Żelazne Królestwa RPG
-
- Reactions:
- Posty: 8334
- Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:56
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Znalazłem takie info na Polterze, o nadchodzącej grze fabularnej w świecie IK, czym to się różni mechanicznie zwłaszcza od obecnej edycji IK ? O co biega?
Link: http://rpg.polter.pl/Pierwsze-informacj ... hed-w71355
Link: http://rpg.polter.pl/Pierwsze-informacj ... hed-w71355
Ostatnio zmieniony 10 grudnia 2014, 13:59 przez Araven, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Reactions:
- Posty: 55
- Rejestracja: 03 listopada 2014, 10:08
Swego czasu nawet zagrałem parę bitewek w IK, niestety klimaty steam punka najmniej lubię;(. Tam nie ma Hulków, Conanów ani ogromnej rzeszy krasnoludów jak w Lotrze;(.
A tak na serio, też się podpinam. Privater to dość solidna firma i chętnie bym kupił książkę, aby zobaczyć, jakie rozwiązania zastosowali w tym RPG.
A tak na serio, też się podpinam. Privater to dość solidna firma i chętnie bym kupił książkę, aby zobaczyć, jakie rozwiązania zastosowali w tym RPG.
-
- Reactions:
- Posty: 12615
- Rejestracja: 07 kwietnia 2009, 20:37
- Has thanked: 138 times
- Been thanked: 84 times
- Kontakt:
[center][/center]
Wzmiankowana pozycja to równoległy system RPG, całkowicie kompatybilny z obecnym. Ten już znany koncentruje się na cywilizowanych narodach, rozwoju technologicznym (vide paroboty) oraz czarodziejach - i stanowi niejako rozszerzenie systemu bitewnego "Warmachine".
Iron Kingdoms Unleashed to rozszerzenie RPG dla systemu bitewnego "Hordes": dzikie bezdroża, druidyczne kulty, społeczności nie-ludzi i szamańska magia.
Wszystkie zasady będą zgodne z zasadami pierwszego systemu, autorzy uzupełnią je jedynie o elementy nie przystające do "cywilizowanej" podstawki - ta będzie dla odmiany bardzo "dzika".
Wzmiankowana pozycja to równoległy system RPG, całkowicie kompatybilny z obecnym. Ten już znany koncentruje się na cywilizowanych narodach, rozwoju technologicznym (vide paroboty) oraz czarodziejach - i stanowi niejako rozszerzenie systemu bitewnego "Warmachine".
Iron Kingdoms Unleashed to rozszerzenie RPG dla systemu bitewnego "Hordes": dzikie bezdroża, druidyczne kulty, społeczności nie-ludzi i szamańska magia.
Wszystkie zasady będą zgodne z zasadami pierwszego systemu, autorzy uzupełnią je jedynie o elementy nie przystające do "cywilizowanej" podstawki - ta będzie dla odmiany bardzo "dzika".
-
- Reactions:
- Posty: 55
- Rejestracja: 03 listopada 2014, 10:08
Orki są, coś w rodzaju connana i hulka też, dwarfy były (są jeszcze? Byli w najemnikach a teraz już nie pamiętam nie często się pojawiają na stole). Świat jest dość pojemny:DNever napisał(a):
Swego czasu nawet zagrałem parę bitewek w IK, niestety klimaty steam punka najmniej lubię;(. Tam nie ma Hulków, Conanów ani ogromnej rzeszy krasnoludów jak w Lotrze;(.
A tak na serio, też się podpinam. Privater to dość solidna firma i chętnie bym kupił książkę, aby zobaczyć, jakie rozwiązania zastosowali w tym RPG.
-
- Reactions:
- Posty: 55
- Rejestracja: 03 listopada 2014, 10:08
-
- Reactions:
- Posty: 1552
- Rejestracja: 26 października 2012, 07:18
-
- Reactions:
- Posty: 392
- Rejestracja: 06 lipca 2013, 21:40
- Has thanked: 36 times
- Been thanked: 3 times
Druidzi są w stylu Howardowskiego Conana. Oni walczą z cywilizacją by się ichni Niedobry Bóg Dziki z drzemki nie obudził, zgodnie z tym co niezastąpiony Keth twierdzi, bo jak się ten Mniej pro-porządek bóg ocknie to bida będzie panie. Znaczy się będzie się tłukł z bogiem cywilizacji, swoim przeciwieństwem. A ludzie będą mieli pecha jak mróweczki deptane przez bachory. Bo o ile rozumiem to się będą tłukli ci bogowie w ludzkiej krainie. Taki DBZ bez trzymanki sobie urządzą.
Stąd anty-ludzkie działania druidów. Bo oni nie chcą by sobie ci dwaj bogowie "hasali" bo to może spowodować wymarcie wszystkiego co żyje. Co tam kilka milionów ludzi i innych rozumnych w porównaniu z totalną zagładą ?
Kimś w stylu orków są między innymi Trollaki. A w stylu Hulka są niecywilizowane Trollory czy jakoś tak. Wyobraź sobie Trollaka wielkości małego domu co żyje jak zwierzę i jest ciągle głodny. A żre wszystko co na drzewo za grube by je wyrwał nie ucieka. Niemal nie do ubicia bo się jeszcze regeneruje jak troll z D&D.