IK PBF - Watek organizacyjny
Drake "Cień" Banderas
Miejsce urodzenia: Caspia, Cygnar.Wiek: 36 lat
Cechy szczegółowe: czarny ptasznik wytatuowany na prawej dłoni, pamiątka po organizacji przestępczej.
Kariery: zbrojny/zabójca
Przeszłość: Syn rzeźników, prowadzących sklep mięsny na targowisku w Caspii. Wyrzucony z domu w wieku 18 lat, najął się jako ochroniarz do domów publicznych, potem jako ochroniarz magazynów i składów. Kolejne lata spędził na pracach dorywczych, głównie jako strażnik ładunków, karawan, składów. Znany ze swej brutalności i sadystycznego poczucia humoru. Od niedawna płatny zabójca, porzucił fach zbrojnego na rzecz działania w półświatku. Przystąpił do organizacji "Ptasznik", działającej zaledwie siedem miesięcy. Ich główna działalność to zabójstwa na zlecenie, śledzenie i obserwowanie celu, eliminacja świadków. Cień poszedł na ugodę ze służbami specjalnymi: zamiast szafotu służba na rzecz królestwa Cygnaru.
Portret psychologiczny: zimny emocjonalnie, nie wykazuje żadnej postawy moralnej, brak zahamowań i ograniczeń. Śmieszą go sadystyczne żarty, które często opowiada. Kieruje się zasadą większych korzyści: lojalny wobec pracodawców i ziomków, o ile będzie miał z tego większy zysk.
To tyle, jeżeli pojawiły się błędy merytoryczne, proszę o poprawę Współgracze: szykujcie się na prawdziwego bad dirty motherfuckera w drużynie . O ile moje wcześniejsze postacie wykazują jakikolwiek kodeks moralny, Drake go w ogóle nie będzie posiadał.
-
- Reactions:
- Posty: 12615
- Rejestracja: 07 kwietnia 2009, 20:37
- Has thanked: 138 times
- Been thanked: 84 times
- Kontakt:
Falko Tadiri (Llaelijczyk, etnicznie Umbrianin)
Profesje oficer/magianik. Członek służb inżynieryjnych armii Llaelu, do kapitulacji Merywynu służący w stolicy w pionie zaopatrzenia i innych projektów logistycznych. Zrzucił w 604 OR mundur schodząc do podziemia i ukrywając się w Merywynie pod przykrywką zwykłego rzemieślnika bawiącego się wyrabianiem metalowych dinksów.
Zdolności klasowe. Inscribe formulae (AM), Battle Plan: Call to Action (MO), Natural Leader (MO), Team Leader (MO).
PHY 5 (Spd 6, Str 4), AGL 3 (Prw 5, Poi 4), INT 4 (Arc 4, Per 4). DEF 12. Inicjatywa 13. ARM 5. Willpower 9.
Military skill: Hand weapon 2, Pistol 1.
Occupation skills: Command 1, Medicine 1, Navigation 1, Craft (gunsmithing) 1, Craft (metalworking) 1, Mechanical Engineering 1.
Czary: wiązka arkantryczna oraz tarcza polaryzacyjna.
Przygotuję osobno wykaz ekwipunku i wyszukam jeden dodatkowy czar w oparciu o benefit archetypowy Additional Study.
Czuję, że będziemy się interesująco komponowali w duecie z Banderasem, bo Falko to zagorzały patriota i człowiek starający się przestrzegać oficerskiego kodeksu...
Profesje oficer/magianik. Członek służb inżynieryjnych armii Llaelu, do kapitulacji Merywynu służący w stolicy w pionie zaopatrzenia i innych projektów logistycznych. Zrzucił w 604 OR mundur schodząc do podziemia i ukrywając się w Merywynie pod przykrywką zwykłego rzemieślnika bawiącego się wyrabianiem metalowych dinksów.
Zdolności klasowe. Inscribe formulae (AM), Battle Plan: Call to Action (MO), Natural Leader (MO), Team Leader (MO).
PHY 5 (Spd 6, Str 4), AGL 3 (Prw 5, Poi 4), INT 4 (Arc 4, Per 4). DEF 12. Inicjatywa 13. ARM 5. Willpower 9.
Military skill: Hand weapon 2, Pistol 1.
Occupation skills: Command 1, Medicine 1, Navigation 1, Craft (gunsmithing) 1, Craft (metalworking) 1, Mechanical Engineering 1.
Czary: wiązka arkantryczna oraz tarcza polaryzacyjna.
Przygotuję osobno wykaz ekwipunku i wyszukam jeden dodatkowy czar w oparciu o benefit archetypowy Additional Study.
Czuję, że będziemy się interesująco komponowali w duecie z Banderasem, bo Falko to zagorzały patriota i człowiek starający się przestrzegać oficerskiego kodeksu...
-
- Reactions:
- Posty: 12615
- Rejestracja: 07 kwietnia 2009, 20:37
- Has thanked: 138 times
- Been thanked: 84 times
- Kontakt:
Jako trzeci czar wezmę Force Field. Posiadam na starcie 150 koron oraz dodatkowy magianiczny bonusik, ale zanim zacznę zakupy, chętnie dowiedziałbym się, na ile realne jest dla mej postaci prowadzenie małego rzemieślniczego warsztatu na Rue Coutan (w uboższych kwartałach Merywynu)?
Tak sobie myślę, że Falko mógłby zostać pozyskany przez CRS w roku 598 OR, kiedy gościł w Cygnarze pobierając nauki w manufakturach Machin Wschodu. Szczegóły tego układam pozostawiam dla siebie oraz Mistrza Gry...
Tak sobie myślę, że Falko mógłby zostać pozyskany przez CRS w roku 598 OR, kiedy gościł w Cygnarze pobierając nauki w manufakturach Machin Wschodu. Szczegóły tego układam pozostawiam dla siebie oraz Mistrza Gry...
-
- Reactions:
- Posty: 8334
- Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:56
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Ivan Podolski
Żołnierz łowca, Llaelczyk mieszkający na przedmieściach Maerwyn.
Blizny na czole i lewym policzku, od pazurów niedźwiedzia.
Niebieskooki, 175 cm około 70 kg wagi.
Koncept postaci: Llaelski zwiadowca (kusznik), współpracował z cygnarczykami bo wiedział, że bez zewnętrznego wsparcia Llael sobie nie poradzi. Udaje myśliwego.
Problem: Jest nieufny, także wobec Cygnarczyków, wszak niedawno opuścili Llael zostawiając go Khardom, kto raz zdradził, może zdradzić ponownie. Jednak wie, że musi z nimi współdziałać.
Cel: LLael będzie wolny. Walka o wolny Llael to cel Ivana, dlatego mimo żalu do Cygnarczyków, nadal z nimi współpracuje.
Przeszłość: Brak rodziny, uczynił go nieco odartym z uczuć. Służba w armii w zwiadzie, uchroniła go przed zostaniem przestępcą.
Żołnierz łowca, Llaelczyk mieszkający na przedmieściach Maerwyn.
Blizny na czole i lewym policzku, od pazurów niedźwiedzia.
Niebieskooki, 175 cm około 70 kg wagi.
Koncept postaci: Llaelski zwiadowca (kusznik), współpracował z cygnarczykami bo wiedział, że bez zewnętrznego wsparcia Llael sobie nie poradzi. Udaje myśliwego.
Problem: Jest nieufny, także wobec Cygnarczyków, wszak niedawno opuścili Llael zostawiając go Khardom, kto raz zdradził, może zdradzić ponownie. Jednak wie, że musi z nimi współdziałać.
Cel: LLael będzie wolny. Walka o wolny Llael to cel Ivana, dlatego mimo żalu do Cygnarczyków, nadal z nimi współpracuje.
Przeszłość: Brak rodziny, uczynił go nieco odartym z uczuć. Służba w armii w zwiadzie, uchroniła go przed zostaniem przestępcą.
PHY Budowa ciała 5 (7)
Spd szybkość 6 (7)
Str krzepa 4 (6)
AGL Zwinność 3 (5)
poi (poise - cecha odpowiedzialna za ataki zasięgowe) 5 (5)
prw waleczność 5 (5)
INT 3 (5)
arc umiejętności magiczne - nie masz
Per percepcja 5 (5)
Umiejętności:
Kusza samorepetująca virtuoz Tr 6 (zasięg 60, Moc 10)
Kusza zwykła virtuoz Tr 6 (zasięg 60, Moc 12)
Miecz Tr 7, rany 7
Nóż Tr 8, rany 5
OBRONA 13 (-1 zbroja już wliczone)
INICJATYWA 16
PANCERZ 11 (+6 zbroja, wliczona)
Wykrywanie (PER) 5 + 2 = 7
Tropienie (PER) 5 + 1 = 6
Przetrwanie (PER) 5 + 2 = 7
Skradanie (ZWI) 3 + 1 = 4
Powożenie (ZWI) 3 + 1 = 4
Medycyna (INT) 3 + 1 = 4
Zdolności i Przewagi:
Kamuflaż - +2 do OBRONY jeśli postać jest ukryta, lub za osłoną
Pathfinder - W trudnym terenie postać porusza się bez żadnych kar
Find Cover - Na początku walki przed rzutem na inicjatywę, postać może od razu ruszyć się do 12'' i wykonać akcję ukrycia się za czymś lub padnięcia na ziemię (np żeby zmniejszyć szansę na oberwanie odłamkami granatu)
Sentry - Raz na rundę, jeśli jakiś ukryty przeciwnik pojawi się na linii wzroku postaci, to postać może wykonać 1 atak przeciwko temu przeciwnikowi.
Spd szybkość 6 (7)
Str krzepa 4 (6)
AGL Zwinność 3 (5)
poi (poise - cecha odpowiedzialna za ataki zasięgowe) 5 (5)
prw waleczność 5 (5)
INT 3 (5)
arc umiejętności magiczne - nie masz
Per percepcja 5 (5)
Umiejętności:
Kusza samorepetująca virtuoz Tr 6 (zasięg 60, Moc 10)
Kusza zwykła virtuoz Tr 6 (zasięg 60, Moc 12)
Miecz Tr 7, rany 7
Nóż Tr 8, rany 5
OBRONA 13 (-1 zbroja już wliczone)
INICJATYWA 16
PANCERZ 11 (+6 zbroja, wliczona)
Wykrywanie (PER) 5 + 2 = 7
Tropienie (PER) 5 + 1 = 6
Przetrwanie (PER) 5 + 2 = 7
Skradanie (ZWI) 3 + 1 = 4
Powożenie (ZWI) 3 + 1 = 4
Medycyna (INT) 3 + 1 = 4
Zdolności i Przewagi:
Kamuflaż - +2 do OBRONY jeśli postać jest ukryta, lub za osłoną
Pathfinder - W trudnym terenie postać porusza się bez żadnych kar
Find Cover - Na początku walki przed rzutem na inicjatywę, postać może od razu ruszyć się do 12'' i wykonać akcję ukrycia się za czymś lub padnięcia na ziemię (np żeby zmniejszyć szansę na oberwanie odłamkami granatu)
Sentry - Raz na rundę, jeśli jakiś ukryty przeciwnik pojawi się na linii wzroku postaci, to postać może wykonać 1 atak przeciwko temu przeciwnikowi.
MG - mam nadzieję, że ok jest, chyba w kuszy samorepetującej mam też 7 Tr, nie 6 tak???
I Sentry dotyczy użycia broni strzeleckiej tylko? Nie działa jak walczę bronią białą tak ?
I Sentry dotyczy użycia broni strzeleckiej tylko? Nie działa jak walczę bronią białą tak ?
Ostatnio zmieniony 21 października 2013, 11:51 przez Araven, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Reactions:
- Posty: 6267
- Rejestracja: 13 stycznia 2011, 17:38
- Has thanked: 121 times
- Been thanked: 81 times
Roznice w trafieniach z kusz wynikaja z modyfikatorow broni. Zerkne w podrecznik i podam statsy, to bedziesz widzial o co kaman.
Sentry jeszcze raz sprawdze, ale na chlopski rozum powiedzialbym, ze dotyczy broni strzeleckiej.
Ps: co do Cygnarczykow nie mozesz byc az tak nieufny, bo przeciez jestes na garnuszku cygnarskiego wywiadu:)
Sentry jeszcze raz sprawdze, ale na chlopski rozum powiedzialbym, ze dotyczy broni strzeleckiej.
Ps: co do Cygnarczykow nie mozesz byc az tak nieufny, bo przeciez jestes na garnuszku cygnarskiego wywiadu:)
-
- Reactions:
- Posty: 6267
- Rejestracja: 13 stycznia 2011, 17:38
- Has thanked: 121 times
- Been thanked: 81 times
Spoko:)
Kusza samorepetujaca: zas 60, mod ataku -1, moc 10
Kusza: zas. 60, mod ataku -2 (używając jednej ręki) 0 (dwuręcznie)
Miecz: mod ataku 0, moc 3 + siła
Daga: mod ataku +1, moc 1 +siła
Edit przez Araven: Ok. Dzięki, wszystko jasne. Byłem ciekawy, jak to działa.
Kusza samorepetujaca: zas 60, mod ataku -1, moc 10
Kusza: zas. 60, mod ataku -2 (używając jednej ręki) 0 (dwuręcznie)
Miecz: mod ataku 0, moc 3 + siła
Daga: mod ataku +1, moc 1 +siła
Edit przez Araven: Ok. Dzięki, wszystko jasne. Byłem ciekawy, jak to działa.
Ostatnio zmieniony 21 października 2013, 12:10 przez 8art, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Reactions:
- Posty: 8334
- Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:56
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Raczej zmienię imię, bo mnie Keth uświadomił, że Ivan to jest typowo khadoriańskie.
Zapodam wkrótce. Nowe miano.
Zapodam wkrótce. Nowe miano.
Ostatnio zmieniony 21 października 2013, 22:03 przez Araven, łącznie zmieniany 1 raz.