Czarnoksiężnik – Krąg VI

UPIORNE DŹWIĘKI (Sugestia)
KRĄG: VI (czar nr 1)
ZUŻYCIE PM: 12
CZAS RZUCANIA: 6 segmentów
ZASIĘG RZUCANIA: 0 (spec.)
CZAS DZIAŁANIA: 1 runda/2 POZ
OBSZAR DZIAŁANIA: 10 metrów + 10 metrów/2 POZ wokół
OPIS: W każdej rundzie trwania czaru wywołuje przeraźliwy jęk. Wszyscy, którzy znajdują się w jego zasięgu (z wyjątkiem rzucającego czar) muszą wykonać rzut na strach (na połowę odporności nr 2) w każdej rundzie trwania jęku. Nieudany rzut oznacza, że ofiara mdleje i jest nieprzytomna przez k10 rund. Nieprzytomna ofiara musi dodatkowo wykonać rzut na odporność nr 4. Nieudany rzut oznacza, że ofiara umarła ze strachu.

CIENISTE PRZEJŚCIE (Czar specjalny)
KRĄG: VI (czar nr 2)
ZUŻYCIE PM: 100
CZAS RZUCANIA: 6 segmentów
ZASIĘG RZUCANIA: dotyk
CZAS DZIAŁANIA: 1 runda
OBSZAR DZIAŁANIA: 1 istota (spec.); do 10 km/POZ wokół
OPIS: Czar może przemieścić istotę lub przedmiot do dowolnego, określonego miejsca w tej samej Sferze Egzystencji, oddalonego nie bardziej niż 10 km/POZ czarnoksiężnika. Rzucający czar musi dokładnie znać docelowe miejsce, które dodatkowo musi być silnie zacienione, więc może być nim tylko przestrzeń zamkniętą. Przejście odbywa się natychmiastowo. Każda przeniesiona w ten sposób istota jest na czas całej rundy ogłuszona. Osoby, które nie chcą być przeniesione muszą wykonać udany rzut na odporność nr 5.

CEREMONIAŁ (Czar specjalny)
KRĄG: VI (czar nr 3)
ZUŻYCIE PM: 60
CZAS RZUCANIA: 5 rund
ZASIĘG RZUCANIA: dotyk
CZAS DZIAŁANIA: (1 dzień/POZ)
OBSZAR DZIAŁANIA: spec.
OPIS: Ten czar, podobnie do kapłańskiego Wskrzeszenia przywraca do życia martwą istotę, o ile wykona udany rzut na szok. Czarnoksiężnik musi w tym celu rozlać nad martwym ciałem krew ze świeżego serca istoty tej samej rasy, co postać przywracana do życia. Wskrzeszona istota nie traci ani Prezencji, ani odporności na szok, jak jest to w przypadku czaru kapłańskiego. Niestety, jest ona przywrócona do życia tylko na pewien czas i później, jeśli czar nie zostanie ponowiony, natychmiast umiera.
Uwaga: Konsekwencje nieudanego rzutu na szok podczas wskrzeszania są analogiczne jak w przypadku kapłańskiego czaru Wskrzeszenie.

KRWAWY KAMIEŃ (Czar specjalny)
KRĄG: VI (czar nr 4)
ZUŻYCIE PM: 1200
CZAS RZUCANIA: 10 rund
ZASIĘG RZUCANIA: dotyk
CZAS DZIAŁANIA: (stały)
OBSZAR DZIAŁANIA: głaz o rozmiarach min. 1x1x1m (spec.)
OPIS: Czar umagicznia wielki głaz, czyniąc zeń ołtarz ofiarny czarnoksiężnika. Kamień takiego ołtarza wraz z krwią wchłania w siebie Żywotność zabijanych na nim ofiar. Jeżeli istota, której użyto do tego rytuału nie należała do tej samej rasy, co czarnoksiężnik kamień czerpie dziesięciokrotnie mniej Żywotności. W każdy 13 dzień miesiąca, po rzuceniu odpowiedniego czaru i podczas Ceremonii Ciemnej Strony Księżyca kamień wchłania dwukrotnie więcej. Zabitą na tym głazie istotę może wskrzesić tylko czar Regeneracja, ponadto ma ona o połowę mniejszą odporność na szok. Jeżeli czarnoksiężnik albo ewidentnie zła istota (np. czarny rycerz lub demon) stanie na tym kamieniu, może zregenerować swoje rany z tylu punktów obrażeń, ile punktów Żywotności zgromadził Krwawy kamień.
Uwaga: Czar Ceremonia (dobra) lub rozbicie kamienia niszczy moc tego czaru.

TRON CIEMNOŚCI (Czar specjalny)
KRĄG: VI (czar nr 5)
ZUŻYCIE PM: 3000
CZAS RZUCANIA: 1 godzina
ZASIĘG RZUCANIA: dotyk
CZAS DZIAŁANIA: (stały)
OBSZAR DZIAŁANIA: kamienny tron (spec.)
OPIS: Ten czar można rzucić tylko na duży, solidny, kamienny tron. Potężna magia ochronna czaru przestaje działać dopiero w momencie zniszczenia tronu, który jest w stanie wytrzymać od 1000 do 10 000 uszkodzeń (w zależności od rodzaju kamienia, z którego został wykuty). Czarnoksiężnik, kiedy siedzi na tronie, ma podwojoną antyodporność czarów oraz czas ich działania (o ile jest on zależny od POZ rzucającego). Magia ochronna tronu może odbić w kierunku przeciwnika każdy czar, który rzucił na czarnoksiężnika. Szansa, że tak się stanie równa jest 5%/POZ czarnoksiężnika. Siedzący na tronie czarnoksiężnik ma Antymagię równą 1%/POZ. Ponadto co rundę regeneruje 1 obrażenie/POZ. Specyficzna magia tronu powoduje, że może on służyć za amulet o pojemności do 1 miliona PM. Dodatkowo samoczynnie zbiera on w sobie corocznie k100 PM. Zgromadzony potencjał automatycznie chroniony jest przed wilgocią i rozproszeniem magii. W promieniu 5 metrów wokół tronu tworzy się magiczna bariera nie dopuszczająca do wnętrza obcych, jeśli nie wykonają oni udanego rzutu na połowę odporności nr 5. Nie działa to jednak na innych czarnoksiężników z minimum 1 POZ i na czarnych rycerzy z minimum 11 POZ. Niepowołanym istotom, które przedostały się do wnętrza, energia czaru zadaje 10 obrażeń + 10 (sumowane) w każdej następnej rudzie. Każda istota (oprócz ww. czarnoksiężników i czarnych rycerzy), która dotknie tronu otrzymuje k100x10 obrażeń.
Uwaga: Takiego tronu w zasadzie nie można ruszać z miejsca.

Bookmark the permalink.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *