Generator postaci do KC

Awatar użytkownika
wasut
Reactions:
Posty: 743
Rejestracja: 25 stycznia 2009, 18:16
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 2 times
Been thanked: 2 times

Post autor: wasut » 03 grudnia 2013, 16:11

wasut jeszcze raz dzięki za celne uwagi (bez cienia złośliwości).
Brak cieni przytępia zmysły Czegoj!
A konserwą tutaj jestem ja i gdybyś był tak konserwatywny jak piszesz że Ci się zarzuca, to przynajmniej ja bym wtedy nabijał licznik na okrągło, tak że głowa do góry!

ghasta
Reactions:
Posty: 2334
Rejestracja: 29 września 2010, 23:48
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Post autor: ghasta » 04 grudnia 2013, 09:34

:| Po napisaniu newsa o generatorze poprawiałem go z 10x zanim nacisnąłem przycisk wyślij. Mimo to nadal wygląda jak zgrubnie ociosany z kory pień.
Chyba czas się pogodzić z faktem że pisarzem to już raczej nie będę. :)

Salam
Reactions:
Posty: 239
Rejestracja: 28 sierpnia 2009, 23:16

Post autor: Salam » 04 grudnia 2013, 11:50

Zrobiłem taką postać, byłem ciekawy jak rozwiązałeś problem z czterema rękoma.

TAN Rothskelu
RASA: Malauk - mężczyzna; PROFESJA: Rycerz / Kapłan; POZ: 0 / 0; CHAR: praworządny neutralny; PD: 0
ZAWODY: Brak
NADNATURALNE:
UŁOMNOŚCI:
POCHODZENIE: Średnia Klasa Wyższa ; GOTÓWKA: 1 szt. zł.
WZROST: 210; WAGA: 243; WIEK: 66
ŻYW 356; SF 263; ZR 28 (28); SZ 69 (69); INT 76; MD 86; UM 62; CH 88; PR 108; WI 42; ZW 3; EŻ 118; GN 36
ODPORNOŚCI: 1-88; 2-69; 3-91; 4-89; 5-44; 6-79; 7-93; 8-83; 9-80; 10-83;
BROŃ 1: Miecz długi typowy ; bgł. 80; TR 109 ; opźn. 4; SKUT kł 166 tn 186 ; OB +20 (+80); SP Specjalista 2OBUR; AT 2 (8); Typ J;
ZBROJA: Ubranie typowe ; OGR. - , -; OB. 13 (13); WYP. 50 / 55 / 60
CZARY: -
UMIEJĘTNOŚCI: -
HISTORIA:
Narodziny: żywioł, prawda
Wczesne dzieciństwo: uznanie, przynależność
Dzieciństwo: miasto, gwałt
Młodość: porwanie, harówka
Aktualnie: sprzeciw, utrata
EKWIPUNEK:
Ubraniex typowe obciążenie [SF: 13]
Aktualne obciążenie [SF: 13] Wolna siła [ SF: 250 ]


1. Siła jest moim zdaniem źle policzona:

SIŁA FIZYCZNA : 263

160 sf
55 sfThrow
20 proffsf
4 proffsfThrow

zrobiłeś, tak że nie liczy bonusowo rzutu na siłę a ustaliliśmy, że powinien liczyć.

2. Z pochodzenia mam 4sz? (w sumie możliwe jest 2k100, pech)

3. Ataki bronią są dobrze policzone ale skoro wprowadziłeś cenę pancerzy to tak samo trzeba wprowadzić cenę broni i jej wagę (nie stać mnie na biegłości, muszę kupić jedną broń z każdego zestawu aby się szkolić). Mój mallauk zaś powinien władać czterema mieczami.

Generalnie nie stać mnie było na broń, nie mówiąc o pancerzu, rycerz pełną gębą ;)

To, poza siłą to tylko zbędne czepialstwo, szacun za uwzględnienie czterech rąk. Generator jak dla mnie bomba.

Awatar użytkownika
czegoj
Site Admin
Reactions:
Posty: 3837
Rejestracja: 18 listopada 2008, 23:34
Has thanked: 5 times
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Post autor: czegoj » 04 grudnia 2013, 12:03

Z siłą chyba nie jest tak źle jak mówisz. 160+55=215 podwójne bonusy i mam 215 + 20 x 2 + 4 x 2=263, więc chyba ok.

Pech mozliwy, a że chłopina miał pech i nie ma kasy, cóż bywa. Spójrz na życiorys - dzieciństwo - miasto, gwałt - czyżby bękart?

Potem - Młodość - porwanie harówka - może nawet niewolnictwo
I na koniec - sprzeciw, utrata - może stracił tytuł? Czyżby historia sama się pisze?:D

Jesli chodzi o miecze to wystarczy chyba jedna biegłość na wszystkie cztery ręce.

Salam
Reactions:
Posty: 239
Rejestracja: 28 sierpnia 2009, 23:16

Post autor: Salam » 04 grudnia 2013, 12:17

Z tą siłą to zawsze liczyłem i chyba Never też to potwierdził, pierwszy rzut na siłę który już podlega pod mnożniki. No ale mogę się mylić.

160+55=200 i 15x2 =230 +20x2 +4x2 = 278

Owszem jedna biegłość do broni ale cztery egzemplarze broni, więc waga miecza x4 oraz cena miecza x4 ;)

Z tą historią to racja, nie wyuczył się ani jednego zawodu, nie miał czasu ew. "łazik kieratowy" ;)

Pytanie, kiedy naczył się być rycerzem ten jakże wysoko urodzony mallauk o kapłanie nie wspomnę ;)

ghasta
Reactions:
Posty: 2334
Rejestracja: 29 września 2010, 23:48
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Post autor: ghasta » 04 grudnia 2013, 13:16

Hmm sprawdzę jeszcze te sumowanie do SF. Może rzeczywiście nie do końca jest dobrze liczone.
Ostatnio zmieniony 04 grudnia 2013, 13:21 przez ghasta, łącznie zmieniany 1 raz.

Salam
Reactions:
Posty: 239
Rejestracja: 28 sierpnia 2009, 23:16

Post autor: Salam » 04 grudnia 2013, 13:58


ghasta
Reactions:
Posty: 2334
Rejestracja: 29 września 2010, 23:48
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Post autor: ghasta » 05 grudnia 2013, 15:43

Założenia zostały uwzględnione tylko kod niestety trochę się myli. Jak poprawię to może coś ekstra dodam tak, żeby zmianą 2 linijek nie męczyć czegoja.

Denver
Reactions:
Posty: 1660
Rejestracja: 14 stycznia 2010, 11:26

Post autor: Denver » 17 grudnia 2013, 13:03

helou,

wylosowałem sobie rycerza sodomitę :)

A tak w ramach uwag: nie ma ograniczeń dla noszenia zbroi dla reptillionów.

W każdym razie - generator sprawia super wrażenie. Good job!
"Wikingowie dzielili rany na ?miertelne i nieistotne i znaj?c ich do?wiadczenie pewnie mieli racj?. " Oggy

ghasta
Reactions:
Posty: 2334
Rejestracja: 29 września 2010, 23:48
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Post autor: ghasta » 03 stycznia 2014, 10:45

Znalazłem drobny błąd - przy zawodzie tłumacza nie jest uwzględniany bonus +10 do CH postaci.

Araven
Reactions:
Posty: 8334
Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:56
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Post autor: Araven » 19 stycznia 2014, 12:14

Genialny ten generator w obecnej postaci. Dzięki Ghasta.

Edit: Ghasta jest możliwość pobrania tego Generatora jako programu normalnego, nie online?
Bywa, że nie mam netu.
Ostatnio zmieniony 19 stycznia 2014, 12:28 przez Araven, łącznie zmieniany 1 raz.

ghasta
Reactions:
Posty: 2334
Rejestracja: 29 września 2010, 23:48
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Post autor: ghasta » 19 stycznia 2014, 20:18

Araven , zapisz po prostu stronę z generatorem na dysku twardym. Ctrl+s i tyle.

Araven
Reactions:
Posty: 8334
Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:56
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Post autor: Araven » 19 stycznia 2014, 20:38

Zapisałem, ok działa dzięki.
Ostatnio zmieniony 19 stycznia 2014, 20:46 przez Araven, łącznie zmieniany 1 raz.

ghasta
Reactions:
Posty: 2334
Rejestracja: 29 września 2010, 23:48
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Post autor: ghasta » 14 stycznia 2015, 09:54

Zauważyłem pewien problem :).

Jeśli wylosuje się postać i nie skopiuje wartości losowych składających się na odporności (czyli dorzutów kostkami do poszczególnych odporności) to gdy później chcemy ręcznie podnieść postać na kolejny poziom pojawia się problem z tym ile punktów dodać do odporności ze względu na zmianę cech i nieznany losowy dorzut do odporności.

Proponuje w przypadku korzystania z generatora i wygenerowanej z niego postaci zapisać sobie zakładkę z odpornościami, gdzie widoczne są losowe dorzuty kością.

Awatar użytkownika
Oggy
Reactions:
Posty: 766
Rejestracja: 13 lipca 2009, 15:05
Nickpage: https://krysztalyczasu.pl/profile/Oggy
Has thanked: 24 times
Been thanked: 10 times

Post autor: Oggy » 18 stycznia 2015, 11:37

W przypadku kupca nie możemy wybrać dowolnego, dodatkowego zawodu.
Kasta kleryczna losuje zauważenie k5 a powinna k10.
astrolog/alchemik 10/10 POZ

ODPOWIEDZ