Światostworzenie - GOTIMGUR-CAN

Awatar użytkownika
czegoj
Site Admin
Reactions:
Posty: 3837
Rejestracja: 18 listopada 2008, 23:34
Has thanked: 5 times
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Post autor: czegoj » 02 września 2014, 15:50

Pobawiłem się trochę zabawkami jakie zapodałeś plus wiedza z instruktarza mastuga i wyszła mi taka mapa. Jak wam się podoba? Jesteście w stanie przełknąć coś takiego, czy musi być bardziej mastugowa? Od razu mówię, że jest to jedna z oryginalnych wysepek z mapy z MiMa.
Ostatnio zmieniony 04 września 2014, 17:45 przez czegoj, łącznie zmieniany 1 raz.

ghasta
Reactions:
Posty: 2334
Rejestracja: 29 września 2010, 23:48
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Post autor: ghasta » 02 września 2014, 16:30

Ikonki muszą być większe, bo inaczej mapa jest nieczytelna.

Awatar użytkownika
wasut
Reactions:
Posty: 743
Rejestracja: 25 stycznia 2009, 18:16
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 2 times
Been thanked: 2 times

Post autor: wasut » 02 września 2014, 16:51

Trzeba doszlifować. Obrys niepotrzebnie taki gruby, ikonki zupełnie zniknęły.

Awatar użytkownika
czegoj
Site Admin
Reactions:
Posty: 3837
Rejestracja: 18 listopada 2008, 23:34
Has thanked: 5 times
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Post autor: czegoj » 02 września 2014, 17:58

Dobra wybrzeże odchudziłem, ale ikonek nie powiększę, są dostosowane do oglądania w 100%, wtedy wyglądają najlepiej. Kolejne jakieś uwagi?
Ostatnio zmieniony 02 września 2014, 18:14 przez czegoj, łącznie zmieniany 1 raz.

avnar
Reactions:
Posty: 1137
Rejestracja: 29 kwietnia 2009, 20:39
Has thanked: 2 times
Been thanked: 6 times

Post autor: avnar » 02 września 2014, 18:43

Sorki, ale przyzwyczajeni do jakości MiM i mastug, to ta mapka odpada w przedbiegach. Może starczyć do zilustrowania sesji, ale jako pomoc systemowa do użycia wielokrotnego przez nas koneserów to chyba nie ;)

Awatar użytkownika
czegoj
Site Admin
Reactions:
Posty: 3837
Rejestracja: 18 listopada 2008, 23:34
Has thanked: 5 times
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Post autor: czegoj » 02 września 2014, 19:07

I tego właśnie się obawiałem. Nie jestem w stanie temu dorównać.:(
Ostatnio zmieniony 02 września 2014, 19:52 przez czegoj, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
wasut
Reactions:
Posty: 743
Rejestracja: 25 stycznia 2009, 18:16
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 2 times
Been thanked: 2 times

Post autor: wasut » 02 września 2014, 20:11

Praktyka czyni mistrza.
Zmniejsz proporcje obrazu to ikonki powinny się powiększyć.

Awatar użytkownika
mastug
Reactions:
Posty: 1697
Rejestracja: 03 grudnia 2009, 23:24
Has thanked: 14 times
Been thanked: 12 times

Post autor: mastug » 02 września 2014, 21:29

Czegoju, nawet schematyczne mapki są bardzo cenne ponieważ można na nich nanieść nazwy miejsc i zaznaczyć umiejscowienie miast. Myślę natomiast że gdybyś spróbował narysować odręcznie na kartce papieru szybko uzyskał byś znacznie lepsze wyniki. Wiem że rysowanie gór i lasów może być żmudne ale daje to dużo satysfakcji gdy widać końcowy efekt.

Awatar użytkownika
czegoj
Site Admin
Reactions:
Posty: 3837
Rejestracja: 18 listopada 2008, 23:34
Has thanked: 5 times
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Post autor: czegoj » 02 września 2014, 23:20

Spróbuje mimo wszystko w tej wersji. Dodam mapkę którą wyspę wybrałem. I teraz mam prośbę o pomoc:
- potrzebuję nazw miast, wiosek, wód (rzek, jezior, które dopiero dodam), punktów orientacyjnych itd.
- nazwy głównej dla tej wyspy
- jakieś otoczki fabularnej i każdej pomocy, którą możecie zaoferować.
Może coś z tego fajnego wyjdzie.
Ostatnio zmieniony 03 września 2014, 00:05 przez czegoj, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
mastug
Reactions:
Posty: 1697
Rejestracja: 03 grudnia 2009, 23:24
Has thanked: 14 times
Been thanked: 12 times

Post autor: mastug » 02 września 2014, 23:31

W załączniku jest kontekst innych wysp wokół. Jak tylko znajdęinformacje o wyspie to wrzucę tu szczegóły z materiałów tagowych.
edit: ta wyspa wydaje się nie opisana ale to chyba jedna z południowych wysp korsarskich.

edit: to co znalazłem:
Południowe Wyspy Korsarskie
UT: W środkowej części góry. Wybrzeża wschodnie i zachodnie to niziny, pokryte. Dziewiczą puszczą.
PP: Teoretycznie do Imperium Orków, tak naprawdę korsarska baza wypadowa.
UWAGI: Na wyspie istnieje 5 miasteczek

nie wiem tylko na której wyspie? czy to powinno być na wyspach istnieje 5 miasteczek?
Ostatnio zmieniony 02 września 2014, 23:46 przez mastug, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
czegoj
Site Admin
Reactions:
Posty: 3837
Rejestracja: 18 listopada 2008, 23:34
Has thanked: 5 times
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Post autor: czegoj » 02 września 2014, 23:56

Można założyć, że mowa tu dużych miastach. Na tej wyspie są 3 duże miasta, reszta to miasteczka i małe wsie. Zakładając, że to korsarska wyspa zrobiłem większe jezioro, które mogłoby być doskonałą bazą. Statki wpływają w olbrzymie klify, z których nie widać dokąd zmierza statek. Tam spokojnie mogą się one skryć przed oczami ewentualnych goniących. Możemy też założyć, że są bardzo słabe szlaki lądowe, co widać na mapie oraz że na południu jest dziewicza puszcza, natomiast na północy nie przebyte góry to też dobrze widać na mapie. Dodatkowych wysp na razie nie umieściłem, bo to pierwsze światotworzenie. Jak się uda to pomyślę nad rozszerzeniem.

P.S. mastug dzięki za pierwsze wskazówki.:/uklon
Ostatnio zmieniony 04 września 2014, 18:04 przez czegoj, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
mastug
Reactions:
Posty: 1697
Rejestracja: 03 grudnia 2009, 23:24
Has thanked: 14 times
Been thanked: 12 times

Post autor: mastug » 03 września 2014, 00:32

nazwy ludzkie:
garko
ianas
elta
tusgaz
tusotl
anuard


nazwy połolbrzymów:
daug
uebtug
utog
agum
ebda

nazwy elfów:
fienhar
lanrtolnil
filidin
tarpidil
toinhar
langwain
ranladil


nazwy krasnoludów (miasteczka mogą np. mieć końcówkę -ber, górskie twierdze -dur)
haar
gotam
akam
gilar
gotar
sappran

nazwy orkowe(wioski -kir , wioski warowne -morkir, miasta -gar, port -garrt, zatoka -basar, ):
waron
urmys
shangor
wagpur
ronkir
arthir
gakar
plasdan
wagmys
hagur
mirsrin
lantwar
gatan
ymor
purgur
donpur
warnba
sochan
tornon


nazwy reptyliońskie (północne wyspy korsarskie leżą w ciągu wysp walgaru więc powinni reprylioni mieć coś tu do powiedzenia):
walaron
harasum
inssrar
cuastar
dussntar
tosaal
inson
antasdian

ps. Mam nadzieję że trzymają klimat KC. Starałem się używać sylab i głosek charakterystycznych dla ras Orchii i są wynikiem analizy nazw własnych występujących w poszczególnych rasach.

Awatar użytkownika
czegoj
Site Admin
Reactions:
Posty: 3837
Rejestracja: 18 listopada 2008, 23:34
Has thanked: 5 times
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Post autor: czegoj » 03 września 2014, 00:36

Teraz tylko pytanie (ponieważ nie mam szans na stworzenie napisów podobnych do tych jakie tworzysz Ty) - czy robić kolorowe (niestety proste), czy czarno-białe i nadawać im rożne kroje czcionek oraz podkreśleń kursywek itd.?

Edyta: Tak myślę nad nazwą główną wyspy i co powiecie na MEWIA RZYĆ albo MEWIE SKRZYDŁO - wystarczająco korsarskie i z klimatem?:D
Ostatnio zmieniony 03 września 2014, 00:41 przez czegoj, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
mastug
Reactions:
Posty: 1697
Rejestracja: 03 grudnia 2009, 23:24
Has thanked: 14 times
Been thanked: 12 times

Post autor: mastug » 03 września 2014, 00:40

a możesz pokazać jak wyjdzie tylko z czarno-białymi bez kolorowania ?

Awatar użytkownika
czegoj
Site Admin
Reactions:
Posty: 3837
Rejestracja: 18 listopada 2008, 23:34
Has thanked: 5 times
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Post autor: czegoj » 03 września 2014, 00:48

Proszę bardzo górne napisy - głównie osady olbrzymów

ODPOWIEDZ