Generator postaci do KC
-
- Site Admin
- Reactions:
- Posty: 3837
- Rejestracja: 18 listopada 2008, 23:34
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 10 times
- Kontakt:
Dobra dodałem. Dla przypomnienia adres http://www.krysztalyczasu.pl/download/g ... /index.htm
Przy okazji znalazłem buga - można zostawiając sobie jeden punkt biegłości podnieść specjalizację w innej broni, nawet jeśli potrzeba do tego więcej niż jednej biegłości.
Na plus - świetna spraw, że liczy obciążenie. Na prawdę przydatne do przegięć stosowanych przez graczy.
Mam jeszcze jedno pytanie, czy jeśli dojdziemy wreszcie do porozumienia co ewentualnie wziąć do liczenia Wartości Bojowej, byłaby szansa dodania tego w generatorze?
Przy okazji znalazłem buga - można zostawiając sobie jeden punkt biegłości podnieść specjalizację w innej broni, nawet jeśli potrzeba do tego więcej niż jednej biegłości.
Na plus - świetna spraw, że liczy obciążenie. Na prawdę przydatne do przegięć stosowanych przez graczy.
Mam jeszcze jedno pytanie, czy jeśli dojdziemy wreszcie do porozumienia co ewentualnie wziąć do liczenia Wartości Bojowej, byłaby szansa dodania tego w generatorze?
Ostatnio zmieniony 29 listopada 2013, 23:29 przez czegoj, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Reactions:
- Posty: 8334
- Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:56
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Teraz jest o wiele bardziej funkcjonalny ten generator, ale coś mi Odporności nie obliczył.
Dałem dwa pierwsze wykluczenia z profesji.
I Sprzedaż majątki.
Dałem dwa pierwsze wykluczenia z profesji.
I Sprzedaż majątki.
Ostatnio zmieniony 02 grudnia 2013, 11:50 przez Araven, łącznie zmieniany 1 raz.
:] Podnoszenie poziomów nie działa.
Teraz da się generować postaci tylko na 0POZ.
Podeślę wieczorem czegojowi aktualizacje.
Połączony z 02.12.2013 17:01:37:
Poprawiłem błędy - na szczęście nie były zbyt skomplikowane.
Teraz da się generować postaci tylko na 0POZ.
Podeślę wieczorem czegojowi aktualizacje.
Połączony z 02.12.2013 17:01:37:
Poprawiłem błędy - na szczęście nie były zbyt skomplikowane.
Ostatnio zmieniony 02 grudnia 2013, 17:01 przez ghasta, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Site Admin
- Reactions:
- Posty: 3837
- Rejestracja: 18 listopada 2008, 23:34
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 10 times
- Kontakt:
Tak ghasta na Ciebie zawsze można liczyć, zwłaszcza jak jest to inny punkt widzenia niż Twój. Twojsze jest zawsze lepsze niż mojsze. Na koniec, żeby nie być gołosłownym - GN jest równie zbędnym elementem nijak pasującym do KC, na dodatek wielu graczom absolutnie nic nie mówiący, ale za to jest wprowadzone przez Ciebie (chciałeś to sobie wprowadziłeś) i do Twojego generatora pasuje idealnie. Zawsze lubiłem takie podejście. Już wiem dlaczego czasem ciężko mi się z Tobą porozumieć, często mi o tym przypominasz.Co do liczenia WB to raczej niekoniecznie to zrobię, ponieważ sami nie wiecie do końca jak je liczyć, a drugi powód jest prozaiczny - uważam to za zbędny element mający się nijak do KC
-
- Site Admin
- Reactions:
- Posty: 3837
- Rejestracja: 18 listopada 2008, 23:34
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 10 times
- Kontakt:
wasut Twoje wypowiedzi też lubię i podziwiam./-/ Nigdzie nie ma zjebki za generator i jestem mu bardzo wdzięczy, że ma do niego serce. Poinformowałem tylko, że cenie takie podejście - Mojsze jest zawsze lepsze niż Twojsze tylko dlatego, że jest mojsze.
Wcześniej grzecznie zapytałem, czy zgodził by się coś takiego zrobić, odpowiedział, że nie i uargumentował. Ja tylko odniosłem się do drugiego argumentu, który zwyczajnie mi się nie podoba i tyle. Rozumiem, akceptuję i dalej sikam z radości, że generator jest świetny. Lepiej?
Wcześniej grzecznie zapytałem, czy zgodził by się coś takiego zrobić, odpowiedział, że nie i uargumentował. Ja tylko odniosłem się do drugiego argumentu, który zwyczajnie mi się nie podoba i tyle. Rozumiem, akceptuję i dalej sikam z radości, że generator jest świetny. Lepiej?
Ostatnio zmieniony 03 grudnia 2013, 00:05 przez czegoj, łącznie zmieniany 1 raz.
Ech czegoju drogi.
GN to granica normalności. Została dobrze opisana, przedstawiona i osadzona w systemie, a gracze przyjęli ją jako fajne urozmaicenie ich bohaterów. Jesteś też pierwszą osobą, która na to się skarży. Może w Twojej grupie nie przyjęła się, ale u mnie i wśród większości znanych mi MG prowadzący kryształy funkcjonowała we wszystkich przygodach związanych z prowadzeniem horrorów. Twierdzenie, że ma się nijak do KC, jest nieuzasadnione i u podstaw błędne. Jeśli jedna nie skojarzyłeś o co chodzi, to może i mój błąd. Może powinienem dodać gdzieś o tym dwa słowa.
Wybacz, ale Twoja propozycja z WB jest całkowicie od czapy, bez kontekstu i wywodzi się z obcej mechaniki. Wielu nawet nie zajrzała do tematu Małej Wojny mającej się nijak do KC i pojawienie się tajemniczego WB przy charakterystyce wprowadzi dodatkowy chaos i wymagałoby oddzielnego, łatwo dostępnego dla każdego, wytłumaczenia. Nie ma go.
Z przykrością idzie też zauważyć, że prezentujesz podejście, które często się przewija na portalu u różnych osób tj.: nie ruszać żadnego elementu oryginalnych KC. Ani w lewo, ani w prawo. Uwzględnienie czegoś z MiM lub (bój się Katana albo Katorgana) z materiałów dostępnych na portalu to ZUO.
p.s.
Dostałeś aktualizacje kodu
GN to granica normalności. Została dobrze opisana, przedstawiona i osadzona w systemie, a gracze przyjęli ją jako fajne urozmaicenie ich bohaterów. Jesteś też pierwszą osobą, która na to się skarży. Może w Twojej grupie nie przyjęła się, ale u mnie i wśród większości znanych mi MG prowadzący kryształy funkcjonowała we wszystkich przygodach związanych z prowadzeniem horrorów. Twierdzenie, że ma się nijak do KC, jest nieuzasadnione i u podstaw błędne. Jeśli jedna nie skojarzyłeś o co chodzi, to może i mój błąd. Może powinienem dodać gdzieś o tym dwa słowa.
Wybacz, ale Twoja propozycja z WB jest całkowicie od czapy, bez kontekstu i wywodzi się z obcej mechaniki. Wielu nawet nie zajrzała do tematu Małej Wojny mającej się nijak do KC i pojawienie się tajemniczego WB przy charakterystyce wprowadzi dodatkowy chaos i wymagałoby oddzielnego, łatwo dostępnego dla każdego, wytłumaczenia. Nie ma go.
Z przykrością idzie też zauważyć, że prezentujesz podejście, które często się przewija na portalu u różnych osób tj.: nie ruszać żadnego elementu oryginalnych KC. Ani w lewo, ani w prawo. Uwzględnienie czegoś z MiM lub (bój się Katana albo Katorgana) z materiałów dostępnych na portalu to ZUO.
p.s.
Dostałeś aktualizacje kodu
Ostatnio zmieniony 03 grudnia 2013, 12:22 przez ghasta, łącznie zmieniany 1 raz.
@ghasta - pozwolę sobie skorygować, WB o którym pisze czegoj tyczy się Małej Wojny Aravena a raczej czegojowej nakładki MW na KC, nie zaś Królestw
A że wielu nawet nie zajrzało do Królestw to doskonale o tym wiem, można by rzec, typowe zachowanie na tym portalu . Wdzięczny jednak jestem tym co zajrzeli.
PS. masz PM
A że wielu nawet nie zajrzało do Królestw to doskonale o tym wiem, można by rzec, typowe zachowanie na tym portalu . Wdzięczny jednak jestem tym co zajrzeli.
PS. masz PM
-
- Site Admin
- Reactions:
- Posty: 3837
- Rejestracja: 18 listopada 2008, 23:34
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 10 times
- Kontakt:
Albo ja staję się za stary i źle się wyrażam, albo coś z niektórymi jest nie tak. Dla mnie to już nie ma znaczenia.
GN znam i chyba wiem jak działa (przynajmniej o niej czytałem), zwyczajnie nigdy jej nie stosowałem, bo według mnie jest ona mocno oparta o punkty obłędu będące w Młotku. W KC raczej postacie nie odchodzą z gry z powodu obłędu. Kiedy brakowało mi czegoś na obłęd stworzyliśmy wspólnie czar kapłański, który łagodził skutki takich sytuacji. W KC kapłani są dostępni od ręki (jak masz kasę), a biedacy raczej nie chodzą po miejscach gdzie się można tego obłędu nabawić. Ze znanych mi MG nikt tego nie stosował, co nie zmienia faktu, że ta opcja w generatorze jest mi niepotrzebna, ale komuś może się przyda. To tyle na temat GN.
Teraz co do WB. Nie zostały obgadane, ponieważ jakoś się nie przyjęły, jedak według mnie ten parametr w zupełności obsłużyłby walki wielosobowe. Bazuje on na współczynnikach KC-towych i nie burzy niczego, a może być bardzo przydatny jesli ktoś chciałby wykorzystać zasady Małej wojny (według mnie jedne z ciekawszych do zostosowania z tych jakie ostatnio widziałem - proste i elasyczne). Zapytałem, czy byłaby możliwość dodania i otrzymałem odpowiedź. Skomentowałem ją (a nawet tylko jej część) wzamian dowiedziałem się, że jestem konserwą, która nie akceptuję zmian w KC, chcociaż uważam, że w wielu miejscach udowadniałem, że jednak jestem otwarty na zmiany. Cenię jednak zachowania typu - to jest KC we wersji Szyndlerowskiej, a to jest działalnośc fanów. Zwyczajnie uważam, że taki podział nie powoduję później dyskusji o dwóch różnych sprawach, jak np. wersja Szyndlera i wersja Maga.
I teraz na zakończenie. Już mi wisi czy ghasta będzie zmieniał generator i co z nim będzie robił. Jest to fajne narzędzie natomiast mi wystarcza wersja podstawowa, którą stworzył i którą uważam za najbliższą oryginału zasad Szyndlerowskich. Stąd ją zamieściłem jako wersje finalną. Resztę działalności ghasty na temat generatora uważam za Jego działaność i nie uważam jej za szkodliwą a jedynie za inną od wersji Szyndlera (w niektórych miejscach może nawet lepszą - kwestia testów i porównań). Tyle w tym temacie.
Dalej niech wypowiadają się Ci bardziej światli i otwarci na zmiany, nota bane głównie na swoje.
Swoją drogą ciekawe ile byłoby odwiedzin tej strony, gdybym był tak konserwatywny jak zostało mi to zarzucone. Obawiam się, że niewiele.
Ghasta jeszcze raz dzięki za generator, wasut jeszcze raz dzięki za celne uwagi (bez cienia złośliwości).
GN znam i chyba wiem jak działa (przynajmniej o niej czytałem), zwyczajnie nigdy jej nie stosowałem, bo według mnie jest ona mocno oparta o punkty obłędu będące w Młotku. W KC raczej postacie nie odchodzą z gry z powodu obłędu. Kiedy brakowało mi czegoś na obłęd stworzyliśmy wspólnie czar kapłański, który łagodził skutki takich sytuacji. W KC kapłani są dostępni od ręki (jak masz kasę), a biedacy raczej nie chodzą po miejscach gdzie się można tego obłędu nabawić. Ze znanych mi MG nikt tego nie stosował, co nie zmienia faktu, że ta opcja w generatorze jest mi niepotrzebna, ale komuś może się przyda. To tyle na temat GN.
Teraz co do WB. Nie zostały obgadane, ponieważ jakoś się nie przyjęły, jedak według mnie ten parametr w zupełności obsłużyłby walki wielosobowe. Bazuje on na współczynnikach KC-towych i nie burzy niczego, a może być bardzo przydatny jesli ktoś chciałby wykorzystać zasady Małej wojny (według mnie jedne z ciekawszych do zostosowania z tych jakie ostatnio widziałem - proste i elasyczne). Zapytałem, czy byłaby możliwość dodania i otrzymałem odpowiedź. Skomentowałem ją (a nawet tylko jej część) wzamian dowiedziałem się, że jestem konserwą, która nie akceptuję zmian w KC, chcociaż uważam, że w wielu miejscach udowadniałem, że jednak jestem otwarty na zmiany. Cenię jednak zachowania typu - to jest KC we wersji Szyndlerowskiej, a to jest działalnośc fanów. Zwyczajnie uważam, że taki podział nie powoduję później dyskusji o dwóch różnych sprawach, jak np. wersja Szyndlera i wersja Maga.
I teraz na zakończenie. Już mi wisi czy ghasta będzie zmieniał generator i co z nim będzie robił. Jest to fajne narzędzie natomiast mi wystarcza wersja podstawowa, którą stworzył i którą uważam za najbliższą oryginału zasad Szyndlerowskich. Stąd ją zamieściłem jako wersje finalną. Resztę działalności ghasty na temat generatora uważam za Jego działaność i nie uważam jej za szkodliwą a jedynie za inną od wersji Szyndlera (w niektórych miejscach może nawet lepszą - kwestia testów i porównań). Tyle w tym temacie.
Dalej niech wypowiadają się Ci bardziej światli i otwarci na zmiany, nota bane głównie na swoje.
Swoją drogą ciekawe ile byłoby odwiedzin tej strony, gdybym był tak konserwatywny jak zostało mi to zarzucone. Obawiam się, że niewiele.
Ghasta jeszcze raz dzięki za generator, wasut jeszcze raz dzięki za celne uwagi (bez cienia złośliwości).
Ostatnio zmieniony 03 grudnia 2013, 13:05 przez czegoj, łącznie zmieniany 1 raz.
Czegoju zauważ, że to Tobie nie spodobała się moja odpowiedź dot. WB i zacząłeś przepychankę zwracając uwagę na umieszczenie GN, którą akurat Ty uważasz za zbędną. Ale widać już o tym zapomniałeś. Stwierdziłeś też, że jestem otwarty tylko na to co mi pasuje, co też nie jest do końca prawdą.
Dopiero później nazwałem cię konserwą
To tak w kwestii kolejności wydarzeń.
I prawda jest taka, że zdarza ci się odstępstwa od oryginału punktować na lewo i prawo, oraz atakujesz elementy, które Tobie, nie pasują. Jak każdy tutaj. Więc szkoda nerwów.
p.s.
Z góry dzięki za aktualizację.
Dopiero później nazwałem cię konserwą
To tak w kwestii kolejności wydarzeń.
I prawda jest taka, że zdarza ci się odstępstwa od oryginału punktować na lewo i prawo, oraz atakujesz elementy, które Tobie, nie pasują. Jak każdy tutaj. Więc szkoda nerwów.
p.s.
Z góry dzięki za aktualizację.