Boskie potyczki - techniczny

Awatar użytkownika
Keth
Reactions:
Posty: 12615
Rejestracja: 07 kwietnia 2009, 20:37
Has thanked: 138 times
Been thanked: 84 times
Kontakt:

Post autor: Keth » 24 lipca 2013, 18:17

Złodziej/czarnoksiężnik POZ 3/0

ŻYW 108, SF 94, ZR 100, SZ 95, INT 76, MD 76, UM 83, CH 70, PR 71, WI 40, ZW 9.

BPsych 37, BFiz 30. 1 - 56, 2 - 53, 3 - 50, 4 - 37, 5 - 49, 6 - 59, 7 - 61, 8 - 40, 9 - 35, 10 - 30.

W ramach trzech awansów podniosłem BPsych o 10 pkt. oraz BFiz o 5.

OB naturalna 5, WYP skóry 20/20/20.

Zawody stajenny oraz hodowca (kozy, borsuki i bagienne smoki). Cztery czary - Czarny pocisk, Przerażenie, Ciemność i Sfera bólu. Wszystkie czary znane autorytarnie. W amulecie mam na tę chwilę xx PD. W mieszku 11 złt ze startera + ewentualna zaliczka.

Biegłości

1. Lekki łuk refleksyjny - biegł. 80, TR 100, SKUT 90kł, 2 ataki/runda.
2. Maczeta - biegł. 70, TR 90, SKUT 20kł, 45tn, 2 ataki/runda, OB +8.
3. Sztylet - biegł. 93, TR 113, SKUT 60kł 30 tn, 5 ataków/runda, OB +10.

Podniosłem biegłość w sztyletach do specjalisty i wyćwiczyłem oburęczność, co daje w walce na dwa ostrza całkiem satysfakcjonujące 10 ataków na rundę!

Pancerz - skórzany kubrak (OB+7, WYP 15/35/50). Po uwzględnieniu grubej skóry własnej suma WYP wynosi 35/55/70.

OB bez zbroi i broni 55 (zaskoczony 5). OB w kubraku 62 (zaskoczony 12). OB z maczetą w łapie 70, ze sztyletem 72.

Ekwipunek

Skórzany kubrak, podróżna sakwa, dwa zwykłe sztylety oraz posrebrzana daga, lina z kotwiczką, dziesięć wytrychów, ewentualnie jakiś prowiant otrzymany od mnichów.

Umiejętności zaawansowane

11. Podstawy wspinaczki, 12. Cichy chód, 13. Kieszonkostwo.

Dobro
Reactions:
Posty: 2848
Rejestracja: 10 listopada 2012, 22:13

Post autor: Dobro » 24 lipca 2013, 18:27

Nikogo? W takim razie ja zacznę :)

(-) brakowało mi rozpiski w pierwszym poście kto kim gra. Po kilku dniach przerwy myliły mi się imiona graczy i ich postaci, a przez moje lenistwo nigdzie tego nie zapisywałem ;)
(-) momentami moja postać miała dosyć ograniczone pole manewru

(+) ciekawa fabuła,
(+) dobre i uzasadnione połączenie różnych wątków graczy w jeden wspólny wątek,
(+) grało się dosyć przyjemnie
(+) czasem trudno było przewidzieć kolejne wydarzenie

Ogólnie dla mnie był to dobry prolog. Czy można coś poprawić? Hm... w mojej opinii tak, w zasadzie 2 rzeczy:

1. dobrym pomysłem było tworzenie dialogów przez wspólny dokument w wordzie, a potem wklejenie tego jako UPdate do rozgrywki. Myślę, że zastosowanie tego dalej, a nawet częściej, zwłaszcza w momentach, gdy trzeba trochę pogadać albo ustalić plan, byłby dobrym pomysłem ;) (np rozmawiamy z ważnymi personami -> MG daje 2 dni na rozmowę w dokumencie, potem przekleja całość do tematu).
2. Wrzucenie w pierwszy temat nazwy postaci oraz graczy i podstawowe informacje, takie jak profesja czy wyznawane bóstwa z pewnością pomogą w dalszej części gry.

Awatar użytkownika
Keth
Reactions:
Posty: 12615
Rejestracja: 07 kwietnia 2009, 20:37
Has thanked: 138 times
Been thanked: 84 times
Kontakt:

Post autor: Keth » 24 lipca 2013, 20:13

Jestem bardzo zadowolony z całokształtu, autentycznie. Od dawna marzyła mi się przaśna goblińska rola, a postać Huskuna doskonale się w te wyobrażenia wpasowuje. Co do fabuły prologu, miks wątków mi się spodobał: było trochę walki, trochę czarowania, całkiem sporo knowania, w którym zamierzam się specjalizować.

Drużyna zdaje się dobrze zazębiać, być może z wyjątkiem trzymającego się za bardzo na uboczu krasnoluda, który w kontynuacji może zostać szybko sprzedany przez resztę w niewolę, zjedzony w czasach wielkiego głodu albo w najlepszej wersji porzucony na pastwę losu - jedynym dla niego ratunkiem jest próba integracji z drużyną Kielicha! Gnom nie musi się już o nic lękać, słudzy Kielicha już go adoptowali, może nawet dadzą sobie za niego ogolić swe goblińskie tyłki! :P

Deliadzie, nic nie poprawiaj, tylko odpalaj jak najszybciej kontynuację!

Awatar użytkownika
8art
Reactions:
Posty: 6267
Rejestracja: 13 stycznia 2011, 17:38
Has thanked: 121 times
Been thanked: 81 times

Post autor: 8art » 24 lipca 2013, 23:06

Barthur
Łowca 1/Astrolog 0 (wróżbita) Piana


Żyw 171; SF 225; ZR 82; SZ 81; INT 72; MD 71; UM 59; CH 65; PR 75; WI 68; ZW 9

B Psych 35; B Fiz 49
1-78 2-62 3-80 4-73 5-35 6-67 7-67 8-64 9-59 10-84

Biegłości:
Pięści (rękawice) 2xBgł ; 95; Traf 126; SKUT 136 ob; AT 4; OBR +8
Młot Krótki bojowy 2xBgł; 111; Traf 142; SKUT 176ob (106ob); AT 1; OBR +12
Dzidy (łowca w końcu czymś musi polować;) 72; traf 103; SKUT 111kł (106kł); At 2; OBR +11

Oburęczność w pięściach

Zbroja kurtkowa typowa; OBR +14; Wyparowania 45/80/65 (Wliczone: Własna skóra OBR +5, WYP 20/20/20)

Tarcza: puklerz OB +10.

Obrona: 56
Z brońmi: Pięści 64; Młot 68; Dzida 67;

Umiejętność profesjonalna:
Nr 18: Zdobywanie żywności (taki wielko goblin bez takiej umiejki, to zagłodzony goblin)

Czary:
Przeznaczenie; Opóźnianie myśli, Objawienie natury/istoty przedmiotu
PM: 20
Ostatnio zmieniony 25 lipca 2013, 14:35 przez 8art, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
8art
Reactions:
Posty: 6267
Rejestracja: 13 stycznia 2011, 17:38
Has thanked: 121 times
Been thanked: 81 times

Post autor: 8art » 24 lipca 2013, 23:37

Boje się, że początkowe dwuwątkowe rozdzielenie drużyny, może mieć dla psychiki krasnoluda opłakane skutki. Obcowanie z takimi degeneratami Piana jak gobliny to musi być prawdziwy szok dla rasy khazadów:)

Mam nadzieję, że przydam się nieco bardziej teraz, gdy już mam nieco ekwipunku, poza biodrową przepaską i pałą:D

Mnie się podobało, masz fajny sposób narracji, czyta się to bardzo przyjemnie. No i gratuluje też odwagi w poprowadzeniu scenara takiej drużynie, bo ja bym się chyba na coś takiego nie zdecydował jako MG. Szkoda że tylko mam tak mało czasu na częściejsze postowanie.

Araven
Reactions:
Posty: 8334
Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:56
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Post autor: Araven » 25 lipca 2013, 08:20

Barwne ciekawe opisy są, dialogi też. KC jak malowane.

Awatar użytkownika
deliad
Reactions:
Posty: 3638
Rejestracja: 28 marca 2010, 10:24
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Nickpage: https://krysztalyczasu.pl/profile/deliad
Has thanked: 5 times
Been thanked: 52 times

Post autor: deliad » 25 lipca 2013, 14:04

Znajduje pewne nieścisłości w nadesłanych kartach postaci. Np. Huskun ma o wiele większą biegłość. Keth chyba nie dodałeś premii za szkolenia (+5 do biegłości za podwójnie biegłego i +10 za specjalistę). Barthur ma nieco więcej SF bo premie za poziom przy SF i ŻYW powyżej 200 liczy się podwójnie. Poprawię to i wrzucę na stronkę.
Ostatnio zmieniony 25 lipca 2013, 14:21 przez deliad, łącznie zmieniany 1 raz.

Araven
Reactions:
Posty: 8334
Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:56
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Post autor: Araven » 25 lipca 2013, 16:17

A mojego Balina MG awansował?

Awatar użytkownika
deliad
Reactions:
Posty: 3638
Rejestracja: 28 marca 2010, 10:24
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Nickpage: https://krysztalyczasu.pl/profile/deliad
Has thanked: 5 times
Been thanked: 52 times

Post autor: deliad » 25 lipca 2013, 18:12

Oto wszystkie postacie. Mam nadzieję, że się rozczytacie.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 26 lipca 2013, 06:24 przez deliad, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Keth
Reactions:
Posty: 12615
Rejestracja: 07 kwietnia 2009, 20:37
Has thanked: 138 times
Been thanked: 84 times
Kontakt:

Post autor: Keth » 25 lipca 2013, 19:30

Mistrzu, miałeś rację - zupełnie zapomniałem o premii +15 za szkolenia w sztyletach, dodałem tylko premie do biegłości z tytułu awansu na wyższy POZ. Dzięki za przypilnowanie. Mam jedną małą korektę: co do zdolności zaawansowanych, rezygnując ze szkolenia w maczugach postanowiłem nie brać z zapożyczenia dodatkowej biegłości, tylko wybrałem Cichy chód.

Reszta karty zgadza się w każdym calu! ;)

Awatar użytkownika
deliad
Reactions:
Posty: 3638
Rejestracja: 28 marca 2010, 10:24
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Nickpage: https://krysztalyczasu.pl/profile/deliad
Has thanked: 5 times
Been thanked: 52 times

Post autor: deliad » 26 lipca 2013, 17:37

Przypominam link do googledocs jeżli będziecie chcieli pogadać ze sobą lub NPC możecie do woli korzystać.
https://docs.google.com/document/d/1xY3 ... sp=sharing

Awatar użytkownika
deliad
Reactions:
Posty: 3638
Rejestracja: 28 marca 2010, 10:24
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Nickpage: https://krysztalyczasu.pl/profile/deliad
Has thanked: 5 times
Been thanked: 52 times

Post autor: deliad » 09 września 2013, 20:04

BAZOOKH
Obrazek

Awatar użytkownika
deliad
Reactions:
Posty: 3638
Rejestracja: 28 marca 2010, 10:24
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Nickpage: https://krysztalyczasu.pl/profile/deliad
Has thanked: 5 times
Been thanked: 52 times

Post autor: deliad » 11 września 2013, 11:30

Tak sobie czytałem pierwszy mim o podstawowych współczynnikach i zatrzymałem się na UM. Jest tam napisane, że osoba posiadająca powyżej 201 UM, może rzucać dwa czary na rundę. Tak wysoka cech jest praktycznie nie do osiągnięcia. Może obniżymy nieco pułap, tak do 101 UM. To i tak nie będzie wielki przegięcie, bo rzucanie czarów ogranicza jeszcze czas rzucanie i czas na odpoczynek umysłowy.
W zasadzie patrząc na wasze UM to na razie macie daleko do 100, (Draya jest wyjątkiem) ale pytam tak na przyszłość. Wprowadzimy taką modyfikację?
Ostatnio zmieniony 11 września 2013, 11:38 przez deliad, łącznie zmieniany 1 raz.

Araven
Reactions:
Posty: 8334
Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:56
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Post autor: Araven » 11 września 2013, 12:43

Czyli każde 50 pełne UM to 1 czar na rundę? A drugi jakoś trudniej będzie rzucić? Dla mnie ok.

Awatar użytkownika
deliad
Reactions:
Posty: 3638
Rejestracja: 28 marca 2010, 10:24
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Nickpage: https://krysztalyczasu.pl/profile/deliad
Has thanked: 5 times
Been thanked: 52 times

Post autor: deliad » 11 września 2013, 12:56

Można i tak. Nie przewiduję żadnych dodatkowych utrudnień.

ODPOWIEDZ