Generator postaci do KC
Wrzuciłem sierpy do noży i sztyletów, piki złączyłem z włóczniami a lance poleciały do kopii.
I w sumie dobrze to wygląda.
Zmodyfikowałem przypisanie bonusów rasowych do broni - szczególnie że kilka grup broni wyleciało.
Nową wersję generatora właśnie posyłam do czegoja i gdzieś tam niedługo się pojawi.
I w sumie dobrze to wygląda.
Zmodyfikowałem przypisanie bonusów rasowych do broni - szczególnie że kilka grup broni wyleciało.
Nową wersję generatora właśnie posyłam do czegoja i gdzieś tam niedługo się pojawi.
Ostatnio zmieniony 15 listopada 2013, 16:27 przez ghasta, łącznie zmieniany 1 raz.
Chcę jeszcze dodać możliwość podnoszenia (i cofania) jednej i tej samej postaci co poziom lub co kilka poziomów, tak aby za każdym razem nie była generowana od nowa. No i muszę poprawić generowanie doświadczenia oraz dodać wykluczanie się profesji.
Gdzie umieścisz, cóż , sam zdecyduj. Jeśli masz rozterkę na zakładce broni dodaj disclaimer, że generator w tej części opiera się o art i zgodny jest z zaproponowanymi tam modyfikacjami. To jedyna różnica.
Gdzie umieścisz, cóż , sam zdecyduj. Jeśli masz rozterkę na zakładce broni dodaj disclaimer, że generator w tej części opiera się o art i zgodny jest z zaproponowanymi tam modyfikacjami. To jedyna różnica.
-
- Site Admin
- Reactions:
- Posty: 3837
- Rejestracja: 18 listopada 2008, 23:34
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 10 times
- Kontakt:
Dobra nowa wersja generatora jest dostępna pod tym adresem http://www.krysztalyczasu.pl/download/g ... /index.htm
Jak będzie Ci się chciało to daj newsa, jak nie to zostanie jak jest. Ja dodatkowo umieściłem info w twoim arcie http://www.krysztalyczasu.pl/articles.p ... cle_id=366
Jeszcze raz dzięki ghasta za kawał dobrej roboty.
Przy okazji masz literówkę w opisie historii - losuje mi zełanie - miało być chyba zesłanie.
Jak będzie Ci się chciało to daj newsa, jak nie to zostanie jak jest. Ja dodatkowo umieściłem info w twoim arcie http://www.krysztalyczasu.pl/articles.p ... cle_id=366
Jeszcze raz dzięki ghasta za kawał dobrej roboty.
Przy okazji masz literówkę w opisie historii - losuje mi zełanie - miało być chyba zesłanie.
Ostatnio zmieniony 17 listopada 2013, 18:40 przez czegoj, łącznie zmieniany 1 raz.
Dzięki za podpięcie.
Niestety znalazłem poważniejszy błąd niż literówka - bonusy do biegłości wynikające z zawodów nie są dodawane:]. Zapomniałem uwzględnić w zawodach usunięte grupy broni...
Poprawiłem oba zauważone błędy, znalazłem też kolejny - można wybrać 2x tę samą profesję i tak generować postać.
Może zanim podeślę zaktualizowaną wersję spróbuję uwzględnić dobór ekwipunku do postaci.
Bazą będzie zestawienie z arta:
http://www.krysztalyczasu.pl/articles.php?article_id=90
Wysłałem czegojowi listę ekwipunku przerobioną na html-a, to tak przy okazji robienia doboru ekwipunku do generatora
Niestety znalazłem poważniejszy błąd niż literówka - bonusy do biegłości wynikające z zawodów nie są dodawane:]. Zapomniałem uwzględnić w zawodach usunięte grupy broni...
Poprawiłem oba zauważone błędy, znalazłem też kolejny - można wybrać 2x tę samą profesję i tak generować postać.
Może zanim podeślę zaktualizowaną wersję spróbuję uwzględnić dobór ekwipunku do postaci.
Bazą będzie zestawienie z arta:
http://www.krysztalyczasu.pl/articles.php?article_id=90
Wysłałem czegojowi listę ekwipunku przerobioną na html-a, to tak przy okazji robienia doboru ekwipunku do generatora
Ostatnio zmieniony 19 listopada 2013, 11:57 przez ghasta, łącznie zmieniany 1 raz.
Jest też kilka innych kwiatków, których nie chciało mi się na razie poprawiać. Głownie związanych z wagą przedmiotów. A to, że sam zaproponowany cennik ma w kilku przypadkach co najmniej dziwne ceny, to już inna para kaloszy.
Przy okazji dodałem klawisz sprzedaj majątek.
Na zrzucie widać jak wygląda Lista dla ekwipunku. Na razie tyle. Nie ma jeszcze możliwości wyboru.
Połączony z 21.11.2013 17:24:31:
Aktualnie charakterystyka bohatera prezentuje nowe elementy.
- Przeliczenie majątku na złoto/srebro (i możliwość sprzedaży majątku)
- historię
- listę ekwipunku wybranego na odpowiedniej zakładce.
Waga sprzętu na nie jest jeszcze uwzględniona w wolnej SF tak jak i koszt wybranych broni i pancerzy, ale to drobiazgi do uwzględnienia. Najważniejsza część przeliczająca gotowiznę bohatera jest już zrobiona.
EL Tasburo
RASA: Gnom - mężczyzna; PROFESJA: Wojownik / Zabójca; POZ: 0 / 0; CHAR: neutralnie zły; PD: 72
ZAWODY: Tkacz , Murarz , Bosman , Górnik , Rzeźbiarz
NADNATURALNE:
UŁOMNOŚCI: nekrofil
POCHODZENIE: Średnia Klasa Średnia ; GOTÓWKA: 0 szt. zł. 37 szt. sr.
WZROST: 116; WAGA: 80; WIEK: 76
ŻYW 114; SF 182; ZR 119; SZ 88; INT 140; MD 112; UM 86; CH 65; PR 72; WI 9; ZW 4; EŻ 99; GN 42
ODPORNOŚCI: 1-94; 2-64; 3-55; 4-55; 5-53; 6-70; 7-65; 8-44; 9-45; 10-51;
BROŃ 1: Nadziak krótki; bgł. 114; TR 144 ; opźn. 4; SKUT kł 166 ob 166 ; OB +20 (+20); SP B ; AT 2 (2); Typ J;
BROŃ 2: Sztylet typowy; bgł. 87; TR 117 ; opźn. 1; SKUT kł 106 (96) tn 76 ; OB +10 (+10); SP B ; AT 3 (3); Typ JL;
ZBROJA: ; OGR. - , -; OB. 74 (74); WYP. 20 / 20 / 20
CZARY: -
UMIEJĘTNOŚCI: -
HISTORIA:
Narodziny: śmierć, pech
Wczesne dzieciństwo: zaskoczenie, znalezisko
Dzieciństwo: hulanka, seksualna
Młodość: obraza, wędrówka
Aktualnie: konkurs, dobrobyt
EKWIPUNEK:
1x Chłopskie, płócienne spodnie obciążenie [SF: 8]
1x Chusta na szyję obciążenie [SF: 8]
1x Chleb ze smalcem obciążenie [SF: 4]
1x Derka obciążenie [SF: 20]
1x Buty obciążenie [SF: 12]
1x Koszula średniej jakości obciążenie [SF: 4]
2x Kurczak z rożna obciążenie [SF: 40]
Przy okazji dodałem klawisz sprzedaj majątek.
Na zrzucie widać jak wygląda Lista dla ekwipunku. Na razie tyle. Nie ma jeszcze możliwości wyboru.
Połączony z 21.11.2013 17:24:31:
Aktualnie charakterystyka bohatera prezentuje nowe elementy.
- Przeliczenie majątku na złoto/srebro (i możliwość sprzedaży majątku)
- historię
- listę ekwipunku wybranego na odpowiedniej zakładce.
Waga sprzętu na nie jest jeszcze uwzględniona w wolnej SF tak jak i koszt wybranych broni i pancerzy, ale to drobiazgi do uwzględnienia. Najważniejsza część przeliczająca gotowiznę bohatera jest już zrobiona.
EL Tasburo
RASA: Gnom - mężczyzna; PROFESJA: Wojownik / Zabójca; POZ: 0 / 0; CHAR: neutralnie zły; PD: 72
ZAWODY: Tkacz , Murarz , Bosman , Górnik , Rzeźbiarz
NADNATURALNE:
UŁOMNOŚCI: nekrofil
POCHODZENIE: Średnia Klasa Średnia ; GOTÓWKA: 0 szt. zł. 37 szt. sr.
WZROST: 116; WAGA: 80; WIEK: 76
ŻYW 114; SF 182; ZR 119; SZ 88; INT 140; MD 112; UM 86; CH 65; PR 72; WI 9; ZW 4; EŻ 99; GN 42
ODPORNOŚCI: 1-94; 2-64; 3-55; 4-55; 5-53; 6-70; 7-65; 8-44; 9-45; 10-51;
BROŃ 1: Nadziak krótki; bgł. 114; TR 144 ; opźn. 4; SKUT kł 166 ob 166 ; OB +20 (+20); SP B ; AT 2 (2); Typ J;
BROŃ 2: Sztylet typowy; bgł. 87; TR 117 ; opźn. 1; SKUT kł 106 (96) tn 76 ; OB +10 (+10); SP B ; AT 3 (3); Typ JL;
ZBROJA: ; OGR. - , -; OB. 74 (74); WYP. 20 / 20 / 20
CZARY: -
UMIEJĘTNOŚCI: -
HISTORIA:
Narodziny: śmierć, pech
Wczesne dzieciństwo: zaskoczenie, znalezisko
Dzieciństwo: hulanka, seksualna
Młodość: obraza, wędrówka
Aktualnie: konkurs, dobrobyt
EKWIPUNEK:
1x Chłopskie, płócienne spodnie obciążenie [SF: 8]
1x Chusta na szyję obciążenie [SF: 8]
1x Chleb ze smalcem obciążenie [SF: 4]
1x Derka obciążenie [SF: 20]
1x Buty obciążenie [SF: 12]
1x Koszula średniej jakości obciążenie [SF: 4]
2x Kurczak z rożna obciążenie [SF: 40]
Ostatnio zmieniony 21 listopada 2013, 17:24 przez ghasta, łącznie zmieniany 1 raz.
Po ciężkich bojach z odświeżaniem GUI strony udało mi się uzyskać efekt wykluczeń profesji w zależności od wybranej rasy lub/i pierwsze profesji.
Jeszcze charaktery i będzie cudnie
Na obrazku widać wybrane opcje konfiguracji (zakreślone na czerwono) oraz efekt filtrowania profesji dla trola, który ma wpisane profesje do wyboru woj/ łowca/ barbarzyńca. Jako że druga profesja nie może pochodzić z tej samej klasy (tu: żołnierskie ) to nie może mieć drugiej profesji.
i pojawiło mi się pytanie:
do jakich profesji dopuścilibyście poniższe rasy (część wynika z opisu, część licentia poetica)
gobliny / uruk-hai / malauk / troll nizinny / ogr?
ja zrobiłem tak
gobliny
woj/ lowca gward/ barb / zabojca / kupiec/ kaplan / astr / necro /iluzjonista
uruk-hai
woj / lowca/ gwar/ rycerz/ czarny rycerz/ zabojca/ kupiec / kaplan / polbog/ astrol/ czarnoks
malauk
woj/ lowca/ gwar/ ryc / pall /czar ryc / zabojca / kupiec/ kaplan/ druid / iluzj
troll
woj / lowca /barab
ogr
woj / lowca /gwar/ barb / zlodziej/ zabojca / kupiec /kaplan / iluzjonista
Jeszcze charaktery i będzie cudnie
Na obrazku widać wybrane opcje konfiguracji (zakreślone na czerwono) oraz efekt filtrowania profesji dla trola, który ma wpisane profesje do wyboru woj/ łowca/ barbarzyńca. Jako że druga profesja nie może pochodzić z tej samej klasy (tu: żołnierskie ) to nie może mieć drugiej profesji.
i pojawiło mi się pytanie:
do jakich profesji dopuścilibyście poniższe rasy (część wynika z opisu, część licentia poetica)
gobliny / uruk-hai / malauk / troll nizinny / ogr?
ja zrobiłem tak
gobliny
woj/ lowca gward/ barb / zabojca / kupiec/ kaplan / astr / necro /iluzjonista
uruk-hai
woj / lowca/ gwar/ rycerz/ czarny rycerz/ zabojca/ kupiec / kaplan / polbog/ astrol/ czarnoks
malauk
woj/ lowca/ gwar/ ryc / pall /czar ryc / zabojca / kupiec/ kaplan/ druid / iluzj
troll
woj / lowca /barab
ogr
woj / lowca /gwar/ barb / zlodziej/ zabojca / kupiec /kaplan / iluzjonista
Ostatnio zmieniony 28 listopada 2013, 15:55 przez ghasta, łącznie zmieniany 1 raz.
A czy w dalekiej przyszłości zrobisz możliwość grania w 3 profesjach, takie uruk-xxx (nie mylić z urukiem porno ) ?
EDIT:
Gdybym nie przeczytał tego co napisałeś o wykluczeniu to gdybym pierwszy raz się z tym zetknął nie miałbym żadnego pojęcia o co w tym chodzi. Możesz wrzucić jakieś popupy albo co aby po najechaniu pokazywała się informacja "z czym to się je?"
EDIT:
Gdybym nie przeczytał tego co napisałeś o wykluczeniu to gdybym pierwszy raz się z tym zetknął nie miałbym żadnego pojęcia o co w tym chodzi. Możesz wrzucić jakieś popupy albo co aby po najechaniu pokazywała się informacja "z czym to się je?"
To generator do KC , więc domyślnie każdy siadający do niego powinien znać podstawy systemu, tj.: na czym polega tworzenie postaci. Jak znajdę chwilę to dodam.
p.s.
Niestety projekt, nawet przyszły, nie przewiduje takiej opcji. Zbyt topornie napisałem element związany z wyborem i uwzględnianiem profesji. Musiałbym przepisać kilka kluczowych elementów.(..)z możliwość grania w 3 profesjach, (..)
p.s.
[center]Wysłałem zaktualizowaną wersję do czegoja.[/center]
Ostatnio zmieniony 29 listopada 2013, 14:08 przez ghasta, łącznie zmieniany 1 raz.