Szkolenie - Legion
Jest to szkolenie którego pomysł powstał w czasie tworzenia bohatera dla Galerii NPC
Komentarze mile widziane.
Szkolenie specjalistyczne Legion
Historia tego szkolenia sięga niemal początków istnienia kultu Morglihta. Orcze i reptiliońskie źródła są niemal pewne co do jednej rzeczy: pierwsi zabójcy tego byli nauczani przez samego Morglihta. Dał im to podobno niesamowite możliwości i dopiero Katanowi udało się zgładzić pierwszą wyszkoloną grupę! Mówi się także, że jedne z tych Pierwszych nadal istnieje (bo o życiu tu raczej nie można mówić) i nadal udziela się w szkole.
Akcje zabójców wypuszczonych z Legionu przechodziły do legendy, niektóre ich działania są zaiste niesamowite. Mówi się, że jeden z zabójców, samodzielnie, zabił 200 -letniego władcę smoczej domeny na Smoczych Wyspach. Inne pogłoski mówią, iż wielu z Utuk-Tan padło pod ciosami wysłanych przez świątynie Morglihta zabójców. W czasie wojen reptilionów z orkami mieli być jedną z tajnych broni które niemal przechyliły szale zwycięstwa na stronę reptilionów. Ich pojawienie się na terenach zajmowanych przez dowolną rasę powodowało powstanie zarzewi chaosu i nieszczęść. Mówi się że za każdym z nich idzie śmierć ale nie tylko zadawana ciosami ich sztyletów ale także spowodowana zmianami jaki wprowadzają morderstwa. Zabijanie królów i władców powodowało załamanie cywilizacji i wojny domowe. Kilka z ataków, które osłabiły orcze państwa na jego krańcach powodowały pojawienie się niemal znikąd najazdów sharanów. Wiele mówi się to tym właśnie, że świątynie Morglihta współpracują z Sharanami oraz z ich pajęczym bogiem. Uważa się iż pojawienie się zabójców z Legionu zwiastuje czasy nieszczęść i pożogi. Wiele w tym prawdy. Efektem tego że są nienawidzeni przez większość kultów innych bóstw i ich działania stara się (o ile się je wykryje) monitorować czy też przerywać. Zdarzało się ze silne oddziały pacyfikatorów złożone z palladynów wspieranych przez magów atakowały miejscowości i wioski w których podobno ukryli się wysłannicy Morglihta. Nie zostawiając z takich miejsc nikogo żywego.
Wiele szkół zabójców czy też gildii stara się czasem podszywać pod działania Legionu jednak takie działania są bardzo ale to bardzo niemile widziane. Ze względu na swego rodzaju szacunek oraz strach jaki pojawienie się wyznawców Morglihta powoduje pośród zwykłej ludności oraz z powodu wielu legend, atmosfery strachu i niepotwierdzonych pogłosek na temat ich działalności podszywanie się pod nich może doprowadzić do rozruchów. Zwykli ludzie po prostu boją się tak o swoje życie jak i o to że pacyfikatorzy, o których powszechnie wiadomo, będą chcieli zaatakować często bezbronne miasta w celu znalezienia domniemanego lub prawdziwego zabójcy.
Legion ma jeszcze jedną ciekawą zasadę jego zabójcy walczą zawsze w parach. Przy czym jeden jest właściwym zabójcą a drugi wspierającym jego działania magiem lub czarnoksiężnikiem. Czarujący zabójca przechodzi podobne szkolenie jak ten który ma się dostać bezpośrednio do ofiary. Dopiero ostanie kręgi rozdzielają ich ścieżkę różnicując dodatkowo zdolności.
Opis szkolenia
Ryzyko : największe z możliwych - pęknięcie duszy i śmierć bez możliwości wskrzeszenia. Ciała tych którzy nie przejdą kolejnych stopni wtajemniczenia są całopalne i rozrzucane na równinach Czerwonej Doliny. Po każdym szkoleniu testowana jest odporność na szok (nr.4) czy przeżyło się aktualne próby. Przy czym szkolenie na poziom mistrzowski wykonuje się na ½ wspomnianej odporności. Na kurs ostateczny wymagany jest dodatkowy test na odp. Nr.2
Warunki przyjęcia
1. Wyznawanie Morglihta (warunek KONIECZNY)
2. Wiara minimum 50 PKt
3. Posiadanie złego charakteru
4. Odpowiednia funkcja: Zabójca, Mag,Kapłan,Iluzjonista
5. Odpowiedni poziom (min 10 dla zabójcy, min 8 dla prof. Używających magię)
7. Wykonanie dla świątyń Morglihta zadania, które zostanie zauważone przez Morglihta
8. Znalezienie / przyprowadzenie pary - nie są przyjmowani osobnicy którzy prezentują tylko jedną profesję i chcą mieć parę z jakimś innym (nieznanym) bohaterem (NPC), jest to sprawdzane magią czy aspirujący nie kłamią (i nie znają się np. od tygodnia)
9. Udana ceremonia przyjęcia - modlitwa w świątyni gdzie pozytywnie zostaną przetestowane cechy WI i ZW dla starających się o przyjęcie, jeśli testy nie powiodą się dla jednego - nie są przyjmowani obaj aspirujący bohaterowie, jeśli testy nie powiodą się dla obu - obaj aspirujący są zabijani jako ofiara mająca przebłagać Morglihta, że pojawili się za słabi wierni i aspirowali do taki niezwykłej funkcji
10. w przypadku gdy o funkcje starają się bliźniacy o odpowiednich profesjach szansa na udaną ceremonię rośnie o + 10 dla testu WI i + 5 dla ZW
[center] [/center]
Tatuaż Legionu
Krąg pierwszy (szkolenie przygotowawcze , 2 lata)
Oznaczany 1 wypalonym znakiem 1/4 czaszki, przypomina on naturalne znamię, identyczne dla maga i zabójcy
- podniesienie bazowej odp. Fizycznej o 10+k10
- podniesienie bazowej odp. Psychicznej o 10+k10
- podniesienie ŻYW . SF . IQ , MD o 10+k10
- otrzymanie umiejętności 'Cichego chodzenia', 'Ukrycia','Otwierania zamków' , 'Charakteryzacji','Krycie w cieniu'
Krąg drugi (szkolenie podstawowe, 1 rok)
Oznaczany wypalonym kolejnym znakiem 1/4 czaszki (czyli w sumie połowy), przypomina on naturalne znamię
Szkolenie Maga
- podniesienie UM o 20+k10
- podniesienie odporności na szok o 10+k10
- umiejętność'Odporność na zaklęcia'
- otrzymanie biegłości walki pałkami oraz nożami o wysokości 100% lub podniesienie ich o 2k10 jeśli się je posiada
- 2 biegłości do rozdysponowania w czasie szkolenia (do max podwójnego specjalisty)
Szkolenie Zabójcy
- otrzymanie 2 dodatkowych biegłości do rozdysponowania w czasie szkolenia (do max. Podwójnego specjalisty)
- wybrana biegłość w broni do walki wręcz (preferowane sztylety, noże i tarsary) podniesiona zostaje o 10+k10.
- podniesienie ZR i SZ o 10+k10
- umiejętność 'Unik';
Krąg trzeci (szkolenie zaawansowane, 1 rok)
Oznaczany wypalonym kolejnym znakiem1/4 czaszki, przypomina on naturalne znamię
Szkolenie maga
- czarodziej wybiera 1czar/50 MD jako czar, w którym jest specjalistą, powoduje to że kosztuje go on 1/2 PM a uzyskane efekty są 2x mocniejsze (raniące, wzmacniające itp)
- UM rosną o 10 + k10 punktów
Szkolenie zabójcy
- szansa użycie zdolności procesyjnych (zabójcy) jest zawsze o +10/50IQ większa
- podniesienie SF i ŻYW o 10+k10
- postać w wybranym typie broni otrzymuje 1 dodatkowy atak
- umiejętność 'Analiza pułapki'
Krąg czwarty (szkolenie mistrzowskie, 1 rok )
Oznaczany wypalonym kolejnym znakiem 1/4 czaszki (cała czaszka), przypomina on naturalne znamię
Szkolenie maga
- postać uzyskuje możliwość zapamiętywania 2x więcej czarów autoratywnych niż wynika to z jej współczynników
- szansa wykorzystanie zdolności profesyjnych jest zawsze o +10 punktów/MD większa
- bonus 10+k10 do MD, IQ
Szkolenie zabójcy
- postać w wybranym typie broni zadaje dodatkowe +10 obrażeń / 50 IQ
- postać otrzymuje bonus k10 do posiadanych biegłości
- bonus k10 do SZ i ZR,
Piąty krąg (kurs ostateczny) (1 rok)
Szkolenie maga
- umożliwienie używania czarów innej grupy czarującej tj. do wyboru czarów maga, czarnoksiężnika lub iluzjonisty z poz równego aktualnie używanego poziomu
- umiejętność 'Odegnie martwiaka'
Szkolenie zabójcy
- rytualna przemiana w Struchlca miękkogłowego(i zdolności zgodne dla tego martwiaka, w tym zachowanie pamięci)
Komentarze mile widziane.
Szkolenie specjalistyczne Legion
Historia tego szkolenia sięga niemal początków istnienia kultu Morglihta. Orcze i reptiliońskie źródła są niemal pewne co do jednej rzeczy: pierwsi zabójcy tego byli nauczani przez samego Morglihta. Dał im to podobno niesamowite możliwości i dopiero Katanowi udało się zgładzić pierwszą wyszkoloną grupę! Mówi się także, że jedne z tych Pierwszych nadal istnieje (bo o życiu tu raczej nie można mówić) i nadal udziela się w szkole.
Akcje zabójców wypuszczonych z Legionu przechodziły do legendy, niektóre ich działania są zaiste niesamowite. Mówi się, że jeden z zabójców, samodzielnie, zabił 200 -letniego władcę smoczej domeny na Smoczych Wyspach. Inne pogłoski mówią, iż wielu z Utuk-Tan padło pod ciosami wysłanych przez świątynie Morglihta zabójców. W czasie wojen reptilionów z orkami mieli być jedną z tajnych broni które niemal przechyliły szale zwycięstwa na stronę reptilionów. Ich pojawienie się na terenach zajmowanych przez dowolną rasę powodowało powstanie zarzewi chaosu i nieszczęść. Mówi się że za każdym z nich idzie śmierć ale nie tylko zadawana ciosami ich sztyletów ale także spowodowana zmianami jaki wprowadzają morderstwa. Zabijanie królów i władców powodowało załamanie cywilizacji i wojny domowe. Kilka z ataków, które osłabiły orcze państwa na jego krańcach powodowały pojawienie się niemal znikąd najazdów sharanów. Wiele mówi się to tym właśnie, że świątynie Morglihta współpracują z Sharanami oraz z ich pajęczym bogiem. Uważa się iż pojawienie się zabójców z Legionu zwiastuje czasy nieszczęść i pożogi. Wiele w tym prawdy. Efektem tego że są nienawidzeni przez większość kultów innych bóstw i ich działania stara się (o ile się je wykryje) monitorować czy też przerywać. Zdarzało się ze silne oddziały pacyfikatorów złożone z palladynów wspieranych przez magów atakowały miejscowości i wioski w których podobno ukryli się wysłannicy Morglihta. Nie zostawiając z takich miejsc nikogo żywego.
Wiele szkół zabójców czy też gildii stara się czasem podszywać pod działania Legionu jednak takie działania są bardzo ale to bardzo niemile widziane. Ze względu na swego rodzaju szacunek oraz strach jaki pojawienie się wyznawców Morglihta powoduje pośród zwykłej ludności oraz z powodu wielu legend, atmosfery strachu i niepotwierdzonych pogłosek na temat ich działalności podszywanie się pod nich może doprowadzić do rozruchów. Zwykli ludzie po prostu boją się tak o swoje życie jak i o to że pacyfikatorzy, o których powszechnie wiadomo, będą chcieli zaatakować często bezbronne miasta w celu znalezienia domniemanego lub prawdziwego zabójcy.
Legion ma jeszcze jedną ciekawą zasadę jego zabójcy walczą zawsze w parach. Przy czym jeden jest właściwym zabójcą a drugi wspierającym jego działania magiem lub czarnoksiężnikiem. Czarujący zabójca przechodzi podobne szkolenie jak ten który ma się dostać bezpośrednio do ofiary. Dopiero ostanie kręgi rozdzielają ich ścieżkę różnicując dodatkowo zdolności.
Opis szkolenia
Ryzyko : największe z możliwych - pęknięcie duszy i śmierć bez możliwości wskrzeszenia. Ciała tych którzy nie przejdą kolejnych stopni wtajemniczenia są całopalne i rozrzucane na równinach Czerwonej Doliny. Po każdym szkoleniu testowana jest odporność na szok (nr.4) czy przeżyło się aktualne próby. Przy czym szkolenie na poziom mistrzowski wykonuje się na ½ wspomnianej odporności. Na kurs ostateczny wymagany jest dodatkowy test na odp. Nr.2
Warunki przyjęcia
1. Wyznawanie Morglihta (warunek KONIECZNY)
2. Wiara minimum 50 PKt
3. Posiadanie złego charakteru
4. Odpowiednia funkcja: Zabójca, Mag,Kapłan,Iluzjonista
5. Odpowiedni poziom (min 10 dla zabójcy, min 8 dla prof. Używających magię)
7. Wykonanie dla świątyń Morglihta zadania, które zostanie zauważone przez Morglihta
8. Znalezienie / przyprowadzenie pary - nie są przyjmowani osobnicy którzy prezentują tylko jedną profesję i chcą mieć parę z jakimś innym (nieznanym) bohaterem (NPC), jest to sprawdzane magią czy aspirujący nie kłamią (i nie znają się np. od tygodnia)
9. Udana ceremonia przyjęcia - modlitwa w świątyni gdzie pozytywnie zostaną przetestowane cechy WI i ZW dla starających się o przyjęcie, jeśli testy nie powiodą się dla jednego - nie są przyjmowani obaj aspirujący bohaterowie, jeśli testy nie powiodą się dla obu - obaj aspirujący są zabijani jako ofiara mająca przebłagać Morglihta, że pojawili się za słabi wierni i aspirowali do taki niezwykłej funkcji
10. w przypadku gdy o funkcje starają się bliźniacy o odpowiednich profesjach szansa na udaną ceremonię rośnie o + 10 dla testu WI i + 5 dla ZW
[center] [/center]
Tatuaż Legionu
Krąg pierwszy (szkolenie przygotowawcze , 2 lata)
Oznaczany 1 wypalonym znakiem 1/4 czaszki, przypomina on naturalne znamię, identyczne dla maga i zabójcy
- podniesienie bazowej odp. Fizycznej o 10+k10
- podniesienie bazowej odp. Psychicznej o 10+k10
- podniesienie ŻYW . SF . IQ , MD o 10+k10
- otrzymanie umiejętności 'Cichego chodzenia', 'Ukrycia','Otwierania zamków' , 'Charakteryzacji','Krycie w cieniu'
Krąg drugi (szkolenie podstawowe, 1 rok)
Oznaczany wypalonym kolejnym znakiem 1/4 czaszki (czyli w sumie połowy), przypomina on naturalne znamię
Szkolenie Maga
- podniesienie UM o 20+k10
- podniesienie odporności na szok o 10+k10
- umiejętność'Odporność na zaklęcia'
- otrzymanie biegłości walki pałkami oraz nożami o wysokości 100% lub podniesienie ich o 2k10 jeśli się je posiada
- 2 biegłości do rozdysponowania w czasie szkolenia (do max podwójnego specjalisty)
Szkolenie Zabójcy
- otrzymanie 2 dodatkowych biegłości do rozdysponowania w czasie szkolenia (do max. Podwójnego specjalisty)
- wybrana biegłość w broni do walki wręcz (preferowane sztylety, noże i tarsary) podniesiona zostaje o 10+k10.
- podniesienie ZR i SZ o 10+k10
- umiejętność 'Unik';
Krąg trzeci (szkolenie zaawansowane, 1 rok)
Oznaczany wypalonym kolejnym znakiem1/4 czaszki, przypomina on naturalne znamię
Szkolenie maga
- czarodziej wybiera 1czar/50 MD jako czar, w którym jest specjalistą, powoduje to że kosztuje go on 1/2 PM a uzyskane efekty są 2x mocniejsze (raniące, wzmacniające itp)
- UM rosną o 10 + k10 punktów
Szkolenie zabójcy
- szansa użycie zdolności procesyjnych (zabójcy) jest zawsze o +10/50IQ większa
- podniesienie SF i ŻYW o 10+k10
- postać w wybranym typie broni otrzymuje 1 dodatkowy atak
- umiejętność 'Analiza pułapki'
Krąg czwarty (szkolenie mistrzowskie, 1 rok )
Oznaczany wypalonym kolejnym znakiem 1/4 czaszki (cała czaszka), przypomina on naturalne znamię
Szkolenie maga
- postać uzyskuje możliwość zapamiętywania 2x więcej czarów autoratywnych niż wynika to z jej współczynników
- szansa wykorzystanie zdolności profesyjnych jest zawsze o +10 punktów/MD większa
- bonus 10+k10 do MD, IQ
Szkolenie zabójcy
- postać w wybranym typie broni zadaje dodatkowe +10 obrażeń / 50 IQ
- postać otrzymuje bonus k10 do posiadanych biegłości
- bonus k10 do SZ i ZR,
Piąty krąg (kurs ostateczny) (1 rok)
Szkolenie maga
- umożliwienie używania czarów innej grupy czarującej tj. do wyboru czarów maga, czarnoksiężnika lub iluzjonisty z poz równego aktualnie używanego poziomu
- umiejętność 'Odegnie martwiaka'
Szkolenie zabójcy
- rytualna przemiana w Struchlca miękkogłowego(i zdolności zgodne dla tego martwiaka, w tym zachowanie pamięci)
Ostatnio zmieniony 06 listopada 2010, 11:32 przez ghasta, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Site Admin
- Reactions:
- Posty: 3837
- Rejestracja: 18 listopada 2008, 23:34
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 10 times
- Kontakt:
Ja mam kilka uwag na szybko:
Według mnie kolejny poziom wtajemniczenia powinien być, co raz dłuższy i posiadać konkretne wymagania, żeby się go podjąć. Bo inaczej dlaczego nie sieknąć sobie wszystkich szkoleń w 3,5 roku i dopiero wyskoczyć do dalszych przygód.
Czy te szkolenia kumulują się? Jeśli, tak to robi się na prawdę człowiek potwór. Według mnie brakuje tu limitu przyjęć, bo w takiej formie to połowa populacji zaczyna wierzyć w Morghlita (tylko ze względu na szkolenia). Ujemne skutki są dopiero przy szkoleniu ostatecznym na zabójcę (nie licząc oczywiście śmierci podczas szkoleń). Dla mnie to zbyt niska cena w stosunku do tego co można ugrać, biorąc pod uwagę, że próbować może każdy kto wierzy w Pana Śmierci.
Może powinny być jakieś skutki ujemne np. aura ewidentności i automatyczne wykrycie przez istoty o ewidentnie zbieżnym charakterze. Może brak powrotu z raz obranej ścieżki, np. poprzez automatyczną śmierć bez możliwości wskrzeszenia po jakimś typie szkolenia. Jest tu super wiele bonusów przy dość nikłej modyfikatorze ujemnym dla chcącego stać się (bądź, co bądź) człowiekiem potworem.
Chodziło oczywiście o Uruk-TanUtuk-Tan
Bardzo interesujący mnie fragment zwłaszcza jesli chodzi o moje zainteresowania sharanami. Można prosić o rozwinięcie, albo przynajmniej przybliżeni czy to fantazja własna, czy jakieś odniesienie źródłowe.Kilka z ataków, które osłabiły orcze państwa na jego krańcach powodowały pojawienie się niemal znikąd najazdów sharanów. Wiele mówi się to tym właśnie, że świątynie Morglihta współpracują z Sharanami oraz z ich pajęczym bogiem.
Według mnie kolejny poziom wtajemniczenia powinien być, co raz dłuższy i posiadać konkretne wymagania, żeby się go podjąć. Bo inaczej dlaczego nie sieknąć sobie wszystkich szkoleń w 3,5 roku i dopiero wyskoczyć do dalszych przygód.
Czy te szkolenia kumulują się? Jeśli, tak to robi się na prawdę człowiek potwór. Według mnie brakuje tu limitu przyjęć, bo w takiej formie to połowa populacji zaczyna wierzyć w Morghlita (tylko ze względu na szkolenia). Ujemne skutki są dopiero przy szkoleniu ostatecznym na zabójcę (nie licząc oczywiście śmierci podczas szkoleń). Dla mnie to zbyt niska cena w stosunku do tego co można ugrać, biorąc pod uwagę, że próbować może każdy kto wierzy w Pana Śmierci.
Może powinny być jakieś skutki ujemne np. aura ewidentności i automatyczne wykrycie przez istoty o ewidentnie zbieżnym charakterze. Może brak powrotu z raz obranej ścieżki, np. poprzez automatyczną śmierć bez możliwości wskrzeszenia po jakimś typie szkolenia. Jest tu super wiele bonusów przy dość nikłej modyfikatorze ujemnym dla chcącego stać się (bądź, co bądź) człowiekiem potworem.
Ostatnio zmieniony 03 listopada 2010, 13:13 przez czegoj, łącznie zmieniany 1 raz.
Przegiąłem rzeczywiście z dodatkami, jakoś je zmodyfikuje, mogą rzeczywiście tworzyć uber-herosów. I ograniczyć dostęp - uznaniowo MG może powiedzieć że gracze nie mogą ale to by było bez sensu
Ad współpraca z sharanami - to takie własne domysły i pomysły. Za dużo jest w tym świecie wyznań, a za mało i ich celach.
Ad współpraca z sharanami - to takie własne domysły i pomysły. Za dużo jest w tym świecie wyznań, a za mało i ich celach.
Ostatnio zmieniony 03 listopada 2010, 17:28 przez ghasta, łącznie zmieniany 1 raz.
Ha! Dotknąłeś istotnej kwestii. Kwestii braku kompleksowych opisów bogów, kultów, architektury, obrzędowości - czegoś takiego brakuje jak jest w d%d - "Wyznania i panteony". Mnóstwo religijnego mięska. Prywatnie ignoruję wszystkie religie po równo, ale w RPG chcę tego mieć JAK NAJWIĘCEJZa dużo jest w tym świecie wyznań, a za mało i ich celach.
-
- Site Admin
- Reactions:
- Posty: 3837
- Rejestracja: 18 listopada 2008, 23:34
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 10 times
- Kontakt:
Jak tak bardzo lubisz to w RPG to polecam artykuliki na blogu Borejki zerknij:
http://gryfabularne.blogspot.com/2010/0 ... h-rpg.html
http://gryfabularne.blogspot.com/2010/1 ... ligie.html
http://gryfabularne.blogspot.com/2010/1 ... racje.html
http://gryfabularne.blogspot.com/2010/1 ... ligia.html
Jeśli ktoś by się pokusił o zgłębienie tematu to z pewnością znajdzie tam sporo inspiracji. Jako przykład ciekawie opisanej religii polecam opis http://ramar.wieza.org/religie-ramaru
Jest tego trochę i jeśli znajdzie się choć jeden chętny i w podobnym stylu opiszę wybraną religię z Orchii to warto było polecić te teksty.
http://gryfabularne.blogspot.com/2010/0 ... h-rpg.html
http://gryfabularne.blogspot.com/2010/1 ... ligie.html
http://gryfabularne.blogspot.com/2010/1 ... racje.html
http://gryfabularne.blogspot.com/2010/1 ... ligia.html
Jeśli ktoś by się pokusił o zgłębienie tematu to z pewnością znajdzie tam sporo inspiracji. Jako przykład ciekawie opisanej religii polecam opis http://ramar.wieza.org/religie-ramaru
Jest tego trochę i jeśli znajdzie się choć jeden chętny i w podobnym stylu opiszę wybraną religię z Orchii to warto było polecić te teksty.
Ostatnio zmieniony 03 listopada 2010, 18:17 przez czegoj, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Reactions:
- Posty: 1697
- Rejestracja: 03 grudnia 2009, 23:24
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 12 times
Pomysł super, dobrze osadzony w dogmatach wiary w Morglihta - jedynie zbyt przepakowane przyrosty. Lepiej aby szkolenie dało trochę za mało niż trochę za dużo bo gra straci równowagę.
Szkolenie powinno być dostępne dla graczy - nie odbierał bym im tej przyjemności ale trzeba by jeszcze trochę utrudnić "załapanie się" na takie szkolenie. Aby graczom było trudniej można by tu trochę wzmocnić zasadę "pary" - czyli np. na szkolenie przyjmowani są zawsze we dwuch (ani więcej ani mniej) zabójca i czarujący. Obaj muszą spełniać warunki i obaj muszą przejść testy. Porażka jednego automatycznie powoduje zabicie drugiego itd..
Szkolenie powinno być dostępne dla graczy - nie odbierał bym im tej przyjemności ale trzeba by jeszcze trochę utrudnić "załapanie się" na takie szkolenie. Aby graczom było trudniej można by tu trochę wzmocnić zasadę "pary" - czyli np. na szkolenie przyjmowani są zawsze we dwuch (ani więcej ani mniej) zabójca i czarujący. Obaj muszą spełniać warunki i obaj muszą przejść testy. Porażka jednego automatycznie powoduje zabicie drugiego itd..
Ostatnio zmieniony 03 listopada 2010, 22:40 przez mastug, łącznie zmieniany 1 raz.
Wi i ZW dla profesji czarującej oraz profesji zabójcy zwykle nie jest zbyt wysoka.
Potrzeba do udanego testu, czarów kapłana i rytuałów, a wtedy szansa i tak rzadko kiedy skoczy powyżej 20% dla ZW.
Pomysł z tym że pary są tworzone od razu i wymagane aby obu osobom powiódł się test jest b.dobry. Wymusi to szkolenie razem.
Raczej w przypadku nieudanego testu zw i wi nie mordowałbym bohaterów czy npc. Jest to zbyt drastyczne rozwiązanie jak dla mnie.
Potrzeba do udanego testu, czarów kapłana i rytuałów, a wtedy szansa i tak rzadko kiedy skoczy powyżej 20% dla ZW.
Pomysł z tym że pary są tworzone od razu i wymagane aby obu osobom powiódł się test jest b.dobry. Wymusi to szkolenie razem.
Raczej w przypadku nieudanego testu zw i wi nie mordowałbym bohaterów czy npc. Jest to zbyt drastyczne rozwiązanie jak dla mnie.
Ostatnio zmieniony 04 listopada 2010, 10:07 przez ghasta, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Reactions:
- Posty: 1697
- Rejestracja: 03 grudnia 2009, 23:24
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 12 times
A test WI i ZW to malo
za mało bo to znaczy że każdy gracz może się dostać - kwestia tylko szczęścia i współczyników.
Co więcej gracze mogą podejść do tego "rozczeniowo".
Pozatym modlić można się nieskończoną ilość razy (kwestia tylko misji).
Popatrz na resztę "tajnych szkoleń" na każde bardzo ciężko jest się dostać i przyznawane są uznaniowo najczęściej jako nagroda.
Gdyby to szkolenie zależało tylko od w/w współczynników stało by się tak popularne jak "wielki mistrz" - tzn każdy gracz na określonym poziomie doświadczenia go ma - wcześniej czy później ale ma.
Myślę że kapłani Morglihta mają inną definicję drastycznościnie mordowałbym bohaterów czy npc. Jest to zbyt drastyczne rozwiązanie jak dla mnie
Ostatnio zmieniony 04 listopada 2010, 10:49 przez mastug, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Reactions:
- Posty: 1697
- Rejestracja: 03 grudnia 2009, 23:24
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 12 times
Tatus/znamie - super
Kryteria przyjęcia - dużo lepsze
Ale niestety przepakowanie pozostało ze względu na kurs ostateczny w szkoleniu zabójcy ponieważ postać zyskuje mega cechy i mega umiejętności a dokładnie:
ŻYW: 6 N;
AntyMagia 45%
66. przejście w eteralność
68. pozorna nieśmiertelność
72. specjalne wyssanie energii życiowej
74. odrodzenie
75. przyzwanie sług
coś trzeba z tym zrobić
Kryteria przyjęcia - dużo lepsze
Ale niestety przepakowanie pozostało ze względu na kurs ostateczny w szkoleniu zabójcy ponieważ postać zyskuje mega cechy i mega umiejętności a dokładnie:
ŻYW: 6 N;
AntyMagia 45%
66. przejście w eteralność
68. pozorna nieśmiertelność
72. specjalne wyssanie energii życiowej
74. odrodzenie
75. przyzwanie sług
coś trzeba z tym zrobić