Warg

Rasa: Warg
Charakter: N.Z.- rzadko inny.
Rozmiar: 1,5-2 m. dł/80-180 kg.
ŻYW SF ZR SZ IQ  MD UM  CH PR WI OB / WYPAROWANIA SKÓRY
140 110 40 50 30+ 20+ – *25 20 –   5 / 15\\25\\35
Biegłości:
20 pysk (op.2; 80 kł; OBR 20; at. 1)
Odporności:
1(5); 2(5); 3(5); 4(5); 8(5); 9(5);

Wygląd

Warg  to  ssak z rodziny psowatych. Odznacza się mocną sylwetką, wydłużonym tułowiem  z  wąską klatką piersiową, długimi kończynami i puszystym ogonem, nieco  krótszym  od  połowy  długości ciała. Sierść długa, puszysta i płowa raczej  jednobarwna,  maści  od  srebrzystej  do  czarnej.  Czaszka masywna wysoka, z dobrze rozwiniętymi, długimi kłami i silnymi łamaczami.

Tryb życia

Aktywny  w  nocy,  chociaż  w  odludnych  okolicach  poluje  również dniem. Prowadzi  koczowniczy tryb życia i tylko w okresie wychowu młodych przebywa dłużej  w  jednej  okolicy.  W  wypadku  braku pożywienia łączy się w stada prowadzone przez stare samce. W tym czasie poluje zespołowo, najczęściej na wszelkiego  rodzaju  kopytne  i pojedyncze zwierzęta, aczkolwiek nie gardzi także  grupkami  humanoidów,  czy  mniejszymi  monstrami.  Biega  szybko  i wytrwale.  Często  kręcą  się  w pobliżu różnych oddziałów, wiosek, karawan napadając na oddalających się od grupy. Uwaga: z racji wysokiej IQ i MD (minimum po 30) starszych osobników te egzemplarze zalicza się już do monstrów, a nie zwierząt.

Występowanie

Zamieszkują zarówno obszary leśne, górskie i nizinne, jak i stepy. Najczęściej  spotyka  się  je w stadach (1-50 sztuk z 2-4 POZ i 1-5 z 6-8 POZ), rzadko  pojedynczo  (0-10 POZ),  aczkolwiek  w  okresie zimowym tworzą liczne stada.

Specjalne zdolności

  • Doskonały  słuch: zwierzę takie dwukrotnie trudniej zaskoczyć (tak jakby jej SZ była dwukrotnie większa).
  • Doskonały  węch:  wykrywa  zapachy na odległość równą swej SZ (pod wiatr dwukrotnie lepiej, z wiatrem dwukrotnie słabiej).
  • Ciche  skradanie  się: umiejętność bezszelestnego podchodzenia zdobyczy (zaskoczenie na połowę szybkości aktualnej).
  • Rozszarpywanie:  poprzez  odpowiednie  ruchy głowy dwukrotnie wolniejsze atakowanie,  za  to odrywanie kawałków ciała (zadaje to poważne rany – potrzebna  regeneracja,  albo  można tylko połowicznie zaleczyć). uwaga: jeśli jest  zbroja, to dostaje tyle uszkodzeń, od trafienia, ile wynosi 1/10 siły raniącej.
  • Obalanie: umiejętność po minimum 10 metrowym rozbiegu spróbowanie przewrócenia  przeciwnika,  który nie wykona rzutu na ZR akt. + 1/10 SF. Uwaga: istnieje możliwość ataku z pyska podczas obalania.

Warg (drapieżnik)

POZ 0; ŻW155; SF135; ZR80; SZ90; IQ35; MD25; UM-; CH50; PR50; WI-;
Bp.19; Bf.34; 1.28; 2.37; 3.24; 4.34; 5.19; 6.44; 7.44; 8.49; 9.49; 10.34;
Pysk; 85/107; op.2; 114kł; OB20; at.1;
Skóra własna; OGR -,-; OB.35; WYP15/25/35; WT;

POZ 2; ŻW165; SF145; ZR90; SZ96; IQ39; MD25; UM-; CH60; PR60; WI-;
Bp.24; Bf.39; 1.33; 2.42; 3.29; 4.39; 5.24; 6.49; 7.49; 8.54; 9.54; 10.39;
Pysk; 95/119; op.2; 116kł; OB20; at.1;
Skóra własna; OGR -,-; OB.45; WYP15/25/35; WT;

POZ 4; ŻW175; SF155; ZR100; SZ102; IQ43; MD25; UM-; CH70; PR70; WI-;
Bp.29; Bf.44; 1.38; 2.47; 3.34; 4.44; 5.29; 6.54; 7.54; 8.59; 9.59; 10.44;
Pysk; 105/131; op.2; 119kł; OB20; at.1;
Skóra własna; OGR -,-; OB.55; WYP15/25/35; WT;

POZ 6; ŻW185; SF165; ZR110; SZ108; IQ47; MD25; UM-; CH80; PR80; WI-;
Bp.34; Bf.49; 1.44; 2.52; 3.39; 4.49; 5.34; 6.59; 7.59; 8.64; 9.64; 10.49;
Pysk; 115/143; op.2; 121kł; OB20; at.1;
Skóra własna; OGR -,-; OB.65; WYP15/25/35; WT;

POZ 8; ŻW195; SF175; ZR120; SZ114; IQ51; MD35; UM-; CH90; PR90; WI-;
Bp.39; Bf.54; 1.49; 2.58; 3.44; 4.54; 5.39; 6.64; 7.64; 8.69; 9.69; 10.54;
Pysk; 125/155; op.2; 124kł; OB20; at.1;
Skóra własna; OGR -,-; OB.75; WYP15/25/35; WT;

POZ 10; ŻW210; SF185; ZR130; SZ120; IQ55; MD35; UM-; CH100; PR100; WI-;
Bp.44; Bf.59; 1.55; 2.63; 3.49; 4.59; 5.44; 6.69; 7.69; 8.74; 9.74; 10.59;
Pysk; 135/167; op.2; 166kł; OB30; at.1;
Skóra własna; OGR -,-; OB.85; WYP15/25/35; WT;

POZ 12; ŻW230; SF195; ZR140; SZ126; IQ59; MD35; UM-; CH110; PR110; WI-;
Bp.49; Bf.64; 1.60; 2.68; 3.54; 4.64; 5.49; 6.74; 7.74; 8.79; 9.79; 10.64;
Pysk; 145/179; op.2; 169kł; OB30; at.1;
Skóra własna; OGR -,-; OB.95; WYP15/25/35; WT;

Bookmark the permalink.

4 Comments

  1. Dodaję swoją wersję, wygrzebaną w necie i delikatnie przerobioną. Niestety zdolności nie te co by się chciało ale mnie się podoba.
    [center][img]http://www.krysztalyczasu.pl/images/goblinwarg.jpg[/img][/center]

  2. I jeszcze jedna grafika, która mnie powaliła. Musiałem ją dodać.
    [center][img]http://img-fan.theonering.net/rolozo/images/ice/isengard.jpg[/img][/center]

  3. Ten ostatni warg – świetny – może jako rysunek do warga odolana załaduesz go ?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *