Legenda Pięciu Kręgów- techniczny
-
- Reactions:
- Posty: 30
- Rejestracja: 07 stycznia 2013, 21:59
Postaci chciałbym widzieć z klarowanym rysem do niedzieli, tj, 10 tego lutego, potem dostosuję scenariusz do postaci, konkretny start 11- 13 lutego (13 to ostateczny termin).
Miast cyferek BARDZEIJ interesuje mnie rys charakteru postaci. Nie chciałem Was zarzucać robotą od razu, ale jak się uporacie z cyferkami, to Wam zapodam parę rzeczy do przemyślenia.
Mordimer- Pan nigdy nie zwolniłby samuraja z usług tylko dlatego, że ten cierpi z powodu straty, oznaczałoby to dla niego (sługi) hańbę, stałby się roninem. Ewentualnie mógłby, dostrzegając gniew w podwładnym (choć byłoby to postrzegane jako wada) mógłby widzieć interes w ukierunkowaniu go dla własnych potrzeb.
Dlatego podejdziemy do tematu nieco inaczej:
- zastanów się, czy chcesz zacząć jako postać, która już straciła rodzinę, czy też do tragedii dopiero dojdzie (być może nawet zapowiedzianej przez jakiegoś wroga?) Pobawimy się w ciężkie odgrywanie.
- pytanie proste, lecz bardzo istotne. Czy wiesz kto to zrobił? W świecie l5k mogłoby być tak, że Twoja postać nawet wie o tym, lecz nie może zbyt wiele z tym zrobić z racji statusu, czy braku dowodów.
- następnie opierając się na odpowiedzi na wcześniejsze pytanie, czy były / była to istota z krain Cienia? Dotknięty skazą Cienia upadły samuraj? Dawny wróg rodziny z innego klanu, lub nawet tego samego klanu?
- odpowiedzi na te pytania dodatkowo ułatwią nam dobranie odpowiednich wad/ zalet, które ci wskażę (zaprzysięgły wróg, nemesis, czarna owca, nawiedzany przez duchy- być może duchy rodziny oczekujące pomsty?)
W klanie Kraba za zwiadowców służy rodzina Hiruma, konkretnie członkowie jej szkoły bushi Hiruma, lecz są to wyspecjalizowani zwiadowcy operujący w Krainach Cienia (coś jak pustkowia chaosu), lecz możemy dobrać inną szkołę, konkrety ci sprecyzuję.
Magia istnieje w systemie i jest dość ciekawa. W klanie Kraba istnieje coś na kształt śledczych, łowców, choć są to bardziej tacy "wiedźmini", ale szukają konkretnie objawów zła.
Możemy też zrobić postać shugenja (czyli "maga"), w klanie Kraba zdarza im się mieć przy sobie tetsubo (czyli pałkę), a z racji stanu samurajskiego katana też nie jest im obca.
Lecz i tutaj możemy podejść do tematu jeszcze inaczej, a Twojej postaci nadać nieco mroku, kwestia na ile dla niej ważne jest odkrycie sprawców (przy założeniu, że postać ich nie zna).
Wreszcie, coś, od czego powinienem zacząć. Wybicie rodziny samuraja jest ewidentnym wyrazem jakiejś zemsty, takie rzeczy nie wydarzą się przypadkiem. Inny samuraj po prostu wyzwałby Cię na pojedynek, zatrudnienie zabójcó oznacza, że ktoś nielicho zainwestował, aby ci dokuczyć, lub Twojemu ojcu (nieważne, czy żyje, czy nie) a Ty także byłeś celem (upiekło ci się wtedy). Jest tu co rozwijać.
Damianxaron- Hiruma to dobry wybór, ale co do trzymania się z dala od walki..
Wczujcie się chłopaki w to, że Wasze rody od tysiąca lat walczą ze złem i innymi klanami. Kilkuset Waszych przodkó (dziadków, ich braci, wujków) w zasadzie cały klan to Wasi bracia i siostry nigdy nie ustąpiło z pola. Motto rodziny Hida i tym samym klanu Kraba brzmi: "NIE ZAWIODĘ".
Pytanie czy w obawie o własne życie ktoś z Was chciałby zaryzykować utratę wizerunku Klanu, zniweczyć dokonania przodków? Śmierć jest nieistotna. Hańba jest o wiele gorsza. Stąd samobójstwo, by ją zmyć.
Miast cyferek BARDZEIJ interesuje mnie rys charakteru postaci. Nie chciałem Was zarzucać robotą od razu, ale jak się uporacie z cyferkami, to Wam zapodam parę rzeczy do przemyślenia.
Mordimer- Pan nigdy nie zwolniłby samuraja z usług tylko dlatego, że ten cierpi z powodu straty, oznaczałoby to dla niego (sługi) hańbę, stałby się roninem. Ewentualnie mógłby, dostrzegając gniew w podwładnym (choć byłoby to postrzegane jako wada) mógłby widzieć interes w ukierunkowaniu go dla własnych potrzeb.
Dlatego podejdziemy do tematu nieco inaczej:
- zastanów się, czy chcesz zacząć jako postać, która już straciła rodzinę, czy też do tragedii dopiero dojdzie (być może nawet zapowiedzianej przez jakiegoś wroga?) Pobawimy się w ciężkie odgrywanie.
- pytanie proste, lecz bardzo istotne. Czy wiesz kto to zrobił? W świecie l5k mogłoby być tak, że Twoja postać nawet wie o tym, lecz nie może zbyt wiele z tym zrobić z racji statusu, czy braku dowodów.
- następnie opierając się na odpowiedzi na wcześniejsze pytanie, czy były / była to istota z krain Cienia? Dotknięty skazą Cienia upadły samuraj? Dawny wróg rodziny z innego klanu, lub nawet tego samego klanu?
- odpowiedzi na te pytania dodatkowo ułatwią nam dobranie odpowiednich wad/ zalet, które ci wskażę (zaprzysięgły wróg, nemesis, czarna owca, nawiedzany przez duchy- być może duchy rodziny oczekujące pomsty?)
W klanie Kraba za zwiadowców służy rodzina Hiruma, konkretnie członkowie jej szkoły bushi Hiruma, lecz są to wyspecjalizowani zwiadowcy operujący w Krainach Cienia (coś jak pustkowia chaosu), lecz możemy dobrać inną szkołę, konkrety ci sprecyzuję.
Magia istnieje w systemie i jest dość ciekawa. W klanie Kraba istnieje coś na kształt śledczych, łowców, choć są to bardziej tacy "wiedźmini", ale szukają konkretnie objawów zła.
Możemy też zrobić postać shugenja (czyli "maga"), w klanie Kraba zdarza im się mieć przy sobie tetsubo (czyli pałkę), a z racji stanu samurajskiego katana też nie jest im obca.
Lecz i tutaj możemy podejść do tematu jeszcze inaczej, a Twojej postaci nadać nieco mroku, kwestia na ile dla niej ważne jest odkrycie sprawców (przy założeniu, że postać ich nie zna).
Wreszcie, coś, od czego powinienem zacząć. Wybicie rodziny samuraja jest ewidentnym wyrazem jakiejś zemsty, takie rzeczy nie wydarzą się przypadkiem. Inny samuraj po prostu wyzwałby Cię na pojedynek, zatrudnienie zabójcó oznacza, że ktoś nielicho zainwestował, aby ci dokuczyć, lub Twojemu ojcu (nieważne, czy żyje, czy nie) a Ty także byłeś celem (upiekło ci się wtedy). Jest tu co rozwijać.
Damianxaron- Hiruma to dobry wybór, ale co do trzymania się z dala od walki..
Wczujcie się chłopaki w to, że Wasze rody od tysiąca lat walczą ze złem i innymi klanami. Kilkuset Waszych przodkó (dziadków, ich braci, wujków) w zasadzie cały klan to Wasi bracia i siostry nigdy nie ustąpiło z pola. Motto rodziny Hida i tym samym klanu Kraba brzmi: "NIE ZAWIODĘ".
Pytanie czy w obawie o własne życie ktoś z Was chciałby zaryzykować utratę wizerunku Klanu, zniweczyć dokonania przodków? Śmierć jest nieistotna. Hańba jest o wiele gorsza. Stąd samobójstwo, by ją zmyć.
-
- Reactions:
- Posty: 2226
- Rejestracja: 07 stycznia 2011, 09:44
O i właśnie o coś takiego mi chodziło pomyślę i dam znać
A czy jest możliwość samemu zrezygnować z usług swego pana?
A czy jest możliwość samemu zrezygnować z usług swego pana?
Ostatnio zmieniony 02 lutego 2013, 14:53 przez mordimer00, łącznie zmieniany 1 raz.
"Stara?em si? tak ?y?, abym w godzinie ?mierci móg? si? raczej cieszy? ni? l?ka?..."
Jest. Choć mogą Cie za to pokroić, szczególnie w klanie Kraba.
Odpowiedz swemu panu na pytanie:
"Jeśli Klan Kraba zawiedzie, 20 milionów Rokugańczyków utonie we krwi. Czy uważasz, że powinności Klanu Kraba wobec Cesarza i Cesarstwa są błahe?"
Nie wspominając nawet o tym, że zlekceważysz przodków, któzy za tę sprawę polegli.
Wszystko jest możliwe, ale podaj ku temu powód. Poczuj się jak zołnierz, który na polu walki mówi swemu dowódcy, że będzie dla niego (dowódcy) lepiej, jak opuści szeregi i będzie wędrował bez celu po Cesarstwie (jaka korzyść z tego płynie dla dowódcy?).
Myślę też jeszcze nad innym dla ciebie rowiązaniem, choć byłoby wymagające. Jestem już w robocie, więc rozpiszę to już jutro, może bardziej na pw.
Odpowiedz swemu panu na pytanie:
"Jeśli Klan Kraba zawiedzie, 20 milionów Rokugańczyków utonie we krwi. Czy uważasz, że powinności Klanu Kraba wobec Cesarza i Cesarstwa są błahe?"
Nie wspominając nawet o tym, że zlekceważysz przodków, któzy za tę sprawę polegli.
Wszystko jest możliwe, ale podaj ku temu powód. Poczuj się jak zołnierz, który na polu walki mówi swemu dowódcy, że będzie dla niego (dowódcy) lepiej, jak opuści szeregi i będzie wędrował bez celu po Cesarstwie (jaka korzyść z tego płynie dla dowódcy?).
Myślę też jeszcze nad innym dla ciebie rowiązaniem, choć byłoby wymagające. Jestem już w robocie, więc rozpiszę to już jutro, może bardziej na pw.
Ostatnio zmieniony 02 lutego 2013, 17:35 przez koszal, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Reactions:
- Posty: 30
- Rejestracja: 07 stycznia 2013, 21:59
-
- Reactions:
- Posty: 2226
- Rejestracja: 07 stycznia 2011, 09:44
-
- Reactions:
- Posty: 1552
- Rejestracja: 26 października 2012, 07:18
Zastanawia mnie jedna rzecz. Jestem japonistycznie zmaniaczały, myślę, że troszkę poznałem mentalność japończyków i rozumiem klimaty samurajskie. Wydaje mi się, że do gry w L5K jest to raczej potrzebne, jeśli nie niezbędne. Co, jeśli gracze nie do końca pojmują bushido i mentalność japończyka? Czy nie będzie to nieco przeszkadzało? Bo wydaje mi się, że L5K jest zupełnie inne niż wszelkiej maści systemy które znamy. Niuansów jest bardzo wiele. I tu przykładem jest "zwolnienie się" samuraja z pracy czy gra europejczykiem. Pierwsze zakończyłoby się w najlepszym razie seppuku, drugie jest oczywiście możliwe, ale nieco problematyczne w tak zamkniętym kraju jak Japonia. O ile oczywiście moje rozważania o Nipponie jakkolwiek mają się do L5K.
-
- Reactions:
- Posty: 2226
- Rejestracja: 07 stycznia 2011, 09:44
Rozumiem i sam się zastanawiam nad tym jak MG połączy postaci z różnych klanów dla wspólnego dobra gry, ale to nie moje zmartwienie. Wiem co to Bushido, a pytam się aby mieć jakieś możliwości na starcie. Bo np. taki szkocki szlachcic szukający swojego zaginionego brata księdza, przybywa do Japonii bo tam brat popłynął. Jak wtedy będzie wyglądała gra? Nie zna języka, nic nie rozumie z kultury itp....
"Stara?em si? tak ?y?, abym w godzinie ?mierci móg? si? raczej cieszy? ni? l?ka?..."
-
- Reactions:
- Posty: 1552
- Rejestracja: 26 października 2012, 07:18
MG napisał wyraźnie, że gramy postaciami z Klanu Kraba.
W klanie jest kilka głównych rodzin, które różnią się od siebie, ale wśród nich panuje pokój, zgoda i współpraca.
Ciężko mi sobie wyobrazić inną postać niż z Rokuganu; w końcu to system mający za zadanie dla gracza wcielać się w samuraja/ronina... Są zasady bushido, których samuraj (gracz) się trzyma - gdy zaczyna odbijać na bok - staje się roninem bądź okrywa się hańbą. W sumie dobrze by było, by te zasady wrzucić.
I jeszcze raz podkreślam; Rokugan to nie Japonia, stąd można przymykać oczy np na mentalność japończyków, bowiem w podręczniku zawarte są infromacje, jak się zachowują poszczególni członkowie kast w stosunku do równych sobie, niższych stanem czy wyższych
To tak, jakby grając w Neuroshime chcieć grać średniowiecznym inkwizytorem... da się, tylko po co?
Przy okazji: myślę nad postacią bushi z rodziny Hida, mężczyźnie w średnim wieku o dużych zdolnościach bitewnych i taktycznych.
W klanie jest kilka głównych rodzin, które różnią się od siebie, ale wśród nich panuje pokój, zgoda i współpraca.
Ciężko mi sobie wyobrazić inną postać niż z Rokuganu; w końcu to system mający za zadanie dla gracza wcielać się w samuraja/ronina... Są zasady bushido, których samuraj (gracz) się trzyma - gdy zaczyna odbijać na bok - staje się roninem bądź okrywa się hańbą. W sumie dobrze by było, by te zasady wrzucić.
I jeszcze raz podkreślam; Rokugan to nie Japonia, stąd można przymykać oczy np na mentalność japończyków, bowiem w podręczniku zawarte są infromacje, jak się zachowują poszczególni członkowie kast w stosunku do równych sobie, niższych stanem czy wyższych
To tak, jakby grając w Neuroshime chcieć grać średniowiecznym inkwizytorem... da się, tylko po co?
Przy okazji: myślę nad postacią bushi z rodziny Hida, mężczyźnie w średnim wieku o dużych zdolnościach bitewnych i taktycznych.
Podsumowując:
1. Gramy postaciami z Klanu Kraba. Zaznaczyłem to na wstępie.
2. Gramy postaciami z Klanu Kraba, PONIEWAŻ z racji roli, jaką ten klan pełni podczas gdy młody samuraj z klanu Kraba przechodząc gempukku (taki egzamin dojrzałości) musi hopsnąć za mur i przynieść łeb goblina, w tym samym czasie jego rówieśnik z klanu dajmy na to Żurawia w ramach gempukku pisze haiku (krótki "wierszyk" o ustalonej formie).
Dlatego często zdarza się Krabom popełnić gafę, a inne Klany często zarzucają im, że zatracają człowieczeństwo i upodabniają się do swoich wrogów (przy okazji, samuraj= człowiek, taki chłop jest eta - "półludziem";) w Niebiańskim Porządku. Namakemono- to właśnie odkrywanie Świata jest w l5k najprzyjemniejsze podczas pierwszych sesji. Początkowo z pewnością będę pewne rzeczy powstrzymywał, czy prostował, potem się klimat złapie.
I jeszcze jedno. Rokugańczycy spalili okręty cudzoziemców. Szkocki szlachcic źle odwzajemniłby ukłon i Lew pozbawiłby go głowy bez mrugnięcia okiem. W tym świecie jest magia, więc broń palna nie stanowi tak wielkiej przewagi (zresztą nie wolno stosować prochu na terenie Rokuganu). Nikt obcy sobie po Rokuganie wędrować nie może. Nawet wejść na ziemie innego klanu trzeba z glejtami.
Żeby pograć drużyną wieloklanową trzeba trochę poznać system, wówczas sesje nabierają innego wydźwięku, często bez jednego wyciągnięcia katany na przestrzeni kilku tygodni w świecie gry.
Tak, czy owak realnie nie ma tu miejsca na wesołą kompanię wymieszanych kulturowo, czy pochodzeniowo przyjaciół beztrosko przemierzającym cesarskie trakty w poszukiwaniu przygód.
I coś jeszcze dla kolorytu, nad czym chciałbym, byście się zastanowili:
Motywacja postaci- co ją napędza, do czego zmierza?
Zaufanie- komu postać ufa najbardziej? Kolegom z szeregu? Rodzinie? Daimyo?
Lojalność- co jest ważniejsze- klan, czy cesarstwo? Rodzina, czy Daimyo? Przjaciel, czy brat?
Rodzina- masz braci? Siostry? Dzieci? Jeśli nie masz nikogo, to znaczy, że ich nie upilnowałeś. Pora na zemstę, lub seppuku.
Małżeństwo- w Rokuganie małżeństwa są najczęściej kojarzone? Nie masz żony? Wyjaśnij dlaczego? Jeśli ją masz- czy to miłość, czy jest inaczej. Komu jest lojalna- Tobie, czy wartościom?
Bushido ponad rodzinę? Honor, czy przetrwanie- co wbierzesz w obliczu śmierci?
Jaki masz słaby i silny punkt?
Jak potraktujesz nieposłusznego sługę? (Kara- obcięcie głowy, nauczka- batożenie, głodzenie.. )
1. Gramy postaciami z Klanu Kraba. Zaznaczyłem to na wstępie.
2. Gramy postaciami z Klanu Kraba, PONIEWAŻ z racji roli, jaką ten klan pełni podczas gdy młody samuraj z klanu Kraba przechodząc gempukku (taki egzamin dojrzałości) musi hopsnąć za mur i przynieść łeb goblina, w tym samym czasie jego rówieśnik z klanu dajmy na to Żurawia w ramach gempukku pisze haiku (krótki "wierszyk" o ustalonej formie).
Dlatego często zdarza się Krabom popełnić gafę, a inne Klany często zarzucają im, że zatracają człowieczeństwo i upodabniają się do swoich wrogów (przy okazji, samuraj= człowiek, taki chłop jest eta - "półludziem";) w Niebiańskim Porządku. Namakemono- to właśnie odkrywanie Świata jest w l5k najprzyjemniejsze podczas pierwszych sesji. Początkowo z pewnością będę pewne rzeczy powstrzymywał, czy prostował, potem się klimat złapie.
I jeszcze jedno. Rokugańczycy spalili okręty cudzoziemców. Szkocki szlachcic źle odwzajemniłby ukłon i Lew pozbawiłby go głowy bez mrugnięcia okiem. W tym świecie jest magia, więc broń palna nie stanowi tak wielkiej przewagi (zresztą nie wolno stosować prochu na terenie Rokuganu). Nikt obcy sobie po Rokuganie wędrować nie może. Nawet wejść na ziemie innego klanu trzeba z glejtami.
Żeby pograć drużyną wieloklanową trzeba trochę poznać system, wówczas sesje nabierają innego wydźwięku, często bez jednego wyciągnięcia katany na przestrzeni kilku tygodni w świecie gry.
Tak, czy owak realnie nie ma tu miejsca na wesołą kompanię wymieszanych kulturowo, czy pochodzeniowo przyjaciół beztrosko przemierzającym cesarskie trakty w poszukiwaniu przygód.
I coś jeszcze dla kolorytu, nad czym chciałbym, byście się zastanowili:
Motywacja postaci- co ją napędza, do czego zmierza?
Zaufanie- komu postać ufa najbardziej? Kolegom z szeregu? Rodzinie? Daimyo?
Lojalność- co jest ważniejsze- klan, czy cesarstwo? Rodzina, czy Daimyo? Przjaciel, czy brat?
Rodzina- masz braci? Siostry? Dzieci? Jeśli nie masz nikogo, to znaczy, że ich nie upilnowałeś. Pora na zemstę, lub seppuku.
Małżeństwo- w Rokuganie małżeństwa są najczęściej kojarzone? Nie masz żony? Wyjaśnij dlaczego? Jeśli ją masz- czy to miłość, czy jest inaczej. Komu jest lojalna- Tobie, czy wartościom?
Bushido ponad rodzinę? Honor, czy przetrwanie- co wbierzesz w obliczu śmierci?
Jaki masz słaby i silny punkt?
Jak potraktujesz nieposłusznego sługę? (Kara- obcięcie głowy, nauczka- batożenie, głodzenie.. )
Ostatnio zmieniony 04 lutego 2013, 09:17 przez koszal, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Reactions:
- Posty: 1552
- Rejestracja: 26 października 2012, 07:18
Poznajcie: Hida Naganori.
Wybaczcie nie do końca japońskie rysy, postawiłem na nawiązanie do awatara.
[center][/center]
A oto statystyki:
Kręgi i cechy:
Ogień: 2
Zręczność: 2
Inteligencja: 2
Powietrze: 2
Refleks: 2
Intuicja: 2
Ziemia: 3
wytrzymałość: 3
Siła Woli: 3
Woda: 2
siła: 3
Spostrzegawczość: 2
Pustka: 2
Szkoła bushi Hida.
Korzyść: +1 do Wytrzymałości
Honor: 1.5
Umiejętności:
- Kenjutsu 3
- Kyujutsu 2
- Tetsubojutsu 1
- Jiujutsu 3
- Obrona 3
- Taktyka 2
- Wiedza o Krainach Cienia 2
- Granie na Shakuhachi 2
- Medytacja 1
- Medycyna 1
- Shintao (wiedza) 1
- Heraldyka 1
- Jeździectwo 1
- Kaligrafia 1
- Origami 1
- Iaijutsu 2
- Hojojutsu 2
Wady:
- Fascynacja (hojojutsu)
- Nemesis
Zalety:
- Ręce Kraba
- Czytanie z ruchu warg
Wybaczcie nie do końca japońskie rysy, postawiłem na nawiązanie do awatara.
[center][/center]
A oto statystyki:
Kręgi i cechy:
Ogień: 2
Zręczność: 2
Inteligencja: 2
Powietrze: 2
Refleks: 2
Intuicja: 2
Ziemia: 3
wytrzymałość: 3
Siła Woli: 3
Woda: 2
siła: 3
Spostrzegawczość: 2
Pustka: 2
Szkoła bushi Hida.
Korzyść: +1 do Wytrzymałości
Honor: 1.5
Umiejętności:
- Kenjutsu 3
- Kyujutsu 2
- Tetsubojutsu 1
- Jiujutsu 3
- Obrona 3
- Taktyka 2
- Wiedza o Krainach Cienia 2
- Granie na Shakuhachi 2
- Medytacja 1
- Medycyna 1
- Shintao (wiedza) 1
- Heraldyka 1
- Jeździectwo 1
- Kaligrafia 1
- Origami 1
- Iaijutsu 2
- Hojojutsu 2
Wady:
- Fascynacja (hojojutsu)
- Nemesis
Zalety:
- Ręce Kraba
- Czytanie z ruchu warg
Ostatnio zmieniony 11 lutego 2013, 21:10 przez namakemono, łącznie zmieniany 1 raz.
Mam nadzieję, że dobrze wypełniłem cyferki w razie czego proszę o poprawkę / wskazanie błędów.
Hida Kazuki
Szkoła Bushi Hida
Ziemia:
-Wytrzymałość 2
-Siła Woli 2
Powietrze:
-Intuicja 2
-Refleks 3
Ogień:
-Inteligencja 3
-Zręczność 2
Woda:
-Siła 3
-Spostrzegawczość 3
Pustka
Suma wydanych punktów: 8+8+8 = 24, bo siła +1 bonus ze szkoły
Umiejki:
Ceremonia parzenia herbaty 2
Gry logiczne 1
Jeździectwo 1
Jiujutsu 2
Kenjutsu 2
Śledztwo 3
Suma: 11
24+11 = 35 punktów
Zalety:
Ogromny
Eidetyczna pamięć
Suma: 1+3=4 pkt
Wady:
Dumny
Kiepski kłamca
1+3 = 4 pkt
Hida Kazuki
Szkoła Bushi Hida
Ziemia:
-Wytrzymałość 2
-Siła Woli 2
Powietrze:
-Intuicja 2
-Refleks 3
Ogień:
-Inteligencja 3
-Zręczność 2
Woda:
-Siła 3
-Spostrzegawczość 3
Pustka
Suma wydanych punktów: 8+8+8 = 24, bo siła +1 bonus ze szkoły
Umiejki:
Ceremonia parzenia herbaty 2
Gry logiczne 1
Jeździectwo 1
Jiujutsu 2
Kenjutsu 2
Śledztwo 3
Suma: 11
24+11 = 35 punktów
Zalety:
Ogromny
Eidetyczna pamięć
Suma: 1+3=4 pkt
Wady:
Dumny
Kiepski kłamca
1+3 = 4 pkt
-
- Reactions:
- Posty: 1552
- Rejestracja: 26 października 2012, 07:18