IK PBF - Watek organizacyjny

Dobro
Reactions:
Posty: 2848
Rejestracja: 10 listopada 2012, 22:13

Post autor: Dobro » 16 października 2013, 22:34

8art potrzebuję pomocy w kompletowaniu ekwipunku. Mam dostęp tylko do pdf Locl and load, elementarz postaci, z tym że tam ceny broni lepszej od zwyklego noża wynosi 300 gp + :)
Spoiler!
tą kartę co podałeś już w połowie wypełniłem, brakuje właśnie ekwipunku... a skoro o nim mowa, to chciałbym następujące rzeczy:
- porządny sztylet (zaproponowałem Cryxian Dirk - sztylet, 10 gp, obrazenia 1d4, krytyk 18-20 x2
- garotę
- krótki miecz (taki, by nie był zbytnio widoczny)
- skórzaną zbroję nie krępującą ruchów i cichą przy poruszaniu się,
- linę 10 metrów z kotwiczką
- Pojemny plecak
- szeroki pas z możliwością dowieszania do niego sakiewek, pudełek itp
- ciemnoczerwony płaszcz z kapturem
- ciemnoczerwoną chustę noszoną na szyi a'la arafatka
- kilka (3) skórzanych sakiewek, które łatwo można rozplątać i wsadzić do nich pięść
- podstawowy sprzęt podróżniczy
- truciznę paraliżującą układ nerwowy
Da się załatwić?

Awatar użytkownika
Keth
Reactions:
Posty: 12615
Rejestracja: 07 kwietnia 2009, 20:37
Has thanked: 138 times
Been thanked: 84 times
Kontakt:

Post autor: Keth » 16 października 2013, 22:49

Różnica w cenach bierze się z tego, że Lock&Load to suplement do pierwszej edycji, a Bartek chce poprowadzić sesję na zasadach 2ed, gdzie cennik w podręczniku głównym wygląda zupełnie inaczej! ;)

Dobro
Reactions:
Posty: 2848
Rejestracja: 10 listopada 2012, 22:13

Post autor: Dobro » 16 października 2013, 22:59

Aaaa to wiele wyjaśnia. Może będzie mnie stać na pistolet! ;o

Awatar użytkownika
8art
Reactions:
Posty: 6267
Rejestracja: 13 stycznia 2011, 17:38
Has thanked: 121 times
Been thanked: 81 times

Post autor: 8art » 17 października 2013, 00:17

Spoiler!
- porządny sztylet (2x sztylet do rzucania, zas 36, mod at 0, moc 2+siła) 8zl
- garotę (w podreczniku nie ma ale cos wymysle) -
- krótki miecz (krótki miecz, mod ataku 0, moc 3+siła) 10zl
- skórzaną zbroję (szyta na miare skórznia obr-1, pan +6) 60gc
- linę 10 metrów z kotwiczką 5zl
- Pojemny plecak 15gc
- szeroki pas z możliwością dowieszania do niego sakiewek itp (bandolier 5zł)
- ciemnoczerwony płaszcz z kapturem
- ciemnoczerwoną chustę noszoną na szyi a'la arafatka (masz zestaw ciuchów)
- kilka (3) skórzanych sakiewek, które łatwo można rozplątać i wsadzić do nich pięść 3zl
- podstawowy sprzęt podróżniczy (masz)
- truciznę paraliżującą układ nerwowy (cos wymyslimy - zresztą macie w druzynie alchemika, to sie popisze:D)

52zl w sakiewce

Pistolet kosztuje 20sztuk zlota, ale nie wiem czy wziales umiejetnosc pistolet

Dobro
Reactions:
Posty: 2848
Rejestracja: 10 listopada 2012, 22:13

Post autor: Dobro » 17 października 2013, 22:14

Drake "Cień" Banderas
Miejsce urodzenia: Caspia, Cygnar.
Wiek: 36 lat
Cechy szczegółowe: czarny ptasznik wytatuowany na prawej dłoni, pamiątka po organizacji przestępczej.
Kariery: zbrojny/zabójca
Przeszłość: Syn rzeźników, prowadzących sklep mięsny na targowisku w Caspii. Wyrzucony z domu w wieku 18 lat, najął się jako ochroniarz do domów publicznych, potem jako ochroniarz magazynów i składów. Kolejne lata spędził na pracach dorywczych, głównie jako strażnik ładunków, karawan, składów. Znany ze swej brutalności i sadystycznego poczucia humoru. Od niedawna płatny zabójca, porzucił fach zbrojnego na rzecz działania w półświatku. Przystąpił do organizacji "Ptasznik", działającej zaledwie siedem miesięcy. Ich główna działalność to zabójstwa na zlecenie, śledzenie i obserwowanie celu, eliminacja świadków. Cień poszedł na ugodę ze służbami specjalnymi: zamiast szafotu służba na rzecz królestwa Cygnaru.

Portret psychologiczny: zimny emocjonalnie, nie wykazuje żadnej postawy moralnej, brak zahamowań i ograniczeń. Śmieszą go sadystyczne żarty, które często opowiada. Kieruje się zasadą większych korzyści: lojalny wobec pracodawców i ziomków, o ile będzie miał z tego większy zysk.
To tyle, jeżeli pojawiły się błędy merytoryczne, proszę o poprawę ;) Współgracze: szykujcie się na prawdziwego bad dirty motherfuckera w drużynie ;). O ile moje wcześniejsze postacie wykazują jakikolwiek kodeks moralny, Drake go w ogóle nie będzie posiadał.

Awatar użytkownika
Keth
Reactions:
Posty: 12615
Rejestracja: 07 kwietnia 2009, 20:37
Has thanked: 138 times
Been thanked: 84 times
Kontakt:

Post autor: Keth » 18 października 2013, 17:22

Falko Tadiri (Llaelijczyk, etnicznie Umbrianin)

Profesje oficer/magianik. Członek służb inżynieryjnych armii Llaelu, do kapitulacji Merywynu służący w stolicy w pionie zaopatrzenia i innych projektów logistycznych. Zrzucił w 604 OR mundur schodząc do podziemia i ukrywając się w Merywynie pod przykrywką zwykłego rzemieślnika bawiącego się wyrabianiem metalowych dinksów.

Zdolności klasowe. Inscribe formulae (AM), Battle Plan: Call to Action (MO), Natural Leader (MO), Team Leader (MO).

PHY 5 (Spd 6, Str 4), AGL 3 (Prw 5, Poi 4), INT 4 (Arc 4, Per 4). DEF 12. Inicjatywa 13. ARM 5. Willpower 9.

Military skill: Hand weapon 2, Pistol 1.

Occupation skills: Command 1, Medicine 1, Navigation 1, Craft (gunsmithing) 1, Craft (metalworking) 1, Mechanical Engineering 1.

Czary: wiązka arkantryczna oraz tarcza polaryzacyjna.

Przygotuję osobno wykaz ekwipunku i wyszukam jeden dodatkowy czar w oparciu o benefit archetypowy Additional Study.


Czuję, że będziemy się interesująco komponowali w duecie z Banderasem, bo Falko to zagorzały patriota i człowiek starający się przestrzegać oficerskiego kodeksu... ;)

Awatar użytkownika
8art
Reactions:
Posty: 6267
Rejestracja: 13 stycznia 2011, 17:38
Has thanked: 121 times
Been thanked: 81 times

Post autor: 8art » 20 października 2013, 17:16

Tych graczy, którzy jeszcze nie podesłali zyciorysu lub postaci bardzo proszę kontakt i uzupełnienie brakujących danych, bo jestem już prawie gotowy do rozpoczęcia PBF.

Awatar użytkownika
Keth
Reactions:
Posty: 12615
Rejestracja: 07 kwietnia 2009, 20:37
Has thanked: 138 times
Been thanked: 84 times
Kontakt:

Post autor: Keth » 20 października 2013, 22:25

Jako trzeci czar wezmę Force Field. Posiadam na starcie 150 koron oraz dodatkowy magianiczny bonusik, ale zanim zacznę zakupy, chętnie dowiedziałbym się, na ile realne jest dla mej postaci prowadzenie małego rzemieślniczego warsztatu na Rue Coutan (w uboższych kwartałach Merywynu)?

Tak sobie myślę, że Falko mógłby zostać pozyskany przez CRS w roku 598 OR, kiedy gościł w Cygnarze pobierając nauki w manufakturach Machin Wschodu. Szczegóły tego układam pozostawiam dla siebie oraz Mistrza Gry...

Awatar użytkownika
8art
Reactions:
Posty: 6267
Rejestracja: 13 stycznia 2011, 17:38
Has thanked: 121 times
Been thanked: 81 times

Post autor: 8art » 21 października 2013, 00:22

Mały zakładzik masz. Nie ma problemu. Wejście w struktury CRS też oasuje

Araven
Reactions:
Posty: 8334
Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:56
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Post autor: Araven » 21 października 2013, 10:26

Ivan Podolski

Żołnierz łowca, Llaelczyk mieszkający na przedmieściach Maerwyn.
Blizny na czole i lewym policzku, od pazurów niedźwiedzia.
Niebieskooki, 175 cm około 70 kg wagi.


Koncept postaci: Llaelski zwiadowca (kusznik), współpracował z cygnarczykami bo wiedział, że bez zewnętrznego wsparcia Llael sobie nie poradzi. Udaje myśliwego.

Problem: Jest nieufny, także wobec Cygnarczyków, wszak niedawno opuścili Llael zostawiając go Khardom, kto raz zdradził, może zdradzić ponownie. Jednak wie, że musi z nimi współdziałać.

Cel: LLael będzie wolny. Walka o wolny Llael to cel Ivana, dlatego mimo żalu do Cygnarczyków, nadal z nimi współpracuje.

Przeszłość: Brak rodziny, uczynił go nieco odartym z uczuć. Służba w armii w zwiadzie, uchroniła go przed zostaniem przestępcą.
PHY Budowa ciała 5 (7)
Spd szybkość 6 (7)
Str krzepa 4 (6)
AGL Zwinność 3 (5)
poi (poise - cecha odpowiedzialna za ataki zasięgowe) 5 (5)
prw waleczność 5 (5)
INT 3 (5)
arc umiejętności magiczne - nie masz
Per percepcja 5 (5)

Umiejętności:
Kusza samorepetująca virtuoz Tr 6 (zasięg 60, Moc 10)
Kusza zwykła virtuoz Tr 6 (zasięg 60, Moc 12)
Miecz Tr 7, rany 7
Nóż Tr 8, rany 5

OBRONA 13 (-1 zbroja już wliczone)
INICJATYWA 16
PANCERZ 11 (+6 zbroja, wliczona)

Wykrywanie (PER) 5 + 2 = 7
Tropienie (PER) 5 + 1 = 6
Przetrwanie (PER) 5 + 2 = 7
Skradanie (ZWI) 3 + 1 = 4
Powożenie (ZWI) 3 + 1 = 4
Medycyna (INT) 3 + 1 = 4

Zdolności i Przewagi:
Kamuflaż - +2 do OBRONY jeśli postać jest ukryta, lub za osłoną
Pathfinder - W trudnym terenie postać porusza się bez żadnych kar
Find Cover - Na początku walki przed rzutem na inicjatywę, postać może od razu ruszyć się do 12'' i wykonać akcję ukrycia się za czymś lub padnięcia na ziemię (np żeby zmniejszyć szansę na oberwanie odłamkami granatu)
Sentry - Raz na rundę, jeśli jakiś ukryty przeciwnik pojawi się na linii wzroku postaci, to postać może wykonać 1 atak przeciwko temu przeciwnikowi.
MG - mam nadzieję, że ok jest, chyba w kuszy samorepetującej mam też 7 Tr, nie 6 tak???
I Sentry dotyczy użycia broni strzeleckiej tylko? Nie działa jak walczę bronią białą tak ?
Ostatnio zmieniony 21 października 2013, 11:51 przez Araven, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
8art
Reactions:
Posty: 6267
Rejestracja: 13 stycznia 2011, 17:38
Has thanked: 121 times
Been thanked: 81 times

Post autor: 8art » 21 października 2013, 11:23

Roznice w trafieniach z kusz wynikaja z modyfikatorow broni. Zerkne w podrecznik i podam statsy, to bedziesz widzial o co kaman.

Sentry jeszcze raz sprawdze, ale na chlopski rozum powiedzialbym, ze dotyczy broni strzeleckiej.

Ps: co do Cygnarczykow nie mozesz byc az tak nieufny, bo przeciez jestes na garnuszku cygnarskiego wywiadu:)

Araven
Reactions:
Posty: 8334
Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:56
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Post autor: Araven » 21 października 2013, 11:47

Mam syndrom Polaków zdradzonych przez Anglików w II wojnie. Jestem nieufny, ale wiem, że muszę z nimi współdziałać.

I skąd różnica w Tr nożem i mieczem? też z cech broni?

Awatar użytkownika
8art
Reactions:
Posty: 6267
Rejestracja: 13 stycznia 2011, 17:38
Has thanked: 121 times
Been thanked: 81 times

Post autor: 8art » 21 października 2013, 11:57

Spoko:)

Kusza samorepetujaca: zas 60, mod ataku -1, moc 10
Kusza: zas. 60, mod ataku -2 (używając jednej ręki) 0 (dwuręcznie)
Miecz: mod ataku 0, moc 3 + siła
Daga: mod ataku +1, moc 1 +siła

Edit przez Araven: Ok. Dzięki, wszystko jasne. Byłem ciekawy, jak to działa.
Ostatnio zmieniony 21 października 2013, 12:10 przez 8art, łącznie zmieniany 1 raz.

Araven
Reactions:
Posty: 8334
Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:56
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Post autor: Araven » 21 października 2013, 21:16

Raczej zmienię imię, bo mnie Keth uświadomił, że Ivan to jest typowo khadoriańskie. :o

Zapodam wkrótce. Nowe miano.
Ostatnio zmieniony 21 października 2013, 22:03 przez Araven, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
8art
Reactions:
Posty: 6267
Rejestracja: 13 stycznia 2011, 17:38
Has thanked: 121 times
Been thanked: 81 times

Post autor: 8art » 21 października 2013, 21:20

OK. Daj znać to zeedytuje w postach. Dla mnie nie ma problemu z imieniem, nawet khadoriańskim, bo zawsze można to jakoś logicznie wytłumaczyć, choćby nawet ekscentrycznymi rodzicami:)

ODPOWIEDZ