Generator NPC

Salam
Reactions:
Posty: 239
Rejestracja: 28 sierpnia 2009, 23:16

Post autor: Salam » 12 stycznia 2014, 09:22

Prosty generator bohaterów niezależnych, Araven mnie zmotywował ;)

https://drive.google.com/file/d/0By8WVO ... sp=sharing

Araven
Reactions:
Posty: 8334
Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:56
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Post autor: Araven » 12 stycznia 2014, 10:51

To naprawdę fajny generator, pobierzcie i spróbujcie. Wciskacie F9 i Wam losuje szablon NPC-a często ciekawy. Dodajecie kilka szczegółów, i macie oryginalnego NPC-a do przygody.

Awatar użytkownika
czegoj
Site Admin
Reactions:
Posty: 3837
Rejestracja: 18 listopada 2008, 23:34
Has thanked: 5 times
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Post autor: czegoj » 12 stycznia 2014, 13:43

U mnie znów gówno. Excel 2003 tego nie bierze. Szkoda.);(

Araven
Reactions:
Posty: 8334
Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:56
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Post autor: Araven » 12 stycznia 2014, 15:11

Salam da radę to zapisać tak by starsze Excele to czytały?

Salam
Reactions:
Posty: 239
Rejestracja: 28 sierpnia 2009, 23:16

Post autor: Salam » 12 stycznia 2014, 15:38


Awatar użytkownika
czegoj
Site Admin
Reactions:
Posty: 3837
Rejestracja: 18 listopada 2008, 23:34
Has thanked: 5 times
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Post autor: czegoj » 12 stycznia 2014, 19:41

No również nie działa - dam printsreena.

Jest chyba problem z makrami, bo funkcje zdaje się rozumieć. Nie chce mi się grzebać.

Salam
Reactions:
Posty: 239
Rejestracja: 28 sierpnia 2009, 23:16

Post autor: Salam » 13 stycznia 2014, 11:40

Pytałem się w pracy ale nikt już nie ma tak starego oprogramowania.

Wprowadziłem formuły z 2003 ale nie mam jak tego przetestować, musisz sprawdzić.

https://drive.google.com/file/d/0By8WVO ... sp=sharing

Awatar użytkownika
czegoj
Site Admin
Reactions:
Posty: 3837
Rejestracja: 18 listopada 2008, 23:34
Has thanked: 5 times
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Post autor: czegoj » 13 stycznia 2014, 21:48

No niestety dalej nie chodzi w domu. Otworzyłem jednak w pracy na nowszym exelu i tam wszystko śmiga. Nie wiem czy mi się przyda, ale przynajmniej wiem o co chodzi.

ghasta
Reactions:
Posty: 2334
Rejestracja: 29 września 2010, 23:48
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Post autor: ghasta » 19 stycznia 2014, 20:23

Salam, naucz się javy script. Dzięki temu twoje generatory będą miały szansę dotrzeć do większej grupy ludzi. Poziom trudności języka jest porównywalny do zaawansowanych makr do excela, albo do visual basica. Możliwości jednak nieporównywalnie większe.
Ostatnio zmieniony 20 stycznia 2014, 17:18 przez ghasta, łącznie zmieniany 1 raz.

Salam
Reactions:
Posty: 239
Rejestracja: 28 sierpnia 2009, 23:16

Post autor: Salam » 22 stycznia 2014, 09:55

Od dawna mam apetyt na JS, ale jakoś brakowało mi motywacji. Jak skończę Królestwa to zrobię sobie przerwę i może podejdę do JS.

Awatar użytkownika
czegoj
Site Admin
Reactions:
Posty: 3837
Rejestracja: 18 listopada 2008, 23:34
Has thanked: 5 times
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Post autor: czegoj » 22 stycznia 2014, 10:02

Ja skończysz królestwa to pochwal się koniecznie. Nie mogę sobie odmówić próby drugiego podejścia. Jest szansa, że wtedy już nie będzie konkurencji w postaci MW i jakoś łatwiej to łyknę.

Salam
Reactions:
Posty: 239
Rejestracja: 28 sierpnia 2009, 23:16

Post autor: Salam » 22 stycznia 2014, 10:32

Właściwie w mechanice nie planuję zmian, robię tylko kosmetykę. Testy wypadły pomyślnie, Araven świadkiem. Zebrałem uwagi i pracuję nad redakcją, czekając jednocześnie na korektę.

Jeśli grą nie zainteresuje się wydawnictwo to weźmie ona udział w Rzucie Na Inicjatywę vol 3.

http://rni3.blogspot.com/

Araven
Reactions:
Posty: 8334
Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:56
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Post autor: Araven » 22 stycznia 2014, 14:17

Obecna wersja Królestw jest bardzo fajna i przystępna i prosta. Gra daje dużo możliwości. Jak Salam poprowadzi tu na Forum KC to ja zagram.

ODPOWIEDZ