Galeria NPC

ghasta
Reactions:
Posty: 2334
Rejestracja: 29 września 2010, 23:48
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Post autor: ghasta » 17 października 2010, 13:35

Mam taką propozycję - w ramach wątku (lub całego wątku forum jeśli by się przyjęło) każdy może wkleić opisanego przez siebie NPC.

Opis NPC powinien składać się z danych na temat jego wyglądu, zachowania, może jakiś rysunek oraz oczywiście charakterystyki, imie, przedmiot i cele życiowe oraz propozycje wykorzystania w przygodach.

Aby nie było gołosłownie wklejam pierwszego takiego kolesia. Jest to materiał wcześniej wysłany do KC-towca ale jako że wyszedł problem z ilością materiałów, dlaczego by nie miał trafić tutaj.

Mam jeszcze jednego (malauk) bohatera i dorzucę go jak tylko lekko poprawie opisy

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Keen Shoo'sa (NPC)

Człowiek / mężczyzna
Zabójca: 9/Mag 8
Charakter: ntr.zły.
Wyznanie: brak danych

Kim jest
Jest ostrzem do wynajęcia, bojowym zabójcą posługującym się w swojej pracy magią.
Współpracuje z tymi, którzy dobrze płacą.

Wygląd
Keen ten jest średniego wzrostu człowiekiem o raczej żylastej budowie ciała(jeśli już ktoś by go podglądał podczas mycia czy spotkał w publicznej łaźni). Twarz ma pociągłą z lekko wystającymi kościami policzkowymi i wysuniętym podbródkiem. Oczy są osadzone głęboko w oczodołach co umożliwia mu spoglądanie 'spod oka'. Zwykle się przy tym lekko uśmiecha co jest dosyć irytującą dla obserwowanego kompilacją. Sprawia wtedy wrażenie jakby słowa osoby z którą rozmawia nie do końca przyjmował za pewnik. Ma też manierę podnoszenia podczas rozmowy lewej brwi. Tych co bardziej zapalczywych może to także zdenerwować gdyż mogą poczuć się urażeni takim traktowaniem.
Włosy ma zgolone niemal równo ze skórą. Głownie z powodu śladu po poparzeniu na prawej stronie czaszki (niechętnie podzieli się opowieścią kto i kiedy mu makówkę przypalił) gdzie włosy nie odrastają.
Usta nie wyróżniają się niczym szczególnym Posiada za to pełen komplet zębów.

Lewy policzek, część oczodołu w stronę ucha i z zawinięciem na potylicę, zdobi tatuaż przedstawiający geometryczny kształt składający się z wielu małych oplatających się nici.. Sam tatuaż kończy się poniżej łopatek czymś na kształt połączonych przeplatających się sznurów. Kolor tego tatuażu to szaro-brązowy.


Ubiór
Stara się nie wyróżniać zbytnio z tłumu. Lekką skórzaną kurtą nakłada na dobrej jakości ubranie podróżne (koloru bordo z czarnymi wstawkami), całość okrywa płaszczem (także skórzanym, dość dobrej jakości). Płaszcz jest podszyty jest ciemnym, aksamitnym materiałem, spinanym na srebrnego guza w kształcie splatających się dłoni. Dół płaszcza obszyty jest delikatnym futrem (pochodzącym z odwłoka karana .ale to może stwierdzić tylko łowca).
Spodnie wzmocnione są na szwach srebrnymi, rzeźbionymi w zawiłe wzory, klamrami. Zaopatrzone są poza tym w dwie głębokie kieszenie na udach oraz kilka sprzączek i ok. 40cm podłużną pochwę przymocowaną do lewego uda.
Skórzane buty kończą się tuż pod kolanami i posiadają wywinięte niemal do samych kostek cholewy. Czubki butów wzmacniają metalowe okucia (srebrne).
Ręce zwykle okrywają delikatne rękawiczki. Zdejmuje je zawsze do posiłków i kiedy jest po prostu zbyt gorąco. Same rękawiczki są bardzo dobrej jakości. Widać piękną elficką robotę. Są praktycznie nie zniszczone. Nawet nie widać na nich otarć czy zabrudzeń po wewnętrznej stronie dłoni. Na lewym i prawym ramieniu (na kurtę skórzaną) nakłada szyny w których tkwią metalowe gwiazdki.
W ręku trzyma owiniętą po środku skórzanym pasem laskę ze wzmocnionymi jasnym metalem końcami. Ma ona ok. 160 cm długości . Jest zauważalnie grubsza w środkowej części i delikatnie zwęża się ku końcom.
Nadgarstki przykrywają dwie, bogato zdobione i dosyć szerokie bransolety zapinane na zatrzaski.

Zachowanie

Bohater jest dosyć otwarty na kontakty z innymi. Nie ma uprzedzeń do orków, ale za to nie lubi elfów oraz gnomów. Nie powie dlaczego, ale w ich towarzystwie będzie się zachowywał sztywno i nie będzie starał się utrzymywać bliższej znajomości. Często staje się nieufny z nieznanych powodów i potrafi zniknąć na chwilę żeby ‘coś sprawdzić’.
Ze względu na swoją profesje potrafi zamienić się momentalnie w zimnego drania. W momencie gdy go ktoś wynajmie staje się w profesjonalistą, który postawi wszystko na jedną kartę, aby wykonać narzucone zadanie.

Historia
Pierwszy raz pojawił się w Ostrogarze jakieś 3-4 lata temu. Już wtedy był osobą niesamowicie walczącą wręcz i niesamowicie skuteczną w użyciu pałek wszelkiego rodzaju. Prawdopodobnie jego wyszkolenie pochodzi o jednego z klasztorów walki mieszczących się w jakimś mniej lub bardziej niedostępnym obszarze Archipelagu Centralnego.

Później widywano go z grupą awanturników w kilku zakątkach Orchii. Pamiętają go dobrze Reptiolioni w Gascie (jest tam niemile widziany po tym jak z powodu jego działań i jego kolegów spłonęło część mostu prowadzącego do Cichej Zatoki) oraz Ostrogarze (zawaliła się jedna z wierz oporowych po walce z przemytnikami).

Nie lubią go w Ongir-gar za podszycie się pod gladiatora i spacyfikowanie kilku zawodników. Ostatnio nie widziano jednak jego kompanów (2 ludzi, elfa i gnoma) i samotnie poszukuje zajęcia. Wynajmowany był chyba przez wszystkie gildie Ostrogardu do pomocy i rozwiązywania ich problemów. Dzięki czemu dzielnica Złota jest mu dobrze znana (nie gorzej niż Chłopskie Krocze). Wielu wiedząc ze jest on wynajęty do rozwiązywania problemów stosunkowo szybko uiszcza zaległości czy stara się polubownie wyjaśniać sprawę.

Cele
Trudno powiedzieć coś o jego celach. W momencie spotkania raczej nie będzie o nich opowiadał przypadkowo poznanym osobom. Charakterystyczne jest jednak, że rozmowy na temat rządzących Orchią orków bardzo go poruszają i potrafi prowadzić na ten temat długie dysputy. Ma też umiejętność znajdywania się tam gdzie coś ciekawego się dzieje.


Sprzęt
Płaszcz magiczny zgodny z Szata Mroku – wyparowania 100/100/100, OB.+25, wytrzymałość x10. , pozostałe cechy jak wspomniana szata (opis w tabelach przedmiotów magicznych)
klamra w kształcie rąk - jest jednocześnie amuletem na max. 500 PM, obłożony blokadą 50PM.
Rękawice Ashur-uballit – silnie magiczne, podnoszą ZR właściciela o + 50, TR z dowolnej trzymanej broni +5, obrażenia przy walce wręcz (bez broni) +20ob, nie ograniczają przy rzucaniu czarów, obszyte mithrilową i srebrną nicią mogą zadawać wręcz obrażenia istotom odpornym na zwykłą broń,
Laska Kerada – silnie magiczna, b. lekka, wzmocniona srebrnymi okuciami, skut. 120 ob. (100ob). ob.+52, TR+30, po uderzeniu w ziemię/podłogę itp. uwalnia czar (druida 10POZ) Zmiękczenie kamienia. Do ponownego rzucenia potrzebne jest przelanie w laskę odpowiedniej ilości PM (5 PM). Laska ma możliwość teleskopowego złożenia się do długości ok. 40 cm pałki co umożliwia jej noszenie w stosunkowo krótkiej pochwie przy pasie czy na plecach w plecaku.

Obrazek

Gwiazdki powrotu (10 sztuk)– magiczne gwiazdki, skut. (80)tn, nie nadają się do walki wręcz, zasięg = SZ używającego, po trafieniu (lub nie) wracają do ręki z 1rundowym opóźnieniem (trzeba mieć wolną przynajmniej jedną rękę inaczej upadają u stóp), TR + 30,

Dostępne czary
Magnetyzm
Krzepa
Przyspieszenie spowolnienie
Lewitacja
Zwierciadło zakrzywienia
Odkrycie prawdy
Psychiczna tarcza
Światło
Zaklęcie broni (zdarza się mu rzucić je na gwiazdki)
Magiczne lustro
Uderzenie wiatru
Magiczna tarcza
Magiczna siła
Zamknięcie/otworzenie drzwi
Inne czary wedle uznania

Zachowanie w walce
Stara się zawsze walczyć podobnie, wg schematu, wystarcza to na większość przeciwników. Zwykle przed walką rzuca na siebie przyspieszenie, magiczna tarczę oraz magiczne lustro. Jeśli nie może tego zrobić z odpowiednim wyprzedzeniem wycofuje się i stara się te czary na siebie ‘założyć;
Gdy już występuje przeciwko wrogom rzuca na nich magnetyzm. Szczególnie jeśli jest wśród nich jakiś ciężko opancerzony przeciwnik.
Jak wie, że może być celem ataku lub spodziewa się walki będzie miał już na sobie nałożoną Krzepę (tym bardziej że utrzymuje się przez kilka godzin od rzucenia).
We właściwej walce wręcz najpierw stara się zarzucić przeciwnika gwiazdkami. Wyrzuca je na zmianę z szyn wbudowanych na rękawach lewej i prawej reki. Jeśli ma czas – powracające gwiazdki wyłapuje i rzuca ponownie, jeśli nie, wyciąga z pochwy na udzie laskę i rozkłada ją (3 sg). Ataki gwiazdkami prowadzi właściwie zawsze z użyciem precyzyjnego strzału, jeśli jest po czarze przyspieszenie to wszystkie rzuty są z precyzyjnym strzałem. Pierwszym jego celem są zwykle magowie i osoby używające broni miotającej.
Kolejno wkracza do walki uderzając pałką i wyprowadzając kopnięcia nogami i ciosy ręką. W zależności od broni i umiejętności przeciwnika (nie będzie atakował rękami kogoś w płytowej zbroi) stara się trafiać w newralgiczne miejsca.


Specjalne / szkolenia :
Szkolenie Asaura
OBUR 2S pałkach 5 at/runda (120ob) (+2 at)
Oburęczność gwiazdek 2B 5at / runda (80tn) (+1at)
2S Aniko Karate 5at/runda (90ob+) ( +2 at)
Inne biegłości wedle uznania (sztylety itp.)
Standardowe umiejętności zabójcy i maga, zapożyczona Odporność na trucizny.

Statystyki
Statystyki są częściowo z generatora ale uśrednione, jak komuś nie pasuje ich zaokrąglenie lub będzie szukał skąd taka wartość bo z rzutu + dorzut + inne i nie wychodzi mu tyle niech sobie zmodyfikuje.

Żywotność 140
Siła fizyczna 150 300 (Krzepa)
Zręczność 135 185 (Rękawice)
Szybkość 140 280 (Przyspieszenie)
Inteligencja 130 -
Mądrość 140 -
Umiejętności magiczne 120 -
Charyzma 140 -
Prezencja 150 -
Wiara 60 -
Zauważenie 4 -
Odporności
Iluzja 100 Trucizny 80
Sugestia 85 Gazy 75
Zaklęcia 100 Ogień 75
Szok 85 Elektryczność 90
Energia 90 Polimorfia 75
Biegłości (wartość w nawiasach to dana z Krzepą)
biegłość TR podstawowa Magia Op Skut. OB AT Inne
Pałki 171 +32 (+47) +30 3 180 +35 (70) ob. +78 5 OB. x2 przy oburęcznym trzymaniu
Gwiazdki 136 +30 1 120 tn.+ 35 (70) +2 5 (10) OBUR x2 ataki
Aniko Karate 181 - 1 220 ob. (rękawice) +35(70) +18 4 Patrz Mistrz Asaur

Pozostałe rodzaje wedle uznania
Zbroje
OB Ograniczenia Wyparowania Inne

Płaszcz +25 - 100/100/100 Specjalne: Płaszcz Mroku
Kurtkowa +9 -/1/2 25/60/55 Nie zawsze ja nosi
OBRONA: 85 (ZR) + broń + 25 płaszcz + ew. magia. (np. z pałką ok. 188 +)
Ostatnio zmieniony 20 października 2010, 10:21 przez ghasta, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
czegoj
Site Admin
Reactions:
Posty: 3837
Rejestracja: 18 listopada 2008, 23:34
Has thanked: 5 times
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Post autor: czegoj » 17 października 2010, 20:25

Z obrazkami wygląda o wiele ciekawiej. Jeśli wyjdzie w KC-towcu będzie bardziej pełny - hehe

ghasta
Reactions:
Posty: 2334
Rejestracja: 29 września 2010, 23:48
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Post autor: ghasta » 18 października 2010, 09:43

czegoj napisał/a:
Z obrazkami wygląda o wiele ciekawiej. Jeśli wyjdzie w KC-towcu będzie bardziej pełny - hehe
Nie mogłem znaleźć stron z jakich pobrałem te grafiki, a wycinanki z tekstu są za małe :D

ghasta
Reactions:
Posty: 2334
Rejestracja: 29 września 2010, 23:48
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Post autor: ghasta » 18 października 2010, 12:25

Karg Ulf Młocarz


Obrazek

Gigant wzgórzowy, 15 POZ , wielki władca klanów gigantów.


Kim jest
Karg jest potężnym gigantem wzgórzowym władającym klanami na całym zachodnim wybrzeżu Orkusa Centralnego.
Wygląd i ubiór
Nie przykłada nadmiernej uwagi do swojego ubioru. Prawdę powiedziawszy żeby go ubrać to trzeba skór z 3 czy 4 bawołów opasów lub równie wielkich zwierząt.
Zakłada na siebie odpowiednich rozmiarów opaskę biodrową oraz wielką, oplatającą jego lewe ramie, bransoletę z inkluzją w postaci ogromnego (niesamowicie ogromnego) opalu. Jego sylwetkę na tle innych gigantów wyróżnia potężna broda z wplecionymi czaskami mniejszych ras. Ulubioną bronią jest młot którym można spokojnie wbijać pale mostowe. Sam jego sylwetka składa się po prostu z mięśni. Nie ma na jego ciele ani grama tłuszczu. W tak gigantycznej istocie sprawia to porażające wrażenie.

Zachowanie
Ten olbrzym jest władcą i zdaje sobie z tego sprawę. Nie jest też jakimś młodzieniaszkiem, jednak nie wiadomo ile dokładnie ma lat. Wielu uważa że więcej niż 200. Inni że jest jeszcze starszy. Sam nie przyznaje się do swojego wieku. Wiadomo że ma tych lat przynajmniej 80 co jest niezbyt wiele patrząc na możliwy do osiągnięcia wiek przez olbrzymy.

Karg wie jak wysokie miejsce zajmuje więc nie musi kłaniać się przed większością spotkanych humanoidów. Mówi się też, że widział samego Katana! Niemało w tym prawdy. Okoliczne orki popierają jak mogą niektóre działania Karga Młocarza.
Wiedząc, że jest władcą, z innymi rozmawia niczym władca. Nie tylko z wyżyn swojego stanowiska, ale i wzrostu (prawie 6 metrów). Nie jest też głupcem, część władzy posiada dzięki nadaniom Katana.
Stara się nie krzyczeć w czasie rozmów, ale jeśli już się zdenerwuje bardzo trudno opanować mu swój gniew. Wtedy zwykle wkracza do akcji jego osobista ochrona (5 gigantów wzgórzowych) i stara się powstrzymać władcę przed zmiażdżeniem oponentów. Najlepszym wyjściem jest wtedy ucieczka.
Historia
Na swoim stanowisku zasiada dzięki szczęśliwemu zbiegowi okoliczności, swojej sile oraz protekcji orków Uruk-hai. Jest jednym z niewielu gigantów wzgórzowych, które wybrały się w przestrzenie Labiryntów Śmierci. Jest także jednym z niewielu, który powrócił stamtąd w jednym kawałku wynosząc jakieś przydatne rzeczy. To właśnie stamtąd pochodzi niesamowity młot, który mu towarzyszy po dziś dzień od wyprawy oraz niezwykła bransoleta. Podobno spotkał tam Bezimiennego. który go obdarował tymi przedmiotem za usługi, o których do dziś dzień chodzi wiele plotek, ale chyba żadna nie jest prawdą.
Po powrocie z Labiryntów udało mu się pokonać w walce (zwykły sposób na sukcesję pośród olbrzymów) silniejszego od siebie giganta górskiego, władcę wybrzeży: Artena Grzmiący Głos. Wydarzenie to miało miejsce ponad 60 lat temu. Od tej pory odparł wielu uzurpatorów oraz różnych prób zniszczenia jego osoby i stanowiska. Jest najdłużej panującym gigantem o jakim wspomina historia.
Cele
Głównym jego celem jest przywrócenie potęgi gigantów tak żeby nie były podwładnymi orków. Współpraca z tą 'małą rasą&' jak mówi, pomaga mu, ale nie jest celem samym w sobie, o co oskarżają go jego przeciwnicy. Stara się o utworzenie na jednej z dalszych wysp Archipelagu państwa gdzie olbrzymy mogłyby żyć bez praw narzuconych przez innych. W tej chwili już wie która wyspa może stać się tą niezwykłą enklawą ale panujący orkowie bynajmniej nie ułatwiają mu tego zadania.
Wyspa jaką wybrał jest siedliskiem niewielkiego ale trudnego do wybicia klanu szaranów. W tej chwili poszukuj kogoś kto pomoże w tym działaniu. Giganci są niezbyt chętni do podróżowania w niewielkich jaskiniach w jakich kryją się pająkoludzie.
Jest także osoba która zna kilka co najmniej wejść do Labiryntów Śmierci i jeśli znajdzie się zainteresowany taką wiedzą za odpowiednią opłatą lub za usługi może podzielić się ta wiedzą.
Ze względu na stanowisko jest potężnym wrogiem w przypadku gdy ktoś popadnie u niego w niełaskę. Na terenach olbrzymów może się to skończyć bardzo szybko i boleśnie. Zaś jego ramiona są dosyć długi i może 'sięgnąć' swoich wrogów w naprawdę odległych krainach.

Sprzęt
Czarci Obuch - silnie magiczny młot giganta wzgórzowego, cechy dobierz samodzielnie MG, podstawą jest wielki młot, broń silnie magiczna o wielkości dostosowanej do wielkości giganta wzgórzowego (większe obrażenia i opóźnienie)

Czarcia Obręcz - jest właściwie artefaktem niewiadomego pochodzenia (jedyna wskazówka to miejsce skąd Karg przyniósł ją czyli Labirynty Śmierci), jej cechy chronią właściciela właściwie całkowicie przed magią oraz przemianami półboskimi (80% Amg). Inne cechy (raczej silne) wg. uznanie MG.

Statystyki
.. muszę znaleźć art. o gigantach to stworzę.
:)

Awatar użytkownika
czegoj
Site Admin
Reactions:
Posty: 3837
Rejestracja: 18 listopada 2008, 23:34
Has thanked: 5 times
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Post autor: czegoj » 18 października 2010, 17:56

Gigant wzgórzowy jest w MiM-e nr 4/94 na stronach 52-53

Przy okazji dodał bym jakiś fragment o częściowym zdeformowaniu ciała np. w labiryncie śmierci oraz zastanowił się, czy przypadkiem nie jest to gigant lodowy, a nie wzgórzowy. Wątpliwości są związane oczywiście z obrazkiem i jego odniesieniem do tego, co mamy w mim-ie. Jednak generalnie jako NPC bardzo mi się podoba. Oczywiście również należy dodać mu Boga, którego symbol już widnieje na młocie :D

P.S. do Venara i Jego sesji - może z nim moglibyśmy pertraktować.
Ostatnio zmieniony 18 października 2010, 17:59 przez czegoj, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
mastug
Reactions:
Posty: 1697
Rejestracja: 03 grudnia 2009, 23:24
Has thanked: 14 times
Been thanked: 12 times

Post autor: mastug » 18 października 2010, 17:57

Galeria NPC'ków to świetny pomysł - MG powinien mieć ją zawsze pod ręką :)

Ghasta szacun - fajne to jest i nalezy kontynuować.

Opis NPC'ków tworzy i uatrakcyjnia świat na równi z opisem lokacji czy histori dlatego serdecznie zachęcam do wpisywania tu wymyślonych i opisanych przez siebie bohaterów,NPC'ków czy nawet besti.
Ostatnio zmieniony 18 października 2010, 18:13 przez mastug, łącznie zmieniany 1 raz.

ghasta
Reactions:
Posty: 2334
Rejestracja: 29 września 2010, 23:48
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Post autor: ghasta » 20 października 2010, 17:33

Będzie kilku nowych NPC.
Niestety opis malauka mi wrąbało (przy migracji danych na nowego kompa pogubiłem trochę plików) i muszę go zrobić od nowa ;]
Ostatnio zmieniony 10 grudnia 2010, 15:47 przez ghasta, łącznie zmieniany 1 raz.

ghasta
Reactions:
Posty: 2334
Rejestracja: 29 września 2010, 23:48
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Post autor: ghasta » 23 października 2010, 17:12

Tarods 'Mur Stali'

Obrazek

Tardos na wszystkich patrzy z góry[/URL]

Malauk
Wojownik (Gladiator) 7 POZ (gladiator od 0POZ)
char: ntr.ntr
wyznanie: ?
Wygląd
Tardos jest Malaukiem- co już wyróżnia go z tłumu. Jest też Malaukiem, który przetrwał więcej pojedynków na arenie niż większość, kolegów z którymi ćwiczy. Widać to na jego twarzy (kilka głębokich bruzd przez policzki, czaszkę i czoło). Nadaje mu to nieco strasznego wyglądu. Jedna z blizn spowodowała częściowy paraliż prawej części twarzy i nie może się np. w pełni uśmiechnąć czy do końca podnieść powieki.
Prawie wszystkie włosy ma krótko ścięte przy czaszce co powoduje że widać wszystkie stare i nowe rany jakie ma na głowie. Zostawił sobie jednak długi klanowy warkocz długi na niemal pół metra.

W przypadku spotkania poza miejscem pracy ubiera się bogato i stosownie do okazji. Jednak ze względu na wychowanie wśród raczej ograniczonych inteligencją kolegów nie będzie zwracał uwagi na drobne zabrudzenia ubrania czy butów. Na klatkę piersiową zakłada materiałową koszulę, tę opina się dodatkowo szerokim ,skórzanym pasem, spinanym zatrzaskiem. Spodnie zwykle skórzane, mocno opinające jego potężne nogi. Sylwetkę chroni płaszczem. Ma ich kilkanaście więc dostosowuje je do powagi sytuacji (w miarę swojej wiedzy). Raczej unika kapeluszy i okryć głowy. Całą jego sylwetka jest naładowana energią i widać jak się poruszają pod ubraniem mięśnie. Ma typowo 'koci chód' co jest raczej niespotykane pośród tak dużych istot.
W mieście zwykle nie nosi broni (w cywilu) poza nożami w pochwach na nogach. Ew. czasem ma przy sobie szable.
W 'pracy' ze względu na wykonywane czynności nie nosi wiele więcej jak kolcza przepaska biodrowa oraz dostosowaną do wyglądu (i 4 rąk) grubą kolczugą. Ale i to nie zawsze. Jak nie nosi nic powyżej pasa można zobaczyć niesamowita ilość blizn na ramionach, brzuchu czy klatkach  piersiowych. Wygląda jakby wpadł do stolarni i przetoczył się przez kilka ostrzy.
Ramiona okrywa zawsze skórzanymi rękawami ściskanymi na paski przy nadgarstkach i pod pachami. Na nie ma zawinięte łańcuchy. Walczy 4 jednocześnie z biegłością jakiej nabrał w ciągu lat używania ich na arenie. Zawija je dookoła ramion i jest w stanie je bardzo szybko rozwinąć (3.sg) i być w pełni gotowym do walki.

Obrazek

Szabla Tardosa ( jedna z 4)

Historia
Tardos pracuje jako gladiator właściwie odkąd pamięta. Został porwany razem ze swoim bratem przez łowców niewolników po tym jak ci pod osłoną nocy zaatakowali statek, którym płynęli. Kolejno trafił na targ Get-warr-garze gdzie wypatrzył go łowca talentów. Niestety jego brat nie przeżył morderczych treningów oraz walk aranżowanych na arenach Orkusa. Tardosowi, już wtedy silniejszemu i sprawniejszemu od brata udało się przetrwać i jest teraz nieźle zarabiającym wolnym gladiatorem-znaczy to tyle że już odpracował swój dług i w tej chwili może (jeśli by chciał) przestać uprawiać tę 'profesj'. Jednak chyba za bardzo to lubi. Albo kryje się w tym jakaś inna przyczyna, o której nikt nic nie wie. W każdym bądź razie walczy dla tego samego właściciela, który go znalazł na targu i kupił.
Zachowanie
Większość czasu spędza wraz z gladiatorami więc nie jest charyzmatycznym mówcą. Jego pasją jest walka (przynajmniej wszystko na to wskazuje) i jest w niej naprawdę niezły. Ma 'krótkie nerwy' i jest dosyć wybuchowym gościem. Poza tym widział tyle na arenie, że mało która istota jest w stanie go przestraszyć lub onieśmielić. Stara się nie mówić dużo o ile nie odtyczy to sposobów walki z różnymi istotami, a takich informacji jest po prostu skarbnicą.
Nie obraża osób ze stanu wyższego niż jego jednak nigdy nie będzie się przed nimi kłaniał. Nawet Uruk-hai, pomimo tego że posiadają władze, będzie traktował z rezerwą bez uległości. Powodowało to różnego rodzaju problemy dla Tardosa ale jak do tej pory ze wszystkich wyszedł cało.

Walka
Cóż można powiedzieć o walce z Malaukiem. Jest niebezpieczna. Walka z Malaukiem gladiatorem jest wyzwaniem dla każdego. Walka z gladiatorem który jako broń podstawową wybrał łańcuchy jest koszmarnie niebezpieczna. Od momentu gdy rozpocznie walkę ilość ataków jest porażająca.
Ze względu na umiejętność używania 4 łańcuchów jednocześnie po rozłożeniu ich tworzą one dookoła niego ścianę stali co powoduję, że z każdej strony ( także z tyłu) posiada taką samą obronę.
Taką ścianą atakuje przeciwników w obszarze dookoła siebie i w jednej rundzie jest w stanie zaatakować kilku przeciwników jednocześnie nie tracąc nic z trafienia i obrony.

Co można z nim zrobić
Oczywiście może być przeciwnikiem graczy. Bardzo niebezpiecznym. Inny motyw to próba porwania go dla innej szkoły gladiatorów. Może być także zleceniodawcą, który ujawni dlaczego nie chce kończyć z walkami i jak gracze mogą mu w tym pomóc. Bg mogą zostać wynajęci także do jego ochrony.

Obrazek

Jeden z 4 łańcuchów

Statystyki
Malauk wojownik / gwardzista od 0 POZ
Walka
4 łańcuchy typow, biegłość 180, 2Specjalista, 10 AT / runda
4 szable, biegłość 130, S
4 dagi, biegłość 140, S
sieci biegłość 130, 2b
Zbroje
Zależnie od sytuacji – na pewno nie płytowe+ oczywiście oraz skóra własna

Sprzęt
Łańcuchy typowy gladiatorów , op 4, skut 80ob, szansa na oplątanie przedmiotu 2/10 TR, magiczne, potrafią samodzielnie owinąć się dookoła ramion używającego, po udanym rzucie (trafieniu) mają 3/10 TR (% jako dodatkowy test) szans, że oplączą przeciwnika (do 2m / 140 kg wagi) unieruchamiając go, uwolnienie test na 1/4SF + 1/10 ZR zajmuje 1 rundę.
Każdy kolejny oplatający łańcuch zmniejsza o 1/2 szanse powodzenia testu.

Szable (4x) typowa, magiczne +10TR/+20 Obrażenia
Sieć typowa
Daga(4x) , standardowe statystyki
Ostatnio zmieniony 24 października 2010, 10:57 przez ghasta, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
venar
Reactions:
Posty: 1590
Rejestracja: 11 listopada 2008, 12:01

Post autor: venar » 23 października 2010, 19:04

Eeeee, nie obraź się Ghasta ale koleś na załączonym rysunku nie pasuje do opisu tego NPCa. Czemu? Ano malauk to "czteroręki olbrzym" a ten ewidentnie nie ma czterech rąk, nawet jak użyję mocno wyobraźni :)
Nie zgadzam si? z Twoimi pogl?dami, ale po kres moich dni b?d? broni? Twego prawa do ich g?oszenia

avnar
Reactions:
Posty: 1137
Rejestracja: 29 kwietnia 2009, 20:39
Has thanked: 2 times
Been thanked: 6 times

Post autor: avnar » 23 października 2010, 21:26

Venar :) pomórz ghascie i znajdź w necie ilustracje malauków albo w ogóle czterorękich olbrzymów. Chyba jest to dość trudne. Trafi Ci się pewnie Goro z Mortal Kombatu i to chyba wszystko. Widać przecież że ilustracja została przycięta i ta druga para rąk pozostaje w kwestii wyobraźni. Takie krytykanctwo może być dość zniechęcającą, a przecież ghasta stara się coś od siebie wrzucić na portal.
Mnie osobiście postać się podoba, choć według mnie jak na mistrza to chyba ma troszkę za niski poziom i biegłości.
Co do poprzednich postaci i ilustracji to muszę przyznać że gigant rządzi. Świetna ilustracja i świetnie pasujący opis. Oby tak dalej ghasta. Kiedyś też robiłem postacie do gry w formie opisowej, ale bardziej opierałem się na tych znanych mi z filmów i gier. Niestety zeszyt poszedł na śmietnik więc nic nie mogę przedstawić, ale jak będę miał czas to spróbuję coś naskrobać :).

Awatar użytkownika
czegoj
Site Admin
Reactions:
Posty: 3837
Rejestracja: 18 listopada 2008, 23:34
Has thanked: 5 times
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Post autor: czegoj » 24 października 2010, 00:11

Taki obrazek znalazłem. Delikatnie przerobiony, ale chyba może być. Pewnie ktoś lepszy wycisnął by coś z niego więcej, ale na potrzeby malauka gladiatora chyba może być..
Obrazek

ghasta
Reactions:
Posty: 2334
Rejestracja: 29 września 2010, 23:48
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Post autor: ghasta » 24 października 2010, 10:48

Do grafiki przyciąłem postać centarura (może za wcześnie - takiego bohatera też można przygotować, chociaż i tak w sieci więcej rysunków centaurów niż psów :)).

Obrazek

Z programów graficznych zostało mi MacromediaFireworks MX i tak dawno go nie używałem że dodanie drugiej pary rąk malauka stało się problematyczne (jeszcze popróbuję może wyjdzie tak że będzie można tę grafikę podmienić).

Co do poziomu - nie jest tak wysoki żeby gracze (większość) nie mogła go spotkać. Poza tym szkolenie gladiatora mocno podbija cechy Żyw,SF, ZR i SZ oraz biegłości. Jako że z dziwnym przyczyn nie mogę odpalić programiku do generowania cech może ktoś kto go ma pod ręką stworzy cechy tego bohatera uwzględniając szkolenie. Pamiętać trzeba też o tym że malauk przekracza progi dla Zyw i SF więc bonusy co poziom będą w granicy 40 punktów. Trochę zmodyfikowałem opis.

Może ktoś w końcu dorzuci coś swojego ? To tylko godzinka pracy :)
Ostatnio zmieniony 24 października 2010, 10:58 przez ghasta, łącznie zmieniany 1 raz.

ghasta
Reactions:
Posty: 2334
Rejestracja: 29 września 2010, 23:48
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Post autor: ghasta » 26 października 2010, 10:03

Mam nadzieje ze wybaczycie post pod postem ale tak lepiej wygląda.

Patrzcie co znalazłem

Obrazek
[/URL]

Awatar użytkownika
czegoj
Site Admin
Reactions:
Posty: 3837
Rejestracja: 18 listopada 2008, 23:34
Has thanked: 5 times
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Post autor: czegoj » 26 października 2010, 10:07

Wow, czy to przypadkiem nie Musiała? Czuć ducha.

Awatar użytkownika
mastug
Reactions:
Posty: 1697
Rejestracja: 03 grudnia 2009, 23:24
Has thanked: 14 times
Been thanked: 12 times

Post autor: mastug » 26 października 2010, 10:23

WOW - prawdziwy reptylion - faktycznie kreska całkiem jak JM

ODPOWIEDZ