Astrolog – Krąg VIII

POMOC NIEBIOS (Czar specjalny)
KRĄG: VIII (czar nr 1)
ZUŻYCIE PM: 160
CZAS RZUCANIA: 10 segmentów
ZASIĘG RZUCANIA: dotyk
CZAS DZIAŁANIA: 10 minut/POZ
OBSZAR DZIAŁANIA: 1 współwyznawca
OPIS: Po rzuceniu tego czaru astrologowi lub jego współwyznawcy przychodzi na pomoc specjalny wysłannik, jak: anioł, potwór, demon itp., lub też dzieje się cokolwiek innego (wymyślonego przez MG), co w krytycznym momencie ratuje go z opresji. Czar nie ma efektu, jeżeli astrolog nie złożył w ciągu ostatniego tygodnia wymaganej przez jego boga ofiary.

OTWARCIE BRAMY (Zaklęcie)
KRĄG: VIII (czar nr 2)
ZUŻYCIE PM: 800
CZAS RZUCANIA: k100x10 rund
ZASIĘG RZUCANIA: bliski
CZAS DZIAŁANIA: 10 rund/POZ
OBSZAR DZIAŁANIA: sześcian o boku k10 metrów
OPIS: To potężne zaklęcie pozwala otworzyć na krótki czas Bramę do sąsiadującej Sfery Egzystencji (lub Półsfery), którą astrolog wcześniej już odwiedzał. Przez Bramę można przechodzić w obie strony. Bohaterowie przechodzący do nie znanej im Sfery (ale nie Półsfery) muszą wykonać % rzut na odporność nr 4. Nieudany rzut oznacza, że nie przeżyli szoku obcości nowego świata. W jednej rundzie przez bramę może przechodzić tylko 1 istota. Istnieje 5% szansa w każdej rundzie otwarcia Bramy, że istota z innej Sfery zapragnie (np. z ciekawości) przez tę Bramę przejść.

UJRZENIE PRZESZŁOŚCI (Zaklęcie)
KRĄG: VIII (czar nr 3)
ZUŻYCIE PM: 400
CZAS RZUCANIA: 10 rund
ZASIĘG RZUCANIA: dotyk (spec.)
CZAS DZIAŁANIA: 1 runda/POZ
OBSZAR DZIAŁANIA: spec.
OPIS: Dzięki temu zaklęciu skoncentrowany astrolog ma szansę (równą 5% na jego POZ) obserwować wybrane przez siebie zdarzenia z przeszłości. Widzi, słyszy i czuje wszystko tak, jakby znajdował się na miejscu akcji. Czar działa, jeśli astrolog w trakcie rzucania go dotyka przedmiotu lub osoby, które brały udział w zdarzeniu, albo znajduje się w miejscu, w którym ono zaszło.

REGENERACJA PAMIĘCI (Energia)
KRĄG: VIII (czar nr 4)
ZUŻYCIE PM: 160
CZAS RZUCANIA: 1 godzina
ZASIĘG RZUCANIA: dotyk
CZAS DZIAŁANIA: stałe
OBSZAR DZIAŁANIA: 1 umysł (spec.)
OPIS: Ten czar przywraca utraconą pamięć. Nie dotyczy szczególnych przypadków, jak np. klątwy. Przywraca jednocześnie utraconą Mądrość i inne współczynniki zmniejszone na skutek utraty pamięci. Leczy także wszystkie choroby i urazy umysłowe, a w przypadku niektórych psychicznych ułomności potrafi je zaleczyć do pierwszej śmierci postaci.

SYMBOL PRZETRWANIA (Zaklęcie)
KRĄG: VIII (czar nr 5)
ZUŻYCIE PM: 80
CZAS RZUCANIA: 1 runda
ZASIĘG RZUCANIA: dotyk
CZAS DZIAŁANIA: (stałe)
OBSZAR DZIAŁANIA: spec. (znak runiczny)
OPIS: Pierwsza istota, która wejdzie na ten symbol automatycznie przenosi swoją energię życiową, materię i życie (żywotność) na półplan równoległej egzystencji. Na rodzimym planie egzystencji zostaje jej półmaterialny duplikat, który staje się niewrażliwy na wszelkie niemagiczne czynniki fizyczne (i niektóre katastroficzne), w stosunku do których postać traktuje się jako niematerialną. W przypadku magii i broni magicznych postać taka jest chroniona połowicznie, tzn. czary odpiera automatycznie (ew. odnosi połowę ran lub efekt jest minimalizowany). Odnosi tylko połowę ran z magii broni lub całe z magii broni stosowanych przeciwko niematerialnym (tylko premia z dodatku ran magicznych). Postać taka nie ma innej obrony (i wyparowań) jak z magii ochronnej i z połowy ZR aktualnej (nie może zejść z symbolu, gdyż to zakończy jego działanie).
Uwaga: Czar ten może zostać nałożony tylko na płaskiej, gładkiej, nieruchomej i suchej powierzchni (długo działająca wilgoć lub zejście z symbolu kończy działanie czaru).

Bookmark the permalink.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *