Czemu płeć piękna tak rzadko gra w RPG?

Awatar użytkownika
czegoj
Site Admin
Reactions:
Posty: 3837
Rejestracja: 18 listopada 2008, 23:34
Has thanked: 5 times
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Post autor: czegoj » 04 lutego 2009, 00:08

Temat ten bardzo mnie nurtował, ale jakoś nie bardzo mogłem znaleźć odpowiedź. Tutaj w prawdzie będę miał głównie męskie głosy, ale zawsze może mi to coś rozjaśni. Gram w erpga od jakiś 15 lat i w moich grach przewinęło się może 5 przedstawicielek tej płci. grały zazwyczaj, jedną może dwie sesje. W swoim życiu spotkałem, chyba tylko jedną kobietę, która grywała regularnie (nie jest moją żoną - hehe). Zawsze nurtował mnie ten problem. Jakie Wy macie doświadczenia i czym sobie to tłumaczycie? Że gra znacznie mniej kobiet niż mężczyzn to nie ulega wątpliwości, o czym świadczy chociażby społeczność tego portalu.

Mrufon
Reactions:
Posty: 2579
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 19:17
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Post autor: Mrufon » 04 lutego 2009, 08:57

Faceci są z Marsa - rpg to wojna, walka, wprawdzie na papierze i w pacyfistycznej postaci,e ale jednak. Atawizmy się budzą. Poza tym faceci lubią się bawić, niezależnie od wieku.
Babeczki są bardziej pragmatyczne - dom, rodzina, zakupy... Może nie wszystkie, ale jednak.
Moja żona niby grała ze mną, ale co z tego? Poza grą nie lubi gadać o rpg, bo ją to nudzi. Kiedyś opowiadałem jej o swych pomysłach zmioan w mechanice, o sprawach związanych z autorką, ale bez odzewu.

Na studiach były u nas dwie dziewczyny w grupie, grały przyzwoicie, interesowały się, ale to raczej wyjątki. Rzadkość, większa niż skalny smok, jak mówił Borch Trzy Kawki ;)
Ostatnio zmieniony 04 lutego 2009, 09:01 przez Mrufon, łącznie zmieniany 1 raz.

emgie
Reactions:
Posty: 45
Rejestracja: 01 lutego 2009, 22:43

Post autor: emgie » 04 lutego 2009, 17:25

Moja żona niby grała ze mną, ale co z tego?