Generator postaci do KC

Awatar użytkownika
wasut
Reactions:
Posty: 743
Rejestracja: 25 stycznia 2009, 18:16
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 2 times
Been thanked: 2 times

Post autor: wasut » 14 listopada 2013, 16:38

Nie siedziałem wtedy na portalu ale co było a nie jest :P

ghasta
Reactions:
Posty: 2334
Rejestracja: 29 września 2010, 23:48
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Post autor: ghasta » 15 listopada 2013, 16:11

Wrzuciłem sierpy do noży i sztyletów, piki złączyłem z włóczniami a lance poleciały do kopii.
I w sumie dobrze to wygląda.
Zmodyfikowałem przypisanie bonusów rasowych do broni - szczególnie że kilka grup broni wyleciało.

Nową wersję generatora właśnie posyłam do czegoja i gdzieś tam niedługo się pojawi.
Ostatnio zmieniony 15 listopada 2013, 16:27 przez ghasta, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
czegoj
Site Admin
Reactions:
Posty: 3837
Rejestracja: 18 listopada 2008, 23:34
Has thanked: 5 times
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Post autor: czegoj » 15 listopada 2013, 22:40

Zastanawiam się, czy gdzieś indziej go zamieścić, czy podmienić całość. Sprawa jasna dla czego - co raz więcej zmian, które mogą wprowadzać w błąd, chociaż mogą iść ku lepszemu. Dlatego zastanawiam się co zrobić? Ghasta będziesz go jeszcze rozwijał i ulepszał, czy to już ostateczna zmiana?

ghasta
Reactions:
Posty: 2334
Rejestracja: 29 września 2010, 23:48
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Post autor: ghasta » 17 listopada 2013, 00:03

Chcę jeszcze dodać możliwość podnoszenia (i cofania) jednej i tej samej postaci co poziom lub co kilka poziomów, tak aby za każdym razem nie była generowana od nowa. No i muszę poprawić generowanie doświadczenia oraz dodać wykluczanie się profesji.

Gdzie umieścisz, cóż , sam zdecyduj. Jeśli masz rozterkę na zakładce broni dodaj disclaimer, że generator w tej części opiera się o art i zgodny jest z zaproponowanymi tam modyfikacjami. To jedyna różnica.

Awatar użytkownika
czegoj
Site Admin
Reactions:
Posty: 3837
Rejestracja: 18 listopada 2008, 23:34
Has thanked: 5 times
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Post autor: czegoj » 17 listopada 2013, 18:32

Dobra nowa wersja generatora jest dostępna pod tym adresem http://www.krysztalyczasu.pl/download/g ... /index.htm

Jak będzie Ci się chciało to daj newsa, jak nie to zostanie jak jest. Ja dodatkowo umieściłem info w twoim arcie http://www.krysztalyczasu.pl/articles.p ... cle_id=366

Jeszcze raz dzięki ghasta za kawał dobrej roboty.

Przy okazji masz literówkę w opisie historii - losuje mi zełanie - miało być chyba zesłanie.:P
Ostatnio zmieniony 17 listopada 2013, 18:40 przez czegoj, łącznie zmieniany 1 raz.

ghasta
Reactions:
Posty: 2334
Rejestracja: 29 września 2010, 23:48
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Post autor: ghasta » 17 listopada 2013, 20:35

Dzięki za podpięcie.

Niestety znalazłem poważniejszy błąd niż literówka - bonusy do biegłości wynikające z zawodów nie są dodawane:]. Zapomniałem uwzględnić w zawodach usunięte grupy broni...


Poprawiłem oba zauważone błędy, znalazłem też kolejny - można wybrać 2x tę samą profesję :) i tak generować postać.

Może zanim podeślę zaktualizowaną wersję spróbuję uwzględnić dobór ekwipunku do postaci.

Bazą będzie zestawienie z arta:

http://www.krysztalyczasu.pl/articles.php?article_id=90

Wysłałem czegojowi listę ekwipunku przerobioną na html-a, to tak przy okazji robienia doboru ekwipunku do generatora
Ostatnio zmieniony 19 listopada 2013, 11:57 przez ghasta, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
czegoj
Site Admin
Reactions:
Posty: 3837
Rejestracja: 18 listopada 2008, 23:34
Has thanked: 5 times
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Post autor: czegoj » 20 listopada 2013, 00:29

Wysłałem czegojowi listę ekwipunku przerobioną na html-a, to tak przy okazji robienia doboru ekwipunku do generatora
Tylko znów nie wiem co mam z tym zrobić?:|

ghasta
Reactions:
Posty: 2334
Rejestracja: 29 września 2010, 23:48
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Post autor: ghasta » 20 listopada 2013, 09:12

Doklej ze strony z artykułem, kiedyś Denver oferował się że przerobi tę listę na tabelkę i coś mu nie poszło :).
Dodatkowo jest w niej kilka błędów np. świeca waży 18629 kg :D

Awatar użytkownika
wasut
Reactions:
Posty: 743
Rejestracja: 25 stycznia 2009, 18:16
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 2 times
Been thanked: 2 times

Post autor: wasut » 20 listopada 2013, 10:21

Bo to pashał...

ghasta
Reactions:
Posty: 2334
Rejestracja: 29 września 2010, 23:48
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Post autor: ghasta » 20 listopada 2013, 11:54

Jest też kilka innych kwiatków, których nie chciało mi się na razie poprawiać. Głownie związanych z wagą przedmiotów. A to, że sam zaproponowany cennik ma w kilku przypadkach co najmniej dziwne ceny, to już inna para kaloszy.

Przy okazji dodałem klawisz sprzedaj majątek.

Na zrzucie widać jak wygląda Lista dla ekwipunku. Na razie tyle. Nie ma jeszcze możliwości wyboru.

Połączony z 21.11.2013 17:24:31:
Aktualnie charakterystyka bohatera prezentuje nowe elementy.
- Przeliczenie majątku na złoto/srebro (i możliwość sprzedaży majątku)
- historię
- listę ekwipunku wybranego na odpowiedniej zakładce.

Waga sprzętu na nie jest jeszcze uwzględniona w wolnej SF tak jak i koszt wybranych broni i pancerzy, ale to drobiazgi do uwzględnienia. Najważniejsza część przeliczająca gotowiznę bohatera jest już zrobiona.

EL Tasburo
RASA: Gnom - mężczyzna; PROFESJA: Wojownik / Zabójca; POZ: 0 / 0; CHAR: neutralnie zły; PD: 72
ZAWODY: Tkacz , Murarz , Bosman , Górnik , Rzeźbiarz
NADNATURALNE:
UŁOMNOŚCI: nekrofil
POCHODZENIE: Średnia Klasa Średnia ; GOTÓWKA: 0 szt. zł. 37 szt. sr.
WZROST: 116; WAGA: 80; WIEK: 76
ŻYW 114; SF 182; ZR 119; SZ 88; INT 140; MD 112; UM 86; CH 65; PR 72; WI 9; ZW 4; EŻ 99; GN 42
ODPORNOŚCI: 1-94; 2-64; 3-55; 4-55; 5-53; 6-70; 7-65; 8-44; 9-45; 10-51;
BROŃ 1: Nadziak krótki; bgł. 114; TR 144 ; opźn. 4; SKUT kł 166 ob 166 ; OB +20 (+20); SP B ; AT 2 (2); Typ J;
BROŃ 2: Sztylet typowy; bgł. 87; TR 117 ; opźn. 1; SKUT kł 106 (96) tn 76 ; OB +10 (+10); SP B ; AT 3 (3); Typ JL;
ZBROJA: ; OGR. - , -; OB. 74 (74); WYP. 20 / 20 / 20
CZARY: -
UMIEJĘTNOŚCI: -
HISTORIA:
Narodziny: śmierć, pech
Wczesne dzieciństwo: zaskoczenie, znalezisko
Dzieciństwo: hulanka, seksualna
Młodość: obraza, wędrówka
Aktualnie: konkurs, dobrobyt

EKWIPUNEK:
1x Chłopskie, płócienne spodnie obciążenie [SF: 8]
1x Chusta na szyję obciążenie [SF: 8]
1x Chleb ze smalcem obciążenie [SF: 4]
1x Derka obciążenie [SF: 20]
1x Buty obciążenie [SF: 12]
1x Koszula średniej jakości obciążenie [SF: 4]
2x Kurczak z rożna obciążenie [SF: 40]
Ostatnio zmieniony 21 listopada 2013, 17:24 przez ghasta, łącznie zmieniany 1 raz.

Araven
Reactions:
Posty: 8334
Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:56
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Post autor: Araven » 21 listopada 2013, 17:39

To już coś.
Bohater z historią i ekwipunkiem.

Salam
Reactions:
Posty: 239
Rejestracja: 28 sierpnia 2009, 23:16

Post autor: Salam » 21 listopada 2013, 20:13

Dobry pomysł z historią, podobnie to rozwiązałem w swoich Królestwach, każdy dopisze co będzie chciał.

ghasta
Reactions:
Posty: 2334
Rejestracja: 29 września 2010, 23:48
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Post autor: ghasta » 28 listopada 2013, 15:26

Po ciężkich bojach z odświeżaniem GUI strony udało mi się uzyskać efekt wykluczeń profesji w zależności od wybranej rasy lub/i pierwsze profesji.
Jeszcze charaktery i będzie cudnie :)

Na obrazku widać wybrane opcje konfiguracji (zakreślone na czerwono) oraz efekt filtrowania profesji dla trola, który ma wpisane profesje do wyboru woj/ łowca/ barbarzyńca. Jako że druga profesja nie może pochodzić z tej samej klasy (tu: żołnierskie ) to nie może mieć drugiej profesji.

i pojawiło mi się pytanie:
do jakich profesji dopuścilibyście poniższe rasy (część wynika z opisu, część licentia poetica)
gobliny / uruk-hai / malauk / troll nizinny / ogr?

ja zrobiłem tak
gobliny
woj/ lowca gward/ barb / zabojca / kupiec/ kaplan / astr / necro /iluzjonista

uruk-hai
woj / lowca/ gwar/ rycerz/ czarny rycerz/ zabojca/ kupiec / kaplan / polbog/ astrol/ czarnoks

malauk
woj/ lowca/ gwar/ ryc / pall /czar ryc / zabojca / kupiec/ kaplan/ druid / iluzj

troll
woj / lowca /barab

ogr
woj / lowca /gwar/ barb / zlodziej/ zabojca / kupiec /kaplan / iluzjonista
Ostatnio zmieniony 28 listopada 2013, 15:55 przez ghasta, łącznie zmieniany 1 raz.

Salam
Reactions:
Posty: 239
Rejestracja: 28 sierpnia 2009, 23:16

Post autor: Salam » 29 listopada 2013, 06:32

A czy w dalekiej przyszłości zrobisz możliwość grania w 3 profesjach, takie uruk-xxx (nie mylić z urukiem porno ;) ) ?

EDIT:
Gdybym nie przeczytał tego co napisałeś o wykluczeniu to gdybym pierwszy raz się z tym zetknął nie miałbym żadnego pojęcia o co w tym chodzi. Możesz wrzucić jakieś popupy albo co aby po najechaniu pokazywała się informacja "z czym to się je?"

ghasta
Reactions:
Posty: 2334
Rejestracja: 29 września 2010, 23:48
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Post autor: ghasta » 29 listopada 2013, 10:27

To generator do KC :), więc domyślnie każdy siadający do niego powinien znać podstawy systemu, tj.: na czym polega tworzenie postaci. Jak znajdę chwilę to dodam.
(..)z możliwość grania w 3 profesjach, (..)
Niestety projekt, nawet przyszły, nie przewiduje takiej opcji. Zbyt topornie napisałem element związany z wyborem i uwzględnianiem profesji. Musiałbym przepisać kilka kluczowych elementów.

p.s.
:D
[center]Wysłałem zaktualizowaną wersję do czegoja.[/center]
Ostatnio zmieniony 29 listopada 2013, 14:08 przez ghasta, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ