Błąd w opisie - chodziło o cmentarnicę (ghulopodobny, III typ) , nie jest jakiś hiper wywalony w kosmos ale ma kilka dobrych cech i świadomość oraz stosunkowo dużą odporność na obrażeni. Cmetarnica z IX typu jest rzeczywiście koszmarnie mocna. Jednak patrząc na cechy cmentarnica typ ii może być zbyt słaba żeby się dla niej tak poświęcać i umierać.mastug napisał/a:
Tatus/znamie - super
Kryteria przyjęcia - dużo lepsze
Ale niestety przepakowanie pozostało ze względu na kurs ostateczny w szkoleniu zabójcy ponieważ postać zyskuje mega cechy i mega umiejętności a dokładnie:
ŻYW: 6 N;
AntyMagia 45%
66. przejście w eteralność
68. pozorna nieśmiertelność
72. specjalne wyssanie energii życiowej
74. odrodzenie
75. przyzwanie sług
coś trzeba z tym zrobić
Zmieniam więc przemianę na
Struchlec (miękkogłowy)- rzadko spotykany a dosyć ciekawy i bardzo pasujący z cech specjalnych i nie traci IQ/MD co jest w sumie ważne dla profesji zabójcy. No i bonus - 2n dla ZR zrobi dla zabójcy swoje.
Rodzaj: Struchlec (miękkogłowy) – na Archipelagu Centralnym brak struchleców tępogłowych chyba że są zabójcami
Wygląd: Jak mumia lecz nie dokładnie obwiązana bandażami - jeśli martwiak posiada pamięć i świadomość ubierze się jak mu się wydaje za słuszne.
Charakter: ntr.zły
ŻYW 2N, SF 2N, ZR 2N, SZ N, INT N, MD N, UM N, CH *1/2N, PR 1/10N
Biegłości: N
Premie do biegłości: naturalne dla rasy i profesji plus: +20 łapy (60ob/+10OB/3sg.)
Premie do odporności: 4-20pkt.; 9-20pkt.; 10-20pkt.
Cechy specjalne: 1, 3, 4, 5, 10, 12, 13, 15, 16, 27, 31, 48, 50, 51, 55
wiec ustalam że przemiana idzie w Struchlca (?) miękkogłowego
Ew może jakieś sugestie. Nastawiłem się raczej na materialnego martwiaka a nie pół materialnego czy podobnego.