Reactions:
Posty: 392
Rejestracja: 06 lipca 2013, 21:40
Has thanked: 36 times
Been thanked: 3 times

Post autor: Rikandur » 17 lipca 2013, 23:32

Na temat czemu szkielety to takie leszczyki, choć zachowują wspomnienia. Takie pytanie ... ty jesteś Junior, prawda ?

Denver
Reactions:
Posty: 1660
Rejestracja: 14 stycznia 2010, 11:26

Post autor: Denver » 18 lipca 2013, 05:45

o fuj! :)
nie - junior to Never
ale blisko byłeś :)
"Wikingowie dzielili rany na ?miertelne i nieistotne i znaj?c ich do?wiadczenie pewnie mieli racj?. " Oggy

Awatar użytkownika
Rikandur
Reactions:
Posty: 392
Rejestracja: 06 lipca 2013, 21:40
Has thanked: 36 times
Been thanked: 3 times

Post autor: Rikandur » 18 lipca 2013, 06:43

A to przepraszam najmocniej, me maxima culpa. :)

Denver
Reactions:
Posty: 1660
Rejestracja: 14 stycznia 2010, 11:26

Post autor: Denver » 06 września 2013, 10:46

Kolejne pytanie.
Po zabiciu zombiego, resztki jego ciała pozostają.

Jak uważacie - da się z tego zrobić innego martwiaka? Np szkielet czy kościotrupa?
"Wikingowie dzielili rany na ?miertelne i nieistotne i znaj?c ich do?wiadczenie pewnie mieli racj?. " Oggy

ghasta
Reactions:
Posty: 2334
Rejestracja: 29 września 2010, 23:48
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Post autor: ghasta » 06 września 2013, 15:26

Chyba to tylko kwestia tego w jakim stanie jest to co pozostanie. Czemu by znowu go nie podnieść ponownie jako zombie?

Tak właśnie mnie zastanowiło - jak funkcjonuje taki zombie jeśli ma zasięg postrzegania pozazmysłowego =1/10UM...

Przykład z bestiariusza Salama :)

Orki typowe; WOJOWNIK; POZ 0; CHAR ntr.ntr lub ntr.zły Rodzaj: ZOMBIE POZ 0
ŻYW 145; SF 310; ZR 30; SZ 30; INT 5; MD 40; UM 5; CH 4; PR 3; WI 0; ZW 0
ODPORNOŚCI: 1-31 2-35 3-41 4-31 5-41 6-65 7-65 8-65 9-85 10-85 Amg 0 (...)

Więc w odległości ponad 5m jest całkowicie ślepy.

Araven
Reactions:
Posty: 8334
Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:56
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Post autor: Araven » 06 września 2013, 15:31

Ot mechanika Autora. Ja bym jakieś minimum przyjął, z 10 do 20 metrów minimalne postrzeganie. Zombie nie musi nic jeść, to może i 5 metrów mu wystarczy. Po mojemu można padłego zombie przerobić na szkieleta, albo ponownie ciało jego animować jako zombie, chyba, że ma rozwaloną czaszkę, wtedy jako szkieleta tylko. :o
Ostatnio zmieniony 06 września 2013, 15:44 przez Araven, łącznie zmieniany 1 raz.

ghasta
Reactions:
Posty: 2334
Rejestracja: 29 września 2010, 23:48
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Post autor: ghasta » 06 września 2013, 15:38

Araven napisał(a):

Ot mechanika Autora. Ja bym jakieś minimum przyjął, z 10 do 20 metrów minimalne postrzeganie. Zombie nie musi nic jeść, to może i 5 metrów mu wystarczy. Po mojemu można padłego zombie pzrerobić na szkieleta, albo ponownie ciało jego animować jako zombie, chyba, ze ma rozwaloną czaszkę, wtedy jako szkieleta tylko. :o
Jak dla mnie bezgłowy zombie też może być. Głowa u człowieka spełnia żywotne funkcje oraz umożliwia postrzeganie świata. U takiego zombie niekoniecznie jest potrzebna.

Ot, taki wypustek z korpusu :D

Araven
Reactions:
Posty: 8334
Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:56
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Post autor: Araven » 06 września 2013, 15:46

W przypadku zombie, ponoć uszkodzenie mózgu je niszczy, dlatego uszkodzenie głowy niby go nie pozwala animować ponownie. Ale co nekromanta to inna koncepcja. :P

Awatar użytkownika
deliad
Reactions:
Posty: 3638
Rejestracja: 28 marca 2010, 10:24
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Nickpage: https://krysztalyczasu.pl/profile/deliad
Has thanked: 5 times
Been thanked: 52 times

Post autor: deliad » 06 września 2013, 15:52

Widzenie na 5 m jeszcze nie było by takie złe. Ale jeżeli UM jest 5, a postrzeganie na 1/10 UM, to wychodzi pół metra. Jak mu coś w ramiona nie wpadnie to on sam nigdy nie znajdzie :).

Połączony z 06.09.2013 16:17:50:
Zajrzałem do 10 mima. Postrzeganie pozazmysłowe pozwala postrzegać energię życiową na odległość 2m/1UM. Czyli taki zombiak "widzi" na 10 m, a to już nie taka tragedia.
Ostatnio zmieniony 06 września 2013, 16:50 przez deliad, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ