Scenariusze

Kryształy Czasu

Gniew udręczonych

Sprowadzani na ziemie Imperium niewolnicy trafiali w zupełnie dla siebie obcą krainę, zamorskie piekło, którego mieszkańcy posługiwali się niezrozumiałą dla większości nieszczęśników mową, a równie niezrozumiałe prawa pozwalały pojmanych wbrew woli cudzoziemców zakuwać w łańcuchy i pędzić długimi kolumnami po pylistych drogach ku odległym o wiele dni marszu kopalniom złota.

Gry kupieckie

Scenariusz ten w założeniu miał być prosty, to znaczy przeznaczony dla 3-6 graczy prowadzących słabo rozwinięte postacie, tj. ok. 1 POZ. Nie ukrywam, że jest on kontynuacją scenariusza Stanica, niemniej przerobienie go na samotną przygodę nie będzie stanowić najmniejszego wyzwania nawet dla początkującego Mistrza Gry.

Klątwa Dziecięcia Tfama

Na spokojnych wodach przybrzeżnych Karminu, kilkadziesiąt mil na południe od Przylądka Jurhana i w obszarze zwanym Cieśniną Chalmejską, wznosi się ponad toń morza niewielka wysepka o stromych skalistych brzegach, otoczona białą pianą grzywaczy i kusząca wzrok plamą zieleni pośród błękitu morskiego bezmiaru.

Stanica

Jest to bardzo prosty scenariusz do Kryształów Czasu przeznaczony dla 3-6 bohaterów na 0 poziomie. Nie przedstawia on sobą prawie żadnego wyzwania, ale jest idealny, aby bohaterowie poznali się i zdobyli punkty doświadczenia potrzebne do wyszkolenia się na poziom 1.

Świątynia Morglitha

W roku 9454 KI wierni uczęszczający do świątyń Pana Umarłych mieli sposobność usłyszeć odczytane przez kapłanów listy, nadesłane z Ostrogaru i będące kopią pisma skreślonego świątobliwą ręką samego arcykapłana kthana Kuruta-sena, najwyższego hierarchy kultu Czaszkogłowego na Archipelagu Centralnym.

Wakacje nad wodą

Do tej przygody idealnie nadają się do tego grupki raczej niezamożne, ale energicznie wymachujące orężem i propagujące własną niezniszczalność w każdej karczmie czy na każdym trakcie. Właśnie dla takich ludzi droga na okręt stoi otworem.

Zerwane okowy

Przełom lat 9455 i 9456 okazał się okresem dramatycznym w skutkach dla wielu wolnych od imperialnej władzy społeczności Kartarii, osiadłych głównie na obrzeżach Archipelagu Centralnego i rządzących się własnymi prawami. Pozbawione ochrony innej niż własne miecze, osady te łupione były w owym okresie jedna po drugiej, pustoszone przez przybyszów z północy żądnych tylko jednego bogactwa: żywego towaru.

Pobierz “Boskie potyczki - minikampania” Boskie-Potyczki.pdf – Pobrano 726 razy – 2 MB


Pobierz “Czarny wóz znów jeździ!” czarny-woz-znow-jezdzi.pdf – Pobrano 701 razy – 470 KB


Pobierz “Dom” dom.pdf – Pobrano 722 razy – 23 MB


Pobierz “Dom II: Urodziny Alvina” dom2.pdf – Pobrano 631 razy – 35 MB


Pobierz “Duch” Duch.pdf – Pobrano 634 razy – 31 MB


Pobierz “Jaskinia goblinów” jaskinia_goblinw.pdf – Pobrano 283 razy – 110 KB


Pobierz “Klasztor obrazów” klasztor_obrazow.pdf – Pobrano 671 razy – 20 MB


Pobierz “Konfrontacja (MAK)” konfrontacja.pdf – Pobrano 628 razy – 7 MB


Pobierz “Lustro Melerusa (MAK)” lustro-melerusa.pdf – Pobrano 846 razy – 4 MB


Pobierz “Łowcy koni” lowcy_koni.pdf – Pobrano 745 razy – 14 MB


Pobierz “Micalla” mircalla.pdf – Pobrano 656 razy – 23 MB


Pobierz “Ogrody Chaosu” ogrody_chaosu.pdf – Pobrano 749 razy – 19 MB


Pobierz “Pazur Azgara (MAK)” pazur_azgara.pdf – Pobrano 857 razy – 4 MB


Pobierz “Proroctwo Nathaniela” proroctwo_nathaniela.pdf – Pobrano 693 razy – 41 MB


Pobierz “Sarpan” Sarpan.pdf – Pobrano 539 razy – 406 KB


Pobierz “Szczury” szczury.pdf – Pobrano 280 razy – 273 KB


Pobierz “Szpon z oparów przeszłości” szpon-z-oparow-przeszlosci.pdf – Pobrano 328 razy – 346 KB


Pobierz “Szpon z oparów przeszłości II” szpon-z-oparow-przeszlosci-ii.pdf – Pobrano 323 razy – 748 KB


Pobierz “Tiara Dziewięciu Żywotów” tiara_9_zywotow.pdf – Pobrano 309 razy – 329 KB


Pobierz “W grocie u tana Ragona” w_gocinie_u_tana_ragona.pdf – Pobrano 233 razy – 90 KB


Pobierz “Władca Cieni” wladca-cieni.pdf – Pobrano 912 razy – 5 MB


Pobierz “Wyspa” przygoda_wyspa_by_nanatar.pdf – Pobrano 473 razy – 2 MB


Pobierz “Yantar” yantar.pdf – Pobrano 234 razy – 262 KB


Pobierz “Zakładnik” zakladnik.pdf – Pobrano 627 razy – 7 MB

Puchar Ostrogarski I

Miejsce I – Mrufon

Pobierz “Gdzieś w Hillcrest” Gdzies-w-Hillcrest.pdf – Pobrano 165 razy – 731 KB

Miejsce II – BAZYL (edycja MAK)

Pobierz “Lustro Melerusa (MAK)” lustro-melerusa.pdf – Pobrano 846 razy – 4 MB

Miejsce III – Venar

Pobierz “Konfrontacja” Konfrontacja.pdf – Pobrano 162 razy – 470 KB

Miejsce IV – Oggy

Pobierz “Kraj w wojnie” Kraj-w-wojnie.pdf – Pobrano 170 razy – 255 KB

Miejsce V – Leobardis

Pobierz “Uwolnienie” Uwolnienie.pdf – Pobrano 176 razy – 9 MB

Miejsce VI – Ghasta

Pobierz “Dobrą radę ci dam” dobra_radę_ci_dam.pdf – Pobrano 171 razy – 1 MB

Puchar Ostrogarski II

Miejsce I – BAZYL

Pobierz “Irysy dla zabójcy” irysy-dla-zabojcy.pdf – Pobrano 196 razy – 1 MB

Miejsce II – Mastug

Pobierz “Bardzo dziwny przypadek” bardzo_dziwny_przypadek.pdf – Pobrano 182 razy – 894 KB

Miejsce III – Mrufon

Pobierz “Ciepło – zimno” Cieplo_zimno.pdf – Pobrano 183 razy – 368 KB

Miejsce IV – Oggy

Pobierz “Dolina Węży” Dolina_wezy.pdf – Pobrano 190 razy – 326 KB

Żelazne Królestwa

Koszmar z Ramarcku

Niewielki płaskodenny parowiec młócił wodę łopatkowymi kołami sunąc z niewielką prędkością po mętnej tafli bagiennego rozlewiska, poprzez lepkie opary zalegającej na mokradłach mgły. Wiotka blada zasłona bagiennych wyziewów splatała się z czarnymi kłębami dymu buchającymi z komina statku, a miarowy łoskot parowych turbin zdawał się wtapiać w niepokojącą ciszę zalegającą na mokradłach.

Pasażer na gapę

Walki na linii frontu przybierają z każdym dniem na intensywności, pochłaniając coraz więcej sił ludzkich i zasobów. Chcąc usprawnić za wszelką cenę komunikację, podlegające wojsku władze cywilne sięgają po każdy dostępny tabor kolejowy, wdrażając do ponownej służby nawet wagony, które od wielu lat stały porzucone na bocznicach.

Comments are closed.